Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Daca ai piesele si esti din Pitesti, te sfatuiesc sa te duci la orice mecanic (auto, moto, nu conteaza) in care ai incredere, nu este mare inginerie schimbarea pieselor enumerate de tine.

Practic iti trebuie cateva chei Torx si o fixa (asta pt hollenderul de la furtun).

 

Nu are niciun rost sa bati drumul pana la Bucale pt asa ceva.

 

Iar daca nu ai piesele, fa rost de ele (de ex. ebay motors) si tot la Pitesti sa le montezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca ai piesele si esti din Pitesti, te sfatuiesc sa te duci la orice mecanic (auto, moto, nu conteaza) in care ai incredere, nu este mare inginerie schimbarea pieselor enumerate de tine.

Practic iti trebuie cateva chei Torx si o fixa (asta pt hollenderul de la furtun).

 

Nu are niciun rost sa bati drumul pana la Bucale pt asa ceva.

 

Iar daca nu ai piesele, fa rost de ele (de ex. ebay motors) si tot la Pitesti sa le montezi.

daca are centrala pe abs .....nu e de schimbat furtunul si etrierul la mecanic AUTO!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-ar putea ca acel mecanic auto sa aibe o surpriza cand o sa vrea sa aeriseasca frana spate si nu o sa stie pe unde ce si cum sa faca pentru ca e destul de diferita fata de cea de masina. cel putin la bmw. nu sunt nave nasa dar sigur sunt altfel fata de masini si celelte modele de mobre.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ce, masinile nu au ABS?

Lucrarea nu e deloc diferita de schimbarea discului si etrierului pe un Logan.

Ce pot unii mistifica reparatiile unor motociclete BMW, de zici ca sunt nave spatiale NASA....

Nu sunt nave spatiale cu siguranta, ne-avand fiabiliatate necesara, dar sigur sunt proiectate olteneste, cu multe complicatii inutile. 6 circuite, ce trebuie aerisite dupa un algoritm special, in instalatia de franare, in conditiile in care facuta corect operatia dureaza o zi de munca, fara sa aduca nimic special in functionare. Toate celelalte motociclete au 2 circuite care se aerisesc usor in 1/2 ora. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am niste probleme mecanice destul de serioase cu motocicleta mea, un R din 96 si ducand-o la Bavaria mi-au evaluat un pret astronomic pentru reparatii.

Imi poate recomanda cineva un mecanic priceput si mai ieftin decat bavaria pentru inlocuit sistemul de franare spate, adica disv de frana, etrier si conducta aferenta?

M-ar ajuta mult un numar de telefon prin care sa stabilesc detaliile deoarece sunt din pitesti si vreau sa fiu sigur ca ajung cu platforma la o persoana potrivita.

Multumesc anticipat pentru raspuns.

Salut,

 

Disc de frana spate Brembo gasest la 100 euro pe loius. Inlocuirea restul pieselor chiar nu este operatie pe creier . Doar mecanicul respectiv trebuie sa stie cum sa aeriseasca sistemul de franare.

 

Eventual intreaba pe Dan Cata poate el te poate ajuta sau recomda pe cineva din zona.

 

Salut,

 

Disc de frana spate Brembo gasest la 100 euro pe loius. Inlocuirea restul pieselor chiar nu este operatie pe creier . Doar mecanicul respectiv trebuie sa stie cum sa aeriseasca sistemul de franare.

 

Eventual intreaba pe Dan Cata poate el te poate ajuta sau recomda pe cineva din zona.

post-7518-0-83840600-1384413524_thumb.jpg

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt nave spatiale cu siguranta, ne-avand fiabiliatate necesara, dar sigur sunt proiectate olteneste, cu multe complicatii inutile. 6 circuite, ce trebuie aerisite dupa un algoritm special, in instalatia de franare, in conditiile in care facuta corect operatia dureaza o zi de munca, fara sa aduca nimic special in functionare. Toate celelalte motociclete au 2 circuite care se aerisesc usor in 1/2 ora.

