Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Scapi din vedere un lucru, nu toti merg ca tine, la rosu, polizand scaritele!

Daca mergi normal, fara sa tii cont de adrenalina, urci si pe Everest cu mobra aia de 1300 e.

 

 

 

 

 

In jur de 550 euro, de piese vorbesc..

Scapi din vedere un lucru, nu toti merg ca tine, la rosu, polizand scaritele!

Daca mergi normal, fara sa tii cont de adrenalina, urci si pe Everest cu mobra aia de 1300 e.

 

 

 

 

 

In jur de 550 euro, de piese vorbesc..

Scapi din vedere un lucru, nu toti merg ca tine, la rosu, polizand scaritele!

Daca mergi normal, fara sa tii cont de adrenalina, urci si pe Everest cu mobra aia de 1300 e.

 

 

 

 

 

In jur de 550 euro, de piese vorbesc..

pai mai bine mai strangeai de o reparatie si ai fi luat o mobra "noua" de 1300 euro.... ca noua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

o curiozitate, ( LMA mai intai )

vad ca ne excitam maxim de ultimele sisteme electronice montate pe mobre.

exista o limita unde mobra ne va suplini total rolul de driver ?

 

 

de ex eu imi doresc ( si stiu ca bat campii ) , o casca din aia de aviator din razvboi ( cu ochelarii aia de la pilotii de biplane, ) adevarata, o capra de 650 si un ..loc cum e thassos sau ceva pe acolo, unde sa ma dau ..

 

ma uit la minunile tehnicii actuale si ma intreb unde va disparea rolul meu de om cu 2 maini 2 picioare si 1 bucata creier.

 

nu e legata strict de marca asta dar ..parca e prea multa tehnologie

o melodie

http://www.youtube.com/watch?v=AOC9Ge0uTAU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o curiozitate, ( LMA mai intai )

vad ca ne excitam maxim de ultimele sisteme electronice montate pe mobre.

exista o limita unde mobra ne va suplini total rolul de driver ?

 

 

de ex eu imi doresc ( si stiu ca bat campii ) , o casca din aia de aviator din razvboi ( cu ochelarii aia de la pilotii de biplane, ) adevarata, o capra de 650 si un ..loc cum e thassos sau ceva pe acolo, unde sa ma dau ..

 

ma uit la minunile tehnicii actuale si ma intreb unde va disparea rolul meu de om cu 2 maini 2 picioare si 1 bucata creier.

 

nu e legata strict de marca asta dar ..parca e prea multa tehnologie

o

Nu inteleg sensul celor spuse de tine asa cum nu cred ca tu, cu a ta casca si ochelari pe un 650, vei face mai mult motociclism decat pe una super tehnologizata, din contra vei avea mai putine satisfactii si gadget-uri, care noua baietilor ne plac. Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nici eu nu sunt fan electronica, DAR la peste 100 HP cam greu fara ea. Pe vremuri,nu prea indepartate, erau celebre accidentele in fata magazinului cu tanarul urcat pe vitezana care la primul demaraj incerca contactul cu solul. Cineva povestea din State ca vanzatorul refuza sa pleci pe motor si ti-o timitea gratuit acasa, sa cazi sau poate si mai rau, dar nu in fata vitrinei lui. Cu ultima generatie de electronica nu prea se mai poate cadea in greseala atat de usor si asta este trendul pt toti producatorii. Siguranta inainte de toate. Pe la 50-60 HP mai merge si fara. Ce intradevar mi se pare excesiv este electronizarea suspensiilor care nu le face in niciun caz mai bune dar infinit mai usor de modificat, asta daca te incadrezi in marja de greutate luata in calcul de producator. Daca esti prea usor sau prea greu, mai greu. Dpadv ideal era si un buton de etalonare functie de calaret si abia apoi celelalte reglaje.

 

pai ... detaileaza! ce impresie ti-a facut?

 

parti bune, rele ...?

