petre81. Postat Ianuarie 18, 2019 Share Postat Ianuarie 18, 2019 Acum 11 minute, john17 a spus: Detalii, ce să facă ei recall, merge și fără spițe, furci și alte alea! Mai costă și cât o garsonieră... Cel mai bine te duci cu ele la Gara de Nord si rogi un nene d-ala de controleaza rotile la tren sa ciocaneasca spitele, imediat iti spune cate spite slabe ai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 20, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2019 Iata ca dupa 130.000 km in intervalul 2011-2018 a venit vremea sa schimb discul frana spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Ianuarie 26, 2019 Share Postat Ianuarie 26, 2019 Poate ca urmatoarea intrebare este generala, dar avand in vedere ca analizez mai multe anunturi de R1200 GS/A... Exista o legatura intre aspectul evacuarilor si modul de utilizare/forjare a motorului ? In unele anunturi observ traseul evacuarii curat, cu nuante de albastru/violet/mov ...in unele spre negru/ars...iar unele au un maro ce pare a rugina? Sau mai degraba are legatura cu nr de kilometri si conditile de pastrare/garare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Ianuarie 26, 2019 Share Postat Ianuarie 26, 2019 13 minutes ago, o_kellu said: Exista o legatura intre aspectul evacuarilor si modul de utilizare/forjare a motorului ? In unele anunturi observ traseul evacuarii curat, cu nuante de albastru/violet/mov ...in unele spre negru/ars...iar unele au un maro ce pare a rugina? Sau mai degraba are legatura cu nr de kilometri si conditile de pastrare/garare? Negru, maro, cox si garare sub cerul liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Ianuarie 27, 2019 Share Postat Ianuarie 27, 2019 Indiferent de modul utilizarii galeria de evacuare pierde aspectul -CROMAT- .Pentru primii 20/30000 km aspectul va fii cel de care vorbeai albastru/violet. Dupa asta incepe sa devina maroniu.Fara nici un fel de igrijire si datorita factorilor externi galeria oxideaza mai mult dand senzatia de rugina. Daca bagi motocicleta la intuneric si pornesti motorul in 10 sec ai galeria rosu incandescent....fara-cox-. O minima intretinere(pasta lustruit si lana de otel) o mai ajuta la aspect altfel devine...neagra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 27, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2019 Daca nu o ai ...NEAGRA..... degeaba o AI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Ianuarie 27, 2019 Share Postat Ianuarie 27, 2019 1 oră în urmă, ianachim a spus: Daca nu o ai ...NEAGRA..... degeaba o AI ''''si neaparat sa o lustruiti !!! ...cu pasta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andynuta Postat Ianuarie 28, 2019 Share Postat Ianuarie 28, 2019 Salutare! Sunt proaspăt posesor de r1200gs din 2008, adus din Italia și are 104000 km. Toate bune și frumoase, moto are istoric bogat la bmw, se vede ca a fost întreținut. Singurul inconvenient este ca are uneori un clampanit destul de enervant (ducatti style) la ambreiaj (sau cel puțin acolo îl aud), ce dispare când calc ambreiajul și uneori când las maneta ușor nu se mai aude. Știu ca sunt zgomotoase, dar asta e cam tare. Ca funcționare nu am ce sa ii reproșez. Sunt sigur ca s-a mai discutat aici dar în cele 100 de pagini citite încă nu am gasit. La ce sa ma aștept? E disc sau rulment! Mulțumesc de sfaturi și accept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Ianuarie 29, 2019 Share Postat Ianuarie 29, 2019 nu are rulment. Se aude cand bagi in viteza sau tot timpul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 29, 2019 Share Postat Ianuarie 29, 