Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

....

cum nu strica sa stiu ca mi intra apa in cutiile de la tine!!!!! si mi luam un silicon.... la drum nu doar bidonul de ulei

La modelul asta chilotzeii si sosetutele se tin in sacosica de plastic (d-aia cu fermoar) si sacosica in cutie, tu n-ai citit cartea tehnica sau n-ai gasit traducerea ei in greaca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E un nene cu nume de televizor, Sirius. Am auzit lucruri bune despre dansul, inclusiv pt BMW.

 

Daca poti sa fii un pic mai explicit te rog, unde-l gasim pe acest nene?

 

@alexcseh: Si pe mine ma intereseaza subiectul, daca e sa le trimiti peste hotare, poate ne combinam si impartim transportul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul asta chilotzeii si sosetutele se tin in sacosica de plastic (d-aia cu fermoar) si sacosica in cutie, tu n-ai citit cartea tehnica sau n-ai gasit traducerea ei in greaca?

la modelul asta m au " scos din kaka" saculeti impermeabili cumparati dinainte.....ca altfel aveam tableta si aparatul foto pe post de "YELAU SUCAMARIN"

 

asa ca mai usor cu comentatul la cat de proaste sunt unele lucruri.......si sa ne mai uitam si n traista noastra........

cat despre cartea tehnica

 

Stie careva daca am vreo sansa sa centrez roata spate in Romania?

Mai pun inca o data intrebarea aici inainte sa ma apuc sa o trimit in tari straine.

slabe sanse in romania ...... vorbesc serios

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva daca am vreo sansa sa centrez roata spate in Romania?

Mai pun inca o data intrebarea aici inainte sa ma apuc sa o trimit in tari straine.

ia suna-ma ... 0740790038

 

bai nea 80, invata , fratie, sa scrii sau gravele frustrari ti-au luat mintile ?

Editat de bill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am avut primul contact cu noul Adventure LC; m-am straduit sa gasesc ceva sa-mi placa la el, din pacate insa nu este pt. mine, mult prea masiv, prea deviat de la ceea ce-mi place mie la o motocicleta. Iar fiarele de pe el, crashbar-ul superior si suporturile de cutii mai ales, ma indeparteaza total. La fel si parbrizul mare, nu sunt deloc pe gustul meu. Le aveam una langa alta, Adv si cateva GS, m-am tot urcat de pe unul pe altul, fara graba sau stres... clar ata ma trage iarasi la GS. Evident, totul tine de gusturi si pareri personale. (aceeasi senzatie de masivitate am avut-o si la noul RT, imi pare cam cat LT-ul)

Mi-a placut foarte tare culoarea la Adv, combinatia de albastru mat cu saua albastra.

De aratat imi place mult cum arata (mai putin fierataniile). Retinerile mele sunt ca avantajele cu care vine, vor fi posibile dezavantaje pt mine (masivitatea in primul rand). Si in cazul meu probabil modelul nonAdv este mai ok pt ce fac. O sa pun si eu foarte curand mana pe unul si vad atunci mai exact ce si cum :D

 

Au scos dunga de pe mijlocul parbrizului? Nu ca ar fi important, dar voiam sa stiu cine a gresit.

Spre incantarea ta, dunga este tot acolo si la Adv. Si am impresia ca e o conspiratie ceva, ca vad ca si astia de la Honda au inceput sa puna dunga pe geam :)

 

Faina ideea cu protectia tobei, propusa in faza de design. Pacat ca nu au si pus-o in aplicare.

post-40715-0-89899600-1391358574_thumb.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spre incantarea ta, dunga este tot acolo si la Adv. Si am impresia ca e o conspiratie ceva, ca vad ca si astia de la Honda au inceput sa puna dunga pe geam :)

Honda e vitezana cu o palma de parbriz. Nici culcat pe rezervor nu privesti prin el, deci nu conteaza, putea fi si negru. La GS cam toate parbrizele after market sunt fara dunga. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca e simplu. Oferta e foarte diversificata si ai de unde alege alt parbriz daca nu e ok. Atunci despre ce vorbim aici? Unde e problema?

in capul lui bogdan.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si la 60000km a cazut cutia. Era varza. Da nu a vina lu' BMW ca era facuta Rotax. BMW doar intermediaza vanzarea si retine profitu'. Valabil si la astea noi. Tot ce se strica nu este BMW si sunt de vina.BMW as lua totusi, dar mai vechi de 20 ani ca sa fie original si cu atas neaparat.

aici bati, sunt convins:

http://mercador.ro/oferta/motocicleta-bmw-r-100-cu-atas-omologat-ID1oQjJ.html#85619bfb65

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca e simplu. Oferta e foarte diversificata si ai de unde alege alt parbriz daca nu e ok. Atunci despre ce vorbim aici? Unde e problema?

