Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e pt mine. Dar am sa ii sugerez si aceasta varianta. Multumesc

n-ai pentru ce...

am haynes pentru 1150gsa. multe poze,(poze color la schemele electrice) o groaza de informatii si la cat costa, chiar se merita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Let's not stir the spirits :)!

E un tip f. mișto, cu simt și placere tehnica. Mie îmi place și mai mult ca iscodeste ;). Cum la fel îmi plac și oamenii care baga mult mai multe zeci de mii de km pe an decât mine, "doar" călărind. Respect maxim tuturor! O zi faina, Paul!

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Let's not stir the spirits :)!

Corect.

:) si sa fim sanatosi fiecare cu piticeii lui - avem loc toti pe planeta.

Acum ne chinuim sa inlocuim rulmentii din grup de la un RT 2005, 80k km ...din pacate este joc si in pinionul mic si se poate desface doar cu o cheie speciala ... dar nu este stres ... incet incet vom fi pregatiti pentru orice surpriza!

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Daca nu ai rezolvat cu crash-bar-ul inca, iti pot recomanda sa te uiti pe site-ul celor de la HEED. Eu am de la ei, inferior si superior, protejeaza foarte bine cilindrii. Exista si varianta doar inferioare, 150 euro setul, cu transport inclus. http://www.heed.com.pl/index.php/en/

 

Bafta!

 

Merci. Fara ESA, nu am considerat ca ar fi un must have. Dar are in rest cam tot ce mi-am dorit, ABS/ASC cu setare pt. offroad, RDC, computer full, semnale/stop led, culoarea preferata, istoric germania (un proprietar), etc.

 

Saua cred ca este low, stau ca pe chopper pe ea :)

Asa ca cine e dispus sa schimbe o sa normala pe una low in stare f. buna (cred ca dupa marcaje saua este din 2012-2013) sa-mi spuna.

 

Urmeaza ca prioritate un crashbar - sunt inca indecis intre un H&B sau altceva, doar pentru cilindrii, nu cred ca as urca pana la carene. Si o protectie pentru grup. Eventual un scut mai mare pentru galeria transversala, ca prioritatea a doua. Si sa vad ce are incalzirea in manerul stang, imi arata eroare pe tester (si nu functioneaza). In rest totul e impecabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, multumesc, uitasem de ei, m-am uitat pe site-ul lor pe vremea cand cautam pentru Dakar... Nu mi-am luat inca nimic , am invartit roata zilele astea :)

Pretul intradevar este mai bun cu 50-80 euro fata de Wunderlich sau SW Motech.

Am insa o mica retinere - vad ca lipseste bara transversala care uneste cele doua parti, oare nu s-ar distribui mai bine fortele in caz de impact cu aceasta traversa?

Poti sa-mi spui te rog daca ai acces la valve sau trebuie demontat crash-ul?

e o optiune buna, merci

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bara transversala, dar eu am sistemul complet (inferior + superior). Din cate stiu, bara transversala exista si daca cumperi doar partea inferiora.

Daca vrei sa desfaci capacele cilindrilor, trebuie sa demontezi crash-ul, nici o sansa cu el montat.

Dar din cate am vazut, cred ca ofera cea mai buna protectie la cazaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ne chinuim sa inlocuim rulmentii din grup de la un RT 2005, 80k km ...din pacate este joc si in pinionul mic si se poate desface doar cu o cheie speciala ... dar nu este stres ... incet incet vom fi pregatiti pentru orice surpriza!

 

numai bine,

paul

Din pacate si axul pinionului mare este uzat (rulmetul aferent are un joc dar extrem de mic).

post-18136-0-02386100-1467068269_thumb.jpg

 

Cum a ajuns axul respectiv sa se uzeze fara ca rulmentul sa fie gripat??? ... ma depaseste (bine, recunosc ca nu-s greu de depasit ...).

