Baiazid Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 daca nu rezolvi baga nste poze ca sa intelegem despre ce e vb ciudate mobre. te bucuri ca ai senzor de presiune si te avertizeaza la timp dar iti pica oglinda de la far.... gizz Fiecare motor are plusuri si minusuri. Eu nu am vazut motocicleta/masina fara defecte specifice (ma refer la cele de productie in masa). Am sa vad daca ma rezolva garantia desi ar fi problematic sa le las motorul, iau alt motor de inchiriat ... etc. Mesaj completat --- Reparat pe garantie azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 8, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2010 pacat ca nu e cu sonor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Un maniac in adevaratul sens al cuvantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 (editat) cacao, asta daca sta la relanti cu toate luminile aprinse i se descarca sistemul. Alternatorul, oricat de oversized e, produce doar vreo 300W la 1100rpm. Stiu un K 1200 LT (brick) cu 3 seturi de proiectoare, LED-uri pe aripioare, manere incalzite si sistem audio surround. Ala nu mai e motor, ci generator pe doua roti Editat Ianuarie 11, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 cacao, asta daca sta la relanti cu toate luminile aprinse i se descarca sistemul. Alternatorul, oricat de oversized e, produce doar vreo 300W la 1100rpm. Stiu un K 1200 LT (brick) cu 3 seturi de proiectoare, LED-uri pe aripioare, manere incalzite si sistem audio surround. Ala nu mai e motor, ci generator pe doua roti pai nici nu ii trebuie mai mult; 4 seturi a 35W xenonu = 140W, cu ce mai consuma mobra iaca acopera. si daca nu ar acoperi, nu cred ca tine cineva un boxer la relanti atat de mult incat sa ii termine bateria, ca i se caleaza motorul mai intai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 (editat) la multi ani! Imi cer scuze ca ma bag cu 1150 gs in topicul uriasilor 1200 gsa Asadar: Iaca ce am io montat ..daca va ajuta sa va faceti o parere despre protectiile din teva de fier full si apoi (in pozele astea este in faza incipienta) dublele de ceata (proiectoare de faza lunga) pe o tabla indoita si prinsa in cele doua suruburi lungi de sub aripa fata (md 1150 gs care are bordul mai sus decat 1200 ). Ptr tura facuta in 2008 prin toate pasurile din alpi am prins sub tabla alba (colorata ulterior in negru)si intre cele doua proiectoare un extinctor . O sa revin si cu 1-2 poze cu echiparea din Alpi mai pe seara. La toata configuratia asta mi-am schimbat faza scurta H1 cu Xenon . Trusa de reparatie este cea originala BMW si din care nu am folosit decat de doua ori kitul de pana (ptr alte motoare ) Completarea kitului am facut-o exact ca cea descrisa in engleza de Baiazid mai putin tot setul de capete de surubelnite) si in plus 1 litru de ulei motor ptr 10k km. Mi-am schimbat duza mica de priza 12Vcu una de Passat cu capac (priza de portbagaj) si la care am adaugat o tripla. Urmeaza sa-mi montez a doua lampa de stop sus pe topcase..o consider necesara ptr traficul nostru deoarece stropul original numi se pare destul de evident. Ptr cei care nu au Adv. recomand schimbarea parbrizului (deflectorului aer) cu unul mai inalt si daca se poa' sa fie din doua buc. sa auzim numai de bine ps: era sa uit ... cu protectiile astea am scapat-o pe jos de nenumarate ori si singurele avarii sunt juliturile de pe teava de fier... din dreptul cilindrilor cine ma cunoaste stie ca am doar 65-70 de kile cu tot cu cizme si ca la manevrele de pe loc o pot scapa relativ repede ) Editat Ianuarie 11, 2010 de DDU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 "Total Consumption with all lamps ON 460Watt draw The Alternator puts out 720W at somewhere around 3000rpm (or is it 4000rpm?) The lamps do not have to be used all at one time, although they can be without issue, nor OVER TAXING the Alternator. I do my installs thinking about possible failure of things in the future (as it always happens on the road when replacement cannot be done). If I blow out ballast from my headlamp while on tour? Simple ... I can merely unplug say a PIAA left or right ballast and plug that ballast into my headlight bulb now ... etc etc ... on the road again in 2 minutes." