io, bogo Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 auzi galusca voi in alpi nici in offff road nu aveti noroi asa ca lasa "ciocurile de lebada" secretul este ca pe noroi, ultimul lucru pe care ti-l doresti de la o aripa joasa (cum e cea de 12GS) este ca aceasta sa aiba o suprafata mai mare. in traducere libera, ciocul prezentat de Vlad este pentru orice numai pentru noroi NU! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massi Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 (editat) Aureliane, nu este nici o invidie, sunteti priviti altfel intradevar, dar prin prizma lipsei de obiectivitate pe care marea majoritate o aveti, si sincer nu am inteles de ce. De exemlu daca eu fac afirmatia GS consuma mult ulei, desi in fapt spun un adevar stiut de orice BMW-ist, el este imediat catalogat ca injurie adresata marcii. Nu am auzit nici un KTM-ist sa eticheteze la fel afimatia ca are saua ingusta, de se infige-n cu.r, sau ca vibreaza, sau un haiabusist ca nu are ABS si TC. La voi oricine nu se pleaca regulamentar in fata marcii este paria. Generalizez si nu este cazul pt ca multi prieteni BMW-isti se comporta normal dapdv. In acelasi fel si cam din aceleasi motive, sunt priviti si posesorii de Harley, ei considerandu-se de asemenea o elita in tagma moto. Incercati sa salutati un grup mai mare de 3 Harley-uri si vedeti cine va raspunde. Probat si in Romania si in Grecia de nenumarate ori. în Italia, Franța, Germania a răspunde la salut. În România Âşi Grecia ar putea fi nepoliticos! Editat Septembrie 27, 2011 de massi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Topcase Vario este acelasi ca pentru F650/800gs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Topcase Vario este acelasi ca pentru F650/800gs? vezi aici: http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Nu m-ai lamurit cu nimic. Din poze par identice (in afara de capac). Cred ca o sa ma duc la Bavaria sa il incerc pe ala din showroom de pe 1200 pe placa de f650/800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Ce le mai trece prin cap unora...: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 2, 2011 Admin Share Postat Octombrie 2, 2011 Te referi la facelift? Foarte misto.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Noul GS 1200 (si ceva), "copiaza" la greu Yamaha, dupa ce nu a trecut decat 1 an (si ceva) de cand Yamaha era acuzata de acelasi lucru in cazul ST 1200. Ambreiaj multi disc in ulei, racire cu apa, radiator aplasat pe o parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Noul GS 1200 (si ceva), "copiaza" la greu Yamaha, dupa ce nu a trecut decat 1 an (si ceva) de cand Yamaha era acuzata de acelasi lucru in cazul ST 1200. Ambreiaj multi disc in ulei, racire cu apa, radiator aplasat pe o parte. scuza ma dar daca luam dupa logica ta copiaza orice alta motocicleta inclusiv BMW ( K-uri) cu racirea cu apa, ambreiaj multidisc in ulei. Acuma desper amplasarea radiatorului nu stiu ce sa zic ca inca nu am vazut noul GS de 1200 si ceva si cred ca in afara de proiectanti eventual pilotii de test nu a vazut multe lume. Sa asteptam sa apara si dupa aia sa discutam despre ce a copiat BMW-ul. Deocamdata doar presupunem. Ah si sa nu uit toate motociclete japoneze copiaza unul de la celalat dupa logica asta dar nu stiu care e originalul. Te rog Bogdane spune ne tu! Sa nu murim prosti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Noul GS 1200 (si ceva), "copiaza" la greu Yamaha, dupa ce nu a trecut decat 1 an (si ceva) de cand Yamaha era acuzata de acelasi lucru in cazul ST 1200. Ambreiaj multi disc in ulei, racire cu apa, radiator aplasat pe o parte. iar o luam de la capat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 iar o luam de la capat... Pai se apropie iarna...o sa fie din ce in ce mai interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 5, 2011 Autor Share Postat Octombrie 5, 2011 iar o luam de la capat... cel mai bine ar fi sa.o..... "DAM"...de la capat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 (editat) scuza ma dar daca luam dupa logica ta copiaza orice alta motocicleta inclusiv BMW ( K-uri) cu racirea cu apa, ambreiaj multidisc in ulei. Acuma desper amplasarea radiatorului nu stiu ce sa zic ca inca nu am vazut noul GS de 1200 si ceva si cred ca in afara de proiectanti eventual pilotii de test nu a vazut multe lume. Sa asteptam sa apara si dupa aia sa discutam despre ce a copiat BMW-ul. Deocamdata doar presupunem. Ah si sa nu uit toate motociclete japoneze copiaza unul de la celalat dupa logica asta dar nu stiu care e originalul. Te rog Bogdane spune ne tu! Sa nu murim prosti. Este adevarat, fiecare solutie in parte a mai fost folosita de foarte multi, dar toate trei la un loc numai de Yamaha! Concluzia este una singura. Noul GS este o copie a ST1200 Editat Octombrie 5, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Este adevarat, fiecare solutie in parte a mai fost folosita de foarte multi, dar toate trei la un loc numai de Yamaha! Parca si la VFR au fost folosite cele 3 solutii tehnice sau ma insel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Parca si la VFR au fost folosite cele 3 solutii tehnice sau ma insel? NU, VFR-ul si FJR-ul au cate doua radiatoare montate in fata. Deci BMW a copiat Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Deci BMW a copiat Yamaha. Hmmm........se pare ca ai dreptate..