Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Ca "da fum" era cat se poate de previzibil si deja primele teste o demonstraza. Surpriza vine insa de la KTM care cel putin in testul celor de la motorrad a iesit pe locul doi, iar la capitolul motor chiar pe unu.

 

Apropos de KTM... multi au comentat despre noile dimensiuni ale rotilor la noul GS dar KTM vad ca are aceleasi dimensiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca "da fum" era cat se poate de previzibil si deja primele teste o demonstraza. Surpriza vine insa de la KTM care cel putin in testul celor de la motorrad a iesit pe locul doi, iar la capitolul motor chiar pe unu.

 

Apropos de KTM... multi au comentat despre noile dimensiuni ale rotilor la noul GS dar KTM vad ca are aceleasi dimensiuni.

 

 

Diferenta clara BMW vs KTM dpdv al rotilor este ca cei de la KTM au si o varianta cu 21 pe fata.

 

A si au si niste suspensii la rotile alea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta clara BMW vs KTM dpdv al rotilor este ca cei de la KTM au si o varianta cu 21 pe fata.

 

A si au si niste suspensii la rotile alea .

 

Cred ca nu mai este o noutate pt. nimeni ca ei (KTM) ofera la varianta R roata de 21" dar nu inteleg ce inseamna "diferenta clara", adica ce vrei sa zici, ce legatura are... este o optiune pe care ei o ofera si BMW nu, se adreseaza altui profil standard de cumparator. Si nici nu are legatura cu noua latime a rotilor cu acelasi diametru de 19" fata si 17" spate.

 

Referitor la suspensii, am vazut din postarile tale cai niste "pitici", ca mai toate "iti put"; eu de exemplu sunt foarte multumit de suspensiile pe care le am la GS-ul meu asa cum sunt multumiti mare parte din utilizatori si toata lumea zice ca la noul model sunt chiar extraordinare. Daca tu vrei altceva iar plaja de setare pe care ESA o ofera nu ti-ar fi suficienta, stii bine ca exista suspensii after-market pt cei cu asteptari extrem de inalte cum esti tu.

 

Deci la ambele puncte mentionate de tine nu vad relevanta, cu atat mai mult pe acest topic. Din cate inteleg, asteptarile tale de la o motocicleta nu sunt compatibile cu 1200GS, tocmai d-aiaexista atatea tipuri de motociclete, sa ai de unde alege.

 

Diferenta clara BMW vs KTM dpdv al rotilor este ca cei de la KTM au si o varianta cu 21 pe fata.

 

Acum imi dau seama totusi ca daca tu te-ai referit strict la diametrele rotilor, raspunsul meu de mai sus nu mai e valabil. Vorbeam de faptul ca la noul GS anvelopele au alte dimensiuni dimensiuni fata de modelul precedent si standardul clasei, sunt mai late, lucru despre care s-a tot vorbit ca ar fi marketing etc. iar eu spuneam ca tocmai am constatat ca si KTm are pe noul 1190 exact aceleasi dimensiuni de latime ca si noul GS.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut verticalitatea sa mi exprim niste puncte de vedere. In loc sa mi se demonteze cu argumente posturile. niste "unul " reminiscenta a PCR.le a sters. Sunt curios daca are "bile" sa iasa la vedere. Incep sa imi para rau de "mea culpa" se pare ca aveam totusi ceva dreptate. Daca sta ascuns e clar . Un alt pup in fundist respecta niste ordine. Ghiciti ale cui ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In loc sa mi se demonteze cu argumente posturile. niste "unul " reminiscenta a PCR.le a sters. Sunt curios daca are "bile" sa iasa la vedere. Incep sa imi para rau de "mea culpa" se pare ca aveam totusi ceva dreptate. Daca sta ascuns e clar . Un alt pup in fundist respecta niste ordine. Ghiciti ale cui ?

 

Asta este cam grav, inseamna ca "moderatorul" respectiv este fie extrem de partinitor, fie cu foarte putina minte. Si spun asta ca daca tot a facut o treaba, considerand ca isi face treaba de moderator, trebuia sa stearga si celelalte posturi inutile si off-topic, macar cele de pe aceasta pagina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut verticalitatea sa mi exprim niste puncte de vedere. In loc sa mi se demonteze cu argumente posturile. niste "unul " reminiscenta a PCR.le a sters. Sunt curios daca are "bile" sa iasa la vedere. Incep sa imi para rau de "mea culpa" se pare ca aveam totusi ceva dreptate. Daca sta ascuns e clar . Un alt pup in fundist respecta niste ordine. Ghiciti ale cui ?

pai zi. ale cui. sa stim si noi care-s jocurile .

doar de ponta stim ca e un plagiator :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@Dan Olaru, eu am ascuns(nu sunt sterse)reply-ul tau si celelelte postari care au venit ca urmare a postarii tale, am sa-ti explic si de ce;

Stii foarte bine ca ai razboaiul tau de dus la veterani cu "cealalta parte", aia este strict problema ta, ai aruncat o alta duma si la "motocicleta mea", tot in speranta ca lumea se inflameaza.

