Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

oare de ce vor unii sa descoepre AMERICA ...IAR???????????

r 1200 gsa 2010

 

carte tehnica

 

mai clar nu se poate!!!!!!!!!!!!!

 

Nu cred ca vrea nimeni sa descopere america aici, ce spunea colegu mai sus e vb de decizii comerciale, sunt stocuri de ACTEVO care trebe golite de la nemtzi :disappointed: . Nu e decizia mea ce pune dealerul in motor, dar nu are rost sa pornim vreo dezbatere. Oricum schimbu urmator il fac in 2000km si o sa ii fortez sa treaca a la carte.

 

Este de retinut ca si in tarile civilizate sunt diferite practici in fct de dealer care nu se pupa tot timpu cu ce spune cartea.

 

Asta daca mai apuca mobra la mine pana atunci.....nu stiu care mai are pb cu voblajul si cu furca aliniata incorect din fabrica...cred ca mobra mea e facuta sambata dupa oktoberfest....

 

2 dealeri care nu gasesc nici o problema, desi este clar 0.5cm ghidonul impins spre dreapta cand mergi in linie dreapta plus voblaj periculos la 100-130 km/h si imposibil de mers safe peste 150. Se pare ca dealerii la marca asta sunt monumente de indiferentza si agresivitate...saptm asta o duc a treia oara la al doilea delaer pt ca m au facturat pt re-echilibrare roata fata, aliniere furca si au facut kktu praf.

 

ca sa va delectati:

 

dealer 1(unde a fost facuta si achizitia), dupa ce am raportat pb anu trecut in toamna dar nu am avut timp sa am ocup atunci - nu constatam o pozitie gresita a ghidonului, unele au mai venit strambe din fabrica dar e in tolerante. au re-echilibrat roata fata, nu s au uitat la spate si nu au testat mobra in conditiile descrise de mine (viteza 100-130) pt ca nu au avut timp. Mi au zis sa revin in Iulie la service u anual si se mai uita

 

dealer 2 (elvetia) - re-echilibrat roata fata, umblat pe la furca, zic ei, taxat 130CHF; rezultate 0, ghidonul la fel de stramb, voblaj asemenea, nu au verificat roata spate si nu au testat mobra in conditiile descrise pt ca mecanicii nu au timp sa iasa pe autostrada, e la 3 min de ei, iar in oras viteza legala e de 50 si mobra se comporta bina in oras!!!! :angryfire:

 

 

Saptamana asta sunt calare pe elvetieni, si daca nu rezolva urmeaza in 3 saptamani vizita la aia de unde am cumparat si amenintari cu plangere la BMW si protectia consumatorului.

 

Daca nu solutioneaza pana la sfarsitul lunii Iulie am de gand sa vand fierul si sa astept modelele 2013...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

carte tehnica

mai clar nu se poate!!!!!!!!!!!!!

 

:goodposting: Nici eu nu inteleg dezbaterile astea "infinite" (si fara rost) pe tema tipului de ulei; am impresia ca sunt specifice pe topicurile BMW :D

 

Saptamana asta sunt calare pe elvetieni, si daca nu rezolva urmeaza in 3 saptamani vizita la aia de unde am cumparat si amenintari cu plangere la BMW si protectia consumatorului.

 

Daca nu solutioneaza pana la sfarsitul lunii Iulie am de gand sa vand fierul si sa astept modelele 2013...

 

Radule, imi pare rau pentru problema ta; ti-am zis, si eu am o mica vibratie de pe la 110km/h dar s-a diminuat considerabil dupa "rearanjat" anvelopa pe janta si echilibrat; apoi dupa ce am primit anvelopa noua, iar se simte ceva.

Ovidiu (@ovideo) zice ca a avut si el la fel si a scapat de ea odata cu renuntarea la Conti TrailAttack. Asa ca nu-mi mai bat capul; la viteze mari de peste 140 n-o mai simt. Inteleg insa ca la tine e mai complicat... sincer pana acum faceam de muult plangere "oficiala" la BMW, mai ales ca inteleg ca tu ai si platit bani pt verificari/echilibrat ceea ce mi se pare incorect.