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 NU, VFR-ul si FJR-ul au cate doua radiatoare montate in fata. Deci BMW a copiat Yamaha. Vreau sa te contrazic. VFR V tech are radiatoarele montate lateral. Si mai sunt si alte modele de ;la Honda. Deci Yamha a copiat SI Honda nu numai BMW-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Vreau sa te contrazic. VFR V tech are radiatoarele montate lateral. Si mai sunt si alte modele de ;la Honda. Deci Yamha a copiat SI Honda nu numai BMW-ul Nu este asa. VFR-ul si FJR-ul au doua radiaroare amlasate stanga dreapta, in fata. Ele sunt pe laterala, ca daia sunt doua, dar indreptate spre fata. Practic este vorba de un radiator fata impartit in doua. La SuperTenere 1200 este un singur radiator amplasat transversal pe stanga, adica la fel ca la noul GS. Deci BMW a copiat Yamaha Si sa nu te mai prind ca folosesti aici banana ca eu am pus-o primul si ma copiezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 (editat) Cu tot respectul, d-le Harea... asa arata un VFR800. Pe partea cealalta mai e un radiator amplasat simetric. Deci doua radiatoare, laterale. Deci Yamaha a luat conceptele bune si de la Honda, nu numai de la BMW. In fond si la urma urmei, progresul e antrenat de copierea ideilor bune si imbunatatirea lor cu alte concepte noi. Editat Octombrie 6, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 (editat) Cu tot respectul, d-le Harea... asa arata un VFR800. Pe partea cealalta mai e un radiator amplasat simetric. Deci doua radiatoare, laterale. Editat Octombrie 6, 2011 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Unde sunt pozele cu noul bmw????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) Unde sunt pozele cu noul bmw????? Rares, In mai cand mi-am luat Adv.-ul, am avut un moment de ezitare - vroiam sa mai astept si sa iau modelul 2012. Se pare ca ceea ce mi-a spus atunci Emanuel - seful showroom-ului din Pipera - si anume ca "noul model racit cu apa va fi disponibil doar din 2014, intrucat 2011 reprezinta jumatatea ciclului pentru actuala gama GS / GSA", era / este adevarat. Se intelege, vorbea de faptul ca pentru modelul DOHC aparut in 2010 "perioada de viata" este de 4 ani. Dovada este faptul ca pt. 2012, avem "acceasi Marie, da' cu alta palarie": http://www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2012models/2012-BMW-BMW%20R1200GSAdventureTripleBlack.htm Se pare ca acest mult asteptat nou model http://www.motorcycle-usa.com/616/10853/Motorcycle-Article/Spy-Shot--2012-Water-Cooled-BMW-R1200GS.aspx http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2012-bmw-r1200gs-renders-luca-bar/ http://hellforleathermagazine.com/2011/02/2012-bmw-r1200gs-spied-with-liquid-cooled-engine/ se afla inca in perioada de teste, iar faptul ca va fi disponibil din 2012 este doar un zvon / o dorinta / o presupunere. Probabil ca pe langa cresterea semnificativa a puterii - 125 cai – va avea un cuplu mai mare si ... un consum mai mic;. Un mare semn de intrebare este petul de vanzare - ramane de vazut "ce si cum". Cert este faptul ca in momentul lansarii acestuia, concurenta va avea O MARE PROBLEMA! Editat Octombrie 7, 2011 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Cert este faptul ca in momentul lansarii acestuia, concurenta va avea O MARE PROBLEMA! Care concurență? Nu fac bâză, Âşi nu sunt mare fan BMW, dar după umila mea părere R 1200 GS Adventure nu are concurență, nu pentru ca ar fi "cea mai tare de pe planetă" cum spune un prieten posesor de BMW, ci din simplul motiv că ei au inventat acest concept, aÂşa cum Honda a inventat (mai bine zis perfecționat) conceptul Africa Twin, pe care toți au încercat să îl copieze de-a lungul anilor, cu mai mult sau mai puțin succes Atâta vreme cât "concurența" nu inventează alt concept, nu se pune problema dominării unei piețe pe care tu ai creat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Korben, ai o bere de la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Care concurență? aÂşa cum Honda a inventat (mai bine zis perfecționat) conceptul Africa Twin, pe care toți au încercat să îl copieze de-a lungul anilor, cu mai mult sau mai puțin succes Conceptul Africa Twin al Hondei a cedat in fata concurentei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.