revo Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 O sa sun maine la BMW Bucuresti, am rdc, ar fi bine sa imi poata monta alarma cum zici tu tiberiu, adica sper ca totusi se poate face, chiar nu ma intereseaza atat de mult ca are sau nu telecomanda.Sa ne tii la curent cu problema si costurile aferente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Am sunat la Bucuresti si mi-au spus ca se poate face retrofit cum a spus baiatul de acolo pentru alarma, care costa 1134 lei, plus manopera, deci cred ca ajungi pe la vreo 1500 lei in total, daca nu o fi cumva mai scumpa manopera. Eu o sa imi pun alarma asta, mai ales ca anul trecut unui prieten i-au furat gs-ul in Timisoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Am sunat la Bucuresti si mi-au spus ca se poate face retrofit cum a spus baiatul de acolo pentru alarma, care costa 1134 lei, plus manopera, deci cred ca ajungi pe la vreo 1500 lei in total, daca nu o fi cumva mai scumpa manopera. Si cand te gandesti ca daca era comandata de la inceput ar fi costat numai 215€... Io daia imi pun totul de la inceput, ca sa nu am regrete ulterior. Si pana acum nu a fost nimic care sa nu-si fi meritat banii, sa nu mi se para util. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Ai dreptate, dar cu bugetul pe care il aveam am preferat roti cu spite, side si topcase-urile, crashbar, saua touratech, au mai fost bani asigurarea, nr. din germania, drumul pana acolo si inapoi si gata. Usor, usor pun si alarma si scut si pedala de frana si inaltatoare de ghidon si un parbriz de adventure ca imi cam dau mustele in fata. Important e ca am mobra ... Sa vina vremea frumoasa ca ea merge si fara alarma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 (editat) Dupa parerea mea alarma oem de la bmw nu merita nici un ban. La GS am observat ca nu se activeaza decat cand mobra isi schimba pozitia respectiv se inclina sau indreapta, dupa caz, sau s-o zgudui sanatos, iar hotii vin sa fure nu sa-ti de-a cu barosul. Am facut o proba cu mobra ridicata pe central si am desfacut chiar si roata spate,alarma activata si nici pomeneala sa sune. Dupa asta am luat si-un ABUS, care este net superior si-l pot pune pe orice mobra vreau. Editat Februarie 4, 2015 de Saracie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Io daia imi pun totul de la inceput, ca sa nu am regrete ulterior. Si pana acum nu a fost nimic care sa nu-si fi meritat banii, sa nu mi se para util. Da da,si eu,doar ca mi-am luat teapa cu toba. Am scapat totusi de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Da da,si eu,doar ca mi-am luat teapa cu toba. Binee, stiu, io sunt de vina Sau o deranja pe Bia? Ca Radu de exemplu s-a plans. Dar asistentu'? Scaritele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Binee, stiu, io sunt de vina Sau o deranja pe Bia? Ca Radu de exemplu s-a plans. Dar asistentu'? Scaritele? ne deranja pe toti frate! si pe el din cate stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Scaritele le am deja de pe cel vechi ca se potrivesc, de asistent nu stiu ce sa zic, cred ca este util dar deocamdata nu e intre prioritatile mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi N Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 ne deranja pe toti frate! si pe el din cate stiu... Nu cred ca o toba Akrapovic sforaie mai tare ca tine :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 ne deranja pe toti frate! Vai tu, fata, ce sensibila esti! » Post actualizat in 05 Feb 2015 08:37 Nu cred ca o toba Akrapovic sforaie mai tare ca tine :-) ai ramas cu traume? Si io... dupa ce am avut camera langa voi... dar nu de la sforait » Post actualizat in 05 Feb 2015 08:40 Scaritele le am deja de pe cel vechi ca se potrivesc, de asistent nu stiu ce sa zic, cred ca este util dar deocamdata nu e intre prioritatile mele Scaritele de care-l intrebam pe Marcel sunt cele reglabile, cu amortizorul ce cauciuc care se afunda cand te ridici in picioare, sunt excelente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Ai dreptate, dar cu bugetul pe care il aveam am preferat roti cu spite, side si topcase-urile, crashbar, saua touratech, au mai fost bani asigurarea, nr. din germania, drumul pana acolo si inapoi si gata. Usor, usor pun si alarma si scut si pedala de frana si inaltatoare de ghidon si un parbriz de adventure ca imi cam dau mustele in fata. Important e ca am mobra ... Sa vina vremea frumoasa ca ea merge si fara alarma... Eu pe primul GSA mi-am montat o alarma Scorpio SR-i900 - http://www.alarmescorpio.ro/alarma-scorpio-sr-i900.html - la care am pus si senzorul de perimetru; acum as face aceeasi alegere. Iar Iulian - cel care mi-a vandut-o si montat-o - este un om foarte serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Pai si eu am scarite tot ceva de genul, acum le-am dat jos cauciucul, parca arata mai bine asa dar o sa vad daca sunt mai comode. Alarma Scorpio probabil o fi mai buna dar nu stiu cum e cu garantia mobrei daca montezi ceva aftermarket. Dubiul meu e cu privire la parbrizul de adventure, adica se merita el sau alta marca, eu sunt ok si cu asta stock dar imi dau mustele pe viziera si doar banuiesc ca aia cativa cm in plus de la adv directioneaza si aerul putin mai sus decat cel oem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Hai cu filme proaspete...asteptam