Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

scuza ma dar daca luam dupa logica ta copiaza orice alta motocicleta inclusiv BMW ( K-uri) cu racirea cu apa, ambreiaj multidisc in ulei. Acuma desper amplasarea radiatorului nu stiu ce sa zic ca inca nu am vazut noul GS de 1200 si ceva si cred ca in afara de proiectanti eventual pilotii de test nu a vazut multe lume. Sa asteptam sa apara si dupa aia sa discutam despre ce a copiat BMW-ul. Deocamdata doar presupunem.

 

Ah si sa nu uit toate motociclete japoneze copiaza unul de la celalat dupa logica asta dar nu stiu care e originalul. Te rog Bogdane spune ne tu! Sa nu murim prosti.

Este adevarat, fiecare solutie in parte a mai fost folosita de foarte multi, dar toate trei la un loc numai de Yamaha! Concluzia este una singura. Noul GS este o copie a ST1200 :banana:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU, VFR-ul si FJR-ul au cate doua radiatoare montate in fata. Deci BMW a copiat Yamaha. :banana:

Vreau sa te contrazic. VFR V tech are radiatoarele montate lateral. Si mai sunt si alte modele de ;la Honda. Deci Yamha a copiat SI Honda nu numai BMW-ul :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa te contrazic. VFR V tech are radiatoarele montate lateral. Si mai sunt si alte modele de ;la Honda. Deci Yamha a copiat SI Honda nu numai BMW-ul :banana:

Nu este asa. VFR-ul si FJR-ul au doua radiaroare amlasate stanga dreapta, in fata. Ele sunt pe laterala, ca daia sunt doua, dar indreptate spre fata. Practic este vorba de un radiator fata impartit in doua. La SuperTenere 1200 este un singur radiator amplasat transversal pe stanga, adica la fel ca la noul GS. Deci BMW a copiat Yamaha :banana: Si sa nu te mai prind ca folosesti aici banana ca eu am pus-o primul si ma copiezi. :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tot respectul, d-le Harea... asa arata un VFR800. Pe partea cealalta mai e un radiator amplasat simetric. Deci doua radiatoare, laterale.

 

146_0204_810zoom+2002_honda_vfr800_interceptor+chassis_rear_right.jpg

 

Deci Yamaha a luat conceptele bune si de la Honda, nu numai de la BMW. In fond si la urma urmei, progresul e antrenat de copierea ideilor bune si imbunatatirea lor cu alte concepte noi.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde sunt pozele cu noul bmw?????

 

 

Rares,

 

In mai cand mi-am luat Adv.-ul, am avut un moment de ezitare - vroiam sa mai astept si sa iau modelul 2012.

 

Se pare ca ceea ce mi-a spus atunci Emanuel - seful showroom-ului din Pipera - si anume ca "noul model racit cu apa va fi disponibil doar din 2014, intrucat 2011 reprezinta jumatatea ciclului pentru actuala gama GS / GSA", era / este adevarat.

Se intelege, vorbea de faptul ca pentru modelul DOHC aparut in 2010 "perioada de viata" este de 4 ani.

 

Dovada este faptul ca pt. 2012, avem "acceasi Marie, da' cu alta palarie":

 

http://www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2012models/2012-BMW-BMW%20R1200GSAdventureTripleBlack.htm

 

Se pare ca acest mult asteptat nou model

http://www.motorcycle-usa.com/616/10853/Motorcycle-Article/Spy-Shot--2012-Water-Cooled-BMW-R1200GS.aspx

 

http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2012-bmw-r1200gs-renders-luca-bar/

 

http://hellforleathermagazine.com/2011/02/2012-bmw-r1200gs-spied-with-liquid-cooled-engine/

 

se afla inca in perioada de teste, iar faptul ca va fi disponibil din 2012 este doar un zvon / o dorinta / o presupunere.

 

Probabil ca pe langa cresterea semnificativa a puterii - 125 cai – va avea un cuplu mai mare si ... un consum mai mic;.

 

Un mare semn de intrebare este petul de vanzare - ramane de vazut "ce si cum".

 

Cert este faptul ca in momentul lansarii acestuia, concurenta va avea O MARE PROBLEMA!

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cert este faptul ca in momentul lansarii acestuia, concurenta va avea O MARE PROBLEMA!

 

Care concurență?

Nu fac bâză, Âşi nu sunt mare fan BMW, dar după umila mea părere R 1200 GS Adventure nu are concurență, nu pentru ca ar fi "cea mai tare de pe planetă" cum spune un prieten posesor de BMW, ci din simplul motiv că ei au inventat acest concept, aÂşa cum Honda a inventat (mai bine zis perfecționat) conceptul Africa Twin, pe care toți au încercat să îl copieze de-a lungul anilor, cu mai mult sau mai puțin succes

Atâta vreme cât "concurența" nu inventează alt concept, nu se pune problema dominării unei piețe pe care tu ai creat-o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care concurență?

aÂşa cum Honda a inventat (mai bine zis perfecționat) conceptul Africa Twin, pe care toți au încercat să îl copieze de-a lungul anilor, cu mai mult sau mai puțin succes

 

 

 

Conceptul Africa Twin al Hondei a cedat in fata concurentei. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care concurență?

