Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, ianachim said:

ce sunt astea???😱😱😡

PCV (Positive crankcase ventilation) e un fel de "snorkel", cu valva unidirecționala, care-ți permite să treci prin apă fără să intre în motor, cam ca la autovehiculele off road. QS e quick shift, schimbi vitezele fără să utilizezi ambreiajul (bine, el operează, dar fără să fie nevoie să-l acționezi).

După mine, ambele mofturi la genul ăsta de motociclete, dar asta rămâne la latitudinea fiecăruia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zici că qs acționează ambreiajul?? Aș zice mai degrabă că taie scânteia pt schimbare în sus și, dacă o opera și la retrogradare, face "throttle blip" pt a potrivi turația la schimbarea în jos. Cam așa funcționează qs în general, mă îndoiesc că ăsta ar avea actuator pt ambreiaj...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tiberiu Anghel (Tibi) a redeschis Mototehnica saptamana trecuta.

Il gasim aproape de Carrefour Militari, adresa exacta este: Soseaua de Centuta 1D, Chiajna, Ilfov.

Pana de curand in locatie functiona magazinul de biciclete DHS.

Sper sa va fie de folos ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tiberiu Anghel (Tibi) a redeschis Mototehnica saptamana trecuta.

Il gasim aproape de Carrefour Militari, adresa exacta este: Soseaua de Centuta 1D, Chiajna, Ilfov.

Pana de curand in locatie functiona magazinul de biciclete DHS.

Sper sa va fie de folos ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Sunt proaspat posesor de GS si se pare ca trebuie sa imi pun deja problema inlocuirii/reconditionarii amortizorului spate pt un R1200GS 2008 (non ESA). Pentru reconditionare inteleg ca este Alex de la Rams Otopeni - am sa investighez aceasta pista (am discutat cu el cand am avut problema identica la transalp si preturile stiu ca erau atunci maricele, nu se putea face nimic pentru amortizorul Showa al Hondei mele, insa am aflat ceva detalii despre amortizoarele de la BMW).

 

Nou, am gasit preturi destul de mari (totusi mai mici decat OEM - 1000E+): 

 

- Wilburs - 379 euro: https://www.louis.eu/artikel/wilbers-ecoline-530-540-series-shock-absorbers-with-type-approval/60920000 - pare un amortizor simplu, cu 1 sg reglaj pt taria arcului, cam mare compromisul.

- Sau Ohlins - 580 euro: https://www.ohlins.eu/en/products/motorcycle/product-finder/?Brand=1&Model=R+1200+GS&Year=2008 (cred ca tot Alex de la Rams Otopeni le aduce.)

 

Ce alte variante mai am, ce ma sfatuiti?

Cine stie cam ce trebuie demontat pentru inlocuire?

 

Va multumesc anticipat pentru info sau orice alte sfaturi pentru un nou venit in lumea GS, chiar si in afara problemei mele actuale cu amortizorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Andrei, modelu ales de tine de la Wilbers, 540`le, e simplu, cum ai spus si tu, dar ai varianta 640, care are spring preload si rebound damping ajustabile.

Eu am comandat de la Wilbers, direct de pe site-ul lor si mi s-au parut super profesionisti. Iti cer date legate de greutatea ta si a pasagerului si tipul de drum pe care te dai si ti le fac pe special pt tine.

 

https://www.wilbers-shop.de/en/Motorcycle/BMW/R-1200-GS-R12/?poponeata=1&year=2008

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ca și Gabyshor, tot Wilbers am și eu, sunt excelente. 

Dacă îl iei cu toate reglajele posibile te duce pe la 850 euro, dar vei avea altă motocicleta. 

Acum 11 minute, andreiandrei53 a spus:

 

Mai exact, ce poate face T. Anghel pt mine dpdv amortizor spate? In afara de manopera in sine?

Doar manopera 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea ar fi ca ce mi-as dori eu, este ca in momentul in care ma duc cu moto la service pt reparatie, sa am deja solutia cea mai buna aleasa si sa stiu clar cat ma va costa, intrucat abia am luat moto si sunt cu bugetul f stramtorat. Acum, inteleg ca intre ce vreau eu si ce se va putea e f posibil sa fie diferente mari.

 

Faptul ca lucreaza acest George acolo....nu imi dau seama ce avantaj aduce, daca vorbim despre a comanda un Wilbers nou. Montajul il face in pricipiu oricine. Daca se pune problema sa il reconditionez....suna interesant, dar depinde si de cost/rezultat.

 

Oricum, foarte interesante informatiile oferite, multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce știu, amortizoarele after-market pot fi recondiționate. De aia am preferat să iau un Hyperpro nou în loc de amortizor original nou, care NU se poate recondiționa. Adică se poate, dar nu oferă nimeni garanție că ține.

Wilbers, Showa, Ohlins, Hyperpro, YSS se pot reconditiona. Cel puțin Hyperpro merge recondiționat, din ce am discutat cu Tibi Troia. Am păstrat amortizorul vechi, să nu stau cu motorul parcat cât ar fi celălalt la făcut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, să mă bată jalea dacă mai știu ce model este. Cerința a fost să suporte 450 kg, să aibă reglaj preload manual (cu cheie) și rebound (rotiță). Pentru DL650 K4 l-am luat, prin importatorul oficial Hyperpro Romania, Tiberiu Troia. 26,7 mil a costat, transport moca. 60 euro + TVA a costat "customizarea". A venit ambalat ca la carte, fără vreo zgârietură, cu factură și garanție.

Dacă sunt mulțumit?! E altă motocicletă!!! Îmi place maxim cum amortizează, înainte era barcă. Are și arc progresiv, contează mult.

Dacă vrei un plus de confort, optează pentru reglaj preload hidraulic, cu robinet.

Alternativă la fel de bună are Wilbers, la preț parcă mai bun.

 

Parcă așa arată al meu: https://images.app.goo.gl/AbdZPmq5ChqmhFny5

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Wilbers, cu ceva reglaje vad conform sugestiei lui Gabyshor:

https://www.wilbers-shop.de/en/Motorcycle/BMW/R-1200-GS-R12/shock-absorber-type-640-Road.html?year=2008

 

Este echivalent cu ce spui tu? Eu ca si greutate, as calcula asa:

- Eu + sotia + echipament protectie 200 kg.

- bagaj ...35 de kg.

Cred ca deja am depasit sarcina utila a motoretei....dar cine nu o depaseste in 2? 😅

Intre timp am discutat si la Rams, inteleg ca ma costa reconditionarea amortizorului actual 1300 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...