bogdan_harea Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 1336998925[/url]' post='3127048']hai sa lamurim prob cu inaltimea "parbrizului" nu poti pune dita mai pleasca nu poti face vela in loc de ..paravant ideal este sa nu ai cureti de aer care sa te oboseasca alooooooooo SUNTETI PE MOTOCICLETA BATE VANTUL DE CE DRACU ATI LUAT MOTOCICLETA MERGETI IN CONSERVA FARA MUSTE FARA CURENTI DE AER FARA VAJAIT VREAU SASCHIMB ORIGINALUL CU DESIERTO PENTRU A DIRECTIONA ALTFEL VANTUL/CURENTUL DE AER DE EL NU POT SCAPA NICIODATA NICI NU VREAU SA SCAP DE VANT PENTRU CA ASTA MA FACE SA SIMT CA PILOTEZ O MOTOCICLETA Daca nu porti doape la 50 ani ai sa surzesti. Stiu nu vrei pensie, dar chiar sa tipam la tine ca sa ne intelegem!!! Vantul ca vantul, nu este cel mai deranjant, vajaiala ma omora. Acum este bine, am si vant si vizibilitate si liniste dupa dorinta. Trebuie sa existe o solutie si pt GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 (editat) Daca nu porti doape la 50 ani ai sa surzesti. Stiu nu vrei pensie, dar chiar sa tipam la tine ca sa ne intelegem!!! Vantul ca vantul, nu este cel mai deranjant, vajaiala ma omora. Acum este bine, am si vant si vizibilitate si liniste dupa dorinta. Trebuie sa existe o solutie si pt GS. la cate chestii urate ai zis pe topicul asta, ai putea sa faci si ceva fapte bune si sa ajuti colegii adventuristi cu un parbriz decent, daca tot zici ca ai rezolvat problema ta. eu am cautat de ceva vreme o rezolvare pt problema asta (am 1150 gsa). am rezolvat-o partial cu un deflector de aer putin marit (deflectorul standard de la touratech, doar ca am montat alt plexiglass pe el, putin mai mare decat cel original). Editat Mai 14, 2012 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Adevarul nu este frumos intodeauna. Bagati si voi poze cu desertul ala si vada si ochii nostri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 nu poti face vela in loc de ..paravant In cazul GSA-ului nu vad de ce n-ai putea, ca e practic aproape facuta. In cazul GS-ului cred ca poti incerca. ideal este sa nu ai cureti de aer care sa te oboseasca Mai obositor decat zgomotul si turbulentele in casca nu stiu ce-ar putea fi, ca despre asta e vorba pana la urma. Deci o solutie intermediara nu prea are cum sa fie ok... ori protejat bine, ori ca pe naked cu aer curat in casca, dar la viteze de bun simt. Vajaie, face zgomot, cand bate cate o rafala mai puternica de vand imi suceste capu ... insa nu am motive sa ma plang. Oh, da... de vis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 ori protejat bine, ori ca pe naked cu aer curat in casca, dar la viteze de bun simt. Pt. a evita eventuale neintelegeri, la mine doar zona capului este expusa (si implicit lipsita de turbulente si zgomot neplacut). Pieptul este total "acoperit" de parbriz, restul (mijloc, picioare) cum se stie normal la GS dar oricum nu ca pe naked. Cand m-am dat cu R1200R (cu parbrizul mic, sport) pe la 110-120 km/h simtem deja ca ma ia pe sus cu totul, la GS cu parbrizul meu mic este total diferit. Pe autostrada la viteza "de croaziera" de 140-160 imi este bine, nu simt nevoia de dopuri. Cine vrea senzatii de naked, gaseste tot la Wunderlich. la stroama facusem un sistem de culisare cu sina + Puig si il reglam (h util sina-10cm) Mi-am adus aminte, are Marius (@Scufu) un parbriz cu un mic spoiler reglabil. Parca vroia doar 100€ pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 1. Am cautat pe topic informatii referitoare la uleiul de motor si am gasit doua posturi: tau care zicea ca la Bavaria i-au pus Castrol Power 1 Racing 10W-50 si khk, cu Power 1 GPS 10W-40. Am trimis un mail si in Nemtzia unde a avut reviziile facute a mea si mi-au raspuns ca au folosit Power 1 Racing 10W-40. 