Angi Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 (editat) Cred ca fiarele de la sw-motech isi fac treaba cel mai bine. Daca nu ma insel, parca si H&B fac ceva similar. Normal, asta e valabil pentru cei care nu au fiare deloc sau vor sa le schimbe pe cele originale bmw. Fierul ala trecut pe sub cilindru te scapa de orice protectie suplimentara din plastic sau altele. Editat Decembrie 21, 2009 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 (editat) Cred ca fiarele de la sw-motech isi fac treaba cel mai bine. Daca nu ma insel, parca si H&B fac ceva similar.Fierul ala trecut pe sub cilindru te scapa de orice protectie suplimentara din plastic sau altele. Varianta de la SW-motech inseamna un crash bar complet .(piesa sudata) Varianta de la wunderlich este doar o "completare" pentru crash-bar-ul existent deja pe GSAdv., facand acelasi lucru -protectie laterala cilindru ,completarea adaugandu-se cu elemente demontabile. Intrebare pentru posesori:-ce contine trusa voastra de scule ? Eu am o trusa pentru soimii patriei ,o surubelnita ,o cheie de platic pentru buson ulei si 2 imbusuri....daca tre' sa dau fo' roata jos..de unde iau cheile necesare ? Am cautat prin toata motocicleta , n-am mai gasit nimic...sau tre' sa cumpar separat ? Editat Decembrie 21, 2009 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Intrebare pentru posesori:-ce contine trusa voastra de scule ?Eu am o trusa pentru soimii patriei ,o surubelnita ,o cheie de platic pentru buson ulei si 2 imbusuri....daca tre' sa dau fo' roata jos..de unde iau cheile necesare ? Am cautat prin toata motocicleta , n-am mai gasit nimic...sau tre' sa cumpar separat ? cand am schimbat ambreiajul la mobra mea, in afara de surubelnita si trusa de imbusuri originala de la motor, mi-au mai trebuit 2 chei - de 12 si 13 - atat! ar trebui sa iti ajunga aia originala, de su saua; in alta ordine de idei, fiecare din voi puteti incerca acasa sa va desfaceti prezoanele de la roata spate; ce am patit au... am dus mobra la un atelier moto din cj ca sa imi schimbe cauciucu pe spate, toate bune si frumoase, eu super multumit de Anakee2; vad ceva ulei pe prezoanele de la roata spate... ma gandesc ca o inceput sa imi curga ulei din FD pe la semeringu mare, asa ca hai sa desfac roata sa vad ce si cum... ma chinui cu tubulara sa desfac - nimic... pun o pargie de 30 cm... nimic... o teava de 60 cm... nimic... pana la urma so desfacut cu o parghie de 1m!!! asa ca daca va schimbati gumele altundeva decat acasa, nu uitati sa le mentionati la aia ca s-ar putea sa fie nevoie sa desfaceti roata pe drum, ori nu toata lumea care teava de 1 m la el numai pt asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 21, 2009 Autor Share Postat Decembrie 21, 2009 (editat) o sa ajung diseara acasa si o sa fac o poza la ce car eu dupa mine cand plec la drum , ma ref cand ies din bucuresti orice lucrati la prezoane roti si etrieri frana e bine sa fie date cu loctite albastru o picatura si stranse cu o dinamometrica Editat Decembrie 21, 2009 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 o sa ajung diseara acasasi o sa fac o poza la ce car eu dupa mine cand plec la drum , ma ref cand ies din bucuresti orice lucrati la prezoane roti si etrieri frana e bine sa fie date cu loctite albastru o picatura si stranse cu o dinamometrica poate, poate nu. de exemplu, in tutorialele in care iti zice cum sa ajustezi rulmentii la paralever la 11xx gs/gsa, se recomanda sa nu pui loctite pe el, pentru ca daca ai probleme pe drum sa poti desface surubu respectiv; ca sa desfaci un surub cu loctite pe el, trebuie sa il incalzesti in prealabil, ca sa inmoi loctite-ul - daca nu faci asta cel mai probabil o sa strici spirele de pe filet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 poate, poate nu. de exemplu, in tutorialele in care iti zice cum sa ajustezi rulmentii la paralever la 11xx gs/gsa, se recomanda sa nu pui loctite pe el, pentru ca daca ai probleme pe drum sa poti desface surubu respectiv; ca sa desfaci un surub cu loctite pe el, trebuie sa il incalzesti in prealabil, ca sa inmoi loctite-ul - daca nu faci asta cel mai probabil o sa strici spirele de pe filet! Au adus truse de scule la Bavaria, complete si foarte frumoase... dar scumpe ca la balamuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 (editat) Intrebare pentru posesori:-ce contine trusa voastra de scule ?Eu am o trusa pentru soimii patriei ,o surubelnita ,o cheie de platic pentru buson ulei si 2 imbusuri....daca tre' sa dau fo' roata jos..de unde iau cheile necesare ? Am cautat prin toata motocicleta , n-am mai gasit nimic...sau tre' sa cumpar separat ? Am sa pun link la google-documents