Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Acum ca m-ai intrebat, mi se par un pic cam "neascutite" cele originale de GSA ...

Cat despre cele de GS standard din poze mi se pare o mizerie.

 

Cum "neascutite"? Mi-e mi-au facut "rani" in cizme iar cand se intampla sa merg la birou in pantofi, stau cu stres sa nu-mi strice pantofii. :D

 

Cele originale sunt "mizerie" doar daca vrei sa mergi in picioare zic eu, in rest sunt ok. Si cauciucul ala are totusi rolul lui in preluarea vibratiilor. Dar, eu dupa prima plimbare cand am vazut ca nu pot merge in picioare, mi-am luat imediat de ADV. Si extensia pedalei de frana, ca n-o mai gaseam. Voi la ADV aveti si partea aia rabatabila pt. mers in picioare.

 

are niste chestii interesante

 

Interesanta combinatia cu spatarul ala rabatabil si suporturile de picioare pt. drum lung. ;)

(suporturile exista si la Wunderlich)

 

Si sistemul de la parbriz e tare... cred ca-l face invidios pana si pe maestrul in improvizatii care tot troleaza p-aici. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce misto suna braziliana! Recunosc m-a depasit in modificari. Saua m-a dat pe spate. Parbrizul mai putin. Dupa ce se vede prost prin cel original mai se adauga si al doilea si asta pt oras sau off road unde detaliite drumului din imediata apropiere fac diferenta. Nu stiu cum se face, dar am parte numai de GS la improvizatii. Am mai primit unul. Topicul asta se vrea al recitatorilor din prospecte, restul troleaza. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bogdan........daca am vrea sa facem o statistica care MARCA de MOTOCICLETA OMOARA MAI MULT iti spun CU SIGURANTA ca este YAMAHA

 

asa ca, hai daca vrei , sa ne dai detalii despre cum se mai invarte noul motor decat sa ne spui care si cum a MURIT

 

pentru morti avem rubrica separata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se stie ce la omorat, cel mai probabil supraevaluarea abilitatilor personale pe suprafata instabila. Oricat de jurnaliat moto, nu era Pfeiffer. Si tocmai ti-am pus primul review pt GS. Cu dedicatie. Ar fi cazul sa schimbi ordinea motoarelor in profilul tau. Scoate mortaciunile de acolo.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se stie ce la omorat, cel mai probabil supraevaluarea abilitatilor personale pe suprafata instabila. Oricat de jurnaliat moto, nu era Pfeiffer. Si tocmai ti-am pus primul review pt GS. Cu dedicatie. Ar fi cazul sa schimbi ordinea motoarelor in profilul tau. Scoate mortaciunile de acolo.

m ai pierdut....

nu am inteles nimic din ce mi ai adresat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, de ce 4? ST ul se mai fabrica???

acum lasad glumele

 

zi mi cum ti se pare mecanismul ala de la parbrizul de gsa din clip

daca nu ma insel pe laterala sunt 2 pistoane ca alea de la rafurile de mobila

cum le comanda MISCAREA???

 

ma interseaza sistemul ....NU PENTRU PARBRIZ

 

Mortaciuni= cele 4 motoare care nu se mai fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar nu am. Nu cred ca sunt amortizoare de mobila. Par a se misca pneumatic, desi greu de crezut. Sunt prea subtiri pt a avea o bobina sau altceva care sa le puna in miscare. Pistonasele tin loc si de glisiere. Anul trecut am luat un motoras pt actionarea parbrizului, dar m-am lenevit sa-l mai pun in functie, mai ales dupa ce guru m-a luat in raspar.

Cam excesiv brazilianul, eu nu am ajuns la acel nivel de kicereala.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar nu am. Nu cred ca sunt amortizoare de mobila. Par a se misca pneumatic, desi greu de crezut. Sunt prea subtiri pt a avea o bobina sau altceva care sa le puna in miscare. Pistonasele tin loc si de glisiere. Anul trecut am luat un motoras pt actionarea parbrizului, dar m-am lenevit sa-l mai pun in functie, mai ales dupa ce guru m-a luat in raspar.

Cam excesiv brazilianul, eu nu am ajuns la acel nivel de kicereala.

cred ca se poate vede aici:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu mi-am luat motorul cu scaritele de ADV, pentru ca avusesem experienta de la F650GS pe (foarte) rece si ud, cand am alunecat (de mai multe ori) din pozitia in picioare. Neplacut... Si, pentru ca asa-i modelul de comanda, au fost extra! Adica le-am primit si pe cele originale la cutie. Asa ca daca vrea cineva "mizeriile" de GS, le vand ieftin. Desi, cu cele de ADV si incaltaminte obisnuita (nu si cizmele Santiago), dupa vreo 5-600 km incep sa simt cum amorteste incet-incet talpa. Mai vazusem undeva (mai tarziu decat ar fi trebuit) ca se poate scoate usor (si pune la loc la fel de usor) cauciucul scaritelor originale GS si ramane ceva gheara pe care sa nu mai alunece talpla. Cred ca asta ar fi o varianta interesanta pentru touring cu figuri de soft enduro...

