COObra Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 la mine fisierul are extensia .7z. fac ceva gresit sau asa trebe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Noul Adv: Il vad cu Anakee 3. Sa fi schimbat de la Continental? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Turela si tunul lipsesc. S-au anuntat si ceva date? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Da, un singur parametru s-a anuntat - "cel mai bun" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Fereasca Sfantu' te lasa fara obiectu' munci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Ca exercitiu de imagine este admirabil, un tanc pe doua roti. Pare absolut gigantic cu rezervorul la fel de lat precum cilindrii. Totusi, pentru un utilizator normal, nu cel din brosuri, cat va cantari bestia cu plinul facut? Vreo sansa de a-l ridica de jos sau de a-l tine daca pe loc in inclini mai mult de... 5 grade de la verticala? Centrul de greutate pare undeva la nivelul buricului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Adevarul e ca nici alea din 2007 nu is tocmai ca un bax de polistiren... Asta e ADV-ul. Is ferm convins ca si ciclistica a ramas la fel, daca nu cumva si mai buna ca la predecesoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Doamne, da' zău că urâte le mai fac! Linii curbe peste linii drepte peste unghiuri ascuţite peste cercuri... o zăpăceală completă, iscată parcă de mâzgăliturile copchiilor la ora de desen! Nu mă-ndoiesc că-i culmea tehnicii, că-i proiectată ţinând cont de şapte milioane de factori, că toate piesele-s gândite pentru un maxim de eficienţă şi că poate să meargă şi pe suprafaţa unei stele de neutroni, dar ca estetică nu are nicio noimă! Încropelile mele din fiare vechi erau de-a dreptul armonioase prin comparaţie... Cât despre masivitate şi centrul de greutate, şi R 1150 GS-ul mi s-a părut la răstimpuri greoi şi "înalt", mai ales cu toate cutiile încărcate. Şi dureros pentru ms-dos, obligându-mă să mă vait de dureri de bucă / noadă după fiecare 30 km. Mă hazardez să afirm că părea totuşi să fie ceva mai armonios ca design. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 1, 2013 Admin Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) La design iti dau dreptate, observ si vad ca asta-i tendinta la sasalai. Si noul RT arata la fel, plin de unghiuri drepte, s-a dus dracului silueta armonioasa si curbele calde ale celor vechi, ma refer la 1100/1150.. Evident, chestie de gusturi.. Editat Octombrie 1, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 De gustibus. Imi plac liniile "calde" si armonioase la un chopper. Pe asta cred ca o prinde stilul asta mai "badass". Ma duce cu gandul la transformers, la fel ca si modelul nou Zici ca acu' se face robotel si ii fote una peste ceafa conservarului care ti-a taiat calea. Deci ca design mie imi pare foarte faina. In schimb observ niste lipsuri pe care ma asteptam sa le includa in ADV, gen protectii radiator, scut mai mare etc. Dar trebuie sa manance si partenerii lor o paine Sau poate asta nu e varianta finala sau vor exista doar ca extra. Ciclistica presupun ca este in mare cea de la noul model, adica foarte ok odata pusa in miscare hardughia. Pe loc sau prin trafic de Bucuresti nu cred ca va fi chiar o placere dar... nu le poate avea pe toate. Pe rezervor mi se pare mie sau are ceva gen fante pt incalzire ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 1, 2013 Admin Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) Bineinteles, fiind o mobra care necesita protectii peste protectii la protectiile protectiilor (mobra fiind ADV, propietarii sunt consecventi, merg 98% pe asfalt.. ), acestea se vor gasi la preturi omenesti si cumsecade la Wunderlich, Touratech, etc.. Editat Octombrie 1, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) Cred ca va avea min 260 la gol, deci cam 300 cu toate plinurile. Centrul de greutate la GS-ul nou mi s-a parut mai jos decat la cel vechi si asta de o maniera evidenta. Probabil ca si la ADV se va pastra diferenta tot in bine. Mie mi se pare spectaculos dpdv design. Sigur asistenta va intoarce capu'. La cat de inalta si masiva este, rotile, desi un pic mai groase, par de scuter. Foarte inalta la sa si garda pt cat este de lunga. Editat Octombrie 1, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Noul Adv: Il vad cu Anakee 3. Sa fi schimbat de la Continental? Parerea mea este ca discutiile ar fi mult mai relevante cand vor aparea primele poze adevarate/oficiale. Acestea cu stema acoperita nu se pot incadra la aceasta categorie, deci ceea ce vedem aici nu cred ce este designul final. De asemenea, stim cu totii ca exista deja topic dedicat noului 1200GS care implicit ar fi cel mai indicat pentru subiectul "noul Adv" Referitor la Anakee3/Continental nu inteleg deloc nedumerirea. Ultimelele GS/Adv dohc au fost echipate cu Tourance EXP; dar si mai relevant este faptul ca noul GS cu noile dimensiuni de anvelope a este echipat din fabrica fie cu Anakee 3 fie cu Toutance Next. Conti au fost candva, de ex pe modele 2010/11 (pe GS in general, nu numai Adv). Asta e ADV-ul. Is ferm convins ca si ciclistica a ramas la fel, daca nu cumva si mai buna ca la predecesoare. Mi s-ar parea foarte firesc ca, asa cum noul GS are o ciclistica sensibil imbunatatita fata de predecesorul, si noul Adv sa fie la fel de sensibil mai bun decat predecesorul. In schimb observ niste lipsuri pe care ma asteptam sa le includa in ADV, gen protectii radiator, scut mai mare etc. Dar trebuie sa manance si partenerii lor o paine Sau poate asta nu e varianta finala sau vor exista doar ca extra. Nu-mi este clar la ce te referi cand spui protectii de radiator. In mod normal, protectii de radiator sunt alea care protejeaza de pietre si muste lamelele radiatorului; ca si la GS-ul anterior, alea deja exista de la Touratech & co pentru noul GS LC deci implicit si pt noul Adv. Poate te referi insa la protectii la cazaturi; in cazul asta eu cred ca partea superioara a crashbar-ului (vizibila in poze, exact ca si la Adv precedent, in zona rezervorului) va avea si rol de protectie pt. radiatoare, exact cum fac deja cele de la Touratech & co pe noul GS LC. Scut mai mare nu a avut nici precedentul Adv in standard; ca si la GS, era si este optional, fie original BMW fie Touratech & co. Cred ca va avea min 260 la gol, deci cam 300 cu toate plinurile. Nu inteleg nedumeririle legate de greutate! (sau poate se gaseste iar vreun mare fizician sa ne zica de fapt ca vorbim de "masa", nu de greutate ) In primul rand, aduc aminte ca greutatea "la gol", cel putin asa cum este descrisa in engleza si germana, inseamna cu plinurile facute; se mai numeste si "gata de drum". Greutatea "fierului" fara lichide ei o numesc "uscat". Insa asta este exprimata rar din cate am vazut si mi se pare firesc, eu nu-i vad deloc relevanta, nu merg niciodata fara ulei, benzina sau lichid de frana, nu? Asadar, vorbim mai bine despre greutatea "gata de drum". In al doilea rand, se stie clar ca noul GS cu tot cu ABS standard cantareste cu numai 9kg mai mult decat vechiul GS FARA ABS. De asemenea, putem foarte usor vedea ca ADV actual, cu tot cu ABS, cantareste 264kg. In conditiile astea, cum naiba sa ajunga la 300 noul model??? Diferenta de cca 30kg (la vechea generatie) era cert influentata de cei 13L diferenta de capacitate a rezervorului si de crashbar (motor + rezervor, care la GS nu erau standard iar la Adv da) plus alte mici diferente. Asadar, apreciez ca noul Adv va cantari poate max 270kg cu toate plinurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Nu-mi este clar la ce te referi cand spui protectii de radiator. In mod normal, protectii de radiator sunt alea care protejeaza de pietre si muste lamelele radiatorului; ca si la GS-ul anterior, alea deja exista de la Touratech & co pentru noul GS LC deci implicit si pt noul Adv. Poate te referi insa la protectii la cazaturi; in cazul asta eu cred ca partea superioara a crashbar-ului (vizibila in poze, exact ca si la Adv precedent, in zona rezervorului) va avea si rol de protectie pt. radiatoare, exact cum fac deja cele de la Touratech & co pe noul GS LC. Scut mai mare nu a avut nici precedentul Adv in standard; ca si la GS, era si este optional, fie original BMW fie Touratech & co. La grilele de protectie ma refeream. Stiu ca se gasesc la partenerii 3'rd party, de asta ziceam ca trebuie sa manance si ei o paine Cum spuneam, ma asteptam ca pe noul Adv sa vina producatorul cu unele stock. Idem pt scut. De ce ma asteptam ?... nu stiu... asa mi s-ar parea normal pt ceea ce e gandita mobra si pt diferenta de pret pe care sigur o va avea fata de varianta nonAdv. Eh, dar asta sa fie problema In rest mi se pare super faina, macar ca idee din pozele astea "beta" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 2, 2013 Autor Share Postat Octombrie 2, 2013 exista cu siguranta un parteneriat intre BMW si producatorii de .... fiare " suplimentare..... numai la romani toti facem de toate si iese o LABA' la noul GSA am inteles ca exista parteneriat cu JOLIDON... pentru aia mai fricosi sa le bage in traficul din bucuresti se dau CADO' 2 perechi de chiloti PERSONALIZATI!!!!!! ....... ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 (editat) la noul GSA am inteles ca exista parteneriat cu JOLIDON... pentru aia mai fricosi sa le bage in traficul din bucuresti se dau CADO' 2 perechi de chiloti PERSONALIZATI!!!!!! ....... ....... :lol: iar la precedentul GS ar fi fost bun un parteneriat cu BISON am auzit ca lipeste bine angrenaje metalice Editat Octombrie 2, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 (editat) :lol: iar la precedentul GS ar fi fost bun un parteneriat cu BISON 464634.jpg am auzit ca lipeste bine angrenaje metalice angrenaj??!! ai idee ce e ala? daca spuneai elemente metalice, putea fi tratata ca o gluma....nu una buna, insa la modul asta e cel mult zazanie ieftina, adica invidie.... Editat Octombrie 3, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Prima poza m-a impresionat. Imi place la nebunie Turela si tunul lipsesc... Cred ca de asta imi place cum arata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 (editat) angrenaj??!! ai idee ce e ala? daca spuneai elemente metalice, putea fi tratata ca o gluma....nu una buna, insa la modul asta e cel mult zazanie ieftina, adica invidie.... nu e nici invidie nici zazanie eu ma refeream cand am spus angrenaj la partea spate a mobrei zona cardan, flansa roata, rulmenti etc , cunosc caz , dar mai bine tac sa nu tulbur apele unora Editat Octombrie 5, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 JOI, PE 3 OCTOMBRIE, M-AM INTALNIT PE GROSSGLOCKNER CU 4 CLUJENI CU MOTOARELE, BUCUROS PENTRU EI, CIUDA CA EU IN MAI AM PRINS O VREME DE GROAZA CU NINSOARE SI ZERO GRADE, ACUM ERAU VREO 14-15 GRADE SI SOARE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Gata cu speculatiile! A aparut oficial noul R1200GS Adventure LC, model 2014. Toate datele, optiunile etc aici: The_new_BMW_R_1200_GS_Adventure1.pdf As zice ca nu este nimic spectaculos/neasteptat, poate doar greutatea de numai 260kg gata de drum. Eventual si plasarea proiectoarelor mai jos. Suspensia cu 20mm si saua cu 40mm mai sus decat la GS, garda cu 10mm mai sus decat ADV precedent. Cu ocazia asta vad in poze si noul Navigator 5. Nu am vazut inca detalii despre pret dar vor aparea in viitorul apropiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 7, 2013 Autor Share Postat Octombrie 7, 2013 pasionatii sa pregateasca 20k iepuroi MINIM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 260kg gata de drum. Ce inseamna gata de drum ? Suspensia cu 20mm si saua cu 40mm mai sus decat la GS, garda cu 10mm mai sus decat ADV precedent. Sa inteleg ca suspensia e cu 20mm mai lunga decat la vechiul GSA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 7, 2013 Autor Share Postat Octombrie 7, 2013 Ce inseamna gata de drum ? Sa inteleg ca suspensia e cu 20mm mai lunga decat la vechiul GSA? gata de drum lichide in ea inclusiv rez plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) Dupa ce m-am documentat am tras urmatoarele concluzii: La capitolul greutate, este cu 4 kg mai greu decat vechiul GSA, iar cele 260 kg sunt cu rezervorul, aproape plin mai precis 90%. La capitolul suspensie, este la fel cu vechiul GSA. Iar aia 20mm sunt fata de versiunea normala, GS. Ca o consideratie personala, ma enerveaza astia de la BMW marketing, care nu se hotarasc la un format standard de date tehnice si dau greutatea dupa cum bate vantul, de parca n-ar fi asa de simplu sa o dea "dry weight" ca sa stim o treaba, si de asemenea, nu sunt in stare sa masoare o garda la sol, in schimb insa, stiu ca noua garda la sol, e cu 10 mm mai mare decat la modelul anterior. Editat Octombrie 7, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.