ianachim Postat Octombrie 5, 2011 Autor Share Postat Octombrie 5, 2011 iar o luam de la capat... cel mai bine ar fi sa.o..... "DAM"...de la capat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 (editat) scuza ma dar daca luam dupa logica ta copiaza orice alta motocicleta inclusiv BMW ( K-uri) cu racirea cu apa, ambreiaj multidisc in ulei. Acuma desper amplasarea radiatorului nu stiu ce sa zic ca inca nu am vazut noul GS de 1200 si ceva si cred ca in afara de proiectanti eventual pilotii de test nu a vazut multe lume. Sa asteptam sa apara si dupa aia sa discutam despre ce a copiat BMW-ul. Deocamdata doar presupunem. Ah si sa nu uit toate motociclete japoneze copiaza unul de la celalat dupa logica asta dar nu stiu care e originalul. Te rog Bogdane spune ne tu! Sa nu murim prosti. Este adevarat, fiecare solutie in parte a mai fost folosita de foarte multi, dar toate trei la un loc numai de Yamaha! Concluzia este una singura. Noul GS este o copie a ST1200 Editat Octombrie 5, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Este adevarat, fiecare solutie in parte a mai fost folosita de foarte multi, dar toate trei la un loc numai de Yamaha! Parca si la VFR au fost folosite cele 3 solutii tehnice sau ma insel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Parca si la VFR au fost folosite cele 3 solutii tehnice sau ma insel? NU, VFR-ul si FJR-ul au cate doua radiatoare montate in fata. Deci BMW a copiat Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Deci BMW a copiat Yamaha. Hmmm........se pare ca ai dreptate..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 NU, VFR-ul si FJR-ul au cate doua radiatoare montate in fata. Deci BMW a copiat Yamaha. Vreau sa te contrazic. VFR V tech are radiatoarele montate lateral. Si mai sunt si alte modele de ;la Honda. Deci Yamha a copiat SI Honda nu numai BMW-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Vreau sa te contrazic. VFR V tech are radiatoarele montate lateral. Si mai sunt si alte modele de ;la Honda. Deci Yamha a copiat SI Honda nu numai BMW-ul Nu este asa. VFR-ul si FJR-ul au doua radiaroare amlasate stanga dreapta, in fata. Ele sunt pe laterala, ca daia sunt doua, dar indreptate spre fata. Practic este vorba de un radiator fata impartit in doua. La SuperTenere 1200 este un singur radiator amplasat transversal pe stanga, adica la fel ca la noul GS. Deci BMW a copiat Yamaha Si sa nu te mai prind ca folosesti aici banana ca eu am pus-o primul si ma copiezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 (editat) Cu tot respectul, d-le Harea... asa arata un VFR800. Pe partea cealalta mai e un radiator amplasat simetric. Deci doua radiatoare, laterale. Deci Yamaha a luat conceptele bune si de la Honda, nu numai de la BMW. In fond si la urma urmei, progresul e antrenat de copierea ideilor bune si imbunatatirea lor cu alte concepte noi. Editat Octombrie 6, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 (editat) Cu tot respectul, d-le Harea... asa arata un VFR800. Pe partea cealalta mai e un radiator amplasat simetric. Deci doua radiatoare, laterale. Editat Octombrie 6, 2011 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Unde sunt pozele cu noul bmw????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) Unde sunt pozele cu noul bmw????? Rares, In mai cand mi-am luat Adv.-ul, am avut un moment de ezitare - vroiam sa mai astept si sa iau modelul 2012. Se pare ca ceea ce mi-a spus atunci Emanuel - seful showroom-ului din Pipera - si anume ca "noul model racit cu apa va fi disponibil doar din 2014, intrucat 2011 reprezinta jumatatea ciclului pentru actuala gama GS / GSA", era / este adevarat. Se intelege, vorbea de faptul ca pentru modelul DOHC aparut in 2010 "perioada de viata" este de 4 ani. Dovada este faptul ca pt. 2012, avem "acceasi Marie, da' cu alta palarie": http://www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2012models/2012-BMW-BMW%20R1200GSAdventureTripleBlack.htm Se pare ca acest mult asteptat nou model http://www.motorcycle-usa.com/616/10853/Motorcycle-Article/Spy-Shot--2012-Water-Cooled-BMW-R1200GS.aspx http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2012-bmw-r1200gs-renders-luca-bar/ http://hellforleathermagazine.com/2011/02/2012-bmw-r1200gs-spied-with-liquid-cooled-engine/ se afla inca in perioada de teste, iar faptul ca va fi disponibil din 2012 este doar un zvon / o dorinta / o presupunere. Probabil ca pe langa cresterea semnificativa a puterii - 125 cai – va avea un cuplu mai mare si ... un consum mai mic;. Un mare semn de intrebare este petul de vanzare - ramane de vazut "ce si cum". Cert este faptul ca in momentul lansarii acestuia, concurenta va avea O MARE PROBLEMA! Editat Octombrie 7, 2011 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Cert este faptul ca in momentul lansarii acestuia, concurenta va avea O MARE PROBLEMA! Care concurență? Nu fac bâză, Âşi nu sunt mare fan BMW, dar după umila mea părere R 1200 GS Adventure nu are concurență, nu pentru ca ar fi "cea mai tare de pe planetă" cum spune un prieten posesor de BMW, ci din simplul motiv că ei au inventat acest concept, aÂşa cum Honda a inventat (mai bine zis perfecționat) conceptul Africa Twin, pe care toți au încercat să îl copieze de-a lungul anilor, cu mai mult sau mai puțin succes Atâta vreme cât "concurența" nu inventează alt concept, nu se pune problema dominării unei piețe pe care tu ai creat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Korben, ai o