Admin l.u.v Postat Ianuarie 3, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) cand ma gandesc ca unii vor sa cumpere o motocicleta cu 1300 euro....imi fac cruce Ca o paranteza, man, moralmente nu stiu daca este chiar bine sa afirmi asta..fa-ti cruce pt.altceva, nu glumi pt.ca in lumea asta beleaua se tine cu randul si totul este relativ! Daca ar avea posibilitatea probabil toti si-ar lua ce este de top.. In plan teoretic, daca si-ar permite cheltuielile, cel care isi ia mobra de 1300 de euro ajunge exact unde ajungi si tu, mai tarziu si cu mai putine riscuri decit ti le asumi tu, dar ajunge. Ca sa nu spun ca acela nu face 30.000 intr-un an, ci probabil in cinci, tot timpul asta mergand probabil cu un singur rand de gume. Editat Ianuarie 3, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 3, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) Ca o paranteza, man, moralmente nu stiu daca este chiar bine sa afirmi asta..fa-ti cruce pt.altceva, nu glumi pt.ca in lumea asta beleaua se tine cu randul si totul este relativ!Daca ar avea posibilitatea probabil toti si-ar lua ce este de top.. In plan teoretic, daca si-ar permite cheltuielile, cel care isi ia mobra de 1300 de euro ajunge exact unde ajungi si tu, mai tarziu si cu mai putine riscuri decit ti le asumi tu, dar ajunge. Ca sa nu spun ca acela nu face 30.000 intr-un an, ci probabil in cinci, tot timpul asta mergand probabil cu un singur rand de gume. aici nu e vorba de belea si de nivelul financiar nu se lauda nimeni cu ce si cat are este strict de placerea de a te da si a merge fara griji te intreb pe tine.......ai pleca pe trasnfagarasan cu sotia pe o moto de 1300 euro cu anvelope din 2001....exemplu... ca la 1300 de euro nu cred ca ii da cineva si anvelope bune mai bine mai strangi si nu iti e frica sa pleci la drum era sa uit.... stiu multi care au si nu isi iau top TOP isi iau 2 categorii de oameni pasionatii/cei care folosesc "materialul" pentru ce a fost creat si unii fac sacrificii sa si l cumpere si cocalarii care vor sa fie ...mai cu mot "aia care au posibilitatea" sau uite 99% dintre ei sa nu fiu carcotas stau ca fraierii cu banii in banca ps.... era sa uit ...cat ai dat pe ultima reparatie la motor......? Editat Ianuarie 3, 2013 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) la 30000 km ai 3 revizii de 300 euro bucata deci inca 900 euro Da ca va face frate, de 300 euro per revizie? Ulei + filtru ca celelalte nu șe schimba la fiecare revizie, lichid frana sau antigel. Si parca nici nu mai trebuie reglate supapele asa des. Plecam noi cu sotiile cu Mobra pe Transfagarasan si nu era nici o problema. Se poate merge in multe feluri si cu multe bugete important este sa "ne simtem bine". Editat Ianuarie 3, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 @ianachim cand nu ai bani si iti doresti co orice pret o motocicleta mentalitatea este alta. La 18 ani a trebuit sa strang din bursa de la facultate ca sa-mi cumpar o motocicleta de 350 de euro am facut cu ea aproape 40000km in doi ani jumate cu niste cauciucuri vai steaua lor, cu frane improvizate pur si simplu pentru ca nu se gaseau de schimb ca la mobrele noi. Imi doream mult prea tare o motocicleta ca sa astept inca 3-4 ani sa-mi pemit una cum trebuie. am mers unde am vrut cu ea incet si foarte incet cu multa grija si mai tot timpul murdar pe maini de ulei. Invatasem sa o repar pentru ca nu aveam cu ce sa o duc la mecanic. Bucura-te ca ai motocicleta care ti-o doresti, inseamna ca ai muncit mai mult decat altii si ca ai avut si gramul ala de noroc ce a lipsit altora. Tot respectul pentru cei care Isi permit "avioane" de motociclete si care le si folosesc cum trebuie. La extrema cealalta sunt motociclisti care si cu mai putin de 1300 de euro se bucura de acest sport minunat impreuna cu prietenii. Mai rau de cei pentru care si un scuter chinezesc sau o comunista de 40 de ani reprezinta un vis. Asfalt uscat si hai cu primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 3, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) Da ca va