Solutie probabil va fi incarcata zona si apoi frezat pentru diametrul interior al rulmentului sau alt ax second (evident BMW nu vinde nici pinion mic si nici pinion mare separat ...).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

nu ma prea pricep la uleiuri asa ca intreb si aici. la 1150 gsa, pentru cutie si grup bmw recomanda hypoid oil, gl5. ar fi ok asta?

http://www.emag.ro/ulei-pentru-cutie-viteze-manuala-mobil-mobilube-hd-80w90-1l-5055107427293/pd/DT49LBBBM/


» Post actualizat in 28 Jun 2016 04:54

http://pds.mobil.com/Italy-English/Lubes/PDS/GLXXENCVLMOMobilube_HD_80W-90_85W-140.aspx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

nu ma prea pricep la uleiuri asa ca intreb si aici. la 1150 gsa, pentru cutie si grup bmw recomanda hypoid oil, gl5. ar fi ok asta?

http://www.emag.ro/ulei-pentru-cutie-viteze-manuala-mobil-mobilube-hd-80w90-1l-5055107427293/pd/DT49LBBBM/

» Post actualizat in 28 Jun 2016 04:54

http://pds.mobil.com/Italy-English/Lubes/PDS/GLXXENCVLMOMobilube_HD_80W-90_85W-140.aspx

Salut,

Eu ma uit sa fie sintetic - mai ales cel din cutie este supus temperaturii si cele sintetice sunt mai stabile la temperaturi mai inalte.

Eu am folosit Motul Gear Competition 75w140.

75w140 am ales tot din motive de temperaturi mai inalte acolo la cutie.

Va fi ok orice ulei vei pune atata timp cat este.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci,

Dupa disparitia "misterioasa" a jumatate din lichidul de ambreiaj si intuind care e problema, asta seara mi-am facut timp si am desfacut cilindrul slave.

Am facut eu canalul de drenaj asa, la flex ca ma grabeam. Evident facut in punctul cel mai de jos al cilindrului si canalul sa muste o idee dincolo de "gulerul" cilindrului astfel incat sa fie primul loc unde sa se duca uleiul.

attachicon.gifcanal drenaj 2.jpg

Sa traiasca inginerii bmw cat mai mult - poate se mai desteapta si ei!

 

stima,

paul

Doar de confirmare - canalul isi face treaba si lichidul care trece pe langa piston se scurge in jos ... tija impingatoare este complet uscata desi intre timp mi-a mai disparut jumatate din lichidul de ambreiaj.

Recomand cu incredere acel canal mai ales daca ajungeti in zona lui - dureaza 5 minute si va poate salva un concediu sau chiar mai mult.

post-18136-0-74031200-1467236678_thumb.jpg

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cei care ... Le mai si folosesc ...o poza

e pe bune afirmatia ta? ... uitasem de ce mi-am luat mobra daca nu imi reaminteai aici.

trebuie sa recunosc ca ai un simt al umorului aparte.

dupa 13k km in 4 luni nu as putea sa afirm ca sta nefolosita dar ma rog ... fiecare cu ale lui.

 

numai bine pe drumurile tale!

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Aveti/avem aici un confrate de suferinta - /index.php?/topic/739362-explozie-la-cilindru-bmwr1200gs-lc/page-2

Poate il poate ajuta cineva cu o parere de sustinere sa stie omul la ce sa se astepte si sa aibe timp sa se pregateasca macar moral.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Aveti/avem aici un confrate de suferinta - /index.php?/topic/739362-explozie-la-cilindru-bmwr1200gs-lc/page-2

Poate il poate ajuta cineva cu o parere de sustinere sa stie omul la ce sa se astepte si sa aibe timp sa se pregateasca macar moral.

 

stima,

paul

 

eu nu inteleg care-i problema. pentru ce sa se pregateasca moral? in afara ca si-a frecat concediul si asta e nasol, motoru e in garantie, n-au decat sa-i dea alt motor omului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu inteleg care-i problema. pentru ce sa se pregateasca moral? in afara ca si-a frecat concediul si asta e nasol, motoru e in garantie, n-au decat sa-i dea alt motor omului.

Omul avea niste intrebari. Poate dintre proprietari ii pot lamuri unele dubii. Daca nu - nu.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

si tre' sa vin sa bat toaca pe forum cu cati km am facut si unde?

altfel nu exist?

sau pot sa scriu doar daca fac 10k km pe saptamana?

:D

 

sa fim noi sanatosi!

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...