 

Cat priveste modelele 2013, o sa zica lumea ca esti dus cu pluta, cum sa mai vrei BMW dupa toate astea? :wink:

Eu as mai astepta un an, sa vedem cum se comporta modelul nou, parca n-as vrea sa fiu "cobai".

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e diferenta intre uleiul de masina si cel de moto? ma refer la bmw boxer.

Intre uleiurile auto si moto in general ar trebui(!) sa existe cel putin diferenta care il face pe cel moto ok pentru ambreiajele imersate. Anumiti aditivi din uleiurile auto etichetate ca Energy Conserving (in general 5W-30, 10W-30, 0W-30) dau uleiului propietati antifrictiune care pot cauza patinarea ambreiajului, problema care nu cred ca dispare ulterior cu simpla schimbare a uleiului. Chiar si in cazul acestor motociclete, cu ambreiaj umed, nu se specifica undeva "ulei moto", ci doar se dau norme si se cere ca uleiurile sa nu fie de tip FE (fuel economy / energy conserving).

 

In cazul R1200, cu atat mai mult nu ar trebui sa conteze, pentru ca nu are cutia in acelasi ulei. E practic un motor "de masina".

Si de-aici venea intrebarea, de ce sunt recomandate uleiuri din gama moto? BMW, Castrol dar si ceilalti producatori de ulei fac aceste recomandari.

 

:cheers:

Daca vrei poti sa pacalesti un motor "vorbaret si mancacios" cu un ulei sintetic "mai gros din indicativ" pt ca defapt e la fel de gros ca un ulei SEMI , odata ce ai ajuns la temperatura optima.

Vascozitatea la temperatura de functionare (sau foarte aproape de aceasta) este data in fisele tehnice sumare ale uleiurilor, care se pot gasi destul de usor pe net (dati search dupa tipul uleiului si ".pdf" sau vedeti pe site-ul producatorului). Un ulei sintetic nu o sa fie mai gros decat un ulei semi sau mineral doar pentru ca e sintetic, sau mai bine zis uleiul pe care zici ca il folosesti, 10W-60 o sa fie categoric mai gros decat un 10W-40, fie el mineral sau semisintetic; mai mult, un 10W-40 semi o sa-si piarda din vascozitate mai mult pe final de viata. Tocmai asta reprezinta acei 60 si 40, niste intervale de vascozitate.

 

In DE de unde am luat mobra se baga Castrol ActEvo 20W50; in CH unde o sa fac probabil revizia de an se baga Motorex 15W50 cel pt boxere. Fiecare dealer se pare ca are preferintele lui. Pe mine m au lasat si pe iarna sa merg cu 20-50 u si mi au zis ca n are treaba, asa e de la BMW recomadare. In cartulia mobrei nu scrie nimic de 20-50....

Ai dreptate si cu siguranta ai putea sa le ceri niste explicatii cu manualul in fata, in privinta acelui 20W-50. Fiecare poate sa aiba contractul cu producator de ulei vrea, dar cred ca e obligat sa respecte manualul.

 

 

oare de ce vor unii sa descoepre AMERICA ...IAR???????????

r 1200 gsa 2010

 

carte tehnica

 

mai clar nu se poate!!!!!!!!!!!!!

In principiu da, dar uite ca se poate si mai neclar: http://www.bmw-motorrad.co.uk/media/pdf/70583_A1_BMW_POSTER_MCO00066_low_res.pdf

Si ma fac vinovat de iscarea discutiei asteia, dar intrebarile mele erau destul de justificate zic: 1. De ce ulei din gama moto (si racing) in boxer si 2. De ce difera pdf-ul anexat precum si alte cataloage online de manual - ma refer la prima recomandare, dar si la acel Act Evo 20W-50 de care vorbeste colegul mai sus, vascozitate care nu este trecuta in manual.

 

2 dealeri care nu gasesc nici o problema, desi este clar 0.5cm ghidonul impins spre dreapta cand mergi in linie dreapta plus voblaj periculos la 100-130 km/h si imposibil de mers safe peste 150. Se pare ca dealerii la marca asta sunt monumente de indiferentza si agresivitate...saptm asta o duc a treia oara la al doilea delaer pt ca m au facturat pt re-echilibrare roata fata, aliniere furca si au facut kktu praf.