Exact asta am spus si eu cava mai sus. Parbrizul, desi prost,e cea mai mica problema a GS-LC. Se poate inlocui usor. Raman celelalte belele ca sa nu se plictiseasca proprietaru. Faptul ca in ultimul timp parbrizele standard sunt doar de forma, indiferent de fabricant este un fapt. Si la XT l-am schimbat dupa 30 km fiind mult prea mic si total ineficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc cu Harea,altfel era mort demult acest topic....

 

Intereseul ar trebui sa fie sa gasesti cat mai usor informatiile utile (si corecte!) si sa poti duce un dialog civilizat, fara batut campii si off-topic. Nu cantitatea este importanta, ca sa ajungi sa-ti fie lehamite sa cauti ceva... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat de la www.bmw-kitsch.de si placa de prindere și Butuc

Daca știe careva cum adaptez buticul la cheia motocicletei?

salut! intra pe adv rider e acolo un topic despre reconfigurare,eu am luat cutiile second si in 10 min le-am reconfigurat pe amandoua

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=300753,eu am ramas cu doua piesulite din alea dar am probat cu vreo 5 chei de la diversi si nu se descuie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce este ciudat, cand stirile negative sunt propagate de fani se numesc informatii utile si corecte. Cand sunt comentate de ceilalti intra la batut campii, aruncat cu noroi,intr-un cuvant off-topic.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intereseul ar trebui sa fie sa gasesti cat mai usor informatiile utile (si corecte!) si sa poti duce un dialog civilizat, fara batut campii si off-topic.

Ce este ciudat, cand stirile negative sunt propagate de fani se numesc informatii utile si corecte. Cand sunt comentate de ceilalti intra la batut campii, aruncat cu noroi,intr-un cuvant off-topic.

 

De obicei e vorba de cum se pune problema

Vine "fan-ul" si zice "bai, am citit ca au fost 12 gs-uri care aveau un tacanit la ghidon si bmw le-a rezolvat in garantie"

Spre deosebire de "nefanul", care vine si zice "hahaha, ce cazan, gs-urile au tacaniti la ghidon! si mai si costa 20j de mii de coco! e mai tare yahozuki"

Sesizezi diferenta ? :)

 

 

Si inca o lovitura a marketingului bmw, in incercarea de a mai pacali cativa cumparatori creduli. Auzi tu, cica daca-ti iei gs iti mananca focile din palma :)

post-40715-0-24598100-1391508257_thumb.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se discuta despre defecte de fabricatie, prima grija sa-ti ceri scuze? OK, perfect valabil daca banii cu care platesti respectiva mobra ar fi in parte falsi. Cum insa toti platesc cu bani valabili se asteapta ca si motoarele sa fie valabile. O orecare scuza ar fi daca schimba fara prea multe explicatii in garantie, dar uite ca mai crapa inexplicabil si dupa garantie. In mod normal daca flansa a fost inlocuita cu un reper similar din otel, toate celelalte crapate din aluminiu crapate sau nu, in garantie sau dupa,ar trebui schimbate de fabricant, fiind o greseala de proiectare/fabricatie recunoscuta implicit. In general este vorba de defecte in puncte importante care tin de siguranta si a caror inlocuire costa mult, si nu de tacanit in ghidon. Tu, sesizezi diferenta?

De obicei e vorba de cum se pune problema

Vine "fan-ul" si zice "bai, am citit ca au fost 12 gs-uri care aveau un tacanit la ghidon si bmw le-a rezolvat in garantie"

Spre deosebire de "nefanul", care vine si zice "hahaha, ce cazan, gs-urile au tacaniti la ghidon! si mai si costa 20j de mii de coco! e mai tare yahozuki"

Sesizezi diferenta ?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei e vorba de cum se pune problema

Vine "fan-ul" si zice "bai, am citit ca au fost 12 gs-uri care aveau un tacanit la ghidon si bmw le-a rezolvat in garantie"

Spre deosebire de "nefanul", care vine si zice "hahaha, ce cazan, gs-urile au tacaniti la ghidon! si mai si costa 20j de mii de coco! e mai tare yahozuki"

Sesizezi diferenta ? :)

:10: Nefanu zice : "Bemveu e de kakao . Io CRED ca e mai tare yahozuki" :crack: Asta e stilul romanului... "batul prin gard"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...