KHK Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Ieri am avut primul contact cu noul Adventure LC; m-am straduit sa gasesc ceva sa-mi placa la el, din pacate insa nu este pt. mine, mult prea masiv, prea deviat de la ceea ce-mi place mie la o motocicleta. Iar fiarele de pe el, crashbar-ul superior si suporturile de cutii mai ales, ma indeparteaza total. La fel si parbrizul mare, nu sunt deloc pe gustul meu. Le aveam una langa alta, Adv si cateva GS, m-am tot urcat de pe unul pe altul, fara graba sau stres... clar ata ma trage iarasi la GS. Evident, totul tine de gusturi si pareri personale. (aceeasi senzatie de masivitate am avut-o si la noul RT, imi pare cam cat LT-ul) Mi-a placut foarte tare culoarea la Adv, combinatia de albastru mat cu saua albastra. @Harea, prin parbrizul mare de Adv se vedea mult mai bine gresia de pe podeaua reprezentantei BMW ------------------------------------------------------------------ Am vazut in catalogul de accesorii 2014 doua chestii noi pt. GS: - asistent de schimbare a vitezelor (Schaltassistent Pro), similar cu ceea ce stiam deja de la K1300, adica poti schimba vitezele fara a mai lua mana din gaz si fara ambreiaj, dar atat in sus cat si in jos (la K era doar in treapta superioara parca); pe mine ma tenteaza mult, la K mi-a placut cum functiona. (nu este disponibil pt. modelele 2013) - pt cine nu vrea crashbar, exista protectii metalice discrete (orig. BMW) pt. partea inferioara a cilindrilor; nu pot fi insa combinate cu crashbar, desi oricum cred ca nu-si au rostul la noul crashbar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Ai fost la AB sau bagi strambe? Au scos dunga de pe mijlocul parbrizului? Nu ca ar fi important, dar voiam sa stiu cine a gresit. Din poze ADV arata spectaculos. Turela si tunul lipsesc ca sa poata fi folosit pe front. Fara sa-l fi vazut, doar din poze imi place, dar cand ma gandesc cine-l face, imi trece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Harea, nu te mai chinui atata. Indeplineste-ti dorinta ascunsa si ia-ti un BMW. Se vede clar ca-ti doresti dar inca nu te-ai maturizat suficient ca sa lasi incapatanarea deoparte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 A avut, de aia nu e asa de incantat :-) :-) :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Ai fost la AB sau bagi strambe? Au scos dunga de pe mijlocul parbrizului? Nu ca ar fi important, dar voiam sa stiu cine a gresit. Din poze ADV arata spectaculos. Turela si tunul lipsesc ca sa poata fi folosit pe front. Nu la AB ci aici la V. Eu am zis ca gresia se vedea mult mai clar prin parbrizul de Adv decat prin cel de GS pe care il stii deja, atat. Tocmai asta zic si eu, arata ca un tanc iar eu vreau o motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) Harea, nu te mai chinui atata. Indeplineste-ti dorinta ascunsa si ia-ti un BMW. Se vede clar ca-ti doresti dar inca nu te-ai maturizat suficient ca sa lasi incapatanarea deoparte Am avut si la 60000km a cazut cutia. Era varza. Da nu a vina lu' BMW ca era facuta Rotax. BMW doar intermediaza vanzarea si retine profitu'. Valabil si la astea noi. Tot ce se strica nu este BMW si sunt de vina.BMW as lua totusi, dar mai vechi de 20 ani ca sa fie original si cu atas neaparat. Editat Februarie 1, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Am inceput sa fac protectii pentru flansa spate la seria R1200, pre-2007. Aruncati un ochi, poate va tenteaza. http://advrider.com/forums/showthread.php?p=23364772#post23364772 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) Interesant de cate elemente de protectie, cate intariruri ingenioase este nevoie pentru un motor ca sa il protejeze sa nu se rupa, sa-l faca sa functioneze normal. Editat Februarie 1, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 1, 2014 Autor Share Postat Februarie 1, 2014 Am inceput sa fac protectii pentru flansa spate la seria R1200, pre-2007. Aruncati un ochi, poate va tenteaza. http://advrider.com/forums/showthread.php?p=23364772#post23364772 cata si post 2007 ???? difera???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Protectie la ce? Ploaie, noroi, lovituri. Crapaturile se datoresc subdimensionarii mai ales pt dural care nu rezista prea bine la oboseala.Daca piesa era din otel si aceiasi forma nu crapa niciodata, dar cantarea 1 kg in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) Editat Februarie 1, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 1, 2014 Autor Share Postat Februarie 1, 2014 Protectie la ce? Ploaie, noroi, lovituri. Crapaturile se datoresc subdimensionarii mai ales pt dural care nu rezista prea bine la oboseala.Daca piesa era din otel si aceiasi forma nu crapa niciodata, dar cantarea 1 kg in plus. daca taceai filozof ramaneai..... da cum tie iti place in hala ....asta e deci urmareste linkul pus pe adv si o sa intelegi .....cred ca pozele sunt pentru unii ca tine!!!!!' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) daca taceai filozof ramaneai..... da cum tie iti place in hala ....asta e deci urmareste linkul pus pe adv si o sa intelegi .....cred ca pozele sunt pentru unii ca tine!!!!!' Da da asa este! urmareste domnule Harea, poate vei intelege, se rupe domnule!!! Se rupe cadrul , se rupe cardanul, se rup rulmentii, se rupe flansa se rupe, se rupe, se rupe, se rup cam toate ( utilizare intensa, nicidecum calitate proasta ) Editat Februarie 1, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 1, 2014 Autor Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) Da da asa este! urmareste domnule Harea, poate vei intelege, se rupe domnule!!! Se rupe cadrul , se rupe cardanul, se rup rulmentii, se rupe flansa se rupe, se rupe, se rupe, se rup cam toate ( utilizare intensa, nicidecum calitate proasta ) ce sa facem si noi...baieti amarati ...bagam banii in benzina sa ne plimbam si uite ca se mai rup unele altele nu suntem asa norocosi ca tine....cu 30 de topicuri deschise la vanzari si nici unul cu PLIMBARI.... MOTOCICLIST inseamna nu DOAR sa ai motoare trecute in semnatura sau sa vinzi casti...MAI TREBUIE SA INVARTI SI ROTILE iar cand le invarti ....se mai si strica VEZI CA A APARUT MERCATOR SI TOCMAI.RO...... Editat Februarie 1, 2014 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) ce sa facem si noi...baieti amarati ...bagam banii in benzina sa ne plimbam si uite ca se mai rup unele altele nu suntem asa norocosi ca tine....cu 30 de topicuri deschise la vanzari si nici unul cu PLIMBARI.... MOTOCICLIST inseamna nu DOAR sa ai motoare trecute in semnatura sau sa vinzi casti...MAI TREBUIE SA INVARTI SI ROTILE iar cand le invarti ....se mai si strica VEZI CA A APARUT MERCATOR SI TOCMAI.RO...... Da da multumesc de sfat, am postat si pe mercador, ce sa facem nu toata lumea are posibilitatea sa se dea asa cum o faci tu. Acuma sper ca nu te-ai enervat, ca nu asta a fost intentia mea. Vai ce multe posturi am deschis cu subiectul ,, vand/de vanzare,, multumesc ca mi-ai amintit sunt multe. Cred ca doare tare, recomand no-spa forte. Editat Februarie 1, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 1, 2014 Autor Share Postat Februarie 1, 2014 Da da multumesc de sfat, am postat si pe mercador, ce sa facem nu toata lumea are posibilitatea sa se dea asa cum o faci tu. Acuma sper ca nu te-ai enervat, ca nu asta a fost intentia mea. Vai ce multe posturi am deschis cu subiectul ,, vand/de vanzare,, multumesc ca mi-ai amintit sunt multe. Cred ca doare tare, recomand no-spa forte. tratez cu carbocif sa mai scap si de gaze ..... de ce m as enerva... ca ma dau si se mai strica mobra.... fii serios as fi mai TRIST daca as avea 2 la fel in garaj si as comenta pe forum aiurea..... ps. la asta nou in 66000 km totul a fost PERFECT... asa cum o fac NEMTII Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) daca taceai filozof ramaneai..... da cum tie iti place in hala ....asta e deci urmareste linkul pus pe adv si o sa intelegi .....cred ca pozele sunt pentru unii ca tine!!!!!' Nu inteleg de ce sariti de kur. Flansa se crapa sau rupe chiar. E deja un lucru stiut. La motociclete utilizate normal. Nu am auzit de vre-un GS folosit la munci agricole. Piesa propusa este un colier complicat care tine zonele crapate la un loc, sa nu se dezintegreze flansa de tot. Atat si nimic mai mult. Flansa din otel este dpmdv solutia corecta. Da ce-mi dau eu cu parerea, nu am bmw deci nu ma pricep. Editat Februarie 1, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) Am avut si la 60000km a cazut cutia. Era varza. Dap, Cel destept cedeaza primul ! Oricum si Angi are multa dreptate .Te a citit. Editat Februarie 1, 2014 de Dan Olaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 1, 2014 Autor Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) Nu inteleg de ce sariti de kur. Flansa se crapa sau rupe chiar. E deja un lucru stiut. La motociclete utilizate normal. Nu am auzit de vre-un GS folosit la munci agricole. Piesa propusa este un colier complicat care tine zonele crapate la un loc, sa nu se dezintegreze flansa de tot. Atat si nimic mai mult. Flansa din otel este dpmdv solutia corecta. Da ce-mi dau eu cu parerea, nu am bmw deci nu ma pricep.protectia e bine venita mai ales daca stii ca ai modelul respectiv si poate aparea crapatura si mai esti si plecat la drum tine piesa legata pana dai comanda sau te intorci acasa DECI preventiv nu strica cum nu strica sa stiu ca mi intra apa in cutiile de la tine!!!!! si mi luam un silicon.... la drum nu doar bidonul de ulei Editat Februarie 1, 2014 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) de ce m as enerva... ca ma dau si se mai strica mobra.... fii serios vezi asa i-mi place mie lumea cu simtul umorului si fara ranchiuna mai scap si de gaze ..... apreciez foarte mult si sinceritatea, Editat Februarie 1, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 vezi asa i-mi place mie lumea cu simtul umorului si fara ranchiuna apreciez foarte mult si sinceritatea, Si uite asa se vede cu adevarat cine este selectiv .............ca o PLANTA ,clar se vede ca de ceva timp nu s-au mai vazut razele soarelui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Si uite asa se vede cu adevarat cine este selectiv .............ca o PLANTA ,clar se vede ca de ceva timp nu s-au mai vazut razele soarelui Trebuie sa te straduiesti mai mult de atat, nu ti-a iesti, mai chinuiete poate i-ti iese si tie pana la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Stie careva daca am vreo sansa sa centrez roata spate in Romania? Mai pun inca o data intrebarea aici inainte sa ma apuc sa o trimit in tari straine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Incearca la RAMS21 si eventual intreabă-l si pe Jumba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 E un nene cu nume de televizor, Sirius. Am auzit lucruri bune despre dansul, inclusiv pt BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.