 

Este cineva interesat de un tankbag original? Ca eu mi-am pus husa Bagster si as renunta la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum "neascutite"? Mi-e mi-au facut "rani" in cizme iar cand se intampla sa merg la birou in pantofi, stau cu stres sa nu-mi strice pantofii. :D

 

Cele originale sunt "mizerie" doar daca vrei sa mergi in picioare zic eu, in rest sunt ok. Si cauciucul ala are totusi rolul lui in preluarea vibratiilor. Dar, eu dupa prima plimbare cand am vazut ca nu pot merge in picioare, mi-am luat imediat de ADV. Si extensia pedalei de frana, ca n-o mai gaseam. Voi la ADV aveti si partea aia rabatabila pt. mers in picioare.

Hm, Pivot-urile de ex. sigur sunt mai ascutite si tot nu mi-au gaurit pantofii (desi ma rog... as avea grija). Nu zic ca e mai bine sa fie ascutite, dar mi s-a parut ca daca nu am o talpa cramponata, nu "tin" la fel de bine.

Cauciucul este normal sa mai absoarba vbratiile, dar raman la parerea ca scaritele alea de GS sunt o mizerie indiferent de cat de mult mergi in picioare. Ce-s alea, scarite de sportiva? :) De ridicat in picioare oricine se mai ridica, mai ales pe o mobra ca asta.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut gura aurita. Butelie, manometru, furtune, regulator, comutator, cilindrii pneumatici,... Fara comentarii !

 

 

 

 

 

Pana la urma cum se regleaza parbrizul de GS, pe parghii sau culise ? A gasit cineva o poza sau desen mai in detaliu?

 

http://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2012/2013/january/-2013-bmw-r1200gs/#.UQPFnvFhiSN

Prima fraza indica si mult laudatul volum al vanzarilor la vechiul GS. Destul de umil, daca numai VStromul se vindea cat toata productia BMW cumulata pe toate modelele.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indica ne te rog si a doua fraza cu vanzarile la strom.......

 

ala de 1000 fara ABS FARA ESA FARA ASC.....

 

ASTEPT......

 

bogdan receptie.......

 

ATENTIE LA CE CAUTI........VANDUTE...... NU PRODUSE, DA..........

 

SPER CA URMATORUL TAU POST LA RUBRICILE BMW SA INDICE CIFRA DE VANZARE LA STROMUL DE 1000 la juma din pretul de vanzare al BMW SI LA JUMATE IN OPTIUNILE PUSE PE BMW.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1000 nu se mai vinde din 2007 in Europa. Ideea era ca BMW a rupt gura targului cu GS vanzant 20-25000 buc pe an, cand volumul vanzarilor la celelalte modele era curent doar 4-5000 buc. Adica nimic.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima fraza indica si mult laudatul volum al vanzarilor la vechiul GS. Destul de umil, daca numai VStromul se vindea cat toata productia BMW cumulata pe toate modelele.

BOGDAN .......DECI CUM STAI CU AFIRMATIA DE SUS.........

 

lumea te stie de om SERIOS SI BINE INFORMAT.......HAI SA RAMAI ASA.....

 

1000 nu se mai vinde din 2007 in Europa. Ideea era ca BMW a rupt gura targului cu GS vanzant 20-25000 buc pe an, cand volumul vanzarilor la celelalte modele era curent doar 4-5000 buc. Adica nimic.

si uite cum o perpelesti.......... si o dai cotita......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.globalsuzuki.com/ir/library/annualreport/pdf/2011/2011-1.pdf

Milioane de unitati vandute!!!!! Mai au rost comentariile.

 

Err... daca citesti ce pui o sa vezi ca majoritatea covarsitoare a unitatilor produse/vandute sunt scutere... dar, oricum, care e relevanta raportului lu' Suzuki vis-a-vis de modelul din topicul acesta?

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

 

tu vezi stromul aici

 

http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/history/index.html



Err... daca citesti ce pui o sa vezi ca majoritatea covarsitoare a unitatilor produse/vandute sunt scutere... dar, oricum, care e relevanta raportului lu' Suzuki vis-a-vis de modelul din topicul acesta?

 

 

a pus si bicicletele angajatilor in milioanele alae de motociclete

 

da....de sa.l iertam ca e priceput

mai greu cu comparatiile intre modele si unitati vandute ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Biciclete din cate stiu eu nu fac. Sunt intradevar scutere si ATV-uri cum si la BMW sunt trecute scuterele. Diferenta este insa atat de mare incat nu are rost sa te agiti. Net-ul e la liber, cauta si tu daca esti interesat. Eu ma plictisesc repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...