bogdan_harea Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 (editat) am citit despre diferentele dintre ele. ma intereseaza parerile personale ale posesorilor de gs dupa 2008 dupa ce merg cu un gs de 2013. am fost la un test drive cu un gs de 2008 si mi-a parut sublim. oare cum o fi cu noul gs? Norocul este ca la stabilirea caietului de sarcini pt noul GS nu au fost intrebati proprietarii vechiului GS. Atlfel GS 2013 era GS 2012 cvadruplu black si toti ar fi cazut pe spate! Editat Martie 18, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Plictiseala cu discutiile astea...nu face nimeni vreo iesire interesanta in primavara asta sa mai stim si noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 stai sa-mi schimb ochii sa vedeti voi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 stai sa-mi schimb ochii sa vedeti voi... Adica? Iti iei 1200GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 scrisei dar nu se puse.. nu-l dau eu usor pe kodiak.. nu e scris la figurat, imi pun implanturi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Ma sperii. Bafta indiferent daca ai probleme sau doar glumesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Ma sperii. Bafta indiferent daca ai probleme sau doar glumesti. nu-i cazul, mersi de grijanie. schimb uleiul la motor si cristalinul la ochi. ar putea sa fie in interesul tau. daca o sa vad mai clar diferentele intre r si xt, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 sunteti de rasul curcilor va face BOGDAN cu capu...... si voi cadeti ca mustele in plasa iananchime, nu i ajuta :-). lasa i sa si o ia .merita ca au bmw :-) misto, ce mai, ca n startrek Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Mi s-a parut un pic dubios modul enduro pro. Adica e bine ca-l are, dar modul in care se intra in el parca e imprumutat de la Yamaha . Bine ca nu tre' sa-l pui pe cric si sa-i conectezi un computer care sa acceseze serverul NASA. Dc dreq nu l-au facut din meniu ca pe toate celelalte ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Sanatate maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) Mi s-a parut un pic dubios modul enduro pro. Adica e bine ca-l are, dar modul in care se intra in el parca e imprumutat de la Yamaha . Bine ca nu tre' sa-l pui pe cric si sa-i conectezi un computer care sa acceseze serverul NASA. Dc dreq nu l-au facut din meniu ca pe toate celelalte ? am impresia ca mufa nu face decat sa nu-ti mai reactiveze ABS-ul si tractiunea cand opresti contactul, prin urmare le poti face si din buton doar ca se anuleaza la repornirea motorului....adica daca esti suficient de meserias pe off si inevitabili ai cazut si taiat contactul, nu mai trebuie refacuta manevra din buton..... Editat Martie 20, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 ianachime, se numeste BUTOFF BUTON e celalalt a nu se confunda cu bufon ( sunt omofone ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 ianchime, adu berea ca eu vin cu popcornu' am si io seminte!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 am impresia ca mufa nu face decat sa nu-ti mai reactiveze ABS-ul si tractiunea cand opresti contactul, prin urmare le poti face si din buton doar ca se anuleaza la repornirea motorului....adica daca esti suficient de meserias pe off si inevitabili ai cazut si taiat contactul, nu mai trebuie refacuta manevra din buton..... Din ce am inteles eu acea mufa activeaza modul Enduro PRO care lasa abs-ul activat doar pe roata fata. Roata spate putand fi blocata pt viraje cu derapaj sau doear pentru frane cu "scheme". Imi place foarte mult acest mod al ABS-ului . MI l-as dori pe mobra insa nu inteleg de ce l-au facut asa de peste mana in stilul Yamaha si nu din buton ca la niste oameni normali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Ca "da fum" era cat se poate de previzibil si deja primele teste o demonstraza. Surpriza vine insa de la KTM care cel putin in testul celor de la motorrad a iesit pe locul doi, iar la capitolul motor