Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Un mic "ontopic" comercial:

 

Este cineva interesat de asa ceva?

http://shop.touratech.com/pivot-pegz-mark3-for-bmw-r-1200-gs-adventure-from-2005.html

 

Am o pereche foarte putin folosita (cateva saptamani prin oras si o tura de weekend) pe care as vrea sa o dau. 120 de iepuroi. Merg la orice 1200 GS sau GSA.

 

feature-pivot-pegz-for-bmw-r-1200-gs-gsa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un mic "ontopic" ...

 

In sfarsit!!! Pt. folie cred ca ar fi bun un topic in alta parte, la echipamente si accesorii.

 

 

Ce nu-ti placea la cele originale de ADV?

 

Le-as recomanda mai ales celor cu GS (simplu) pt. ca pe cele originale mi se pare complicat si chiar nesigur de mers in picioare. Eu mi le-am pus cele de ADV (cam la acelasi pret) si e alta viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ bogdan.... vad in globul de cristal o MARE CONSPIRATIE

cred ca dupa acest drum ... daca ar fi apucat sa l termine.... VREA SA SCRIE DE RAU DE FARUL CU LED.....

chinezii care l fabrica au pus la cale accidentul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Grea iernarea cand esti motociclist. Si daca tot am avut timp sa imi odihnesc creieru, mi-au venit niste idei crete din categoria "Cum ar fi daca ...".

 

Asadar si prin urmare: cum ar fi daca, in situatia ideala in care gasec roti cu senzori si pompa de ABS, as incerca sa fac din GS-ul meu fara ABS un GS cu ABS.

E posibil? S-a mai auzit o asa minunatie? Visez malai ca vrabia? Imi dau cu tesla-n OO atat financiar cat si ca nivel de efort depus?

 

Merci :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema asta mi-am pus-o si eu pe vreamea cand aveam GS-ul. Concluzia a fost ca nu prea merita.

 

Costa destul de mult senzorii, centrala, alta instalatie electrica, butonul de pe bord (care vine cu tot ansamblul), alte conducte de frana daca are si servo. Sa zicem ca faci efortul financiar, cumperi toate astea, le montezi, si cand sa incerci, vezi ca nu merge :)

 

Asa ca, vinzi motorul si iei unul cu, sau vanezi unul lovit rau de tot care il iei la bani de epava si faci swap-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil? S-a mai auzit o asa minunatie? Visez malai ca vrabia? Imi dau cu tesla-n OO atat financiar cat si ca nivel de efort depus?

 

Eu cred ca e imposibil...

D-aia sfatuiesc pe oricine sa nu-si ia asa ceva. La inceput, e tentatia pretului mai mic (cu cat totusi??) insa ulterior toti regreta. Basca, revanzarea, mai ales in cazul unei moto ceva mai valoroase cum e un 12GS, devine foarte problematica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu-ti placea la cele originale de ADV?

 

Le-as recomanda mai ales celor cu GS (simplu) pt. ca pe cele originale mi se pare complicat si chiar nesigur de mers in picioare. Eu mi le-am pus cele de ADV (cam la acelasi pret) si e alta viata.

 

Nu neaparat ca nu-mi placeau... doar ca stii cum e... incerci mereu sa faci sa fie mai bine. Mi-a placut ideea ca ar fi un pic mai joase PivotPegz si pozitionate un pic mai in spate decat cele originale. In realitate, sunt doar cu putin mai joase, un pic mai late pe directia de mers si centrate cam la fel. Mai e treaba cu pivotatul, care te poate ajuta in anumite conditii... unora le place, altii ar putea trai si fara... Prefer sa incerc si altceva.

 

Acum ca m-ai intrebat, mi se par un pic cam "neascutite" cele originale de GSA, dar foloseam incaltaminte de strada (touring) si de-astea nu ma simteam f increzator pe ele cateodata. Cat despre cele de GS standard din poze mi se pare o mizerie. Nu inteleg de ce ai pune asemenea scarite pe o asemenea motocicleta. Pana si cele de pasager sunt mult mai serioase.

 

aia e problema :) daca le foloseai mai mult nu le mai vindeai...

 

Eh... noi sa fim sanatosi :)

 

 

as incerca sa fac din GS-ul meu fara ABS un GS cu ABS.

E posibil?

Probabil doar daca ai vrea sa-ti faci ambitia cu treaba asta, altfel nu cred ca ar avea vreun sens.

Cat de aiurea ca BMW care avea de cand, de prin anu '70/'80(?) ABS pe mobre sa scoata acum variante fara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ca m-ai intrebat, mi se par un pic cam "neascutite" cele originale de GSA ...

Cat despre cele de GS standard din poze mi se pare o mizerie.

 

Cum "neascutite"? Mi-e mi-au facut "rani" in cizme iar cand se intampla sa merg la birou in pantofi, stau cu stres sa nu-mi strice pantofii. :D

 

Cele originale sunt "mizerie" doar daca vrei sa mergi in picioare zic eu, in rest sunt ok. Si cauciucul ala are totusi rolul lui in preluarea vibratiilor. Dar, eu dupa prima plimbare cand am vazut ca nu pot merge in picioare, mi-am luat imediat de ADV. Si extensia pedalei de frana, ca n-o mai gaseam. Voi la ADV aveti si partea aia rabatabila pt. mers in picioare.