Lasa-l sa ne mai fiarba! Rele ? Nu cred ca vei auzi vreodata. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg sensul celor spuse de tine asa cum nu cred ca tu, cu a ta casca si ochelari pe un 650, vei face mai mult motociclism decat pe una super tehnologizata, din contra vei avea mai putine satisfactii si gadget-uri, care noua baietilor ne plac.

 

 

 

 

era o parerea personala si o oarecare uimire, din ce in ce mai mult mobra ea..noi am devenit "pasageri"

in fine, regretul meu e ca evolutia de fapt e intr un singur sens.." old fashion'ul dispare

 

Sincer nici eu nu sunt fan electronica, DAR la peste 100 HP cam greu fara ea. Pe vremuri,nu prea indepartate, erau celebre accidentele in fata magazinului cu tanarul urcat pe vitezana care la primul demaraj incerca contactul cu solul. Cineva povestea din State ca vanzatorul refuza sa pleci pe motor si ti-o timitea gratuit acasa, sa cazi sau poate si mai rau, dar nu in fata vitrinei lui. Cu ultima generatie de electronica nu prea se mai poate cadea in greseala atat de usor si asta este trendul pt toti producatorii. Siguranta inainte de toate. Pe la 50-60 HP mai merge si fara. Ce intradevar mi se pare excesiv este electronizarea suspensiilor care nu le face in niciun caz mai bune dar infinit mai usor de modificat, asta daca te incadrezi in marja de greutate luata in calcul de producator. Daca esti prea usor sau prea greu, mai greu. Dpadv ideal era si un buton de etalonare functie de calaret si abia apoi celelalte reglaje.

 

Lasa-l sa ne mai fiarba! Rele ? Nu cred ca vei auzi vreodata.

 

 

 

in mare asa este. deci vom deveni toti " inspector gadget".

 

sincer, mi e dor sa stiu ca " mor " pe mana mea nu pe mana vreunui cip..amarat.

 

si da, toate mobrele actuale sunde fapt o suma de computere dar parca ..deja e exagerare , si ne si laudam cu asta.

mai tii minte...rotaxul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu stiu ce va sperie asa de tare 100/120/140 de cai..problema este cit de tare tragi de gaz si aia porneste de la creier, poti merge fara probleme cu orice mobra si fara electronica.

Toate sistemele astea sunt implementate in urma unor acorduri comerciale bilaterale, acum exista UE cu o legfislatie stricta in privinta securitatii pe sosele, etc.

Nu va lasati pacaliti de sloganurile publicitare ale firmelor..

erau celebre accidentele in fata magazinului cu tanarul urcat pe vitezana care la primul demaraj incerca contactul cu solul. Cineva povestea din State ca vanzatorul refuza sa pleci pe motor si ti-o timitea gratuit acasa, sa cazi sau poate si mai rau, dar nu in fata vitrinei lui.

Bogdane, asta tine doar de idiotenia clientului..oricum mi se pare stupid sa nu-ti dea mobra sa o incerci..dar la infantilismul americanilor nu ma mai mir!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este deloc asa. Siguranta inainte de toate pt ca este mai ieftina pt toata lumea, cumparator, producator, stat, decat nesabuinta. Poti fi un mare calaret zeci de ani, in mii de situatii si este suficienta o secunda de neatentie, oboseala, a ta sau a partenerului de trafic si gata. In plus majoritatea gadget-urilor electronice daca se defecteaza revii la clasic, sau daca vrei neaparat in general pot fi decuplate. Vorbesc in continuare de cele aferente sigurantei ABS, TC, etc. Despre celelalte am si eu rezerve, dar nu noi conducem lumea si lumea nu este ca noi. Daca se vand inseamna ca asa trebuie sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nici eu nu sunt fan electronica, DAR la peste 100 HP cam greu fara ea.

 

Bogdan, este foarte corect ceea ce spui si sunt de acord cu tine!

 

Pai atunci cand bagi mana in gaz, la foarte multe din modelele noi - si nu ma refer doar cele peste 1000cc - "te da cu capu-n tetiera" !

Ca atare, din punctul meu de vedere - daca vorbim de electronica - ASC-ul este chiar binevenit!

