Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am scos vaca la pasune

sa tocesc in pic noile NEXT ca vechile EXP erau saracile patratite si tocite

primul sentiment ... m am cacaki pe mine

simteam ca mi fuge mobra de sub mine

ghidonul fugea instant cand aplecam mobra

in cativa km m am linistit

 

sunt exact anv de forma rotunda .... prea rotunda ca ele de pe vitezana

insa acolo curba trebuie sa o iei prin inclinarea motocicletei iar la gsa te poti si juca cu ghidonul

in sfarsit... NE AM IMPRIETENIT SI AM

PLECAT LA DRUM

 

 

bai, la cum iei tu curbele iarna, pe frig/praf/umezeala m=-am c..at eu pe mine privindu te :)

 

tu verificai daca hayabusa e SS sau ..cross ?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu pentru GSA :)

este mult mai bun si usor GS de bagat pe campuri si coclauri decat o balena de GSA

 

pe sol dur nu imi e tarsa sa merg cu balena insa cand incepe noroi, iarba deja placerea dispare si apar MORCOVII...

 

problema pe care am vrut sa o prezint cu anvelopele era legata in mare parte de gradul de uzura care modifica caracteristicile

 

si EXP nou are o anumita ROTUNJIME

insa rulandul cel putin SPATELE se patrateste, fata in schimb se ascuteste rau de tot la stilul meu de mers

 

acum cu NEXT amandoua sunt incredibil de rotunde

 

pe K am 2CT dar acolo este altceva degeaba trag eu de ghidon daca nu si culc motorul pe curba

 

oricum totul are un INCEPUT.... asa ca nu imi ramane decat sa mai fac niste km pana le prin miscarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Automobile Bavaria şi BMW Motorrad România te invită în data de 22 martie, ora 17:30, la prezentarea noului model BMW R 1200 GS. Vei putea descoperi şi alte două noi modele lansate în anul 2013: BMW HP 4 şi BMW F 800GT.

 

Vino la showroom-ul Automobile Bavaria din Băneasa, Şos Bucureşti - Ploieşti nr.53A, Sector 1, Bucureşti, alături de prieteni şi pasionaţii de moto să participi la prezentarea în premieră pentru România a unui model de legendă, într-o variantă complet reconstruită: BMW R 1200 GS, ediţia 2013.

 

Vei avea parte de suprize şi o tombolă cu premii: Cască System 6 Evo, Costum Rainlock 2, 10 x BMW Rider Training.

RSVP: Claudia Dragomir: 0737730694

 

http://www.facebook.com/BavariaMoto

 

Va multumim!

Echipa Automobile Bavaria

post-62261-0-72529300-1363854041_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' nu mai bine iti iei o mobra mica si usoara daca tot vrei sa te apuci de arat ?

 

nu mi am pus prob sa ar...

pur si simplu mi au placut locurile si era pacat sa nu trag cateva cadere chiar si cu tel mobil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iacata Mr. Bogdan, speram sa nu te inrosesti in obraji si sa accepti provocarea de a le adresa direct acele intrebari "incomode" si nu in postura de prietena a lui Ianachim penca ai avea circumstante atenuante :D.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor ma supra estimati si-mi alocati actiuni care nu-mi apartin. Am fost cam singurul care am subliniat inca de la inceput saltul, din toate punctele de vedere, al noului GS. Eu laudam racirea cu apa, fanii spuneau la ce bun, merge si pe aer. Eu laudam motorul dintr-o bucata cu ambreiajul si cutia , fanii nu-i vedeau rostul. Eu laudam centrul de greutate mutat in fata si bascula mai lunga, ei nu si nu. Unde m-am pacalit a fost cand in entuziasmul momentului sustineam ca BMW si-a invatat lectia si noul GS va fi fara cusur din start. Habar nu aveam ca testele de 60000 km abia acum se fac. Consideram ca au trecut de mult de cateva sute de mii pt verificarea fiabilitatii noilor solutii. Eu ziceam ca trebuie cumparat cu ochii inchisui fanii nu si nu ca trebuie asteptat 1-2 sau poate 3 ani ,pana se verifica minunea, pe banii altora. In sfarsit asta e! Au avut dreptate. Va urez maine distractie placuta si astept impresii macar vizuale daca de pornit nu-l pornesc pt probe sau demonstratii. Ce este de tinut minte, cam toate bubele gasite de mine la vechiul GS au fost luate la scarmanat si remediate de BMW. Nu au mai mizat pe meteahna fanilor care la orice neghiobie BMW, spuneau: Lasa ca te obisnuiesti si pe urma o sa-ti placa. Sper ca noul GS sa fie lipsit de celebrele "caracter si personalitate", dar sa aiba din plin fiabilitate.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un sfat bun zic eu, pentru cei ce au quick connects (conectori rapizi) la tur si retur la benzina. In timp, o-ringurile de etansare se rod, si incepe sa curga benzina pe acolo. Asta se intampla pentru ca de la atata dat jos si pus la loc rezervorul, o-ringurile se uzeaza mecanic si se rup. Astfel ca la un moment dat, incepe si picura incet incet. E pacat zic eu, mai ales ca nici gazul nu e tocmai ieftin si e si periculos.