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 12, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2010 (editat) "Total Consumption with all lamps ON 460Watt draw The Alternator puts out 720W at somewhere around 3000rpm (or is it 4000rpm?) The lamps do not have to be used all at one time, although they can be without issue, nor OVER TAXING the Alternator. I do my installs thinking about possible failure of things in the future (as it always happens on the road when replacement cannot be done). If I blow out ballast from my headlamp while on tour? Simple ... I can merely unplug say a PIAA left or right ballast and plug that ballast into my headlight bulb now ... etc etc ... on the road again in 2 minutes." deci cum s.ar spunde daca se supara omul ia si lada frigorifica dupa el ca are de unde Editat Ianuarie 12, 2010 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 Ieri am trecut pe la magazin si am avut placerea sa-l cunosc pe noul sef al locatiei, Emanuel STEFAN. Concluzia pe care am tras-o la finalul intilnirii (si cred ca nu este doar a mea): SUPER BAIAT! Vis-a-vis de cel dinaintea lui ... comparatia nu-si are niciun rost - atitudine si comportament total diferite! Va recomand cu caldura sa-l cunoasteti si sa apelati la el! PS Am fost surprins si impresionat de faptul ca motocicletele din showroom nu mai erau prafuite, asa dupa cum le stiam / stiati - si nu cred ca este doar din cauza temperaturii de afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 iiihaaa! asta-i o treaba buna. presupun totusi ca noul sef n-are nici o legatura cu centratul rotilor spitate care nu se va face niciodata la Bucuresti, right? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Azi am constatat cu stupoare ca una din placutele pe spate are un pronuntat grad de uzura.Acum un un am schimbat toate placutele .Cele din fata sunt 40% uzate,iar pe spate una este 60% respectiv 80% uzate. V-ati mai intalnit cu asa ceva? Numai bine, Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 (editat) dar ele de noi nu sunt la fel de groase florine...cea impinsa (de cilindru din etrier) e mai groasa decat cealalta am o intrebare , care esti mai antrenat ...priza are curent si fara contactul pus? am bateria data jos si am o curiozitate caci vreau sa-mi montez proiectoare si ma gandesc la varianta priza... Editat Ianuarie 13, 2010 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 presupun totusi ca noul sef n-are nici o legatura cu centratul rotilor spitate care nu se va face niciodata la Bucuresti, right? dar tu stii un loc unde se pot face? au fost destule discutii p-aici pe acest subiect dar nu stiu sa fi rezolvat cineva. Eu am intrebat la BMW Viena pt Ianachim si mi s-a spus ca ei nu pot face si nici altcineva in Austria; se pare ca, din pacate, solutia este doar janta noua. Mesaj completat am o intrebare , care esti mai antrenat ...priza are curent si fara contactul pus? am bateria data jos si am o curiozitate caci vreau sa-mi montez proiectoare si ma gandesc la varianta priza... eu stiu ca unul dintre motivele montarii prizei este incarcarea directa a bateriei, fara a mai fi necesara demontarea; asadar, cred ca este fara contact. Cel mai simplu insa ar fi ca cineva sa faca o proba cu un "device". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 priza este legata direct la baterie printr-o siguranta de 5 A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 dar tu stii un loc unde se pot face? au fost destule discutii p-aici pe acest subiect dar nu stiu sa fi rezolvat cineva. Eu am intrebat la BMW Viena pt Ianachim si mi s-a spus ca ei nu pot face si nici altcineva in Austria; se pare ca, din pacate, solutia este doar janta noua. Mesaj completat Se pare ca se centreaza rotile spitate de bembeu la Budapesta, la BMW. Am un contact acolo, o sa verific si va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Azi am constatat cu stupoare ca una din placutele pe spate are un pronuntat grad de uzura.Acum un un am schimbat toate placutele .Cele din fata sunt 40% uzate,iar pe spate una este 60% respectiv 80% uzate.V-ati mai intalnit cu asa ceva? Numai bine, Florin am mai citit si pe ukgser despre tocirea inegala a placutelor de pe spate, cica e normala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Azi am constatat cu stupoare ca una din placutele pe spate are un pronuntat grad de uzura.Acum un un am schimbat toate placutele .Cele din fata sunt 40% uzate,iar pe spate una este 60% respectiv 80% uzate.V-ati mai intalnit cu asa ceva? Numai bine, Florin Daca placutele erau Ferodo este "normal", dar asta pt ca sant exagerat de proaste. Cred ca le fac in China. Eu am patit la fel. Dupa 5-6000 km o placuta s-a tocit pana la fier cealalta fiind aproape noua. Motorul nu avea nimic defect pt ca si placutele originale (Nisin) si cele pe care le-am montat ulterior(SBS) s-au uzat egal. Cand am demontat placutele Ferodo, ce