 

ESA ...?!

hm ... este discutabila aceasta optiune. daca vrei si poti plati pentru ea ... cred ca este binevenita; altfel ... pui benzina de contravaloarea ei.

Personal - avand in vedere experienta cu cele doua GS-uri - nu pot sa spun ca reprezinta ceva care "must be added". Repet, vrei sa o platesti ... este ok; nu vrei sa o platesti ... nu pierzi foarte mult.

 

Calculatorul de bord? Asta implica si RDC-ul

Da, chiar imi place si sunt pregatit sa platesc pentru el.

 

ABS-ul ...?

Faptul ca incepand din acest an vine in echiparea standard, nu este decat salutar!

 

Cat despre restul modificarilor aparute la noul model ... eu unul nu le vad decat ca fiind un pas inainte - vis-a-vis de ceea ce inseamna tehnologie!

 

Exemplu: GS-ul "vechi" avea un consum - declarat - de 4.3 l / 100km; la modelul nou vorbim de 4.1 l / 100km - adica un consum mai mic cu 4.87% , in vreme ce atat puterea cat si cuplul au valori mai mari decat cele de la modelul anterior.

 

Lasa-l sa ne mai fiarba! Rele ? Nu cred ca vei auzi vreodata.

 

Eh, lasa ca nu-i chiar asa...!

 

Imi aduc aminte ca omul a scris - si ii impartasesc parerea - ca nu-i place modul in care este plasata comanda pentru semnalizare!

 

La modelul "vechi" - ce urat suna "vechi" - comenzile erau amplasate foarte elegant, pe fiecare parte (stanga, dreapta).

 

Insa motivul - cred eu - pentru care s-a ales aceasta solutie, este de avea mana dreapta libera atunci cand ai setat cruise control-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca veni vorba trebuie sa recunoasteti ca am avut dreptate 100% cand am testat vechiul GS si i-am gasit o gramada de defecte inexplicabile pt mine la asa o reputatie. BMW le-a identificat si aproape toate au fost modificate, inbunatatite, eliminate la cel nou. Sincer ma astept la un progres real. Tu ai scapat de mortaciune, esti fericit. Mai rau ca ceilalti, cu iubitele inca tinere, in garantie, care se vor uita cu jind la nou nascuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Nu este deloc asa. Siguranta inainte de toate pt ca este mai ieftina pt toata lumea, cumparator, producator, stat

dar nu noi conducem lumea si lumea nu este ca noi. Daca se vand inseamna ca asa trebuie sa fie.

Exact asta am subliniat cind am spus ca acele sisteme exista datorita unor acorduri, legi, etc.

Tu vezi ca orice rahat produs trebuie sa respecte niste norme de siguranta, economice, etc.

Nu-mi spune ca daca acele sisteme nu existau nu mergea nimeni pe mobre!

ABS-ul mi se pare intr-adevar genial, ASC si alte sisteme de control mai putin relevante..

Sincer nici eu nu sunt fan electronica, DAR la peste 100 HP cam greu fara ea.

 

Bogdan, este foarte corect ceea ce spui si sunt de acord cu tine!

 

Pai atunci cand bagi mana in gaz, la foarte multe din modelele noi - si nu ma refer doar cele peste 1000cc - "te da cu capu-n tetiera" !

Ca atare, din punctul meu de vedere - daca vorbim de electronica - ASC-ul este chiar binevenit!

Relu, tu nu depasesti 90 km/ora nici la vale, nu te supara..sa spui ca iti trebuie ASC la cum mergi tu..arunci banii degeaba pe optiunea asta!

Bogdan merge mai tare ca tine, dar este foarte atent..

Vorbiti de sistemele astea de siguranta de parca sunteti pusti pe vitezane..de cite ori ati bagat voi asa rau mina in gaz ca ati simtit ca pierdeti controlul?

Hai sa fim seriosi!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbiti de sistemele astea de siguranta de parca sunteti pusti pe vitezane..de cite ori ati bagat voi asa rau mina in gaz ca ati simtit ca pierdeti controlul?

