KHK Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Acum ca m-ai intrebat, mi se par un pic cam "neascutite" cele originale de GSA ... Cat despre cele de GS standard din poze mi se pare o mizerie. Cum "neascutite"? Mi-e mi-au facut "rani" in cizme iar cand se intampla sa merg la birou in pantofi, stau cu stres sa nu-mi strice pantofii. Cele originale sunt "mizerie" doar daca vrei sa mergi in picioare zic eu, in rest sunt ok. Si cauciucul ala are totusi rolul lui in preluarea vibratiilor. Dar, eu dupa prima plimbare cand am vazut ca nu pot merge in picioare, mi-am luat imediat de ADV. Si extensia pedalei de frana, ca n-o mai gaseam. Voi la ADV aveti si partea aia rabatabila pt. mers in picioare. are niste chestii interesante Interesanta combinatia cu spatarul ala rabatabil si suporturile de picioare pt. drum lung. (suporturile exista si la Wunderlich) Si sistemul de la parbriz e tare... cred ca-l face invidios pana si pe maestrul in improvizatii care tot troleaza p-aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Ce misto suna braziliana! Recunosc m-a depasit in modificari. Saua m-a dat pe spate. Parbrizul mai putin. Dupa ce se vede prost prin cel original mai se adauga si al doilea si asta pt oras sau off road unde detaliite drumului din imediata apropiere fac diferenta. Nu stiu cum se face, dar am parte numai de GS la improvizatii. Am mai primit unul. Topicul asta se vrea al recitatorilor din prospecte, restul troleaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) Mai bine te-ai uita sa vezi cand vine caldura. http://www.cycleworld.com/2013/01/23/rest-in-peace-kevin-ash/?utm_source=rss http://www.motorcyclistonline.com/firstrides/122_1305_2013_bmw_r1200gs_first_ride/viewall.html#ixzz2IvtoIobC Editat Ianuarie 24, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 25, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2013 @bogdan........daca am vrea sa facem o statistica care MARCA de MOTOCICLETA OMOARA MAI MULT iti spun CU SIGURANTA ca este YAMAHA asa ca, hai daca vrei , sa ne dai detalii despre cum se mai invarte noul motor decat sa ne spui care si cum a MURIT pentru morti avem rubrica separata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) Nu se stie ce la omorat, cel mai probabil supraevaluarea abilitatilor personale pe suprafata instabila. Oricat de jurnaliat moto, nu era Pfeiffer. Si tocmai ti-am pus primul review pt GS. Cu dedicatie. Ar fi cazul sa schimbi ordinea motoarelor in profilul tau. Scoate mortaciunile de acolo. Editat Ianuarie 25, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 25, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2013 Nu se stie ce la omorat, cel mai probabil supraevaluarea abilitatilor personale pe suprafata instabila. Oricat de jurnaliat moto, nu era Pfeiffer. Si tocmai ti-am pus primul review pt GS. Cu dedicatie. Ar fi cazul sa schimbi ordinea motoarelor in profilul tau. Scoate mortaciunile de acolo. m ai pierdut.... nu am inteles nimic din ce mi ai adresat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 m ai pierdut.... nu am inteles nimic din ce mi ai adresat Bai, dar greoi mai esti... cica sa scoti ST-ul din pozele alea de la semnatura ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Mortaciuni= cele 4 motoare care nu se mai fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 25, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2013 da, de ce 4? ST ul se mai fabrica??? acum lasad glumele zi mi cum ti se pare mecanismul ala de la parbrizul de gsa din clip daca nu ma insel pe laterala sunt 2 pistoane ca alea de la rafurile de mobila cum le comanda MISCAREA??? ma interseaza sistemul ....NU PENTRU PARBRIZ Mortaciuni= cele 4 motoare care nu se mai fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) Habar nu am. Nu cred ca sunt amortizoare de mobila. Par a se misca pneumatic, desi greu de crezut. Sunt prea subtiri pt a avea o bobina sau altceva care sa le puna in miscare. Pistonasele tin loc si de glisiere. Anul trecut am luat un motoras pt actionarea parbrizului, dar m-am lenevit sa-l mai pun in functie, mai ales dupa ce guru m-a luat in raspar. Cam excesiv brazilianul, eu nu am ajuns la acel nivel de kicereala. Editat Ianuarie 25, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusp76 Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Habar nu am. Nu cred ca sunt amortizoare de mobila. Par a se misca pneumatic, desi greu de crezut. Sunt prea subtiri pt a avea o bobina sau altceva care sa le puna in miscare. Pistonasele tin loc si de glisiere. Anul trecut am luat un motoras pt actionarea parbrizului, dar m-am lenevit sa-l mai pun in functie, mai ales dupa ce guru m-a luat in raspar. Cam excesiv brazilianul, eu nu am ajuns la acel nivel de kicereala. cred ca se poate vede aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Si eu mi-am luat motorul cu scaritele de ADV, pentru ca avusesem experienta de la F650GS pe (foarte) rece si ud, cand am alunecat (de mai multe ori) din pozitia in picioare. Neplacut... Si, pentru ca asa-i modelul de comanda, au fost extra! Adica le-am primit si pe cele originale la cutie. Asa ca daca vrea cineva "mizeriile" de GS, le vand ieftin. Desi, cu cele de ADV si incaltaminte obisnuita (nu si cizmele Santiago), dupa vreo 5-600 km incep sa simt cum amorteste incet-incet talpa. Mai vazusem undeva (mai tarziu decat ar fi trebuit) ca se poate scoate usor (si pune la loc la fel de usor) cauciucul scaritelor originale GS si ramane ceva gheara pe care sa nu mai alunece talpla. Cred ca asta