2. Pe site-urile Castrol am gasit "a. Manufacturer's recommendation, Power 1 Racing 4T 10W-50". Si-am mai gasit si asta: http://www.bmw-motorrad.co.uk/media/pdf/70583_A1_BMW_POSTER_MCO00066_low_res.pdf 3. Din manual reiese ca practic poti sa pui cam ce ulei vrei... desi ca prima recomandare apare Power 1 GPS 10W-40 (http://www.ascycles.com/pdf/RiderManuals2012/R1200GSAD.pdf) Bun, acum fara sa ne lansam in discutii interminabile despre uleiuri, aveti idee de ce ar recomanda BMW / Castrol un ulei Racing full-sintetic si destinat mobrelor cu ambreiaj imersat, unui motor R1200? Exista o logica, un aditiv special de care are nevoie acest motor si care nu se gaseste intr-un ulei 10W-40 pentru auto de ex? Si mai mult, de ce in manual e mentionat un ulei iar pe site e recomandat altul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Baga linistit 10w-50 si nu mai ai nicio grija cu motocicleta asta. Oricat de modern ar fi motorul de 1200 (cu 1 sau 2 axe cu came) tot e racit pe aer si tot ajunge la temperaturi la care acel "-50" sa fie util. Asupra marcii si tipului exact de ulei nu ma pronunt, insa ceva de calitate chiar si semisintetic nu are cum sa dea rateu la motocicleta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) Hai ca n-am mai apucat sa dau edit... inca una: Simtiti vreo diferenta intre benzina de 95 si cea de 98, ca putere sau consum? Nu de-alta, dar tot din manual: "Alternative fuel grade - Premium unleaded (slight power - and consumption - related restrictions) 95 ROZ/RON, 89 AKI" Baga linistit 10w-50 si nu mai ai nicio grija cu motocicleta asta. Oricat de modern ar fi motorul de 1200 (cu 1 sau 2 axe cu came) tot e racit pe aer si tot ajunge la temperaturi la care acel "-50" sa fie util. Asupra marcii si tipului exact de ulei nu ma pronunt, insa ceva de calitate chiar si semisintetic nu are cum sa dea rateu la motocicleta asta. 10W-50 semisintetic nu prea gasesti, nici macar la auto, doar 15W-50. Editat Mai 15, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 10W-50 semisintetic nu prea gasesti, nici macar la auto, doar 15W-50. http://www.motul.com/ro/en/products/32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Hai ca n-am mai apucat sa dau edit... inca una: Simtiti vreo diferenta intre benzina de 95 si cea de 98, ca putere sau consum? Nu de-alta, dar tot din manual: "Alternative fuel grade - Premium unleaded (slight power - and consumption - related restrictions) 95 ROZ/RON, 89 AKI" Cu aia de 98 (OMV 100) trage ceva mai bine dar si consuma putin mai mult... Alto 101 nu recomand, e mult mai proasta decat cea de la Omv, pe masuratelea. Niste prieteni le-au masurat in momentul in care faceau reglajele la un Evo 9 cu stand-alone si au trebuit sa modifice avansul cu 4 pct. ceea ce s-ar traduce ca are aprox 95-96! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 16, 2012 Autor Share Postat Mai 16, 2012 eu unul am pus 99% de 95 si la ceva timp mai arunc in rezervor un aditiv si curatator de inject Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) 1. Am cautat pe topic informatii referitoare la uleiul de motor si am gasit doua posturi: tau care zicea ca la Bavaria i-au pus Castrol Power 1 Racing 10W-50 si khk, cu Power 1 GPS 10W-40. Am trimis un mail si in Nemtzia unde a avut reviziile facute a mea si mi-au raspuns ca au folosit Power Power 1 (10w40) si atat, denumirea "GPS" (bidon verde) nu mai exista din 2010, daca mai gasiti undeva vedeti cum este cu valabilitatea. Eu am vazut atat la sevrice la Viena cat si la mecanicul venit de la München care intretinea motocicletele de la hotelul de teste in Tirol ca foloseau 10w40 la R-uri si Racing la K-uri. Hai ca n-am mai apucat sa dau edit... inca una: Simtiti vreo diferenta intre benzina de 95 si cea de 98, ca putere sau consum? Am incercat de mai multe ori 98 si n-am simtit nicio diferenta. Editat Mai 16, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Am incercat de mai multe ori 98 si n-am simtit nicio diferenta. Stii bine ca in Austria/Germania nu vei simti niciodata diferenta intre benzina de 95 si cea de 98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 eu unul am pus 99% de 95 si la ceva timp mai arunc in rezervor un aditiv si curatator de inject arunci banii,da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 16, 2012 Autor Share Postat Mai 16, 2012 arunci banii,da We make money, money we spending Get mad honey, swimming and women Imported linen, Egyptian cotton The party just started, the party ain't stoppin' Keep shit poppin', poppin' these bottles Haters keep hatin', fuckin' these models So much money like we own the lotto Pull up to a club in a white Murcielago He don't make dollars, he don't make cents He don't make you rich, he don't mean shit Shit... we the shit.. I mean how much better can it get? Harleys, Maserati, Gallardoes, we make too much dough And we spend it all day... Welcome to