Nu fac bâză, Âşi nu sunt mare fan BMW, dar după umila mea părere R 1200 GS Adventure nu are concurență, nu pentru ca ar fi "cea mai tare de pe planetă" cum spune un prieten posesor de BMW, ci din simplul motiv că ei au inventat acest concept, aÂşa cum Honda a inventat (mai bine zis perfecționat) conceptul Africa Twin, pe care toți au încercat să îl copieze de-a lungul anilor, cu mai mult sau mai puțin succes

 

Eu zic ca lumea nu face suficient diferenta intre GS (simplu) si GS Adv.

GS momentan are ca si concurenta Yamaha ST si va avea si mai mult cu noile Tiger, KTM si Honda de 1200. (dupa parerea mea concurenta cu Multistrada este discutabila).

Insa GS Adv nu are concurent direct!

 

Referitor la comparatia de "istorie" cu Africa Twin, este o mare diferenta: GS are drumul sau de 31 ani si inca multi de acum incolo.

Pt. Africa insa timpul s-a orpit in loc la un moment dat si... gata! :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca lumea nu face suficient diferenta intre GS (simplu) si GS Adv.

GS momentan are ca si concurenta Yamaha ST si va avea si mai mult cu noile Tiger, KTM si Honda de 1200. (dupa parerea mea concurenta cu Multistrada este discutabila).

Insa GS Adv nu are concurent direct!

 

Referitor la comparatia de "istorie" cu Africa Twin, este o mare diferenta: GS are drumul sau de 31 ani si inca multi de acum incolo.

Pt. Africa insa timpul s-a orpit in loc la un moment dat si... gata! :unsure:

 

 

dc ST-ul concureaza cu GS si nu cu GS adv?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca lumea nu face suficient diferenta intre GS (simplu) si GS Adv.

 

Referitor la comparatia de "istorie" cu Africa Twin, este o mare diferenta: GS are drumul sau de 31 ani si inca multi de acum incolo.

Pt. Africa insa timpul s-a orpit in loc la un moment dat si... gata! :unsure:

 

Eu m-am exprimat foarte clar: "R 1200 GS Adventure" :cheers:

 

Pentru Africane, da, timpul a fost oprit (nu s-a oprit de la sine :rolleyes: ), si nimeni nu stie de ce

Dar presupun ca japonezii si-au facut calculele, au tras linie si au ajuns la concluzia ca trebuie sa opreasca productia

Au lasat Transalpul sa duca mai departe greul

 

De observat dependenta ambelor modele de evolutia raliului Paris-Dakar

Amandoua au fost create pentru acesta, dar in momentul in care s-au schimbat regulile cele doua modele au avut o soarta diferita

 

dc ST-ul concureaza cu GS si nu cu GS adv?

 

pt c ala emb dct cllt :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am exprimat foarte clar: "R 1200 GS Adventure" :cheers:

Iar eu iti sustineam afirmatia. ;)

Cu mentiunea ca cea cu inventatul conceptului are punctele a) conceptul "GS" acum 31 ani si B) conceptul de ADV (= tanc) in 2004.

 

pt c ala emb dct cllt :blink:

 

Misto raspunsul, desi nu inteleg nimic... dar nici eu nu ma dau in vant dupa limbajul de mirk.

 

Cavalere, nu ma asteptam la intrebarea asta tocmai de la tine. ;) (evident, nu la mirk ma refer)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar eu iti sustineam afirmatia.

 

Ah, Ok, imi cer scuze, mi-a scapat nuanta. E important ca pana la urma reusim sa ne expunem civilizat punctele de vedere :friends:

Sau, ca sa inteleaga si Cavaleru: "E imprtnt c pn l urm rsm s n xpnm cvlzt pctl d vdr" :lol::hug:

Cristi, nu te supara, nu am putut rata ocazia de a te intepa putin, ca intre prieteni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar eu iti sustineam afirmatia. ;)

Cu mentiunea ca cea cu inventatul conceptului are punctele a) conceptul "GS" acum 31 ani si B) conceptul de ADV (= tanc) in 2004.

Adv s-a facut initial in 2001 parca, pe 1150 :)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa concureze toate intre ele si sa mai apara variante. i want za best :cheers: si la cel mai avantajos pret posibil. partea buna e ca de cand cu multistrada in sfarsit s au mai separat aia de voiau ceva mai de strada, puternic si ceva valente de drum forestier in west EU. In clasa GS vor fi 120GS, ST, Tigeru nou si noul Crosstourer de la Honda.

 

Pe clasa Adventure nu vad momentan decat GSA si 990 Adv...

Editat de eti_radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, Ok, imi cer scuze, mi-a scapat nuanta. E important ca pana la urma reusim sa ne expunem civilizat punctele de vedere :friends:

Sau, ca sa inteleaga si Cavaleru: "E imprtnt c pn l urm rsm s n xpnm cvlzt pctl d vdr" :lol::hug:

Cristi, nu te supara, nu am putut rata ocazia de a te intepa putin, ca intre prieteni

 

nu ma supar eu asa usor ;)

 

 

Cavalere, nu ma asteptam la intrebarea asta tocmai de la tine. ;) (evident, nu la mirk ma refer)

 

eu astept raspunsul tau, ca poate nu avem aceeasi viziune si cunostiinte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...