face frate, de 300 euro per revizie? Ulei + filtru ca celelalte nu șe schimba la fiecare revizie, lichid frana sau antigel. Si parca nici nu mai trebuie reglate supapela asa des.Plecam noi cu sotiile cu Mobra pe Transfagarasan si nu era nici o problema. Se poate merge in multe feluri si cu multe bugete important este sa "ne simtem bine". bogdan noua ni le da si spalate si cu suruburi la punga.... @ianachim cand nu ai bani si iti doresti co orice pret o motocicleta mentalitatea este alta.La 18 ani a trebuit sa strang din bursa de la facultate ca sa-mi cumpar o motocicleta de 350 de euro am facut cu ea aproape 40000km in doi ani jumate cu niste cauciucuri vai steaua lor, cu frane improvizate pur si simplu pentru ca nu se gaseau de schimb ca la mobrele noi. Imi doream mult prea tare o motocicleta ca sa astept inca 3-4 ani sa-mi pemit una cum trebuie. am mers unde am vrut cu ea incet si foarte incet cu multa grija si mai tot timpul murdar pe maini de ulei. Invatasem sa o repar pentru ca nu aveam cu ce sa o duc la mecanic. Bucura-te ca ai motocicleta care ti-o doresti, inseamna ca ai muncit mai mult decat altii si ca ai avut si gramul ala de noroc ce a lipsit altora. Tot respectul pentru cei care Isi permit "avioane" de motociclete si care le si folosesc cum trebuie. La extrema cealalta sunt motociclisti care si cu mai putin de 1300 de euro se bucura de acest sport minunat impreuna cu prietenii. Mai rau de cei pentru care si un scuter chinezesc sau o comunista de 40 de ani reprezinta un vis. Asfalt uscat si hai cu primavara. fiecare cu visurile lui la 18 ani urcam pe munte si toti banii erau bagati in echip de catarat la 30 am descoperit motocicleta astea sunt vremurile daca tu te simti bine cu o moto de 400 euro sau 1300 este problema ta insa pentru mine cand vad genul de ....AM 1300 EURO VREAU MOTOR....nu imi pare omul care sa mearga incet cu ea si murdar pe maini si cu asta am clarificat pentru cei cu scutere de 50..... sa stiti ca nu am nimic cu voi ...si eu am mers prima oara cu scuterul..... dar tot cu 270 km/h imi place Editat Ianuarie 3, 2013 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) bogdannoua ni le da si spalate si cu suruburi la punga.... numai ca suruburile trebuie sa ti le pui la loc cat mai repede, sa nu patesti ceva Doamne fere..... Editat Ianuarie 3, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 M-am decis, fac o comanda speciala la Metzeler, sa-mi produca mie niste EXP-uri aurite. Ca eu pe caucioace de 1.200 RON nu ma dau. Nu de altceva, dar nu sunt bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 3, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) te intreb pe tine.......ai pleca pe trasnfagarasan cu sotia pe o moto de 1300 euro cu anvelope din 2001....exemplu... ca la 1300 de euro nu cred ca ii da cineva si anvelope bune Scapi din vedere un lucru, nu toti merg ca tine, la rosu, polizand scaritele! Daca mergi normal, fara sa tii cont de adrenalina, urci si pe Everest cu mobra aia de 1300 e. ps.... era sa uit ...cat ai dat pe ultima reparatie la motor......? In jur de 550 euro, de piese vorbesc.. Editat Ianuarie 3, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 3, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2013 Scapi din vedere un lucru, nu toti merg ca tine, la rosu, polizand scaritele!Daca mergi normal, fara sa tii cont de adrenalina, urci si pe Everest cu mobra aia de 1300 e. In jur de 550 euro, de piese vorbesc.. Scapi din vedere un lucru, nu toti merg ca tine, la rosu, polizand scaritele!Daca mergi normal, fara sa tii cont de adrenalina, urci si pe Everest cu mobra aia de 1300 e. In jur de 550 euro, de piese vorbesc.. Scapi din vedere un lucru, nu toti merg ca tine, la rosu, polizand scaritele!Daca mergi normal, fara sa tii cont de adrenalina, urci si pe Everest cu mobra aia de 1300 e. In jur de 550 euro, de piese vorbesc.. pai mai bine mai strangeai de o reparatie si ai fi luat o mobra "noua" de 1300 euro.... ca noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Care este configuratia care va tenteaza / ati comanda-o? Pentru mine Basic (ABS) + "Active pack" (enduro ASC, Daytime riding light + Cruise control) mi se pare mai mult decat ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Tocmai am stat calare pe unul la BMW Welt, abia astept primele teste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 pai ... detaileaza! ce impresie ti-a facut? parti bune, rele ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 o curiozitate, ( LMA mai intai ) vad ca ne excitam maxim de ultimele sisteme electronice montate pe mobre. exista o limita unde mobra ne va suplini total rolul de driver ? de ex eu imi doresc ( si stiu ca bat campii ) , o casca din aia de aviator din razvboi ( cu ochelarii aia de la pilotii de biplane, ) adevarata, o capra de 650 si un ..loc cum e thassos sau ceva pe acolo, unde sa ma dau .. ma uit la minunile tehnicii actuale si ma intreb unde va disparea rolul meu de om cu 2 maini 2 picioare si 1 bucata creier. nu e legata strict de marca asta dar ..parca e prea multa tehnologie o melodie http://www.youtube.com/watch?v=AOC9Ge0uTAU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) o curiozitate, ( LMA mai intai )vad ca ne excitam maxim de ultimele sisteme electronice montate pe mobre. exista o limita unde mobra ne va suplini total rolul de driver ? de ex eu imi doresc ( si stiu ca bat campii ) , o casca din aia de aviator din razvboi ( cu ochelarii aia de la pilotii de biplane, ) adevarata, o capra de 650 si un ..loc cum e thassos sau ceva pe acolo, unde sa ma dau .. ma uit la minunile tehnicii actuale si ma intreb unde va disparea rolul meu de om cu 2 maini 2 picioare si 1 bucata creier. nu e legata strict de marca asta dar ..parca e prea multa tehnologie o Nu inteleg sensul celor spuse de tine asa cum nu cred ca tu, cu a ta casca si ochelari pe un 650, vei face mai mult motociclism decat pe una super tehnologizata, din contra vei avea mai putine satisfactii si gadget-uri, care noua baietilor ne plac. Editat Ianuarie 4, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) Sincer nici eu nu sunt fan electronica, DAR la peste 100 HP cam greu fara ea. Pe vremuri,nu prea indepartate, erau celebre accidentele in fata magazinului cu tanarul urcat pe vitezana care la primul demaraj incerca contactul cu solul. Cineva povestea din State ca vanzatorul refuza sa pleci pe motor si ti-o timitea gratuit acasa, sa cazi sau poate si mai rau, dar nu in fata vitrinei lui. Cu ultima generatie de electronica nu prea se mai poate cadea in greseala atat de usor si asta este trendul pt toti producatorii. Siguranta inainte de toate. Pe la 50-60 HP mai merge si fara. Ce intradevar mi se pare excesiv este electronizarea suspensiilor care nu le face in niciun caz mai bune dar infinit mai usor de modificat, asta daca te incadrezi in marja de greutate luata in calcul de producator. Daca esti prea usor sau prea greu, mai greu. Dpadv ideal era si un buton de etalonare functie de calaret si abia apoi celelalte reglaje. pai ... detaileaza! ce impresie ti-a facut? parti bune, rele ...? Lasa-l sa ne mai fiarba! Rele ? Nu cred ca vei auzi vreodata. Editat Ianuarie 4, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Nu inteleg sensul celor spuse de tine asa cum nu cred ca tu, cu a ta casca si ochelari pe un 650, vei face mai mult motociclism decat pe una super tehnologizata, din contra vei avea mai putine satisfactii si gadget-uri, care noua baietilor ne plac. era o parerea personala si o oarecare uimire, din ce in ce mai mult mobra ea..noi am devenit "pasageri" in fine, regretul meu e ca evolutia de fapt e intr un singur sens.." old fashion'ul dispare Sincer nici eu nu sunt fan electronica, DAR la peste 100 HP cam greu fara ea. Pe vremuri,nu prea indepartate, erau celebre accidentele in fata magazinului cu tanarul urcat pe vitezana care la primul demaraj incerca contactul cu solul. Cineva povestea din State ca vanzatorul refuza sa pleci pe motor si ti-o timitea gratuit acasa, sa cazi sau poate si mai rau, dar nu in fata vitrinei lui. Cu ultima generatie de electronica nu prea se