Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Da da multumesc de sfat, am postat si pe mercador, ce sa facem nu toata lumea are posibilitatea sa se dea asa cum o faci tu.

Acuma sper ca nu te-ai enervat, ca nu asta a fost intentia mea.

 

Vai ce multe posturi am deschis cu subiectul ,, vand/de vanzare,, multumesc ca mi-ai amintit sunt multe.

Cred ca doare tare, recomand no-spa forte.

tratez cu carbocif sa mai scap si de gaze .....

 

de ce m as enerva... ca ma dau si se mai strica mobra.... fii serios

 

as fi mai TRIST daca as avea 2 la fel in garaj si as comenta pe forum aiurea.....

ps. la asta nou in 66000 km totul a fost PERFECT... asa cum o fac NEMTII

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca taceai filozof ramaneai.....

da cum tie iti place in hala ....asta e

 

deci urmareste linkul pus pe adv si o sa intelegi .....cred ca pozele sunt pentru unii ca tine!!!!!'

Nu inteleg de ce sariti de kur. Flansa se crapa sau rupe chiar. E deja un lucru stiut. La motociclete utilizate normal. Nu am auzit de vre-un GS folosit la munci agricole. Piesa propusa este un colier complicat care tine zonele crapate la un loc, sa nu se dezintegreze flansa de tot. Atat si nimic mai mult. Flansa din otel este dpmdv solutia corecta. Da ce-mi dau eu cu parerea, nu am bmw deci nu ma pricep. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce sariti de kur. Flansa se crapa sau rupe chiar. E deja un lucru stiut. La motociclete utilizate normal. Nu am auzit de vre-un GS folosit la munci agricole. Piesa propusa este un colier complicat care tine zonele crapate la un loc, sa nu se dezintegreze flansa de tot. Atat si nimic mai mult. Flansa din otel este dpmdv solutia corecta. Da ce-mi dau eu cu parerea, nu am bmw deci nu ma pricep.

protectia e bine venita mai ales daca stii ca ai modelul respectiv si poate aparea crapatura si mai esti si plecat la drum

 

tine piesa legata pana dai comanda sau te intorci acasa

DECI preventiv nu strica

 

cum nu strica sa stiu ca mi intra apa in cutiile de la tine!!!!! si mi luam un silicon.... la drum nu doar bidonul de ulei

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

de ce m as enerva... ca ma dau si se mai strica mobra.... fii serios

 

 

:cheers: vezi asa i-mi place mie lumea cu simtul umorului si fara ranchiuna

 

mai scap si de gaze .....

 

 

apreciez foarte mult si sinceritatea, :cheers:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: vezi asa i-mi place mie lumea cu simtul umorului si fara ranchiuna

 

apreciez foarte mult si sinceritatea, :cheers:

Si uite asa se vede cu adevarat cine este selectiv .............ca o PLANTA :crack: ,clar se vede ca de ceva timp nu s-au mai vazut razele soarelui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite asa se vede cu adevarat cine este selectiv .............ca o PLANTA :crack: ,clar se vede ca de ceva timp nu s-au mai vazut razele soarelui

Trebuie sa te straduiesti mai mult de atat, nu ti-a iesti, mai chinuiete poate i-ti iese si tie pana la urma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

cum nu strica sa stiu ca mi intra apa in cutiile de la tine!!!!! si mi luam un silicon.... la drum nu doar bidonul de ulei

La modelul asta chilotzeii si sosetutele se tin in sacosica de plastic (d-aia cu fermoar) si sacosica in cutie, tu n-ai citit cartea tehnica sau n-ai gasit traducerea ei in greaca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un nene cu nume de televizor, Sirius. Am auzit lucruri bune despre dansul, inclusiv pt BMW.

 

Daca poti sa fii un pic mai explicit te rog, unde-l gasim pe acest nene?

 

@alexcseh: Si pe mine ma intereseaza subiectul, daca e sa le trimiti peste hotare, poate ne combinam si impartim transportul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul asta chilotzeii si sosetutele se tin in sacosica de plastic (d-aia cu fermoar) si sacosica in cutie, tu n-ai citit cartea tehnica sau n-ai gasit traducerea ei in greaca?

la modelul asta m au " scos din kaka" saculeti impermeabili cumparati dinainte.....ca altfel aveam tableta si aparatul foto pe post de "YELAU SUCAMARIN"

 

asa ca mai usor cu comentatul la cat de proaste sunt unele lucruri.......si sa ne mai uitam si n traista noastra........

cat despre cartea tehnica

 

Stie careva daca am vreo sansa sa centrez roata spate in Romania?