ar fi o varianta interesanta pentru touring cu figuri de soft enduro... Este cineva interesat de un tankbag original? Ca eu mi-am pus husa Bagster si as renunta la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 25, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 25, 2013 Mda, omul viseaza la un Goldwing.. "Te gandesti la ce-i bun si mananci ce ai"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) Cum "neascutite"? Mi-e mi-au facut "rani" in cizme iar cand se intampla sa merg la birou in pantofi, stau cu stres sa nu-mi strice pantofii. Cele originale sunt "mizerie" doar daca vrei sa mergi in picioare zic eu, in rest sunt ok. Si cauciucul ala are totusi rolul lui in preluarea vibratiilor. Dar, eu dupa prima plimbare cand am vazut ca nu pot merge in picioare, mi-am luat imediat de ADV. Si extensia pedalei de frana, ca n-o mai gaseam. Voi la ADV aveti si partea aia rabatabila pt. mers in picioare. Hm, Pivot-urile de ex. sigur sunt mai ascutite si tot nu mi-au gaurit pantofii (desi ma rog... as avea grija). Nu zic ca e mai bine sa fie ascutite, dar mi s-a parut ca daca nu am o talpa cramponata, nu "tin" la fel de bine. Cauciucul este normal sa mai absoarba vbratiile, dar raman la parerea ca scaritele alea de GS sunt o mizerie indiferent de cat de mult mergi in picioare. Ce-s alea, scarite de sportiva? De ridicat in picioare oricine se mai ridica, mai ales pe o mobra ca asta. Editat Ianuarie 25, 2013 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) Am avut gura aurita. Butelie, manometru, furtune, regulator, comutator, cilindrii pneumatici,... Fara comentarii ! Pana la urma cum se regleaza parbrizul de GS, pe parghii sau culise ? A gasit cineva o poza sau desen mai in detaliu? http://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2012/2013/january/-2013-bmw-r1200gs/#.UQPFnvFhiSN Prima fraza indica si mult laudatul volum al vanzarilor la vechiul GS. Destul de umil, daca numai VStromul se vindea cat toata productia BMW cumulata pe toate modelele. Editat Ianuarie 26, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 26, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2013 indica ne te rog si a doua fraza cu vanzarile la strom....... ala de 1000 fara ABS FARA ESA FARA ASC..... ASTEPT...... bogdan receptie....... ATENTIE LA CE CAUTI........VANDUTE...... NU PRODUSE, DA.......... SPER CA URMATORUL TAU POST LA RUBRICILE BMW SA INDICE CIFRA DE VANZARE LA STROMUL DE 1000 la juma din pretul de vanzare al BMW SI LA JUMATE IN OPTIUNILE PUSE PE BMW......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) 1000 nu se mai vinde din 2007 in Europa. Ideea era ca BMW a rupt gura targului cu GS vanzant 20-25000 buc pe an, cand volumul vanzarilor la celelalte modele era curent doar 4-5000 buc. Adica nimic. Editat Ianuarie 26, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 26, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2013 Prima fraza indica si mult laudatul volum al vanzarilor la vechiul GS. Destul de umil, daca numai VStromul se vindea cat toata productia BMW cumulata pe toate modelele. BOGDAN .......DECI CUM STAI CU AFIRMATIA DE SUS......... lumea te stie de om SERIOS SI BINE INFORMAT.......HAI SA RAMAI ASA..... 1000 nu se mai vinde din 2007 in Europa. Ideea era ca BMW a rupt gura targului cu GS vanzant 20-25000 buc pe an, cand volumul vanzarilor la celelalte modele era curent doar 4-5000 buc. Adica nimic. si uite cum o perpelesti.......... si o dai cotita...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) http://www.globalsuzuki.com/ir/library/annualreport/pdf/2011/2011-1.pdf Milioane de unitati vandute!!!!! Mai au rost comentariile. Editat Ianuarie 26, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 26, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2013 http://www.globalsuzuki.com/ir/library/annualreport/pdf/2011/2011-1.pdf Milioane de unitati vandute!!!!! Mai au rost comentariile. milioanele tale de unitati din PDF NU POT FI VAZUTE...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) http://www.globalsuzuki.com/ir/library/annualreport/pdf/2011/2011-1.pdf Milioane de unitati vandute!!!!! Mai au rost comentariile. Err... daca citesti ce pui o sa vezi ca majoritatea covarsitoare a unitatilor produse/vandute sunt scutere... dar, oricum, care e relevanta raportului lu' Suzuki vis-a-vis de modelul din topicul acesta? Editat Ianuarie 26, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 26, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2013 ..... tu vezi stromul aici http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/history/index.html Err... daca citesti ce pui o sa vezi ca majoritatea covarsitoare a unitatilor produse/vandute sunt scutere... dar, oricum, care e relevanta raportului lu' Suzuki vis-a-vis de modelul din topicul acesta? a pus si bicicletele angajatilor in milioanele alae de motociclete da....de sa.l iertam ca e priceput mai greu cu comparatiile intre modele si unitati vandute ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Biciclete din cate stiu eu nu fac. Sunt intradevar scutere si ATV-uri cum si la BMW sunt trecute scuterele. Diferenta este insa atat de mare incat nu are rost sa te agiti. Net-ul e la liber, cauta si tu daca esti interesat. Eu ma plictisesc repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Eu ma plictisesc repede. Si pe altii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 http://www.motorcycle.com/news/yamaha-reports-2010-sales-results-90429.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.