2019 Vezi ca are si rulment de presiune E pe pompa de jos de la cilindru, in capatul tijei. Nu iti fa griji prea multe, e normal sa sune asa la relanti si sa dispara sunetul cand tragi maneta. Cand o sa ii vina vremea sa schimbi ambreiajul, o sa dispara si zgomotul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Ianuarie 29, 2019 Share Postat Ianuarie 29, 2019 Acum 13 ore, andynuta a spus: Salutare! Sunt proaspăt posesor de r1200gs din 2008, adus din Italia și are 104000 km. Toate bune și frumoase, moto are istoric bogat la bmw, se vede ca a fost întreținut. Singurul inconvenient este ca are uneori un clampanit destul de enervant (ducatti style) la ambreiaj (sau cel puțin acolo îl aud), ce dispare când calc ambreiajul și uneori când las maneta ușor nu se mai aude. Știu ca sunt zgomotoase, dar asta e cam tare. Ca funcționare nu am ce sa ii reproșez. Sunt sigur ca s-a mai discutat aici dar în cele 100 de pagini citite încă nu am gasit. La ce sa ma aștept? E disc sau rulment! Mulțumesc de sfaturi și accept! Pregateste-te de reparat sau schimbat cutia de viteze, nu e de la ambreiaj. Cand apesi ambreiajul decuplezi cutia de viteze fata de motor si din acest motiv dispare zgomotul. Felul in care este construit ambreiajul nu generaza zgomote Ducatti style. Probabil acesta este si motivul pt care italianul a bagat-o la vanzare, reparatia costa mai mult decat cazanul cu sigla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 29, 2019 Share Postat Ianuarie 29, 2019 Petre, cred vorbesti din filme, fara sa ai habar. La mai mult de jumate din mobre apare treaba asta. Nu inseamna ca nu ar putea avea alte hibe, dar cel mai probabil nu are nimic mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Ianuarie 29, 2019 Share Postat Ianuarie 29, 2019 (editat) Acum 38 minute, Dan Cata a spus: Petre, cred vorbesti din filme, fara sa ai habar. La mai mult de jumate din mobre apare treaba asta. Nu inseamna ca nu ar putea avea alte hibe, dar cel mai probabil nu are nimic mobra... Fa aici o prezentare a ambreiajului de la cazanul mentionat si arata de unde anume zornaie. Felul in care descrie simptomul arata ca problema e la cutie. Acum 48 minute, Dan Cata a spus: Petre, cred vorbesti din filme, fara sa ai habar. La mai mult de jumate din mobre apare treaba asta. Nu inseamna ca nu ar putea avea alte hibe, dar cel mai probabil nu are nimic mobra... Ai dreptate, am cautat imagini cu ambreiajul, in realoem prezentarea nu e clara pt ca nu prezinta constructia placii de presiune. Cand apasa ambreiajul partea de frictiune a placii de presiune se elibereaza si este ancorata in niste lindice de tabla otelita care nu-i asigura stabilitatea necesara si incepe sa zornaie. Imaginea din realoem: Imaginea reala, am incercuit zona care da zgomot: Editat Ianuarie 29, 2019 de petre81. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Ianuarie 29, 2019 Share Postat Ianuarie 29, 2019 S-ar putea sa faca din cauza uzurii paslei de pe tija... Nu-i bai.. ! :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 29, 2019 Share Postat Ianuarie 29, 2019 SCHIMBARE AMBREIAJ IN 4 MINUTE ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Ianuarie 29, 2019 Share Postat Ianuarie 29, 2019 1 oră în urmă, adnohepentrupoponari a spus: cu 7000 iti cumperi motocicleta, nu un cotet de bmw... ca de exemplu? ce adv mare iei de 7000? si nu , nu sunt fan bmw, chiar daca am unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Ianuarie 29, 2019 Share Postat Ianuarie 29, 2019 Acum 5 ore, adnohepentrupoponari a spus: cotet de bmw... ... habar n-ai ce este aia 