Asta cu verticalitatea ta suna bine, dar din pacate nu are nicio relevanta, atata timp cit nu am gasit absolut nicio postare de-a ta utila posesorilor de BMW, aici sau pe tot forumul!

Am suficient par alb ca sa discern nadele aruncate, lasa garagata cu PCR, cenzura si alte vrajeli..

Daca ai ceva de postat referitor la BMW fa-o, dar razboaiele du-le te rog in alta parte, pe topicul veteranilor, desi stii foarte bine ca acolo nimeni nu te asculta!

De fapt asta-i si motivul migrarii tale aici.

Nu am niciun parti pris cu Bogdan Harea cum insinuezi, dar pina la urma, desi el este un fervent critic la marcii, aduce un aport real, multi BMW-isti si-au facut adaptarile si alte modificari la el.

Asta ca un fel de ironie a sortii..

Merci de intelegere!

PS:Daca tu sau oricine altcineva nu sunteti lamuriti ma puteti suna si stam omeneste de vorba, nu are rost sa ne intindem cu explicatiile pe aici..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu mai este o noutate pt. nimeni ca ei (KTM) ofera la varianta R roata de 21" dar nu inteleg ce inseamna "diferenta clara", adica ce vrei sa zici, ce legatura are... este o optiune pe care ei o ofera si BMW nu, se adreseaza altui profil standard de cumparator. Si nici nu are legatura cu noua latime a rotilor cu acelasi diametru de 19" fata si 17" spate.

 

Referitor la suspensii, am vazut din postarile tale cai niste "pitici", ca mai toate "iti put"; eu de exemplu sunt foarte multumit de suspensiile pe care le am la GS-ul meu asa cum sunt multumiti mare parte din utilizatori si toata lumea zice ca la noul model sunt chiar extraordinare. Daca tu vrei altceva iar plaja de setare pe care ESA o ofera nu ti-ar fi suficienta, stii bine ca exista suspensii after-market pt cei cu asteptari extrem de inalte cum esti tu.

 

Deci la ambele puncte mentionate de tine nu vad relevanta, cu atat mai mult pe acest topic. Din cate inteleg, asteptarile tale de la o motocicleta nu sunt compatibile cu 1200GS, tocmai d-aiaexista atatea tipuri de motociclete, sa ai de unde alege.

 

 

Acum imi dau seama totusi ca daca tu te-ai referit strict la diametrele rotilor, raspunsul meu de mai sus nu mai e valabil. Vorbeam de faptul ca la noul GS anvelopele au alte dimensiuni dimensiuni fata de modelul precedent si standardul clasei, sunt mai late, lucru despre care s-a tot vorbit ca ar fi marketing etc. iar eu spuneam ca tocmai am constatat ca si KTm are pe noul 1190 exact aceleasi dimensiuni de latime ca si noul GS.

 

Da ma refeream la diametre care la varianta R sunt 21" si 18 " deci ambele roti sunt diferite fata de BMW R1200GS.

Cat despre suspensii ce sa faci daca sunt mic de statura macar aspiratiile sa le am inalte. Cat despre schimbat suspensiile la 1200 sper ca ai glumit nu .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scos vaca la pasune

sa tocesc in pic noile NEXT ca vechile EXP erau saracile patratite si tocite

primul sentiment ... m am cacaki pe mine

simteam ca mi fuge mobra de sub mine

ghidonul fugea instant cand aplecam mobra

in cativa km m am linistit

 

sunt exact anv de forma rotunda .... prea rotunda ca ele de pe vitezana

insa acolo curba trebuie sa o iei prin inclinarea motocicletei iar la gsa te poti si juca cu ghidonul

in sfarsit... NE AM IMPRIETENIT SI AM

PLECAT LA DRUM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scos vaca la pasune

sa tocesc in pic noile NEXT ca vechile EXP erau saracile patratite si tocite

primul sentiment ... m am cacaki pe mine

simteam ca mi fuge mobra de sub mine

ghidonul fugea instant cand aplecam mobra

in cativa km m am linistit

 

sunt exact anv de forma rotunda .... prea rotunda ca ele de pe vitezana

insa acolo curba trebuie sa o iei prin inclinarea motocicletei iar la gsa te poti si juca cu ghidonul

in sfarsit... NE AM IMPRIETENIT SI AM

PLECAT LA DRUM

 

 

bai, la cum iei tu curbele iarna, pe frig/praf/umezeala m=-am c..at eu pe mine privindu te :)

 

tu verificai daca hayabusa e SS sau ..cross ?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu pentru GSA :)

este mult mai bun si usor GS de bagat pe campuri si coclauri decat o balena de GSA

 

pe sol dur nu imi e tarsa sa merg cu balena insa cand incepe noroi, iarba deja placerea dispare si apar MORCOVII...