Hai sa fim seriosi!

Nu trebuie sa fii pusti pe vitezana si nici nesabuit din fire. Pe celelalte motoare de 650 nu am simtit lipsa electronicii niciodata. Pe XTZ m-am bucurat de existanta ei de cateva ori. Un exemplu fara legatura directa. La mine TC-ul tine cont de temperatura de afara si de distanta parcursa la prima pornire de pe loc. Daca este frig si nu ai parcurs decat cativa metri nu poti accelera, ti-o tae din scurt. Dupa parcurgerea a catorva sute de metri sau mai mult functie de temp de afara, incepe sa fie din ce in ce mai permisiva, lucru care nu se intampla daca decuplezi dispozitivul. In felul asta nu poti derapa datorita cauciucurilor excesiv de reci. Daca gadgetul ar fi existat si pe GS 1100 un prieten destul de experimentat nu ajungea sub un tir, scapand relativ intreg printr-o minune demna de filmele lui Sergiu Nicolaescu, fie-i tarana usoara! Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Orice mobrist care nu s-a urcat ieri pe mobra stie ca aderenta scade direct proportional cu temperatura de afara si merge in consecinta.

Am inteles insa argumentele, nici eu nu sunt impotriva tehnicii, dar spun ca se poate si fara..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luigi, nu este vorba nicicum de viteza cu care mergi, ci ... de cat de repede te poti salta pe o roata - si riscurile aferente.

Asta a fost si ideea pentru care s-a introdus aceasta optiune.

 

In 2008 cand aveam GS-ul, o singura data am decuplat ASC-ul si intentionat am plecat de pe loc mai ..."sportiv"; s-a ridicat pe o roata instantaneu!

Recunosc ca mi-a placut, dar sincer ii detest pe cei care fac asta - mai ales in trafic!

 

Atunci mi-am dat seama cat de bine - atat pentru siguranta ta, cat si a celor din jur - este sa ai ASC.

Pai daca cu 110cp a facut asa, acum la 125cp (+13.63% mai multa putere) oare cum este...?!

 

Da, GS-ul este o motocicleta (si de) strada, da' neamtul nu stie pe mana cui ajunge motorul.

Statisticile arata ca nu cei cu GS-urile fac accidentele - detasat conduc detinatorii de Hayabusa, R1, ZZR etc ...!

 

Fara doar si poate este o optiune pe care o vreau; ba mai mult, nici nu este scumpa.

 

Din punctul meu de vedere, cu cat mai multe sisteme de siguranta, ca atat mai bine - doar "paza buna trece primejdia rea", nu?!

Eu unul pentru toate motoarele de minim 100cp, pe langa ABS as fi pus standard si ASC-ul - este (mai) safe pentru toata lumea.

 

In plus, o configuratie cat mai completa, este un mare avantaj la revanzare! Am constatat asta la vanzarea ambelor GS-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uneori graba, soarele cu dinti, soseaua uscata, echipamentul de calitate si manerele incalzite, iti pot juca feste.

 

Chiar si tehnica ;) Laguna Seca 2011, Lorenzo - si tehnica iti joaca feste, deci nu e imbatabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum stii ca TOATE prob vechiului au fost remediate eliminate etc??????

 

mea culpa asc si abs

Ca veni vorba trebuie sa recunoasteti ca am avut dreptate 100% cand am testat vechiul GS si i-am gasit o gramada de defecte inexplicabile pt mine la asa o reputatie. BMW le-a identificat si aproape toate au fost modificate, inbunatatite, eliminate la cel nou. Sincer ma astept la un progres real. Tu ai scapat de mortaciune, esti fericit. Mai rau ca ceilalti, cu iubitele inca tinere, in garantie, care se vor uita cu jind la nou nascuta.
cum stii ca TOATE prob vechiului au fost remediate eliminate etc??????

 

te intreaba un posesor de mortaciune....

detaliaza pls, chiar nu inteleg cum te salveaza esa.
mea culpa asc si abs Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
mai ales pe k

..si mai ales cum mergi tu, de fapt ASC-ul este exact pentru unul ca tine si stilul tau de mers!