carcotasii la comentarii )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Hai cu filme proaspete...asteptam carcotasii la comentarii )) SUPEEEER ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Hai cu filme proaspete...asteptam carcotasii la comentarii )) la ce ajuta ca ai impartit imaginea in doua? in loc sa se vada drumu frumos, e capatana ta pe jumatate de ecran. stiu, iti creste inima cand te vezi in film, da mie unu nu-mi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 (editat) Astea sunt scaritele cu cauciucul dat jos (si astea sunt reglabile pe 2 pozitii), or fi mai bune alea galbene dar nu imi place cum da cu aluminiul, de asta am preferat si protectiile de cilindrii care se prind de crash-bar si nu pe cilindru, prea multe nuante de aluminiu, capacele de cilindrii gri inchis, protectiile gri deschis, crash-barul otel sau ce metal e ala, oricum de alta culoare, s.a.m.d. Editat Februarie 5, 2015 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 in loc sa se vada drumu frumos, e capatana ta pe jumatate de ecran. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Astea sunt scaritele cu cauciucul dat jos (si astea sunt reglabile pe 2 pozitii), or fi mai bune alea galbene dar nu imi place cum da cu aluminiul, de asta am preferat si protectiile de cilindrii care se prind de crash-bar si nu pe cilindru, prea multe nuante de aluminiu, capacele de cilindrii gri inchis, protectiile gri deschis, crash-barul otel sau ce metal e ala, oricum de alta culoare, s.a.m.d. mama, parchet, presulet sub cricu central, dormi cu ea in pat? nu-mi zi ca aia-i poza din garaj de la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 (editat) E totusi interesant cum a facut combinatia la filmari, ca eu nu stiu. Acuma pe bune, chiar daca nici eu nu agreez chestia, omul si-a facut filmarea pentru el si cum a vrut el, ca sa ii placa lui, acum ca le-a pus aici sa le vedem si noi e alta problema. Oricum mi-e ciuda ca eu inca nu am deschis sezonul. Sa vina vremea frumoasa!!!!!!!! Gabyshor nu am garaj din pacate, am bagat-o in casa sa stea si ea mai la caldura peste iarna. Om nebun, ce mai incolo si-ncoace Editat Februarie 5, 2015 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Gabyshor nu am garaj din pacate, am bagat-o in casa sa stea si ea mai la caldura peste iarna. Om nebun, ce mai incolo si-ncoace daca nu te-a dat [inca] sotia afara din casa, tot e bine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 (editat) Not yet Gabyshor, not yet... Mie mi se pare interesant tank guards-ul asta, adica imi place ca are forma protectiilor de plastic, parca e mai ok decat alea de la touratech,wunderlich etc., care sunt doar pe jumate de aripa si e ok ca se potrivesc pe crash-barul oem. Au cateva chestii interesante pe acolo sau poate chiar utile/necesare. http://www.rs-motorcyclesolutions.de/english/bmw/r-1200-gs-lc-2013-protection/ Editat Februarie 5, 2015 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Hai cu filme proaspete...asteptam carcotasii la comentarii )) N-ar fi rau sa reflectzi putin la stilul de mers "coca"...flashuri, claxoane, ingramadit masinile aiurea, etc. Nu ti-o zic cu rautate. Ai ceva de castigat mergand asa? Doi la mana, legal vorbind E85-ul are o singura banda pe sens acolo. Bucata din dreapta e considerata banda de urgenta. Drept urmare o gramada - in special de-astia agresivi - se afla intr-un mare offside cand vine vorba de depasiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Astea sunt scaritele cu cauciucul dat jos (si astea sunt reglabile pe 2 pozitii), or fi mai bune alea galbene dar nu imi place cum da cu aluminiul, de asta am preferat si protectiile de cilindrii care se prind de crash-bar si nu pe cilindru, prea multe nuante de aluminiu, capacele de cilindrii gri inchis, protectiile gri deschis, crash-barul otel sau ce metal e ala, oricum de alta culoare, s.a.m.d. La scaritele astea ma tot uitam si eu. Singura chestie care m-a mai tinut pe loc a fost faptul ca departeaza nitel piciorul de cadru si in acelasi timp cred ca miscsoreaza nitel unghiul de inclinare (mai ales ca le-as folosi in pozitia de jos). Nu se simte ciudat (la inceput cel putin) la actionarea franei/schimbatorului fata de scaritele stock ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 La scaritele astea ma tot uitam si eu. Singura chestie care m-a mai tinut pe loc a fost faptul ca departeaza nitel piciorul de cadru si in acelasi timp cred ca miscsoreaza nitel unghiul de inclinare (mai ales ca le-as folosi in pozitia de jos). Nu se simte ciudat (la inceput cel putin) la actionarea franei/schimbatorului fata de scaritele stock ? Sincer, eu nu am simtit nicio diferenta, dar e probabil si din cauza ca le-am avut si pe gs-ul vechi. Dar m-am uitat si la scaritele postate de KHK si, cel putin din poza, par a fi la fel de distantate ca astea ale mele. Din ce sesizez, cu siguranta la alea postate de KHK, cred ca amortizeaza mai bine cauciucul cand stai pe ele, astea care le am eu au avantajul ca sunt mai late. Am spus si mai inainte, poate alea sunt mai bune, dar culoarea aia aurie, de altfel ok, nu imi place cum da cu aluminiul. Am simtit ceva diferente la actionarea schimbatorului doar de vreo 2 ori cand am purtat cizmele de cros, dar in rest nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.