St-Tropez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 We make money, ......... Welcome to St-Tropez da, stiu,..dupa ce-ti revii o sa te doara capu' eu beau bere , e mai sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Hai ca n-am mai apucat sa dau edit... inca una: Simtiti vreo diferenta intre benzina de 95 si cea de 98, ca putere sau consum? Nu de-alta, dar tot din manual: "Alternative fuel grade - Premium unleaded (slight power - and consumption - related restrictions) 95 ROZ/RON, 89 AKI" Cu aia de 98 (OMV 100) trage ceva mai bine dar si consuma putin mai mult... Alto 101 nu recomand, e mult mai proasta decat cea de la Omv, pe masuratelea. Niste prieteni le-au masurat in momentul in care faceau reglajele la un Evo 9 cu stand-alone si au trebuit sa modifice avansul cu 4 pct. ceea ce s-ar traduce ca are aprox 95-96! tot ce pot sa ti spun - cumparat alto 101 de la navodari, testat pe XX ( honda 1100 , 4 in linie) alt motor, alt consum, alta dinamica. desi mersesm destul cu el, parca il redescopeream atunci. poate s-au prostit de atunci ( cam 3 ani )insa ..sigul nu era "placebo". la mine ala de 100 omv nu m-a incantat deosebit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Ai prin o zi mai buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Ca idee, vezi ca ai combinat gresit quote-ul ala, de reiese ca eu as fi comentat de tipurile alea de benzina. La un motor ca cel de XX m-as astepta sa fie alta poveste. Banuiesc ca are o compresie mult mai mare. La GS ar trebuie sa stea altfel lucrurile. Eu am incercat un singur plin cu 98 si n-am simtit diferenta, dar inca nu simt asa de bine motocicleta. Plus ca la GSA, daca vii cu 3 litri de benzina in rezervor si pleci cu 33... cam greu sa iei si asta in calcul cand incerci sa simti diferenta la CO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Nici eu nu am simtit vreo diferenta intre 95 si Alto 101 (Rompetrol). Nici la consum, nici la dinamica. Doar la buzunar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 (editat) Trebuie sa schimb discurile de frana de fata, am abs, imi poate spune si mie cineva unde pot gasi aftermarketuri(site-uri sau furnizori din tara) si daca la ele merge sa pun discul de abs? Ce cauciucuri imi recomandati pentru mers on-road, ma intereseaza in primul rand aderenta (am citit de bine de Conti TrailAttack, Anakee 2 si Tourance EXP).Multumiri anticipate. Editat Mai 17, 2012 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 17, 2012 Autor Share Postat Mai 17, 2012 Trebuie sa schimb discurile de frana de fata, am abs, imi poate spune si mie cineva unde pot gasi aftermarketuri(site-uri sau furnizori din tara) si daca la ele merge sa pun discul de abs? Ce cauciucuri imi recomandati pentru mers on-road, ma intereseaza in primul rand aderenta (am citit de bine de Conti TrailAttack, Anakee 2 si Tourance EXP).Multumiri anticipate. cati km ai de schimbi discurile??? tourance exp +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Nu are discuri originale si cred ca sunt ovalizate, asa mi-a spus baiatul de la care am luat motorul, are cca. 50k (e din 2005).Discurile sunt foarte ok, nu sunt uzate, dar la viteza, cand franez mai ferm, parca sare, nu prind franele, e ca la masina, la bmw am avut aceeasi problema si din cauza asta cred ca sunt ovalizate, am aceeasi senzatie cand franez la motocicleta.E deranjanta chestia si alea oem sunt 2100 de lei, de asta as vrea tot ceva aftermerket.Nu stiu ce inseamna plus 1.Mersi. Nu are discuri originale si cred ca sunt ovalizate, asa mi-a spus baiatul de la care am luat motorul, are cca. 50k (e din 2005).Discurile sunt foarte ok, nu sunt uzate, dar la viteza, cand franez mai ferm, parca sare, nu prind franele, e ca la masina, la bmw am avut aceeasi problema si din cauza asta cred ca sunt ovalizate, am aceeasi senzatie cand franez la motocicleta.E deranjanta chestia si alea oem sunt 2100 de lei, de asta as vrea tot ceva aftermerket.Nu stiu ce inseamna plus 1.Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 17, 2012 Admin Share Postat Mai 17, 2012 http://www.louis.de/_3005ed84144a09752d3dd8f74081e17753/index.php?topic=wgr&article_context=bikedb&wgr=512&hersteller=0&anzeige=0&typ_id=0307 Iti poti comanda de la louis.de, prin romimoto sau la kronau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.