Si k-ul ala are oricum 163 de cai si este o mobra care se preteaza la dat in goarna, dar la 1200GS?

In fine, daca posesorii il considera esential inseamna ca asa o fi.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..si mai ales cum mergi tu, de fapt ASC-ul este exact pentru unul ca tine si stilul tau de mers!

Si k-ul ala are oricum 163 de cai si este o mobra care se preteaza la dat in goarna, dar la 1200GS?

In fine, daca posesorii il considera esential inseamna ca asa o fi.

 

exact cum spune tau

 

si la gsa e bun asc mai ales can bagi mana in gaz si pe curbe....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca veni vorba trebuie sa recunoasteti ca am avut dreptate 100% cand am testat vechiul GS si i-am gasit o gramada de defecte inexplicabile pt mine la asa o reputatie. BMW le-a identificat si aproape toate au fost modificate, inbunatatite, eliminate la cel nou. Sincer ma astept la un progres real. Tu ai scapat de mortaciune, esti fericit. Mai rau ca ceilalti, cu iubitele inca tinere, in garantie, care se vor uita cu jind la nou nascuta.

 

Hi, hi, hi ...!

Pai toata lumea stie ca tu la BMW gasesti doar defecte / hibe etc ...!

 

Vorba lui Ian, cum stii tu ca "aproape toate au fost modificate, inbunatatite, eliminate la cel nou"?!

Ai facut cumva parte din echipa care a lucrat la acest proiect? L-ai testat?

 

Eu unul - si cred ca nu sunt singurul - gasesc ca din 2004 si pana azi, modelul GS nu a facut decat sa confirme ca-si merita faima pe care o are; dovada este una singura: numar mare de unitati vandute!

De altfel, a fost declarat - si cred ca sunt slabe sanse sa-si piarda acest titlu - cel mai bine vandut model al marcii. ASTA SPUNE TOT!

 

Prietene, eu nu am scapat de nicio mortaciune!

Am facut doar prostia sa o vand si inca o data recunosc ca-mi pare rau. GSA-ul pentru mine reprezinta cea mai completa / versatila motocicleta.

Iti spun sincer ca la ora actuala, niciun alt model nu ma tenteaza mai mult decat Adv.-ul!

 

Nu stiu daca tu l-ai testat, dar daca nu ai facut-o il poti incerca - stii doar ca au la Bavaria.

Este mai usor decat ST-ul si cred - pentru eu nu am mers cu ST-ul, in Romania inca nu exista una pentru test - ca datorita motorului boxer (amplasarii centrului de greutate) este si mai agila.

 

Cand spun agila, la asta ma refer:

!

 

Cand te dai jos de pe GS si te sui pe GSA, crede-ma ca orb daca esti, vezi o mare diferenta!

 

In prezent pentru mine - desi este mai ieftin - noul GS reprezinta ... (doar) optiunea 3.

Pe primul loc se afla motocicleta pe care am vandut-o, iar pe locul 2 un GSA 2013.

Este adevarat ca rotile mai late (pentru nisip) si cruise control-ul (pt. autostrada) ma tenteaza, dar ... parca nu sunt suficiente!

 

Banuiesc ca toata lumea se uita cu jind la noul model, dar stai tu linistit, "iubitele inca tinere, in garantie" vor fi cautate si curtate in continuare; mai au multe des spus, iar vremea lor inca nu a apus.

 

In ceea ce priveste remarca ta ca modelul K1600 nu este confortabil ... da-mi voie sa ma tavalesc de ras!

De curozitate, am sa-l rog pe Emanuel sa verifice daca figurezi pe lista celor care l-au testat.

Daca nu esti acolo ... te superi daca-ti spun ca vorbesti prostii?!

 

Pentru cei interesati, pot trimite pe e-mail un fisier BMW Media Information (.pdf) de 46 de pagini, in care se spune - cred eu - totul despre noul model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...