care le am eu si le folosesc mereu (le-am facut acum cateva luni): Trusa cu scule pe care o iau mereu la mine in excursii: nu este asa de grea cum pare din lista: http://docs.google.com/Doc?docid=0AR8u1Tfn...nFjOA&hl=en Altul este care iau in excursii mici: http://docs.google.com/Doc?docid=0AR8u1Tfn...mN2Zz&hl=en Si ultimul excursii medii, 2-3 zile: http://docs.google.com/Doc?docid=0AR8u1Tfn...uZGdx&hl=en Am preferat sa nu cumpar truse gata facute pentru BMW pentru ca nu merita pretul si uneori calitatea. Am luat seturi de bitzi din CrV pentru diverse: hex sockets, hex (inbus), T (torx) Mai am de luat un set E (negativul lui T), un T-55 si 2 chei dinamometrice pentru acasa. Mesaj completat -- Later edit: Am facut o poza, comentariile sunt in engleza ca sa o pun si pe un forum local -- Editat Decembrie 21, 2009 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Varianta de la SW-motech inseamna un crash bar complet .(piesa sudata)Varianta de la wunderlich este doar o "completare" pentru crash-bar-ul existent deja pe GSAdv., facand acelasi lucru -protectie laterala cilindru ,completarea adaugandu-se cu elemente demontabile. Pai eu am inteles asta. De fapt am si completat spunand ca varianta sw-motech e pentru cei care nu au fiare deloc sau pentru cei care vor sa schimbe fiarele originale bmw. In cazul adv, pentru ca fiarele originale se prelungesc si spre rezervor, cred ca varianta wunderlich e buna pentru ca se pune suplimentar si se pot pastra si fiarele originale, inclusiv cele de pe rezervor. Dar pentru gs-ul "simplu", tinand cont de faptul ca prelungirea wunderlich e 130 euro, varianta sw-motech (in jur de 150-160 euro) pare ceva mai sanatoasa fiind dintr-o singura bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Cred ca fiarele de la sw-motech isi fac treaba cel mai bine. Daca nu ma insel, parca si H&B fac ceva similar. Normal, asta e valabil pentru cei care nu au fiare deloc sau vor sa le schimbe pe cele originale bmw.Fierul ala trecut pe sub cilindru te scapa de orice protectie suplimentara din plastic sau altele. avantajul mare la SW e ca fierul e dintr-o bucata si implicit mai robust. la H&B parca e mai istet facuta partea de protectii a cilindrilor (oricum in mersul pe sosea si forestier light, protectiile de rezervor nu fac absolut nici o branza. bara care trece pe sub cilindri intr-adevar face toti banii insa nu-i nici macar ea infailibila. sunt situatii in care capacul cilindrului poate fi atins. una peste alta, vorbind de engine/tank guarduri cele de la H&B si SW mi se par cele mai sanatoase de pe piata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 Am ajuns in faza in care trebuie sa incerc sa-mi valorific epava. Eu tin rotile (cu spite si crampoane) si in rest as da-o cu totul. Ar ramane destule piese ce s-ar putea folosi: furca fata, bord, faruri, sei, baterie, rezervor si muuulte altele. Imi dau seama ca sunt sanse mici ca cineva de aici sa aiba nevoie de respectivele piese, dar m-am gandi ca o intrebare nu strica. Oricat as putea obtine pe ce-a mai ramas din gs-ul meu - tot ar fi ceva. Asa ca, daca stiti pe cineva.... se poate viziona in service la AB. In alta ordine de idei: cum o fi modelul 2010? Intleg ca ii pun motorul de pe HP2. Dar in rest? Oare o merita? Sau n-o fi mare diferenta si atunci ma pot orienta spre un motor la mana a doua putin folosit? Craciun fericit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 Am ajuns in faza in care trebuie sa incerc sa-mi valorific epava. Eu tin rotile (cu spite si crampoane) si in rest as da-o cu totul. Ar ramane destule piese ce s-ar putea folosi: furca fata, bord, faruri, sei, baterie, rezervor si muuulte altele. Imi dau seama ca sunt sanse mici ca cineva de aici sa aiba nevoie de respectivele piese, dar m-am gandi ca o intrebare nu strica. Oricat as putea obtine pe ce-a mai ramas din gs-ul meu - tot ar fi ceva. Asa ca, daca stiti pe cineva.... se poate viziona in service la AB. In alta ordine de idei: cum o fi modelul 2010? Intleg ca ii pun motorul de pe HP2. Dar in rest? Oare o merita? Sau n-o fi mare diferenta si atunci ma pot orienta spre un motor la mana a doua putin folosit? Craciun fericit. Da ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 Da ! anume ,la care intrebare ai raspuns? Craciun Fericit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 anume ,la care intrebare ai raspuns? Craciun Fericit la ultima. pt vanzari de piese poti incerca si pe ebay s-ar putea sa ai mai mult succes decat pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 la ultima. merci... aceiasi dilema o am si eu...merita dif la schimbarile care sau facut intre modelele 2009 si 2010 Craciun