chiar pe unu. Apropos de KTM... multi au comentat despre noile dimensiuni ale rotilor la noul GS dar KTM vad ca are aceleasi dimensiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Ca "da fum" era cat se poate de previzibil si deja primele teste o demonstraza. Surpriza vine insa de la KTM care cel putin in testul celor de la motorrad a iesit pe locul doi, iar la capitolul motor chiar pe unu. Apropos de KTM... multi au comentat despre noile dimensiuni ale rotilor la noul GS dar KTM vad ca are aceleasi dimensiuni. Diferenta clara BMW vs KTM dpdv al rotilor este ca cei de la KTM au si o varianta cu 21 pe fata. A si au si niste suspensii la rotile alea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) Diferenta clara BMW vs KTM dpdv al rotilor este ca cei de la KTM au si o varianta cu 21 pe fata. A si au si niste suspensii la rotile alea . Cred ca nu mai este o noutate pt. nimeni ca ei (KTM) ofera la varianta R roata de 21" dar nu inteleg ce inseamna "diferenta clara", adica ce vrei sa zici, ce legatura are... este o optiune pe care ei o ofera si BMW nu, se adreseaza altui profil standard de cumparator. Si nici nu are legatura cu noua latime a rotilor cu acelasi diametru de 19" fata si 17" spate. Referitor la suspensii, am vazut din postarile tale cai niste "pitici", ca mai toate "iti put"; eu de exemplu sunt foarte multumit de suspensiile pe care le am la GS-ul meu asa cum sunt multumiti mare parte din utilizatori si toata lumea zice ca la noul model sunt chiar extraordinare. Daca tu vrei altceva iar plaja de setare pe care ESA o ofera nu ti-ar fi suficienta, stii bine ca exista suspensii after-market pt cei cu asteptari extrem de inalte cum esti tu. Deci la ambele puncte mentionate de tine nu vad relevanta, cu atat mai mult pe acest topic. Din cate inteleg, asteptarile tale de la o motocicleta nu sunt compatibile cu 1200GS, tocmai d-aiaexista atatea tipuri de motociclete, sa ai de unde alege. Diferenta clara BMW vs KTM dpdv al rotilor este ca cei de la KTM au si o varianta cu 21 pe fata. Acum imi dau seama totusi ca daca tu te-ai referit strict la diametrele rotilor, raspunsul meu de mai sus nu mai e valabil. Vorbeam de faptul ca la noul GS anvelopele au alte dimensiuni dimensiuni fata de modelul precedent si standardul clasei, sunt mai late, lucru despre care s-a tot vorbit ca ar fi marketing etc. iar eu spuneam ca tocmai am constatat ca si KTm are pe noul 1190 exact aceleasi dimensiuni de latime ca si noul GS. Editat Martie 20, 2013 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Am avut verticalitatea sa mi exprim niste puncte de vedere. In loc sa mi se demonteze cu argumente posturile. niste "unul " reminiscenta a PCR.le a sters. Sunt curios daca are "bile" sa iasa la vedere. Incep sa imi para rau de "mea culpa" se pare ca aveam totusi ceva dreptate. Daca sta ascuns e clar . Un alt pup in fundist respecta niste ordine. Ghiciti ale cui ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 In loc sa mi se demonteze cu argumente posturile. niste "unul " reminiscenta a PCR.le a sters. Sunt curios daca are "bile" sa iasa la vedere. Incep sa imi para rau de "mea culpa" se pare ca aveam totusi ceva dreptate. Daca sta ascuns e clar . Un alt pup in fundist respecta niste ordine. Ghiciti ale cui ? Asta este cam grav, inseamna ca "moderatorul" respectiv este fie extrem de partinitor, fie cu foarte putina minte. Si spun asta ca daca tot a facut o treaba, considerand ca isi face treaba de moderator, trebuia sa stearga si celelalte posturi inutile si off-topic, macar cele de pe aceasta pagina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Am avut verticalitatea sa mi exprim niste puncte de vedere. In loc sa mi se demonteze cu argumente posturile. niste "unul " reminiscenta a PCR.le a sters. Sunt curios daca are "bile" sa iasa la vedere. Incep sa imi para rau de "mea culpa" se pare ca aveam totusi ceva dreptate. Daca sta ascuns e clar . Un alt pup in fundist respecta niste ordine. Ghiciti ale cui ? pai zi. ale