Aerisirea este complicata si laborioasa doar la ABS-urile cu servo, care echipeaza in general modelele fabricate intre 2003-2006.

Restul ABS-urilor se aerisesc exact ca la un Logan, adica n-ai treaba cu modulatorul de ABS in particular, aerisesti doar instalatia ca pe una clasica.

Eu am facut-o la a mea de 2 ori, fara probleme, in 15 minute am fost gata (cronometrand de cand am bagat prima picatura de lichid in instalatia complet golita).

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ba da, daca intra aer in circuit si la motocicletele cu ABS2 trebuie facuta aerisirea pe la modulator, dar este drept ca nu este asa complicat ca la iABS..



Imi poate recomanda cineva un mecanic priceput si mai ieftin decat bavaria pentru inlocuit sistemul de franare spate, adica disv de frana, etrier si conducta aferenta?

Daca nu te descurci in zona suna-ma si o rezolvam in Bucuresti..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi interesant de masurat cu 2 turometre turatia inainte si dupa ambreiaj la 50 000 km Doar asa putem avea o dovada daca batem campii sau nu

Chiar m-ai facut curios, o sa imi notez valorile pentru niste viteze date si o sa le compar la sfaristul sezonului viitor :)

Pana acum am vreo 7000 km si nu am ce sa ii reprosez ambreiajului. Oricum, din punctul meu de vedere, daca ma duce un kit 40.000 eu sunt mai mult decat multumit.

 

 

EICMA 2013. Daca nu gresesc, la inceputul videoului este GSA-ul. Apoi versiunea pregatita pt Dakar.

Misto ca au scos si prima suspensie 3'rd party cu ESA

 

 

 

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar m-ai facut curios, o sa imi notez valorile pentru niste viteze date si o sa le compar la sfaristul sezonului viitor :)

Pana acum am vreo 7000 km si nu am ce sa ii reprosez ambreiajului. Oricum, din punctul meu de vedere, daca ma duce un kit 40.000 eu sunt mai mult decat multumit.

 

 

Ambreiajul sigur o sa te tina peste 40.000 km (ma rog, daca vrei il poti distruge si mai repede), in general toate motocicletele au ambreiaje multidisc in ulei (unele cu puteri si cupluri maxime mult mai marid ecat ale GS-ului) si rezista lejer.

Ati auzit cumva de amreiaje picate prematur la K 1600 GTL-uri ?

Sau pana acum nici nu v-ati gandit ca si ditamai GTL-u' tot ambreiaj multidisc in ulei are? :)

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau pana acum nici nu v-ati gandit ca si ditamai GTL-u' tot ambreiaj multidisc in ulei are? :)

Fabricat Germany sau Jafon ? La F 650 cu ulei mineral cam la 50 K trebuia schimbat Kit ul. Cuplurile uriase ale acestor motoare, pornind de jos cred ca pun probleme ambreiajului scaldat. Nu iau in consideratie motoarele "scremute" care de la 10.000 ture incep sa dea ceva cuplu si putere. Nu stiu nici un GTL la 40 000 km cam cum sta cu ambreiajul. timpul ne va edifica . Sunt optimist !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EICMA 2013. Daca nu gresesc, la inceputul videoului este GSA-ul.

...

 

Misto ca au scos si prima suspensie 3'rd party cu ESA

 

Nu gresesti, este GSA-ul cu care Herbert Schwarz (boss-ul TT) tocmai s-a intors din

.

...

 

Am impresia ca deja de la dohc au existat suspensii 3rd party compatibile cu ESA, gresesc oare? Nu m-a pasionat subiectul asa ca nu stiu sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit eu bine......NOUL GSA ARE REZERVOR DIN ALUMINIU??????????

Cred ca ai auzit bine :) Sunt curios daca au ales sa il faca din aluminiu din cauza volumului marit sau au avut alte motive.

 

Nu gresesti, este GSA-ul cu care Herbert Schwarz (boss-ul TT) tocmai s-a intors din

.

...

 

Am impresia ca deja de la dohc au existat suspensii 3rd party compatibile cu ESA, gresesc oare? Nu m-a pasionat subiectul asa ca nu stiu sigur.