 

problema pe care am vrut sa o prezint cu anvelopele era legata in mare parte de gradul de uzura care modifica caracteristicile

 

si EXP nou are o anumita ROTUNJIME

insa rulandul cel putin SPATELE se patrateste, fata in schimb se ascuteste rau de tot la stilul meu de mers

 

acum cu NEXT amandoua sunt incredibil de rotunde

 

pe K am 2CT dar acolo este altceva degeaba trag eu de ghidon daca nu si culc motorul pe curba

 

oricum totul are un INCEPUT.... asa ca nu imi ramane decat sa mai fac niste km pana le prin miscarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Automobile Bavaria şi BMW Motorrad România te invită în data de 22 martie, ora 17:30, la prezentarea noului model BMW R 1200 GS. Vei putea descoperi şi alte două noi modele lansate în anul 2013: BMW HP 4 şi BMW F 800GT.

 

Vino la showroom-ul Automobile Bavaria din Băneasa, Şos Bucureşti - Ploieşti nr.53A, Sector 1, Bucureşti, alături de prieteni şi pasionaţii de moto să participi la prezentarea în premieră pentru România a unui model de legendă, într-o variantă complet reconstruită: BMW R 1200 GS, ediţia 2013.

 

Vei avea parte de suprize şi o tombolă cu premii: Cască System 6 Evo, Costum Rainlock 2, 10 x BMW Rider Training.

RSVP: Claudia Dragomir: 0737730694

 

http://www.facebook.com/BavariaMoto

 

Va multumim!

Echipa Automobile Bavaria

post-62261-0-72529300-1363854041_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' nu mai bine iti iei o mobra mica si usoara daca tot vrei sa te apuci de arat ?

 

nu mi am pus prob sa ar...

pur si simplu mi au placut locurile si era pacat sa nu trag cateva cadere chiar si cu tel mobil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iacata Mr. Bogdan, speram sa nu te inrosesti in obraji si sa accepti provocarea de a le adresa direct acele intrebari "incomode" si nu in postura de prietena a lui Ianachim penca ai avea circumstante atenuante :D.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor ma supra estimati si-mi alocati actiuni care nu-mi apartin. Am fost cam singurul care am subliniat inca de la inceput saltul, din toate punctele de vedere, al noului GS. Eu laudam racirea cu apa, fanii spuneau la ce bun, merge si pe aer. Eu laudam motorul dintr-o bucata cu ambreiajul si cutia , fanii nu-i vedeau rostul. Eu laudam centrul de greutate mutat in fata si bascula mai lunga, ei nu si nu. Unde m-am pacalit a fost cand in entuziasmul momentului sustineam ca BMW si-a invatat lectia si noul GS va fi fara cusur din start. Habar nu aveam ca testele de 60000 km abia acum se fac. Consideram ca au trecut de mult de cateva sute de mii pt verificarea fiabilitatii noilor solutii. Eu ziceam ca trebuie cumparat cu ochii inchisui fanii nu si nu ca trebuie asteptat 1-2 sau poate 3 ani ,pana se verifica minunea, pe banii altora. In sfarsit asta e! Au avut dreptate. Va urez maine distractie placuta si astept impresii macar vizuale daca de pornit nu-l pornesc pt probe sau demonstratii. Ce este de tinut minte, cam toate bubele gasite de mine la vechiul GS au fost luate la scarmanat si remediate de BMW. Nu au mai mizat pe meteahna fanilor care la orice neghiobie BMW, spuneau: Lasa ca te obisnuiesti si pe urma o sa-ti placa. Sper ca noul GS sa fie lipsit de celebrele "caracter si personalitate", dar sa aiba din plin fiabilitate.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un sfat bun zic eu, pentru cei ce au quick connects (conectori rapizi) la tur si retur la benzina. In timp, o-ringurile de etansare se rod, si incepe sa curga benzina pe acolo. Asta se intampla pentru ca de la atata dat jos si pus la loc rezervorul, o-ringurile se uzeaza mecanic si se rup. Astfel ca la un moment dat, incepe si picura incet incet. E pacat zic eu, mai ales ca nici gazul nu e tocmai ieftin si e si periculos.

 

Asa ca sfatul meu e sa schimbati o-ringurile alea. Costa cam 12 ron bucata originale si aveti nevoie de 2 bucati. De asemenea, ele is responsabile si cu faptul ca intra greu mufele alea una intr-alta. Cu o-ringuri noi, intra extrem de usor... Asta e un mare plus, pentru ca din cauza ca intra greu, tinzi sa le fortezi si sa le rupi. Nu cred ca are sens sa mentionez cat costa un set de cuple rapide noi...

 

Astea se intalnesc pe unele R1150, toate R1200 si pe K-uri (seria K1200, etc). Ca si idee, cam ce e de dupa 1999 incoace.

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

sunt exact anv de forma rotunda .... prea rotunda ca ele de pe vitezana

insa acolo curba trebuie sa o iei prin inclinarea motocicletei iar la gsa te poti si juca cu ghidonul

pe K am 2CT dar acolo este altceva degeaba trag eu de ghidon daca nu si culc motorul pe curba

 

pe mine m-ai bagat in ceata.. tu iei curbele diferit in functie de tipul mobrei? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...