Fericit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 27, 2009 Autor Share Postat Decembrie 27, 2009 (editat) Intrebare pentru posesori:-ce contine trusa voastra de scule ?Eu am o trusa pentru soimii patriei ,o surubelnita ,o cheie de platic pentru buson ulei si 2 imbusuri....daca tre' sa dau fo' roata jos..de unde iau cheile necesare ? Am cautat prin toata motocicleta , n-am mai gasit nimic...sau tre' sa cumpar separat ? nenea dvs nu v.a zis nimeni de ce trusa de la bmw e asa......simbolica pai nu ai la ce sa o folosesti frate in 2 ani am folosit o singura data surubelnita sa desfac papucii de la baterie ca ...oxidasera si nu mai facea contact m.am cam speriat... eram singur intr.un sat prin alpi elvetieni si nu mai pornea so.... mai rapid ia scule pt facut pana si scoaterea jentii de pe motor Editat Decembrie 27, 2009 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 aceiasi dilema o am si eu...merita dif la schimbarile care sau facut intre modelele 2009 si 2010 Parerea mea este ca daca partea financiara e ok, da, merita sa iei modelul nou. Singura diferenta notabila este motorul care a fost deja testat in diferite forme; mi-e greu sa cred ca BMW ar risca ceva tocmai cu GS-ul. Si de ce sa nu ai ai cel mai nou model? In plus, si candva cand vei cand revinde motocicleta va conta ca este modelul mai nou. Si nu stiu cat de mare e diferenta la bani sa iei unul 2008/09; te scoti poate la eventualele dotari/accesorii... Mesaj completat nenea dvs nu v.a zis nimeni de ce trusa de la bmw e asa......simbolica pai nu ai la ce sa o folosesti frate Corect! p.s. in lista de optiuni la GS trusa suplimentara de scule era cca 65 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 30, 2009 Autor Share Postat Decembrie 30, 2009 TUTUROR FRAIERILOR CARE SI.AU ARUNCAT BANII PE NISTE GEOARSE DE BMW R 1200 GS SI GSA le urez LA MULTI ANI!!!! SA FIE SANATOSI, SI LA CAT MAI MULTI KM CU BESTIILE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Selectiv mai esti,frate! La multi ani si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Am si eu nevoie de parerea unuia care a mai umblat cu mobra pe zapada/gheata daca pun suruburi in cauciucul asta tine la drum, sau trebuie cauciuc cu crampoane? e vorba de un drum de max. 400 km sau sa iau asa ceva? (costa 110 euro, decat pentru o roata. insa nu imi inspira incredere, ma gandesc ca acolo unde prinde doar cauciuc poate aluneca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 (editat) exista o solutie mai ieftina iei un lant, il infasori in jurul rotii in spirala si unde intra in contac cu janta in bagi printr-o bucata de furtul. capetele le impreunezi cu un surub sau un lacat. dar mai bine un surub cu piulita autoblocanta. asta e cea mai ieftina solutie si foarte rapida sper ca ti-am fost de folos Mesaj completat PS pt cauciucurile alea . in afara de faptul ca o sa iti ia cel putin 2 zile de munca sa bagi suruburile, mai iti trebuie si camere pt roti si inca una in plus care sa protejeze camera si sa actioneze ca un perete despartitor intre capul suruburilo si camera unflata. stiu ca ai tubless dar daca dai gauri in el cu surburile nu o sa mai fie asa Editat Decembrie 30, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 30, 2009 Autor Share Postat Decembrie 30, 2009 Am si eu nevoie de parerea unuia care a mai umblat cu mobra pe zapada/gheata daca pun suruburi in cauciucul asta tine la drum, sau trebuie cauciuc cu crampoane? e vorba de un drum de max. 400 km sau sa iau asa ceva? (costa 110 euro, decat pentru o roata. insa nu imi inspira incredere, ma gandesc ca acolo unde prinde doar cauciuc poate aluneca) nu te incurca cu caucicurile alea din poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Belea cu headlight unit: Ieri cand am plecat spre servici, pac alarma in bord ca un bec ar fi ars. Ma uit, intr-adevar Faza Mica era dusa ( a doua oara in 6 luni). Ii injur un pic pe Thailandezii care au fabricat becul si opresc intr-o benzinarie sa cumpar altul (H7, 55w, 15$ - destul de scump pentru un bec). Cand am pus mufa in fundul becului, s-a desprins oglinda de undeva de jos. Am scos acasa toata unitatea afara dar pare sigilata. Ce mama draq sa fac? original post here: http://www.r1200gs.info/forum/showthread.php?t=2074 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 garantie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 garantie?? Am sa ii intreb si de asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 daca nu rezolvi baga nste poze ca sa intelegem despre ce e vb ciudate mobre. te bucuri ca ai senzor de presiune si te avertizeaza la timp dar iti pica oglinda de la far.... gizz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.