 

are niste chestii interesante

 

Interesanta combinatia cu spatarul ala rabatabil si suporturile de picioare pt. drum lung. ;)

(suporturile exista si la Wunderlich)

 

Si sistemul de la parbriz e tare... cred ca-l face invidios pana si pe maestrul in improvizatii care tot troleaza p-aici. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce misto suna braziliana! Recunosc m-a depasit in modificari. Saua m-a dat pe spate. Parbrizul mai putin. Dupa ce se vede prost prin cel original mai se adauga si al doilea si asta pt oras sau off road unde detaliite drumului din imediata apropiere fac diferenta. Nu stiu cum se face, dar am parte numai de GS la improvizatii. Am mai primit unul. Topicul asta se vrea al recitatorilor din prospecte, restul troleaza. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bogdan........daca am vrea sa facem o statistica care MARCA de MOTOCICLETA OMOARA MAI MULT iti spun CU SIGURANTA ca este YAMAHA

 

asa ca, hai daca vrei , sa ne dai detalii despre cum se mai invarte noul motor decat sa ne spui care si cum a MURIT

 

pentru morti avem rubrica separata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se stie ce la omorat, cel mai probabil supraevaluarea abilitatilor personale pe suprafata instabila. Oricat de jurnaliat moto, nu era Pfeiffer. Si tocmai ti-am pus primul review pt GS. Cu dedicatie. Ar fi cazul sa schimbi ordinea motoarelor in profilul tau. Scoate mortaciunile de acolo.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se stie ce la omorat, cel mai probabil supraevaluarea abilitatilor personale pe suprafata instabila. Oricat de jurnaliat moto, nu era Pfeiffer. Si tocmai ti-am pus primul review pt GS. Cu dedicatie. Ar fi cazul sa schimbi ordinea motoarelor in profilul tau. Scoate mortaciunile de acolo.

m ai pierdut....

nu am inteles nimic din ce mi ai adresat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, de ce 4? ST ul se mai fabrica???

acum lasad glumele

 

zi mi cum ti se pare mecanismul ala de la parbrizul de gsa din clip

daca nu ma insel pe laterala sunt 2 pistoane ca alea de la rafurile de mobila

cum le comanda MISCAREA???

 

ma interseaza sistemul ....NU PENTRU PARBRIZ

 

Mortaciuni= cele 4 motoare care nu se mai fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar nu am. Nu cred ca sunt amortizoare de mobila. Par a se misca pneumatic, desi greu de crezut. Sunt prea subtiri pt a avea o bobina sau altceva care sa le puna in miscare. Pistonasele tin loc si de glisiere. Anul trecut am luat un motoras pt actionarea parbrizului, dar m-am lenevit sa-l mai pun in functie, mai ales dupa ce guru m-a luat in raspar.

Cam excesiv brazilianul, eu nu am ajuns la acel nivel de kicereala.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar nu am. Nu cred ca sunt amortizoare de mobila. Par a se misca pneumatic, desi greu de crezut. Sunt prea subtiri pt a avea o bobina sau altceva care sa le puna in miscare. Pistonasele tin loc si de glisiere. Anul trecut am luat un motoras pt actionarea parbrizului, dar m-am lenevit sa-l mai pun in functie, mai ales dupa ce guru m-a luat in raspar.

Cam excesiv brazilianul, eu nu am ajuns la acel nivel de kicereala.

cred ca se poate vede aici:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu mi-am luat motorul cu scaritele de ADV, pentru ca avusesem experienta de la F650GS pe (foarte) rece si ud, cand am alunecat (de mai multe ori) din pozitia in picioare. Neplacut... Si, pentru ca asa-i modelul de comanda, au fost extra! Adica le-am primit si pe cele originale la cutie. Asa ca daca vrea cineva "mizeriile" de GS, le vand ieftin. Desi, cu cele de ADV si incaltaminte obisnuita (nu si cizmele Santiago), dupa vreo 5-600 km incep sa simt cum amorteste incet-incet talpa. Mai vazusem undeva (mai tarziu decat ar fi trebuit) ca se poate scoate usor (si pune la loc la fel de usor) cauciucul scaritelor originale GS si ramane ceva gheara pe care sa nu mai alunece talpla. Cred ca asta ar fi o varianta interesanta pentru touring cu figuri de soft enduro...

 

Este cineva interesat de un tankbag original? Ca eu mi-am pus husa Bagster si as renunta la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum "neascutite"? Mi-e mi-au facut "rani" in cizme iar cand se intampla sa merg la birou in pantofi, stau cu stres sa nu-mi strice pantofii. :D

 

Cele originale sunt "mizerie" doar daca vrei sa mergi in picioare zic eu, in rest sunt ok. Si cauciucul ala are totusi rolul lui in preluarea vibratiilor. Dar, eu dupa prima plimbare cand am vazut ca nu pot merge in picioare, mi-am luat imediat de ADV. Si extensia pedalei de frana, ca n-o mai gaseam. Voi la ADV aveti si partea aia rabatabila pt. mers in picioare.

Hm, Pivot-urile de ex. sigur sunt mai ascutite si tot nu mi-au gaurit pantofii (desi ma rog... as avea grija). Nu zic ca e mai bine sa fie ascutite, dar mi s-a parut ca daca nu am o talpa cramponata, nu "tin" la fel de bine.

Cauciucul este normal sa mai absoarba vbratiile, dar raman la parerea ca scaritele alea de GS sunt o mizerie indiferent de cat de mult mergi in picioare. Ce-s alea, scarite de sportiva? :) De ridicat in picioare oricine se mai ridica, mai ales pe o mobra ca asta.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut gura aurita. Butelie, manometru, furtune, regulator, comutator, cilindrii pneumatici,... Fara comentarii !

 

 

 

 

 

Pana la urma cum se regleaza parbrizul de GS, pe parghii sau culise ? A gasit cineva o poza sau desen mai in detaliu?

 

http://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2012/2013/january/-2013-bmw-r1200gs/#.UQPFnvFhiSN

Prima fraza indica si mult laudatul volum al vanzarilor la vechiul GS. Destul de umil, daca numai VStromul se vindea cat toata productia BMW cumulata pe toate modelele.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...