1200gs... stai in banca ta si vezi-ti de treaba ta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andynuta Postat Ianuarie 29, 2019 Share Postat Ianuarie 29, 2019 Acum 11 ore, Dan Cata a spus: Vezi ca are si rulment de presiune E pe pompa de jos de la cilindru, in capatul tijei. Nu iti fa griji prea multe, e normal sa sune asa la relanti si sa dispara sunetul cand tragi maneta. Cand o sa ii vina vremea sa schimbi ambreiajul, o sa dispara si zgomotul ala. Multumesc Dan de sfat. Am auzit câteva GS-URI la diverși km si la al meu se aude similar dar mai tare. Între timp am mai căutat si am găsit asta clipul de mai jos. Este exact zgomotul meu!!!. Am comandat deja disc si sper sa nu fie afectată si priza de la cutie. Acum 10 ore, petre81. a spus: Pregateste-te de reparat sau schimbat cutia de viteze, nu e de la ambreiaj. Cand apesi ambreiajul decuplezi cutia de viteze fata de motor si din acest motiv dispare zgomotul. Felul in care este construit ambreiajul nu generaza zgomote Ducatti style. Probabil acesta este si motivul pt care italianul a bagat-o la vanzare, reparatia costa mai mult decat cazanul cu sigla. Petre81punct nu am auzit pana acum de probleme majore la CV la 1200gs. Sa nu uitam ca sunt produse de Getrag si ăștia cam se știu cu cutiile de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 30, 2019 Share Postat Ianuarie 30, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 30, 2019 Share Postat Ianuarie 30, 2019 (editat) "Shitty design", "bmw is not offering any solution"... Editat Ianuarie 30, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Ianuarie 31, 2019 Share Postat Ianuarie 31, 2019 La 29.01.2019 la 14:07, adnohepentrupoponari a spus: cu 7000 iti cumperi motocicleta, nu un cotet de bmw... Eu nu sunt atat de vehement/pornit nici impotriva, nici sa apar aceasta marca de moto De aceea, pentru ca eu consider ca motivul existentei unui forum este sa invatam, iar eu chiar am neoie de asta, te rog sa ma ajuti cu un sfat sau mai multe: ce motocicleta as putea sa.mi cumpar si sa intrunesca conditiile mele: - vreau sa merg la drumuri lungi si atunci sa.mi ofere un confort foarte bun, atat ca pozitie cat si ca protectie de vant; si toate astea sa fie valabile si pentru o viteza de croaziera de 140-150 -din cand in cand vreau sa merg pe zone de soft enduro, gen pe malul Argesului pana la Dunare(77km de nisip, drum batatorit de pietre, pamant si alte mici obstacole) - optionale : ABS - obligatoriu, topcase - obligatoriu, restul gen: manere incalzite, side case, proiectoare si alte nimicuri pot fi adaugate ulterior - undeva in jur de 50.000-60.000 km reali - evidenta clara a servisarii(asta ca sa ma feresc pe cat posibil de tepe gen motor din 1998 cu 21.000 de km) - buget , cred ca deja l.ai inteles: 7000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Ianuarie 31, 2019 Share Postat Ianuarie 31, 2019 Bine punctat. Asta incercam si eu sa zic, dar n am avut rabdarea ta sa scriu. Sa vedem acum raspunsurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Ianuarie 31, 2019 Share Postat Ianuarie 31, 2019 Acum 50 minute, o_kellu a spus: Eu nu sunt atat de vehement/pornit nici impotriva, nici sa apar aceasta marca de moto De aceea, pentru ca eu consider ca motivul existentei unui forum este sa invatam, iar eu chiar am neoie de asta, te rog sa ma ajuti cu un sfat sau mai multe: ce motocicleta as putea sa.mi cumpar si sa intrunesca conditiile mele: - vreau sa merg la drumuri lungi si atunci sa.mi ofere un confort foarte bun, atat ca pozitie cat si ca protectie de vant; si toate astea sa fie valabile