La un moment dat credeam ca prin vest si pe la case mai mari nu se intampla asa ceva, dar mi-am dat seama mai demult ca nu e chiar asa (cred ca am postat si pe forum aici "seriozitatea" de care am avut parte din partea Schuberth, si asta vorbind de o problema foarte serioasa, cu o casca C3 ce s-a deschis la o lovitura din spate).

Legat de ce zici, cum iti dai seama ca ghidonul este impins intr-o parte (lasand la o parte voblajul), doar din cum iti simti mainile / pozitia corpului sau sunt si alte "simptome"? Nu se pot face niste masuratori, eventual o geometrie la roti, ceva de genu'...? Legat de comportamentul nesigur al rotii fata la accelerari la viteza mare am mai spus acum cateva pagini ca l-am observat si la alte 2 GS-uri pe care am mers. Insa ce zici de voblaj si ca nu poti sa mergi peste 150 cu siguranta ca nu e in regula.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a folosit numai placute Ferodo este foarte posibil ;) Discul meu pe spate se uza vazand cu ochii de la placutele alea :D

Confirm..discurile mele sunt dezastru, cu santuri in ele.Luigi, pretul afisat este pt un singur disc? :scratch: marimea este universala? Multam fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un moment dat credeam ca prin vest si pe la case mai mari nu se intampla asa ceva, dar mi-am dat seama mai demult ca nu e chiar asa (cred ca am postat si pe forum aici "seriozitatea" de care am avut parte din partea Schuberth, si asta vorbind de o problema foarte serioasa, cu o casca C3 ce s-a deschis la o lovitura din spate).

 

As vrea sa stiu, ce s-a intamplat? Poate ca nu e locul aici, asadar ai avut un topic pe tema asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In DE de unde am luat mobra se baga Castrol ActEvo 20W50; in CH unde o sa fac probabil revizia de an se baga Motorex 15W50 cel pt boxere. Fiecare dealer se pare ca are preferintele lui.

 

:)

 

Elvetienii de la Motorex nu fac nici pixurile pentru reclama in China, ci la ei, chiar daca ii costa de 134 de ori mai mult/ bucata. Mie personal mi se pare normal din partea dealerului elvetian sa puna in motoare un ulei la fel de elvetian, pe deasupra facut si in colaborare cu piticii aia de la Ace Snitzel.. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm..discurile mele sunt dezastru, cu santuri in ele.Luigi, pretul afisat este pt un singur disc? :scratch: marimea este universala? Multam fain.

 

 

confirm prob cu placutele ferodo

 

nu as mai pune pe moto nici macar daca sunt cadoooo!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

confirm prob cu placutele ferodo

 

nu as mai pune pe moto nici macar daca sunt cadoooo!!!!!

 

 

La Ferodo ai de ales SOFT HARD numai tin minte exact cum se numeau categoriile. Daca iti iei hard , mai zgarie discul. Eu am Ferodo sintetizat pe spate la a mea si discul nu pare a fi mult prea obosit,nu are riduri pronuntate.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa stiu, ce s-a intamplat? Poate ca nu e locul aici, asadar ai avut un topic pe tema asta?

casca schubert c3

In caz ca nu te trimite linkul cum trebuie, e post-ul #39 de pe topicul respectiv. S-a intamplat exact cum a povestit acolo. Am tot zis atunci (in 2009 parca) ca o sa fac un topic pe un site strain, cu poze, detalii, tot... dar am amanat-o pana cand am lasat-o asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de uleiuri: Castrol Actevo este facut pt BMW Boxer. Daca va documenati un pic gasisti sigur undeva acest aspect.

La fel la Motorex uleiul sintetic Motorex Boxer este pt BMW la fel ca si Motorex Legend care este un ulei mineral.

 

P.S la un motor racit pe aer si ulei este mai recomandat un ulei mai vascos. De ce?

1. se incalzeste motorul mai repede decat un motor racit cu lichid

2. se subtiaza mai putin la temperaturi inalte decat un ulei mai putin vascos.