Din cate stiu da, sunt suspensii 3rd party ESA si pt modelul precedent. Astea ar fi primele pt LC. Astept sa vad ce preturi or sa anunte :)

 

Nu vad camionu cu piese, era prea mare sa intre in cadru !

Datorita surplusului de putere, LC-ul poate trage acum o remorca dupa el si nu mai are nevoie de camionul de asistenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

 

Ce pot unii mistifica reparatiile unor motociclete BMW, de zici ca sunt nave spatiale NASA....

Da-mi voie sa te contrazic.

 

Exista intr-adevar lucruri care se pot face acasa, in comfortul si linistea garajului fiecaruia, dar nu e OK sa generalizezi treaba asta, sa creada oamenii ca pot face orice acasa. Sunt lucruri care necesita scule speciale, fara de care nu ai cum sa faci ce trebuie acolo, si sunt operatiuni care necesita cunostinte speciale, fara de care, risti sa strici si sa iti faci paguba singur, mult mai multa decat daca ai fi platit un profesionist pentru asta.

 

Nu ma intelege gresit, nu incerc sa bag frica in oameni sau sa ii fac sa vina la mine sau ceva, dar eu unul asa vad lucrurile. La fel, la masina, ma duc la randul meu la mester, care stie care e treaba cu Ford-urile. As putea poate la fel sa ma apuc eu sa citesc, sa ma documentez, sa imi fac singur pentru ca deja am scule, am spatiu, am tot la indemana, dar prefer sa las pe unul care face asta in mod cursiv, fara teama ca o sa imi strice ceva. Pentru ca el are cunostinte in domeniul ala specific, la fel cum un chirurg opereaza si atat, nu da retete de ochelari.

 

Legat ce cazul nostru concret cu schimbarea lichidului de frana... Ai zice ca ii relativ simplu de facut... desfaci aerisitorul, scoti pe jos, bagi pe sus, cu grija, sa nu intre aer. Si aia e. Dar nu iei in considerare ca:

 

- aerisitorul poate fi intepenit, trebuie dat cu spray de dezmortit si batut usor in el ca sa se "desfaca", sa nu il rupi cand il desfaci;

- contactul cu lichidul de frana iti poate cauza probleme la rinichi

- la sfarsit parca ai fi mai multumit cu un test concret, cu numere, cuantificabil; testul ala nu il poti face decat daca ai o interfata de diagnoza. Diagnoza iti permite sa vezi valori concrete are presiunilor in circuite(a mea cel putin iti permite)

- tot la servofrana, iti trebuie o scula speciala fara de care ii foarte greu sa faci treaba si faci mizerie pe motor.

 

Asa ca eu zic sa lasam pe popa sa sfinteasca una alta, pe medic sa aibe grija de cioante, pe clopotar sa alunge norii cand e vreme grea si pe mesterul faiantar sa ne puna gresia :)

 

Si mai e un aspect... sa zicem ca esti un om important, cum de altfel sunt majoritatea posesorilor de BMW (nu ca sa ii perii sau ceva, nu prea am vazut printre fanii la marca asta moto, oameni slabi), in timpul in care ai fi facut mentenanta la motor, ai putea produce facand ceea ce faci zilnic, mai multi bani decat ai plati mesterul. Sau ai putea petrece timpul ala cu cei dragi :)

 

Salut.

Sper ca nu sunt initiatorul unui nou conflict. Multumesc pentru interes, restul pe privat..

Deloc, suntem oameni maturi, discutam ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi versiunea pregatita pt Dakar.

 

BMW-ul ala Dakar seamana izbitor cu vechiul 990 de magazin

 

O mica neintelegere, asta e un 1200 modificat (pt. rally)......in Dakar sunt motoare de 450 .

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-mi voie sa te contrazic.