mai poate cadea in greseala atat de usor si asta este trendul pt toti producatorii. Siguranta inainte de toate. Pe la 50-60 HP mai merge si fara. Ce intradevar mi se pare excesiv este electronizarea suspensiilor care nu le face in niciun caz mai bune dar infinit mai usor de modificat, asta daca te incadrezi in marja de greutate luata in calcul de producator. Daca esti prea usor sau prea greu, mai greu. Dpadv ideal era si un buton de etalonare functie de calaret si abia apoi celelalte reglaje. Lasa-l sa ne mai fiarba! Rele ? Nu cred ca vei auzi vreodata. in mare asa este. deci vom deveni toti " inspector gadget". sincer, mi e dor sa stiu ca " mor " pe mana mea nu pe mana vreunui cip..amarat. si da, toate mobrele actuale sunde fapt o suma de computere dar parca ..deja e exagerare , si ne si laudam cu asta. mai tii minte...rotaxul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 4, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) Nu stiu ce va sperie asa de tare 100/120/140 de cai..problema este cit de tare tragi de gaz si aia porneste de la creier, poti merge fara probleme cu orice mobra si fara electronica. Toate sistemele astea sunt implementate in urma unor acorduri comerciale bilaterale, acum exista UE cu o legfislatie stricta in privinta securitatii pe sosele, etc. Nu va lasati pacaliti de sloganurile publicitare ale firmelor.. erau celebre accidentele in fata magazinului cu tanarul urcat pe vitezana care la primul demaraj incerca contactul cu solul. Cineva povestea din State ca vanzatorul refuza sa pleci pe motor si ti-o timitea gratuit acasa, sa cazi sau poate si mai rau, dar nu in fata vitrinei lui. Bogdane, asta tine doar de idiotenia clientului..oricum mi se pare stupid sa nu-ti dea mobra sa o incerci..dar la infantilismul americanilor nu ma mai mir! Editat Ianuarie 4, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Nu este deloc asa. Siguranta inainte de toate pt ca este mai ieftina pt toata lumea, cumparator, producator, stat, decat nesabuinta. Poti fi un mare calaret zeci de ani, in mii de situatii si este suficienta o secunda de neatentie, oboseala, a ta sau a partenerului de trafic si gata. In plus majoritatea gadget-urilor electronice daca se defecteaza revii la clasic, sau daca vrei neaparat in general pot fi decuplate. Vorbesc in continuare de cele aferente sigurantei ABS, TC, etc. Despre celelalte am si eu rezerve, dar nu noi conducem lumea si lumea nu este ca noi. Daca se vand inseamna ca asa trebuie sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Sincer nici eu nu sunt fan electronica, DAR la peste 100 HP cam greu fara ea. Bogdan, este foarte corect ceea ce spui si sunt de acord cu tine! Pai atunci cand bagi mana in gaz, la foarte multe din modelele noi - si nu ma refer doar cele peste 1000cc - "te da cu capu-n tetiera" ! Ca atare, din punctul meu de vedere - daca vorbim de electronica - ASC-ul este chiar binevenit! ESA ...?! hm ... este discutabila aceasta optiune. daca vrei si poti plati pentru ea ... cred ca este binevenita; altfel ... pui benzina de contravaloarea ei. Personal - avand in vedere experienta cu cele doua GS-uri - nu pot sa spun ca reprezinta ceva care "must be added". Repet, vrei sa o platesti ... este ok; nu vrei sa o platesti ... nu pierzi foarte mult. Calculatorul de bord? Asta implica si RDC-ul Da, chiar imi place si sunt pregatit sa platesc pentru el. ABS-ul ...? Faptul ca incepand din acest an vine in echiparea standard, nu este decat salutar! Cat despre restul modificarilor aparute la noul model ... eu unul nu le vad decat ca fiind un pas inainte - vis-a-vis de ceea ce inseamna tehnologie! Exemplu: GS-ul "vechi" avea un consum - declarat - de 4.3 l / 100km; la modelul nou vorbim de 4.1 l / 100km - adica un consum mai mic cu 4.87% , in vreme ce atat puterea cat si cuplul au valori mai mari decat cele de la modelul anterior. Lasa-l sa ne mai fiarba! Rele ? Nu cred ca vei auzi vreodata. Eh, lasa ca nu-i chiar asa...! Imi aduc aminte ca omul a scris - si ii impartasesc parerea - ca nu-i place modul in care este