 

Si eu nu vad nici o diferenta intre 15W50 sau 20W50 la exploatare normala. aici strict vorbind de vascozitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre uleiurile auto si moto in general ar trebui(!) sa existe cel putin diferenta care il face pe cel moto ok pentru ambreiajele imersate. Anumiti aditivi din uleiurile auto etichetate ca Energy Conserving (in general 5W-30, 10W-30, 0W-30) dau uleiului propietati antifrictiune care pot cauza patinarea ambreiajului, problema care nu cred ca dispare ulterior cu simpla schimbare a uleiului. Chiar si in cazul acestor motociclete, cu ambreiaj umed, nu se specifica undeva "ulei moto", ci doar se dau norme si se cere ca uleiurile sa nu fie de tip FE (fuel economy / energy conserving).

 

In cazul R1200, cu atat mai mult nu ar trebui sa conteze, pentru ca nu are cutia in acelasi ulei. E practic un motor "de masina".

Si de-aici venea intrebarea, de ce sunt recomandate uleiuri din gama moto? BMW, Castrol dar si ceilalti producatori de ulei fac aceste recomandari.

 

 

Vascozitatea la temperatura de functionare (sau foarte aproape de aceasta) este data in fisele tehnice sumare ale uleiurilor, care se pot gasi destul de usor pe net (dati search dupa tipul uleiului si ".pdf" sau vedeti pe site-ul producatorului). Un ulei sintetic nu o sa fie mai gros decat un ulei semi sau mineral doar pentru ca e sintetic, sau mai bine zis uleiul pe care zici ca il folosesti, 10W-60 o sa fie categoric mai gros decat un 10W-40, fie el mineral sau semisintetic; mai mult, un 10W-40 semi o sa-si piarda din vascozitate mai mult pe final de viata. Tocmai asta reprezinta acei 60 si 40, niste intervale de vascozitate.

 

 

Ai dreptate si cu siguranta ai putea sa le ceri niste explicatii cu manualul in fata, in privinta acelui 20W-50. Fiecare poate sa aiba contractul cu producator de ulei vrea, dar cred ca e obligat sa respecte manualul.

 

 

 

In principiu da, dar uite ca se poate si mai neclar: http://www.bmw-motorrad.co.uk/media/pdf/70583_A1_BMW_POSTER_MCO00066_low_res.pdf

Si ma fac vinovat de iscarea discutiei asteia, dar intrebarile mele erau destul de justificate zic: 1. De ce ulei din gama moto (si racing) in boxer si 2. De ce difera pdf-ul anexat precum si alte cataloage online de manual - ma refer la prima recomandare, dar si la acel Act Evo 20W-50 de care vorbeste colegul mai sus, vascozitate care nu este trecuta in manual.

 

 

La un moment dat credeam ca prin vest si pe la case mai mari nu se intampla asa ceva, dar mi-am dat seama mai demult ca nu e chiar asa (cred ca am postat si pe forum aici "seriozitatea" de care am avut parte din partea Schuberth, si asta vorbind de o problema foarte serioasa, cu o casca C3 ce s-a deschis la o lovitura din spate).

Legat de ce zici, cum iti dai seama ca ghidonul este impins intr-o parte (lasand la o parte voblajul), doar din cum iti simti mainile / pozitia corpului sau sunt si alte "simptome"? Nu se pot face niste masuratori, eventual o geometrie la roti, ceva de genu'...? Legat de comportamentul nesigur al rotii fata la accelerari la viteza mare am mai spus acum cateva pagini ca l-am observat si la alte 2 GS-uri pe care am mers. Insa ce zici de voblaj si ca nu poti sa mergi peste 150 cu siguranta ca nu e in regula.

 

linxule ma simt si prost ca ai pierdut atata timp.

practic ma interesa daca e vroe diferenta pe care eu sa n-o vad intre auto-moto. la aia de-o avui de viteza am inteles, era vorba in plus de cutie spalata de acelasi ulei, dar la beemer nu vedeam personal nici o diferenta moto - masina.

mi s-a confirmat.

acum o sa-mi aleg singur uleiul. prima cerinta, full-synthetic, a doua, sa fie un ulei care-l gasesc pe toate drumurile, un castrol cred c-ar fi okay, si cu gama de vascozitate, cat mai mare, tind la un 10-50, dar accept si un 15-50 si chiar 10-40. la transmisie o sa pun acelasi ulei si in spate si la cutie, 75-120, lichidul de frana, dot4.

