robert_bobariu Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Si eu mi-am luat motorul cu scaritele de ADV, pentru ca avusesem experienta de la F650GS pe (foarte) rece si ud, cand am alunecat (de mai multe ori) din pozitia in picioare. Neplacut... Si, pentru ca asa-i modelul de comanda, au fost extra! Adica le-am primit si pe cele originale la cutie. Asa ca daca vrea cineva "mizeriile" de GS, le vand ieftin. Desi, cu cele de ADV si incaltaminte obisnuita (nu si cizmele Santiago), dupa vreo 5-600 km incep sa simt cum amorteste incet-incet talpa. Mai vazusem undeva (mai tarziu decat ar fi trebuit) ca se poate scoate usor (si pune la loc la fel de usor) cauciucul scaritelor originale GS si ramane ceva gheara pe care sa nu mai alunece talpla. Cred ca asta ar fi o varianta interesanta pentru touring cu figuri de soft enduro... Este cineva interesat de un tankbag original? Ca eu mi-am pus husa Bagster si as renunta la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 25, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 25, 2013 Mda, omul viseaza la un Goldwing.. "Te gandesti la ce-i bun si mananci ce ai"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) Cum "neascutite"? Mi-e mi-au facut "rani" in cizme iar cand se intampla sa merg la birou in pantofi, stau cu stres sa nu-mi strice pantofii. Cele originale sunt "mizerie" doar daca vrei sa mergi in picioare zic eu, in rest sunt ok. Si cauciucul ala are totusi rolul lui in preluarea vibratiilor. Dar, eu dupa prima plimbare cand am vazut ca nu pot merge in picioare, mi-am luat imediat de ADV. Si extensia pedalei de frana, ca n-o mai gaseam. Voi la ADV aveti si partea aia rabatabila pt. mers in picioare. Hm, Pivot-urile de ex. sigur sunt mai ascutite si tot nu mi-au gaurit pantofii (desi ma rog... as avea grija). Nu zic ca e mai bine sa fie ascutite, dar mi s-a parut ca daca nu am o talpa cramponata, nu "tin" la fel de bine. Cauciucul este normal sa mai absoarba vbratiile, dar raman la parerea ca scaritele alea de GS sunt o mizerie indiferent de cat de mult mergi in picioare. Ce-s alea, scarite de sportiva? De ridicat in picioare oricine se mai ridica, mai ales pe o mobra ca asta. Editat Ianuarie 25, 2013 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) Am avut gura aurita. Butelie, manometru, furtune, regulator, comutator, cilindrii pneumatici,... Fara comentarii ! Pana la urma cum se regleaza parbrizul de GS, pe parghii sau culise ? A gasit cineva o poza sau desen mai in detaliu? http://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2012/2013/january/-2013-bmw-r1200gs/#.UQPFnvFhiSN Prima fraza indica si mult laudatul volum al vanzarilor la vechiul GS. Destul de umil, daca numai VStromul se vindea cat toata productia BMW cumulata pe toate modelele. Editat Ianuarie 26, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 26, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2013 indica ne te rog si a doua fraza cu vanzarile la strom....... ala de 1000 fara ABS FARA ESA FARA ASC..... ASTEPT...... bogdan receptie....... ATENTIE LA CE CAUTI........VANDUTE...... NU PRODUSE, DA.......... SPER CA URMATORUL TAU POST LA RUBRICILE BMW SA INDICE CIFRA DE VANZARE LA STROMUL DE 1000 la juma din pretul de vanzare al BMW SI LA JUMATE IN OPTIUNILE PUSE PE BMW......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) 1000 nu se mai vinde din 2007 in Europa. Ideea era ca BMW a rupt gura targului cu GS vanzant 20-25000 buc pe an, cand volumul vanzarilor la celelalte modele era curent doar 4-5000 buc. Adica nimic. Editat Ianuarie 26, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 26, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2013 Prima fraza indica si mult laudatul volum al vanzarilor la vechiul GS. Destul de umil, daca numai VStromul se vindea cat toata productia BMW cumulata pe toate modelele. BOGDAN .......DECI CUM STAI CU AFIRMATIA DE SUS......... lumea te stie de om SERIOS SI BINE INFORMAT.......HAI SA RAMAI ASA..... 1000 nu se mai vinde din 2007 in Europa. Ideea era ca BMW a rupt gura targului cu GS vanzant 20-25000 buc pe an, cand volumul vanzarilor la celelalte modele era curent doar 4-5000 buc. Adica nimic. si uite cum o perpelesti.......... si o dai cotita...