bere de la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Care concurență? aÂşa cum Honda a inventat (mai bine zis perfecționat) conceptul Africa Twin, pe care toți au încercat să îl copieze de-a lungul anilor, cu mai mult sau mai puțin succes Conceptul Africa Twin al Hondei a cedat in fata concurentei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Conceptul Africa Twin al Hondei a cedat in fata concurentei. As continua discutia, dar suntem off-topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Care concurență? Nu fac bâză, Âşi nu sunt mare fan BMW, dar după umila mea părere R 1200 GS Adventure nu are concurență, nu pentru ca ar fi "cea mai tare de pe planetă" cum spune un prieten posesor de BMW, ci din simplul motiv că ei au inventat acest concept, aÂşa cum Honda a inventat (mai bine zis perfecționat) conceptul Africa Twin, pe care toți au încercat să îl copieze de-a lungul anilor, cu mai mult sau mai puțin succes Eu zic ca lumea nu face suficient diferenta intre GS (simplu) si GS Adv. GS momentan are ca si concurenta Yamaha ST si va avea si mai mult cu noile Tiger, KTM si Honda de 1200. (dupa parerea mea concurenta cu Multistrada este discutabila). Insa GS Adv nu are concurent direct! Referitor la comparatia de "istorie" cu Africa Twin, este o mare diferenta: GS are drumul sau de 31 ani si inca multi de acum incolo. Pt. Africa insa timpul s-a orpit in loc la un moment dat si... gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Eu zic ca lumea nu face suficient diferenta intre GS (simplu) si GS Adv. GS momentan are ca si concurenta Yamaha ST si va avea si mai mult cu noile Tiger, KTM si Honda de 1200. (dupa parerea mea concurenta cu Multistrada este discutabila). Insa GS Adv nu are concurent direct! Referitor la comparatia de "istorie" cu Africa Twin, este o mare diferenta: GS are drumul sau de 31 ani si inca multi de acum incolo. Pt. Africa insa timpul s-a orpit in loc la un moment dat si... gata! dc ST-ul concureaza cu GS si nu cu GS adv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Eu zic ca lumea nu face suficient diferenta intre GS (simplu) si GS Adv. Referitor la comparatia de "istorie" cu Africa Twin, este o mare diferenta: GS are drumul sau de 31 ani si inca multi de acum incolo. Pt. Africa insa timpul s-a orpit in loc la un moment dat si... gata! Eu m-am exprimat foarte clar: "R 1200 GS Adventure" Pentru Africane, da, timpul a fost oprit (nu s-a oprit de la sine ), si nimeni nu stie de ce Dar presupun ca japonezii si-au facut calculele, au tras linie si au ajuns la concluzia ca trebuie sa opreasca productia Au lasat Transalpul sa duca mai departe greul De observat dependenta ambelor modele de evolutia raliului Paris-Dakar Amandoua au fost create pentru acesta, dar in momentul in care s-au schimbat regulile cele doua modele au avut o soarta diferita dc ST-ul concureaza cu GS si nu cu GS adv? pt c ala emb dct cllt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Eu m-am exprimat foarte clar: "R 1200 GS Adventure" Iar eu iti sustineam afirmatia. Cu mentiunea ca cea cu inventatul conceptului are punctele a) conceptul "GS" acum 31 ani si conceptul de ADV (= tanc) in 2004. pt c ala emb dct cllt Misto raspunsul, desi nu inteleg nimic... dar nici eu nu ma dau in vant dupa limbajul de mirk. Cavalere, nu ma asteptam la intrebarea asta tocmai de la tine. (evident, nu la mirk ma refer) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Misto raspunsul, desi nu inteleg nimic... dar nici eu nu ma dau in vant dupa limbajul de mirk. Pentru ca ala e mai bun decat celalalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Iar eu iti sustineam afirmatia. Ah, Ok, imi cer scuze, mi-a scapat nuanta. E important ca pana la urma reusim sa ne expunem civilizat punctele de vedere Sau, ca sa inteleaga si Cavaleru: "E imprtnt c pn l urm rsm s n xpnm cvlzt pctl d vdr" Cristi, nu te supara, nu am putut rata ocazia de a te intepa putin, ca intre prieteni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) Iar eu iti sustineam afirmatia. Cu mentiunea ca cea cu inventatul conceptului are punctele a) conceptul "GS" acum 31 ani si conceptul de ADV (= tanc) in 2004. Adv s-a facut initial in 2001 parca, pe 1150 Editat Octombrie 7, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Adv s-a facut initial in 2001 parca, pe 1150 Da, am gresit, chiar din toamna 2001 (produs), evident la 1150 ma refeream Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) Sa concureze toate intre ele si sa mai apara variante. i want za best si la cel mai avantajos pret posibil. partea buna e ca de cand cu multistrada in sfarsit s au mai separat aia de voiau ceva mai de strada, puternic si ceva valente de drum forestier in west EU. In clasa GS vor fi 120GS, ST, Tigeru nou si noul Crosstourer de la Honda. Pe clasa Adventure nu vad momentan decat GSA si 990 Adv... Editat Octombrie 7, 2011 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Ah, Ok, imi cer scuze, mi-a scapat nuanta. E important ca pana la urma reusim sa ne expunem civilizat punctele de vedere Sau, ca sa inteleaga si Cavaleru: "E imprtnt c pn l urm rsm s n xpnm cvlzt pctl d vdr" Cristi, nu te supara, nu am putut rata ocazia de a te intepa putin, ca intre prieteni nu ma supar eu asa usor Cavalere, nu ma asteptam la intrebarea asta tocmai de la tine. (evident, nu la mirk ma refer) eu astept raspunsul tau, ca poate nu avem aceeasi viziune si cunostiinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.