 

si eu sunt patit de "lucrul afara". am facut o revizie la renault, m-au sunat sa-mi schimbe si gumele ca au o oferta tare, am acceptat, au pus plumbii, cred ca la nimereala, ca a doua zi la 5 cand am intrat pe autostrada imi fugea volanul la 110. dupa ce-am verificat sa am plumbi, si luciosi, am crezut ca nu mi-au strans o roata. fals! cei de la feu vert s-au crucit cand au vazut factura de la renault. in romania, mecanicul a observat si un buson la ulei cu alt filet, fortzat!!! noroc ca a fost un material moale si nu mi-a distrus baia. dealaer renault!!!

 

cat despre voblaj, radule, mergi la un dekra sau tuv si cere contra cost o verificare in mers, sa-ti dea ei raportul. raportul ala e aur, ar trebui sa-ti schimbe motorul, daca nu..., ai presa si protectia consumatorului la mana. dac-as fi io in locul laboratorului de testare, nu te-as mai lasa sa te urci pe ea, daca e pericol. nu cred ca strica sa le faci o intrebare. le zici simptomele si ii intrebi cat te costa un test care sa se lase cu raport tehnic.

 

in vremile bune cand lucram la registru am obligat fabrica daewoo sa schimbe masina unuia care "tragea dreapta".

am facut testele pe aeroport la boteni, le-a platit si, cu raportul de la noi, si-a recuperat si banii, i-au schimbat si masina. un cielo.

cu un raport semnat de laboratorul de securitate rutiera (echivalent dekra, tuv), nu vrea sa se joace nimeni.

 

mai ales ca omologarea de tip, bmw-ul o are de la dekra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta da idee! :cheers:

 

am trait-o si am invatat de la altii. ideea e a aluia cu daewoo-ul. era saracu disperat..

cand a citit raportul care-mi iesea de sub maini... se inseninase.

mai ales ca omologarea de tip daewoo-ul o avea tot de la echipa cu care lucram (prima omologare la racer, o "zbarcise").

 

efectuasem atunci de la 50 mers inertial, mers sustinut la 50, mers in franare, urma la 80 si la 120.

din pacate nu exista un regulament european de incercare la securitate rutiera pentru asa ceva, insa raportul se termina cu: "autovehiculul nu pastreaza traiectoria odata eliberat sistemul de directie pe o suprafata orizontala."

a fost suficient.

la nenea ala era enervant si foarte obositor sa ai tensiune in volan tot timpul

la radu situatia e mai grava. e vorba de securitatea lui si a celorlalti.

raspunderea sa mai te lase careva sa mergi cu troaca dupa ce se elibereaza un raport d-asta eu zic ca e uriasa. eu nu mi-as lua-o, sincer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La un moment dat credeam ca prin vest si pe la case mai mari nu se intampla asa ceva, dar mi-am dat seama mai demult ca nu e chiar asa (cred ca am postat si pe forum aici "seriozitatea" de care am avut parte din partea Schuberth, si asta vorbind de o problema foarte serioasa, cu o casca C3 ce s-a deschis la o lovitura din spate).

Legat de ce zici, cum iti dai seama ca ghidonul este impins intr-o parte (lasand la o parte voblajul), doar din cum iti simti mainile / pozitia corpului sau sunt si alte "simptome"? Nu se pot face niste masuratori, eventual o geometrie la roti, ceva de genu'...? Legat de comportamentul nesigur al rotii fata la accelerari la viteza mare am mai spus acum cateva pagini ca l-am observat si la alte 2 GS-uri pe care am mers. Insa ce zici de voblaj si ca nu poti sa mergi peste 150 cu siguranta ca nu e in regula.

 

 

Se intampla...am povesti si de la Opel, Honda toti dealeri oficiali din Geneva :)) (cu alta ocazie povestim)

 

Cum imi dau seama de ghidon stramb - merg in linie dreapta si ghidonul are manerul drept mai in fata cu aprox. 0.5 cm vezi desen. Plus feedback de la mai multe persoane care s au urcat pe ea sa mi confirme ca nu sunt eu obsedat cu simetriile

 

Se pot face masuratori la roti dar as vrea sa le faca BMW cat e in garantie nu sa viu nevoit sa trag de ei si sa ma duc la 3rd party ca sa mi dea alte pareri...