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) http://www.globalsuzuki.com/ir/library/annualreport/pdf/2011/2011-1.pdf Milioane de unitati vandute!!!!! Mai au rost comentariile. Editat Ianuarie 26, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 26, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2013 http://www.globalsuzuki.com/ir/library/annualreport/pdf/2011/2011-1.pdf Milioane de unitati vandute!!!!! Mai au rost comentariile. milioanele tale de unitati din PDF NU POT FI VAZUTE...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) http://www.globalsuzuki.com/ir/library/annualreport/pdf/2011/2011-1.pdf Milioane de unitati vandute!!!!! Mai au rost comentariile. Err... daca citesti ce pui o sa vezi ca majoritatea covarsitoare a unitatilor produse/vandute sunt scutere... dar, oricum, care e relevanta raportului lu' Suzuki vis-a-vis de modelul din topicul acesta? Editat Ianuarie 26, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 26, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2013 ..... tu vezi stromul aici http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/history/index.html Err... daca citesti ce pui o sa vezi ca majoritatea covarsitoare a unitatilor produse/vandute sunt scutere... dar, oricum, care e relevanta raportului lu' Suzuki vis-a-vis de modelul din topicul acesta? a pus si bicicletele angajatilor in milioanele alae de motociclete da....de sa.l iertam ca e priceput mai greu cu comparatiile intre modele si unitati vandute ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Biciclete din cate stiu eu nu fac. Sunt intradevar scutere si ATV-uri cum si la BMW sunt trecute scuterele. Diferenta este insa atat de mare incat nu are rost sa te agiti. Net-ul e la liber, cauta si tu daca esti interesat. Eu ma plictisesc repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Eu ma plictisesc repede. Si pe altii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 http://www.motorcycle.com/news/yamaha-reports-2010-sales-results-90429.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 26, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2013 http://www.motorcycle.com/news/yamaha-reports-2010-sales-results-90429.html bogdan..... ca de obicei pe langa discutie mult de tot te asteptam pe topicul de bmw GS sa ne aduci cifre cum ca v stromul este vandut in mai multe exemplare decat 1200 gs...asa cum afirmai...... ce are yamaha cu discutia noastra......pot sa pun pariu ca si LAOGANUL este mai vandut decat 1200 gs ..il cumpara mai ales pensionarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) Tu vrei totul mura-n gura. Ti-am dat niste directii, urmeaza-le daca esti interesat. Anul trecut DL 650 a fost cea mai vanduta motocicleta in Europa. Ti-am dat niste repere. BMW vinde putin peste 100000 buc/an japonezii 3-6 milioane fiecare in parte. Despre ce discutam. Hai sa ne caram de aici ca vine guru de la schii si ne face varza. Editat Ianuarie 26, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 da, de ce 4? ST ul se mai fabrica??? Chiar si cu ST-ul, tot nu ies 4... dar ce conteaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Bogdane mai lasa naiba Strom-ul ala. Il lauzi asa de tare incat eu chiar am crezut ca e ceva de capul mobrei aleia ...cand de fapt e o mobra mediocra care nu face mai nimic bine ..poate un pic de touring dar asa mai pt pensionari. Stiu ca acum o sa-mi sara juma' de forum in cap .....dar asta e asa se vede realitatea de la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Esta adevarat nu exceleaza in nimic si totusi este suficient de buna la toate capitolele pt a fi perfecta, mai ales cea noua care-i da clasa celei vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 (editat) Esta adevarat nu exceleaza in nimic si totusi este suficient de buna la toate capitolele pt a fi perfecta, mai ales cea noua care-i da clasa celei vechi. Hai sa nu exageram, in proportie de 95% este aceeasi motocicleta...s-a umblat putin la rapoarte si trage ceva mai bine + design, ca altceva nu stiu sa fie schimbat. Acelas motor, cadru, suspensii si cu toate astea vstroama se incadreaza si in preferintele mele. Si apropo aici de ce nu spui ca la o mobra noua cu veleitati de touring 80% astia nu au schimbat nimic la motorul ala de 10 