 

Asa ca sfatul meu e sa schimbati o-ringurile alea. Costa cam 12 ron bucata originale si aveti nevoie de 2 bucati. De asemenea, ele is responsabile si cu faptul ca intra greu mufele alea una intr-alta. Cu o-ringuri noi, intra extrem de usor... Asta e un mare plus, pentru ca din cauza ca intra greu, tinzi sa le fortezi si sa le rupi. Nu cred ca are sens sa mentionez cat costa un set de cuple rapide noi...

 

Astea se intalnesc pe unele R1150, toate R1200 si pe K-uri (seria K1200, etc). Ca si idee, cam ce e de dupa 1999 incoace.

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

sunt exact anv de forma rotunda .... prea rotunda ca ele de pe vitezana

insa acolo curba trebuie sa o iei prin inclinarea motocicletei iar la gsa te poti si juca cu ghidonul

pe K am 2CT dar acolo este altceva degeaba trag eu de ghidon daca nu si culc motorul pe curba

 

pe mine m-ai bagat in ceata.. tu iei curbele diferit in functie de tipul mobrei? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pe mine m-ai bagat in ceata.. tu iei curbele diferit in functie de tipul mobrei? :)

nu curbele le iau diferit

si inclinarea si virarea o fac diferit in functie de motocicleta.....

 

cum apleci sau stai pe un super moto in curba si cum stai pe un ss???????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am terminat popcornul :) ma fac o punga

bogdane, baga frate, ca e gratis. oricum tinand cont de bmw + apple, aici e cu " fanatici":) deci se basica.rau

 

acum deh, nu putem lumina pe toata lumea, cine are ochi si minte intelege , cine nu, asta e

 

acest post nu se aplica celor 3 bmwisti ( se stiu ei ) care sunt ok. :) ( disclamer pt ei )

 

bagati mare , fire at will

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o fi ala micu care mi se lauda mie acum ceva vreme ca: " am carnetul de 3 ani domle si am facut de atunci 10.000 de kilometri"????? :blink: daca nu e el imi cer scuze.

 

@fox: mai lasa-mi si mie niste floricele ca eu le-am terminat! :D

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu ne dam cu parerea despre proprietar daca nu stim despre cine este vorba. Cel in cauza a fost user pe acest forum si s-a retras de cativa ani.

Pentru mine mitul unstoppable este distrus Alex si va trece multa vreme pana sa am curajul de-a pune banii pe un GS.

Abia astept sa pun xt-ul side by side cu gs-ul 2013 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ianachime, asa crezi tu ca faci, :)

din spate se vede altfel , adica se vede ca rossi ti a fost un elev bun :-)

 

 

bai ....sincer acum ..

pe "AMKAKAart" il luam cam la 15 zecimi pe tur

o tot scalda el ca sunt fete frumoase in tribune" si acolo de fapt pierde timpul facand cu ochiul la DOMNISOARE

 

de fapt, erau platite de mine sa si ridice tricourile cand ajunge el ......

 

PUPI'NCURIST MARE ESTI......

 

ceva drumuri maine?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca eu sunt pupincurist tu esti gay .

 

du te n . .rossi :)

 

chiar vorbeam serios. " din afara" se vede altfel

 

nu stiu , abia ma misc, de 9 zile sunt invalid ( deh, varsta ) , spatele varza,

am vrut termale ( bg) Dar..nu pot!:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...