 

Exista intr-adevar lucruri care se pot face acasa, in comfortul si linistea garajului fiecaruia, dar nu e OK sa generalizezi treaba asta, sa creada oamenii ca pot face orice acasa. Sunt lucruri care necesita scule speciale, fara de care nu ai cum sa faci ce trebuie acolo, si sunt operatiuni care necesita cunostinte speciale, fara de care, risti sa strici si sa iti faci paguba singur, mult mai multa decat daca ai fi platit un profesionist pentru asta.

 

Nu ma intelege gresit, nu incerc sa bag frica in oameni sau sa ii fac sa vina la mine sau ceva, dar eu unul asa vad lucrurile. La fel, la masina, ma duc la randul meu la mester, care stie care e treaba cu Ford-urile. As putea poate la fel sa ma apuc eu sa citesc, sa ma documentez, sa imi fac singur pentru ca deja am scule, am spatiu, am tot la indemana, dar prefer sa las pe unul care face asta in mod cursiv, fara teama ca o sa imi strice ceva. Pentru ca el are cunostinte in domeniul ala specific, la fel cum un chirurg opereaza si atat, nu da retete de ochelari.

 

Legat ce cazul nostru concret cu schimbarea lichidului de frana... Ai zice ca ii relativ simplu de facut... desfaci aerisitorul, scoti pe jos, bagi pe sus, cu grija, sa nu intre aer. Si aia e. Dar nu iei in considerare ca:

 

- aerisitorul poate fi intepenit, trebuie dat cu spray de dezmortit si batut usor in el ca sa se "desfaca", sa nu il rupi cand il desfaci;

- contactul cu lichidul de frana iti poate cauza probleme la rinichi

- la sfarsit parca ai fi mai multumit cu un test concret, cu numere, cuantificabil; testul ala nu il poti face decat daca ai o interfata de diagnoza. Diagnoza iti permite sa vezi valori concrete are presiunilor in circuite(a mea cel putin iti permite)

- tot la servofrana, iti trebuie o scula speciala fara de care ii foarte greu sa faci treaba si faci mizerie pe motor.

 

Asa ca eu zic sa lasam pe popa sa sfinteasca una alta, pe medic sa aibe grija de cioante, pe clopotar sa alunge norii cand e vreme grea si pe mesterul faiantar sa ne puna gresia :)

 

Si mai e un aspect... sa zicem ca esti un om important, cum de altfel sunt majoritatea posesorilor de BMW (nu ca sa ii perii sau ceva, nu prea am vazut printre fanii la marca asta moto, oameni slabi), in timpul in care ai fi facut mentenanta la motor, ai putea produce facand ceea ce faci zilnic, mai multi bani decat ai plati mesterul. Sau ai putea petrece timpul ala cu cei dragi :)

 

Deloc, suntem oameni maturi, discutam ;)

Dane ai dreptate dar e vorba de ABS 2. Intradevar ca este nevioe de scule si cunostinta dar sunt convins ca sunt mecanici ( care nu lucreaza la AB) care poate sa shimba piesele de la frana fara probleme.

 

P.S sincer si eu ma ocup mai cu drag si mai linistit de un BMW boxer( reparatii sau mentenanta ) decat de o japoneza pt ca cunsoc mai bine BMW -ul. Dar am schimbat lichid de frana in CBS(Honda) mai bine decat un mecanic moto - cel putin clientul a fost mai multumit si farna functia asa cum trebuie.

 

s-ar putea ca acel mecanic auto sa aibe o surpriza cand o sa vrea sa aeriseasca frana spate si nu o sa stie pe unde ce si cum sa faca pentru ca e destul de diferita fata de cea de masina. cel putin la bmw. nu sunt nave nasa dar sigur sunt altfel fata de masini si celelte modele de mobre.

Hai ma frate asta e tare ca un mecanic sa nu stie unde sa aeriseasac farana la un BMW. Daca nu stie inseamna ca e cofetar si nu mecanic!!

 

P.s. si mistificarea este facuta de obicei de cei care nu au strans nic macar un surub pe un BMW. Daca e asa de greu de la BMW ia scoateti voi bujiile dintr-un VFR de exemplu. Sau sa schimbati lichidul de frana int-un Honda cu CBS+ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...