Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Admin

@cristibmw, nu trebuie sa dai jos parbrizul sa scoti becurile:))

Ai doua capace de plastic care se infileteaza jumatate de tura, desfaci si acolo ai becurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am inteles...

 

Atunci... va trebui sa o schimbi... Is curios cat o sa iti ia la AB pentru asta.

 

 

[...] si neaparat sa ne spui cat te-a costat....

Salutare,

 

Azi am luat-o inapoi.

Nota de plata piese 99.72, manopera 193.31 FARA TVA

 

La piese am verificat si eu pe net si pretul mi se pare corect. Nu comentez pretul manoperei.

Colaborarea atat la telefon, cat si la locul faptei a fost ok, sunt multumit de ea.

Calitatea lucrarii, va spun maine cand ajung in Piatra Neamt, dupa ce verific daca mai curge sau nu.

 

 

Mr.Sam

Editat de Mr.Sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, stie cineva de unde cumpar o toba akrapovic cu factura ?

 

De la Bavaria cel mai simplu cred, ca vine deja cu prinderile care trebuie. Pt. DOHC era in jur de 700-750€ din cate imi amintesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Bavaria cel mai simplu cred, ca vine deja cu prinderile care trebuie. Pt. DOHC era in jur de 700-750€ din cate imi amintesc...

Cam asa... La DOHC nu prea merita !!! Parerea mea! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia originala are cateva kile bune in plus.

 

2,5kg diferenta, nu e totusi chiar asa mult. Iar la noul GS numai 1,2kg.

Daca as cumpara-o, ar fi in primul rand pt felul in care suna (nu cred in aberatia cu "loud pipes save lives"), eventual si pt ca se zice ca imbunatateste minimal si cuplul/curba, nu neaparat pt 1-2kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa o pun inapoi, ca am avut si tare suna bine. la viteza constanta nu se aude deloc in mers,

se aude doar cand o urechesti asa din scurt...

super pentru turing...

astea de generatie noua sunt si mai usoare , 2,5kg fata de 6,5kg originala.

 

nu mai conteza , e un moft. ca toata povestea de fapt !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2,5kg diferenta, nu e totusi chiar asa mult. Iar la noul GS numai 1,2kg.

Daca as cumpara-o, ar fi in primul rand pt felul in care suna (nu cred in aberatia cu "loud pipes save lives"), eventual si pt ca se zice ca imbunatateste minimal si cuplul/curba, nu neaparat pt 1-2kg.

6.5 kg vs 2.4 according with Akrapovic. Si suna oleaca mai strident. Peronal imi place mai mult zgomotul stoc la R12GS/A de cand au bagat clapeta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6.5 kg vs 2.4 according with Akrapovic. Si suna oleaca mai strident. Peronal imi place mai mult zgomotul stoc la R12GS/A de cand au bagat clapeta.

 

Pe site la BMW: "2.5kg lighter than standard version" (in cazul dohc cel putin)

Da, de cand cu clapeta intr-adevar Akrapovic devine si mai moft.

 

Insa la LC nu mai e chiar asa, chiar si cu clapeta, sunetul e ceva mai lesinat ca la DOHC. Oricum, nu cred ca voi ezita, inclusiv pt aspect, pe langa "more torque at low to midrange rpm".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima data am pus doar toba (finala) Akrapovic si sunetul era mult mai fain, totusi deloc deranjant.

Cuplul la turatii joase OK, la turatii mari forta mai mare.

Dupa aia am pus Akrapovic cap-coada (ca sunt meserias), iar rezultatul este: la turatii joase motorul a pierdut din cuplu, la turatii medii este cam la fel, insa la turatii mari parca nu mai este acelasi motor, se tureaza usor si nu se plafoneaza deloc. Marfa.

Insa iti cam sparge timpanele la ture lungi pe autostrada ( sau in general la viteze de peste 130 km/h).

Una peste alta, nu recomand evacuarea completa Akrapovic, decat celor foarte sportivi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima data am pus doar toba (finala) Akrapovic si sunetul era mult mai fain, totusi deloc deranjant.

Cuplul la turatii joase OK, la turatii mari forta mai mare.

Dupa aia am pus Akrapovic cap-coada (ca sunt meserias), iar rezultatul este: la turatii joase motorul a pierdut din cuplu, la turatii medii este cam la fel, insa la turatii mari parca nu mai este acelasi motor, se tureaza usor si nu se plafoneaza deloc. Marfa.

Insa iti cam sparge timpanele la ture lungi pe autostrada ( sau in general la viteze de peste 130 km/h).

Una peste alta, nu recomand evacuarea completa Akrapovic, decat celor foarte sportivi.

Ce an e motorul tau ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe 2007 am avut pus leovince carbon

sunet demential si greutate 1/3 din originala

acum pe cel din 2010 ..... chiar nu se mai merita

suna perfect cu stocul instalat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe 2007 am avut pus leovince carbon

sunet demential si greutate 1/3 din originala

acum pe cel din 2010 ..... chiar nu se mai merita

suna perfect cu stocul instalat

ASA E !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara ,

 

Poate o baterie descarcata sa fie cauza afisarii unei erori de tip EWS ?

 

N-am reusit sa pornesc motorul azi , recunosc, bateria mai trebuie tinuta la incarcat.

 

Multumesc de opinii,...am dat cu gugle si am gasit fel-de-fel de ineptii...

Editat de 22iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate o baterie descarcata sa fie cauza afisarii unei erori de tip EWS ?

 

N-am reusit sa pornesc motorul azi , recunosc, bateria mai trebuie tinuta la incarcat.

 

De cand ai bateria asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand ai bateria asta?

De anul trecut

 

Am citit Dane, altii zic mai multe

http://www.ukgser.com/forums/archive/index.php?t-262664.html

 

cum naiba sa pice imobilizatorul ?,,,de nefolosire ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...