cui. sa stim si noi care-s jocurile . doar de ponta stim ca e un plagiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 20, 2013 Admin Share Postat Martie 20, 2013 @Dan Olaru, eu am ascuns(nu sunt sterse)reply-ul tau si celelelte postari care au venit ca urmare a postarii tale, am sa-ti explic si de ce; Stii foarte bine ca ai razboaiul tau de dus la veterani cu "cealalta parte", aia este strict problema ta, ai aruncat o alta duma si la "motocicleta mea", tot in speranta ca lumea se inflameaza. Asta cu verticalitatea ta suna bine, dar din pacate nu are nicio relevanta, atata timp cit nu am gasit absolut nicio postare de-a ta utila posesorilor de BMW, aici sau pe tot forumul! Am suficient par alb ca sa discern nadele aruncate, lasa garagata cu PCR, cenzura si alte vrajeli.. Daca ai ceva de postat referitor la BMW fa-o, dar razboaiele du-le te rog in alta parte, pe topicul veteranilor, desi stii foarte bine ca acolo nimeni nu te asculta! De fapt asta-i si motivul migrarii tale aici. Nu am niciun parti pris cu Bogdan Harea cum insinuezi, dar pina la urma, desi el este un fervent critic la marcii, aduce un aport real, multi BMW-isti si-au facut adaptarile si alte modificari la el. Asta ca un fel de ironie a sortii.. Merci de intelegere! PS:Daca tu sau oricine altcineva nu sunteti lamuriti ma puteti suna si stam omeneste de vorba, nu are rost sa ne intindem cu explicatiile pe aici.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Cred ca nu mai este o noutate pt. nimeni ca ei (KTM) ofera la varianta R roata de 21" dar nu inteleg ce inseamna "diferenta clara", adica ce vrei sa zici, ce legatura are... este o optiune pe care ei o ofera si BMW nu, se adreseaza altui profil standard de cumparator. Si nici nu are legatura cu noua latime a rotilor cu acelasi diametru de 19" fata si 17" spate. Referitor la suspensii, am vazut din postarile tale cai niste "pitici", ca mai toate "iti put"; eu de exemplu sunt foarte multumit de suspensiile pe care le am la GS-ul meu asa cum sunt multumiti mare parte din utilizatori si toata lumea zice ca la noul model sunt chiar extraordinare. Daca tu vrei altceva iar plaja de setare pe care ESA o ofera nu ti-ar fi suficienta, stii bine ca exista suspensii after-market pt cei cu asteptari extrem de inalte cum esti tu. Deci la ambele puncte mentionate de tine nu vad relevanta, cu atat mai mult pe acest topic. Din cate inteleg, asteptarile tale de la o motocicleta nu sunt compatibile cu 1200GS, tocmai d-aiaexista atatea tipuri de motociclete, sa ai de unde alege. Acum imi dau seama totusi ca daca tu te-ai referit strict la diametrele rotilor, raspunsul meu de mai sus nu mai e valabil. Vorbeam de faptul ca la noul GS anvelopele au alte dimensiuni dimensiuni fata de modelul precedent si standardul clasei, sunt mai late, lucru despre care s-a tot vorbit ca ar fi marketing etc. iar eu spuneam ca tocmai am constatat ca si KTm are pe noul 1190 exact aceleasi dimensiuni de latime ca si noul GS. Da ma refeream la diametre care la varianta R sunt 21" si 18 " deci ambele roti sunt diferite fata de BMW R1200GS. Cat despre suspensii ce sa faci daca sunt mic de statura macar aspiratiile sa le am inalte. Cat despre schimbat suspensiile la 1200 sper ca ai glumit nu ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 20, 2013 Autor Share Postat Martie 20, 2013 am scos vaca la pasune sa tocesc in pic noile NEXT ca vechile EXP erau saracile patratite si tocite primul sentiment ... m am cacaki pe mine simteam ca mi fuge mobra de sub mine ghidonul fugea instant cand aplecam mobra in cativa km m am linistit sunt exact anv de forma rotunda .... prea rotunda ca ele de pe vitezana insa acolo curba trebuie sa o iei prin inclinarea motocicletei iar la gsa te poti si juca cu ghidonul in sfarsit... NE AM IMPRIETENIT SI AM PLECAT LA DRUM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Mi se pare doar mie sau cauciucurile si motoreta sunt din filme diferite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.