si pentru o viteza de croaziera de 140-150 -din cand in cand vreau sa merg pe zone de soft enduro, gen pe malul Argesului pana la Dunare(77km de nisip, drum batatorit de pietre, pamant si alte mici obstacole) - optionale : ABS - obligatoriu, topcase - obligatoriu, restul gen: manere incalzite, side case, proiectoare si alte nimicuri pot fi adaugate ulterior - undeva in jur de 50.000-60.000 km reali - evidenta clara a servisarii(asta ca sa ma feresc pe cat posibil de tepe gen motor din 1998 cu 21.000 de km) - buget , cred ca deja l.ai inteles: 7000 ktm 990 adventure bifeaza toate conditiile de mai sus. Pierzi la consum de benzina comparativ cu un 1200gs insa ca si fun factor ktm-ul este net superior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 31, 2019 Share Postat Ianuarie 31, 2019 (editat) 1 oră în urmă, o_kellu a spus: Eu nu sunt atat de vehement/pornit nici impotriva, nici sa apar aceasta marca de moto De aceea, pentru ca eu consider ca motivul existentei unui forum este sa invatam, iar eu chiar am neoie de asta, te rog sa ma ajuti cu un sfat sau mai multe: ce motocicleta as putea sa.mi cumpar si sa intrunesca conditiile mele: - vreau sa merg la drumuri lungi si atunci sa.mi ofere un confort foarte bun, atat ca pozitie cat si ca protectie de vant; si toate astea sa fie valabile si pentru o viteza de croaziera de 140-150 -din cand in cand vreau sa merg pe zone de soft enduro, gen pe malul Argesului pana la Dunare(77km de nisip, drum batatorit de pietre, pamant si alte mici obstacole) - optionale : ABS - obligatoriu, topcase - obligatoriu, restul gen: manere incalzite, side case, proiectoare si alte nimicuri pot fi adaugate ulterior - undeva in jur de 50.000-60.000 km reali - evidenta clara a servisarii(asta ca sa ma feresc pe cat posibil de tepe gen motor din 1998 cu 21.000 de km) - buget , cred ca deja l.ai inteles: 7000 Este foarte generica si f vasta informatia pusa la dispozitie, dpmdv si feelingul meu este ca o sa primesti zeci de raspunsuri, toate corecte, dar la fel de vagi ca si cererea ta. Si probabil toate off-topic. Ca sa iti dau un exemplu de motociclete care bifeaza raspunsul tau, dar care sunt idei total diferite dpmdv - Varadero injectie, Versys 1000, 1150, 1200, 990, 1090 (poate 1190). Mie unul imi place asta din tot ce am analizat recent pe olx, chiar daca este peste bugetul tau. Ce am invatat eu recent (si nu mi-a placut deloc, recunosc) - Nu ma doare deloc spatele dupa sute de km pe sport turisme fiindca stau usor aplecat. Bonus - motocicletele de gen abia incep sa traga de la 140 in sus; la 180 multe inca torc. Dar, un sport turism nu va avea niciodata manevrabilitatea unui enduro-turism, cu ghidon inalt si lat + pozitia dreapta/de forta in sa. Partea proasta este ca enduro-tursime incep sa ma fosnesc in sa dupa maxim 200 de km. Si asta din cauza spatelui. Daca trebuie sa fac minim 4-500 de km, nu mai este nici un farmec pt mine. Da, stiu, sunt niste amanunte f importante care se bat rau de tot cap in cap. Si ca sa fiu si on topic - Boxerele Bmw au fost cele mai manevrabile motociclete conduse de mine vreodata, raportate la greutatea lor. Editat Ianuarie 31, 2019 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Ianuarie 31, 2019 Share Postat Ianuarie 31, 2019 La 29.01.2019 la 14:07, adnohepentrupoponari a spus: cu 7000 iti cumperi motocicleta, nu un cotet de bmw... Sa numesti etalonul din categoria enduro touring cotet? Un adevarat speialist. Ce ziaristi de la reviste moto internationale, omul nostru stie adevarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.