se vedea imediat, era ca placuta uzata se sfarama cu unghia, iar cea aproape noua avea o duritate, a materialului de uzura, normala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 priza este legata direct la baterie printr-o siguranta de 5 A. la 12gs nu avem sigurante...iar cablajul de la bricheta vine de undeva din instalatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 1. placutele intr-adevar placutele spate nu-au aceeasi grosime noi. ele sunt facute asa pentru a compensa tocirea inegala din cauza etrierului flotant. teoretic ar trebui ca ele sa aiba aceeasi grosime cand sunt foarte aproape de finalul vietii. daca tot ai dubii, poti verifica mai atent si etrierul spate. exista varianta sa fie putin gripat (eu am patit asta la 2 din 2 GS-uri) si placuta fara pistonase sa fie mereu in contact cu discul. daca pusa pe cricul central pornesti motorul si roata spate nu se invarte deloc simptomul e clar. 2. priza originala la 12GS nu e pusa direct pe baterie. dupa taierea contactului CAN-BUS-ul ii mai da curent cam un minut dupa care il taie. adica practic priza e izolata de baterie. neamtzul pretinde ca prin priza bateria nu se poate incarca decat utilizand incarcatorul dedicat BMW. sincer sa fiu nu prea vad cum s-ar prinde mobra ca-i incarcator BMW sau unul chior in contextul in care singurele contacte sunt un [+] si-un [-]. singura varianta pe care o vad esta ca in momentul conectarii incarcatorul nemtzesc sa trimita un tren de impulsuri (pe unde???) catre sistemul de management al curentului care sa deschida calea dinspre priza spre baterie. sau, poate sa fie un simplu bullshit de marketing si sa mearga orice incarcator. inca n-am incercat. desigur, mai exista si solutia oarecum romaneasca a celei de-a doua prize montate prin siguranta direct pe baterie si-atunci problema e rezolvata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 (editat) 1. placutelein romaneasca a celei de-a doua prize montate prin siguranta direct pe baterie si-atunci problema e rezolvata. La 1150 adv sint borne speciale, legate direct la bornele demarorului, scoase afara pentru pornit cu ajutorul altei baterii sau pt incarcat, la 12 gs nu sint asa ceva? Editat Ianuarie 15, 2010 de bobita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 exista varianta sa fie putin gripat (eu am patit asta la 2 din 2 GS-uri) si placuta fara pistonase sa fie mereu in contact cu discul. daca pusa pe cricul central pornesti motorul si roata spate nu se invarte deloc simptomul e clar. O fi rau daca folosesc WD-40 pentru degriparea etrierului? O ataca garniturile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 (editat) La 1150 adv sint borne speciale, legate direct la bornele demarorului, scoase afara pentru pornit cu ajutorul altei baterii sau pt incarcat, la 12 gs nu sint asa ceva? la 1150 sau la oricare alta ii borna aia de plus direct de la elecrtomotor daca o pune cineva acolo, nu cred ca vine din fabrica asa. Editat Ianuarie 15, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 la 1150 sau la oricare alta ii borna aia de plus direct de la elecrtomotor daca o pune cineva acolo, nu cred ca vine din fabrica asa. O, dar te asigur ca de la fabrica a venit asa Nu mai tin minte acum, cred ca era doar la adventure, optional. O sa fac o poza miine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 O, dar te asigur ca de la fabrica a venit asa Nu mai tin minte acum, cred ca era doar la adventure, optional. O sa fac o poza miine. asa e, ai dreptate... nu stiam de ce ma gandeam ca ala ti-l pui tu aftermarket. http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/Oilhe...rter%20mod.html Mesaj completat Cati din voi va calariti mobrele in halu asta? Eu am reusit o singura data, fara sa vreau, urcam feleacul si intr-o curba la dreapta am atins cu scarita. M-am speriat destul de tare si nu e ceva ce as vrea sa mai incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 io pe circuit am polizat crashbar-ul pe ambele parti.... pe strada never ever.. e destul de naspa senzatia..... oricum motocicleta e de touring... deci nu prea te indeamna la asemenea inclinarii iar cu suspensia fata care transmite o "gramada" de feedback (wireless)...e cam ciudat. +cauciucurile... am mers pe ea cu ANAKEE (OEM), CONTI ROAD ATTACK, SI metzler z6 (parca) cele mai aderente (pe uscat) au fost conti.... dar nu m-as incumeta pe strada sa o aplec atat... cum sa o dau pe jos?! e cea mai tare motocicleta pe care am mers (si am ceva in colectie) dar nu cred ca e ptr asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.