plasata comanda pentru semnalizare! La modelul "vechi" - ce urat suna "vechi" - comenzile erau amplasate foarte elegant, pe fiecare parte (stanga, dreapta). Insa motivul - cred eu - pentru care s-a ales aceasta solutie, este de avea mana dreapta libera atunci cand ai setat cruise control-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Ca veni vorba trebuie sa recunoasteti ca am avut dreptate 100% cand am testat vechiul GS si i-am gasit o gramada de defecte inexplicabile pt mine la asa o reputatie. BMW le-a identificat si aproape toate au fost modificate, inbunatatite, eliminate la cel nou. Sincer ma astept la un progres real. Tu ai scapat de mortaciune, esti fericit. Mai rau ca ceilalti, cu iubitele inca tinere, in garantie, care se vor uita cu jind la nou nascuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Tocmai am stat calare pe unul la BMW Welt, abia astept primele teste acolo lam calarit si eu .....ce sa zic asa pe loc pare comfortabil....da care bmw nu e comfortabil:)))))...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 K1600, la saua caruia a lucrat Darian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 4, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) Nu este deloc asa. Siguranta inainte de toate pt ca este mai ieftina pt toata lumea, cumparator, producator, statdar nu noi conducem lumea si lumea nu este ca noi. Daca se vand inseamna ca asa trebuie sa fie. Exact asta am subliniat cind am spus ca acele sisteme exista datorita unor acorduri, legi, etc. Tu vezi ca orice rahat produs trebuie sa respecte niste norme de siguranta, economice, etc. Nu-mi spune ca daca acele sisteme nu existau nu mergea nimeni pe mobre! ABS-ul mi se pare intr-adevar genial, ASC si alte sisteme de control mai putin relevante.. Sincer nici eu nu sunt fan electronica, DAR la peste 100 HP cam greu fara ea. Bogdan, este foarte corect ceea ce spui si sunt de acord cu tine! Pai atunci cand bagi mana in gaz, la foarte multe din modelele noi - si nu ma refer doar cele peste 1000cc - "te da cu capu-n tetiera" ! Ca atare, din punctul meu de vedere - daca vorbim de electronica - ASC-ul este chiar binevenit! Relu, tu nu depasesti 90 km/ora nici la vale, nu te supara..sa spui ca iti trebuie ASC la cum mergi tu..arunci banii degeaba pe optiunea asta! Bogdan merge mai tare ca tine, dar este foarte atent.. Vorbiti de sistemele astea de siguranta de parca sunteti pusti pe vitezane..de cite ori ati bagat voi asa rau mina in gaz ca ati simtit ca pierdeti controlul? Hai sa fim seriosi! Editat Ianuarie 4, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) Vorbiti de sistemele astea de siguranta de parca sunteti pusti pe vitezane..de cite ori ati bagat voi asa rau mina in gaz ca ati simtit ca pierdeti controlul?Hai sa fim seriosi! Nu trebuie sa fii pusti pe vitezana si nici nesabuit din fire. Pe celelalte motoare de 650 nu am simtit lipsa electronicii niciodata. Pe XTZ m-am bucurat de existanta ei de cateva ori. Un exemplu fara legatura directa. La mine TC-ul tine cont de temperatura de afara si de distanta parcursa la prima pornire de pe loc. Daca este frig si nu ai parcurs decat cativa metri nu poti accelera, ti-o tae din scurt. Dupa parcurgerea a catorva sute de metri sau mai mult functie de temp de afara, incepe sa fie din ce in ce mai permisiva, lucru care nu se intampla daca decuplezi dispozitivul. In felul asta nu poti derapa datorita cauciucurilor excesiv de reci. Daca gadgetul ar fi existat si pe GS 1100 un prieten destul de experimentat nu ajungea sub un tir, scapand relativ intreg printr-o minune demna de filmele lui Sergiu Nicolaescu, fie-i tarana usoara! Editat Ianuarie 4, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 4, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 4, 2013 Orice mobrist care nu s-a urcat ieri pe mobra stie ca aderenta scade direct proportional cu temperatura de afara si merge in consecinta. Am inteles insa argumentele, nici eu nu sunt impotriva tehnicii, dar spun ca se poate si fara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.