ani.....aici nu mai ai nevoie de CP? ca e cam gafaita cu bagaje si pasager pentru un touring..... Scuze de off! Editat Ianuarie 27, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 (editat) Asa credeam si eu pana s-o studiez si s-o incalec. Este complet diferita. In afara de roti si cadru este modificata. Motorul este altul. Carterele, vibrochenul, pistoanele, supapele, axele cu came, arborele de echilibrare, injectia si CDI-ul. In plus ABS-ul complet nou, doar 700 gr ultima generatie, suspensia, farul, saua, semnalele, carenele. Dpdv functionare, evolutia este mai mult decat evidenta. Nu vibreaza in nici o turatie, pare electrica. Am probat-o in vit 6 de la 50 la 140, demareaza fara efort si fara balbaieli. Consumul real masurat de noi la pompa pana-n 4%, mai mic cu cel putin 0,5 decat suratele mai batrane. Foarte misto, practic la enduro-turing 650 nu are rival. Singura nasoleala se apropie de 8000 euro. Nu o putem compara cu un motor de 1200 si peste 100CP, cand ai pasager si bagaje, dar singur pe noul DL esti rege si cu bani in buzunar. Editat Ianuarie 27, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Asa credeam si eu pana s-o studiez si s-o incalec. Este complet diferita. In afara de roti si cadru este modificata. Motorul este altul. Carterele, vibrochenul, pistoanele, supapele, axele cu came, arborele de echilibrare, injectia si CDI-ul. In plus ABS-ul complet nou, doar 700 gr ultima generatie, suspensia, farul, saua, semnalele, carenele. Dpdv functionare, evolutia este mai mult decat evidenta. Nu vibreaza in nici o turatie, pare electrica. Am probat-o in vit 6 de la 50 la 140, demareaza fara efort si fara balbaieli. Consumul real masurat de noi la pompa pana-n 4%, mai mic cu cel putin 0,5 decat suratele mai batrane. Foarte misto, practic la enduro-turing 650 nu are rival. Singura nasoleala se apropie de 8000 euro. Nu o putem compara cu un motor de 1200 si peste 100CP, cand ai pasager si bagaje, dar singur pe noul DL esti rege si cu bani in buzunar. Pare ok din ce zici tu . Merge cu 140km/h consuma pana in 4% [cu siguranta nu la 140 ci probabil pe la 90] la 650 cmc ...si costa 8000 de euro .....hmm pai la 2500 de euro imi cumpar un BMW F650 GS si face aceleasi chestii daca imi iau varianta Dakar ma dau si pe off ceea ce cu Stroama nu prea merge . Da o sa-mi zici ca vibreaza mai tare ....da asa e dar de diferenta aia de bani plec in jurul lumii. Oricum la asta cu consumul nu mai cred pana nu vad ....asa auzisem si de modelul vechi si am constatat ca 800-le meu consuma mai putin a si eram si singurul cu pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 La max cea veche merge cu 185, asta noua tot pe acolo sau peste. De la Durau in Buc am pasat-o de la unul la altul intr-un grup de 10-12 motoare, majoritatea Vstroame. La pompa eram toti curiosi si diferenta a fost evidenta, asa cum am spus. 8000 e noua 0 km si garantie nu se pune cu un SH si monocilindru pe deasupra fie el chiar si Dakar. Personal, desi am fost indragostit de F-ul meu, nu m-as mai urca pe un monocilindru mai mare de 400 si doar singur prin padure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Bogdane mai lasa naiba Strom-ul ala. Il lauzi asa de tare incat eu chiar am crezut ca e ceva de capul mobrei aleia ...cand de fapt e o mobra mediocra care nu face mai nimic bine ..poate un pic de touring dar asa mai pt pensionari. Stiu ca acum o sa-mi sara juma' de forum in cap .....dar asta e asa se vede realitatea de la mine. Ai dreptate cu o mica observatie cand vine vorba de fiabilitate exceleaza. 90000km am cu ea si are pana si simeringurile la furca originale, ambreiajul la fel, jocul la supape este inca in specificatii, nu are zgomote suspecte sau alte kkturi gen consum de ulei. Plm e facuta sa dureze! Cel nou este alta mancare de peste chiar daca pe foaie apare foarte putin schimbat, insa nu cred ca te refereai la acela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 (editat) Si al meu are 90000 km doar cu rulmentii de la roti schimbati preventiv, fara sa fie stricati. In rest totul original si 0 (zero) ulei papat. Ce ma enerveaza, supapele care le-am verificat de trei ori si sunt tot in cote. Editat Ianuarie 27, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.