Mai pun inca o data intrebarea aici inainte sa ma apuc sa o trimit in tari straine.

slabe sanse in romania ...... vorbesc serios

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva daca am vreo sansa sa centrez roata spate in Romania?

Mai pun inca o data intrebarea aici inainte sa ma apuc sa o trimit in tari straine.

ia suna-ma ... 0740790038

 

bai nea 80, invata , fratie, sa scrii sau gravele frustrari ti-au luat mintile ?

Editat de bill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am avut primul contact cu noul Adventure LC; m-am straduit sa gasesc ceva sa-mi placa la el, din pacate insa nu este pt. mine, mult prea masiv, prea deviat de la ceea ce-mi place mie la o motocicleta. Iar fiarele de pe el, crashbar-ul superior si suporturile de cutii mai ales, ma indeparteaza total. La fel si parbrizul mare, nu sunt deloc pe gustul meu. Le aveam una langa alta, Adv si cateva GS, m-am tot urcat de pe unul pe altul, fara graba sau stres... clar ata ma trage iarasi la GS. Evident, totul tine de gusturi si pareri personale. (aceeasi senzatie de masivitate am avut-o si la noul RT, imi pare cam cat LT-ul)

Mi-a placut foarte tare culoarea la Adv, combinatia de albastru mat cu saua albastra.

De aratat imi place mult cum arata (mai putin fierataniile). Retinerile mele sunt ca avantajele cu care vine, vor fi posibile dezavantaje pt mine (masivitatea in primul rand). Si in cazul meu probabil modelul nonAdv este mai ok pt ce fac. O sa pun si eu foarte curand mana pe unul si vad atunci mai exact ce si cum :D

 

Au scos dunga de pe mijlocul parbrizului? Nu ca ar fi important, dar voiam sa stiu cine a gresit.

Spre incantarea ta, dunga este tot acolo si la Adv. Si am impresia ca e o conspiratie ceva, ca vad ca si astia de la Honda au inceput sa puna dunga pe geam :)

 

Faina ideea cu protectia tobei, propusa in faza de design. Pacat ca nu au si pus-o in aplicare.

post-40715-0-89899600-1391358574_thumb.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spre incantarea ta, dunga este tot acolo si la Adv. Si am impresia ca e o conspiratie ceva, ca vad ca si astia de la Honda au inceput sa puna dunga pe geam :)

Honda e vitezana cu o palma de parbriz. Nici culcat pe rezervor nu privesti prin el, deci nu conteaza, putea fi si negru. La GS cam toate parbrizele after market sunt fara dunga. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca e simplu. Oferta e foarte diversificata si ai de unde alege alt parbriz daca nu e ok. Atunci despre ce vorbim aici? Unde e problema?

in capul lui bogdan.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si la 60000km a cazut cutia. Era varza. Da nu a vina lu' BMW ca era facuta Rotax. BMW doar intermediaza vanzarea si retine profitu'. Valabil si la astea noi. Tot ce se strica nu este BMW si sunt de vina.BMW as lua totusi, dar mai vechi de 20 ani ca sa fie original si cu atas neaparat.

aici bati, sunt convins:

http://mercador.ro/oferta/motocicleta-bmw-r-100-cu-atas-omologat-ID1oQjJ.html#85619bfb65

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca e simplu. Oferta e foarte diversificata si ai de unde alege alt parbriz daca nu e ok. Atunci despre ce vorbim aici? Unde e problema?

Exact asta am spus si eu cava mai sus. Parbrizul, desi prost,e cea mai mica problema a GS-LC. Se poate inlocui usor. Raman celelalte belele ca sa nu se plictiseasca proprietaru. Faptul ca in ultimul timp parbrizele standard sunt doar de forma, indiferent de fabricant este un fapt. Si la XT l-am schimbat dupa 30 km fiind mult prea mic si total ineficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc cu Harea,altfel era mort demult acest topic....

 

Intereseul ar trebui sa fie sa gasesti cat mai usor informatiile utile (si corecte!) si sa poti duce un dialog civilizat, fara batut campii si off-topic. Nu cantitatea este importanta, ca sa ajungi sa-ti fie lehamite sa cauti ceva... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...