 

De asta ma ocup acum, sa ii imping sa faca ei masuratorile si sa se urce careva pe ea sa dea o tura pe autostrada nu sa mi spuna ca nu au timp....

 

Cat priveste modelele 2013, o sa zica lumea ca esti dus cu pluta, cum sa mai vrei BMW dupa toate astea? :wink:

Eu as mai astepta un an, sa vedem cum se comporta modelul nou, parca n-as vrea sa fiu "cobai".

 

Io nu stau un an fara mobra:) cobai suntem tot timpu n ai grija....oricum daca as vinde acum in CH ies cu zero pierderi, presupunand ca o dau vara asta. pe de alta parte daca ma rezolva fara prea mult scandal si alergatura nu am motive sa o dau pana nu o face 5 6 ani.

 

E buna ideea aia cu TUV ul sa vedem ce se intampla saptamana asta ca am infatisare in cartier la astia mai aproape de mine.

 

Din experientele mele si ale prietenilor cu care am mai vorbit si astia pe aici te incarca daca esti fraier, si elvetianu in general este, duce vehiculul, il lasa ,vine devizul, plateste, fara intrebari. romanu patzit cere devizu, intreaba de ce una si alta etc ...si apoi decide. De ex la orice dealer la mobre ti se curata lantul din oficiu si platesti fie ca vrei fie ca nu. daca ceri o sincronizare de carburatoare la dealeri ti se spune des ca nu ti fac decat daca iti faci un service complet, ti s a descarcat bateria si nu le spui sa o incarce te trezesti cu una noua din oficiu desi o aveai de 8 luni si era statuta....etc :cheers:

 

Lasand la o parte astea, poate ne vedem in alpii aia.....

post-6973-0-90489100-1337700401_thumb.jpg

Editat de eti_radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se intampla...am povesti si de la Opel, Honda toti dealeri oficiali din Geneva :)) (cu alta ocazie povestim)

 

Cum imi dau seama de ghidon stramb - merg in linie dreapta si ghidonul are manerul drept mai in fata cu aprox. 0.5 cm vezi desen. Plus feedback de la mai multe persoane care s au urcat pe ea sa mi confirme ca nu sunt eu obsedat cu simetriile

 

Se pot face masuratori la roti dar as vrea sa le faca BMW cat e in garantie nu sa viu nevoit sa trag de ei si sa ma duc la 3rd party ca sa mi dea alte pareri...

 

De asta ma ocup acum, sa ii imping sa faca ei masuratorile si sa se urce careva pe ea sa dea o tura pe autostrada nu sa mi spuna ca nu au timp....

 

 

 

Io nu stau un an fara mobra:) cobai suntem tot timpu n ai grija....oricum daca as vinde acum in CH ies cu zero pierderi, presupunand ca o dau vara asta. pe de alta parte daca ma rezolva fara prea mult scandal si alergatura nu am motive sa o dau pana nu o face 5 6 ani.

 

E buna ideea aia cu TUV ul sa vedem ce se intampla saptamana asta ca am infatisare in cartier la astia mai aproape de mine.

 

Din experientele mele si ale prietenilor cu care am mai vorbit si astia pe aici te incarca daca esti fraier, si elvetianu in general este, duce vehiculul, il lasa ,vine devizul, plateste, fara intrebari. romanu patzit cere devizu, intreaba de ce una si alta etc ...si apoi decide. De ex la orice dealer la mobre ti se curata lantul din oficiu si platesti fie ca vrei fie ca nu. daca ceri o sincronizare de carburatoare la dealeri ti se spune des ca nu ti fac decat daca iti faci un service complet, ti s a descarcat bateria si nu le spui sa o incarce te trezesti cu una noua din oficiu desi o aveai de 8 luni si era statuta....etc :cheers:

 

Lasand la o parte astea, poate ne vedem in alpii aia.....

 

pai motoru meu nu merge cu motoare handicapate cu strambaturi de cadru, :lol:

imi zici doar traseul dinainte sa-l ocolesc...

nu imi las io mobra cu orice rapaciuga. io i-am luat alain deloane, jaque ives custoaie etc...

 

 

fa o programare la tuv, trimite o copie la dealer si la biamveu cu istoria ta de milogeala si ameninta-i.

sa dea dracii de n-as chema si presa. exact de genul asta de reputatie are nevoie o firma mare in vremile astea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Luigi, pretul afisat este pt un singur disc? :scratch: marimea este universala? Multam fain.

Daca vorbesti de discuri da, pretul este per bucata.

Nu inteleg precis la ce te referi cind intrebi de marime universala, eu am dat linkul pt.1200 GS..

Relu, nu stiu ce vrei sa subliniezi tu prin pozele alea, cam orice mobra de pe planeta asta poate fi aplecata asa, cu atat mai mult BMW care are o ciclistica de exceptie!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vorbesti de discuri da, pretul este per bucata.

Nu inteleg precis la ce te referi cind intrebi de marime universala, eu am dat linkul pt.1200 GS..

 

Relu, nu stiu ce vrei sa subliniezi tu prin pozele alea, cam orice mobra de pe planeta asta poate fi aplecata asa, cu atat mai mult BMW care are o ciclistica de exceptie!

 

Oare ...?!

 

Ah, daca te referi doar la cele sport / strada ... ai dreptate. Altfel ... da-mi voie sa-ti spun ca am mari retineri in privinta asta ...!

 

Daca exita alte opinii ... rog sa fie argumentate - tot prin poze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Punem un filmulet, nu stiu cit este de concludent.. :grinbandit:

Retine, GL-ul are 150 kg.peste ADV-ul.

Hai sa ne oprim, sa n-o ducem in derizoriu..ne vede lumea..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vorbesti de discuri da, pretul este per bucata.

Nu inteleg precis la ce te referi cind intrebi de marime universala, eu am dat linkul pt.1200 GS..

adica daca se potrivesc si la BMW'ul meu (R1100RS).Multam fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Punem un filmulet, nu stiu cit este de concludent.. :grinbandit:

Retine, GL-ul are 150 kg.peste ADV-ul.

Hai sa ne oprim, sa n-o ducem in derizoriu..ne vede lumea..

 

Intr-adevar, nu este concludent; chiar deloc!

In mers - se intelege, daca acesta nu este precum al melcului - greutatea nu prea are de-a face cu lasatul pe curbe! Forta centrifuga stie de ce ...!

 

Cat are GW-ul garda la sol - sau altfel spus, unde este plasat centrul de greutate ...?! Cat / unde este la la GS(A) ...?!

Multumesc ...!

 

Eu am facut referire la categoria enduro-touring - deci hai sa fim corecti si sa comparam "mere cu mere"!

 

Si nu, chiar nu vreau sa demonstrez nimic !

Intruct suntem pe topicul dedicat, incercam doar sa scot in evidenta calitati pe care eu nu le-am descoperit la GSA-ul meu - intrucat niciodata nu am mers si nici nu voi merge ca cel din poza.

Eu unul l-am cumparat pentru drumetii in natura, dar chiar sunt surprins cand vad ce poate face aceasta motocicleta!

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nu, chiar nu vreau sa demonstrez nimic !

Intruct suntem pe topicul dedicat, incercam doar sa scot in evidenta calitati pe care eu nu le-am descoperit la GSA-ul meu - intrucat niciodata nu am mers si nici nu voi merge ca cel din poza.

Eu unul l-am cumparat pentru drumetii in natura, dar chiar sunt surprins cand vad ce poate face aceasta motocicleta!

esti tu mare fan bmw, da si altii pot, sa stii :D

post-14488-0-21458500-1337757615_thumb.jpg

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intruct suntem pe topicul dedicat, incercam doar sa scot in evidenta calitati pe care eu nu le-am descoperit la GSA-ul meu - intrucat niciodata nu am mers si nici nu voi merge ca cel din poza.

Eu unul l-am cumparat pentru drumetii in natura, dar chiar sunt surprins cand vad ce poate face aceasta motocicleta!

 

As comenta, fara pic de sarcasm, ca orice motocicleta face ce vrea pilotul

Intamplator motivele pentru care am africana sunt identice cu ale tale (deci nu sunt fan al acrobatiilor, ci al drumetiilor), si am ramas cu gura cascata cand am vazut pe viu ce pot face doua maini dibace cu matahala de 230 kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...