rugina Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Salut , Ce aparatoare noroi roata spate aveti montate pe GSA si care din astea ar fi mai indicata ? http://www.wunderlich.de/shop/hinterradabdeckung-boxer-xtreme-5196.html http://www.louis.de/_50fc6e22e2fe1de11a0c45b4ba20144d3a/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10009924&typ_id=0382 http://www.wunderlich.de/shop/wunderlich-innenkotflugel-fur-modelle-ohne-esa-4764.html Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 (editat) Prima e cea mai reusita. Perfecta estetic . Cine o are, poate spune si cum isi face treaba. Editat Ianuarie 3, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 3, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2014 Salut , Ce aparatoare noroi roata spate aveti montate pe GSA si care din astea ar fi mai indicata ? http://www.wunderlich.de/shop/hinterradabdeckung-boxer-xtreme-5196.html http://www.louis.de/_50fc6e22e2fe1de11a0c45b4ba20144d3a/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10009924&typ_id=0382 http://www.wunderlich.de/shop/wunderlich-innenkotflugel-fur-modelle-ohne-esa-4764.html Multumesc. prima o am eu si e ok insa sa stii ca tot mai arunca in spate stg si dr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Eu o am pe a 2-a si sunt foarte multumit de ea. Am rezolvat aproape complet problema (dupa cate un drum lung, cu mizerie, doar calcaiul piciorului stang mai este un pic murdar) si este atat de reusita ca design, incat nici nu se observa ca este instalata. Fata de primul model din lista ta, are oricum avantajul ca protejeaza si amortizorul spate. Mai multe detalii gasesti aici: http://www.boxer-design.de/en/detail.asp?ID=109&pID=1210. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rugina Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Eu o am pe a 2-a si sunt foarte multumit de ea. Am rezolvat aproape complet problema (dupa cate un drum lung, cu mizerie, doar calcaiul piciorului stang mai este un pic murdar) si este atat de reusita ca design, incat nici nu se observa ca este instalata. Fata de primul model din lista ta, are oricum avantajul ca protejeaza si amortizorul spate. Mai multe detalii gasesti aici: http://www.boxer-design.de/en/detail.asp?ID=109&pID=1210. Cum vine prinsa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 3, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2014 (editat) Eu o am pe a 2-a si sunt foarte multumit de ea. Am rezolvat aproape complet problema (dupa cate un drum lung, cu mizerie, doar calcaiul piciorului stang mai este un pic murdar) si este atat de reusita ca design, incat nici nu se observa ca este instalata. Fata de primul model din lista ta, are oricum avantajul ca protejeaza si amortizorul spate. Mai multe detalii gasesti aici: http://www.boxer-design.de/en/detail.asp?ID=109&pID=1210. am si eu una similara pt model 2007 fara esa si nu s a mai potrivit la 2010 ... asa ca e la vanzareinsa e strict pt a proteja amortizorul Editat Ianuarie 3, 2014 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Ianachim poti sa-mi dai detalii de ce nu se merita? Ca eu vad ca e demontabil, si trebuie sa schimb doar un simering si sa pun ulei. Gresit. Nu e demontabil cu scule normale. Pretul de nou e 1500 lei +tva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Cum vine prinsa ? Cu cate 2 soricei pe fiecare laterala si parca si niste suruburi (am montat-o acum mai bine de un an si nu mai stiu exact). Ti-o pot arata (in Bucuresti). @Ianachim: nu este doar pentru amortizor. Inainte de a o monta ma faceam ca porcu' pe pantaloni, cizme. Nu mai vorbesc de cutiile laterale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Intreb pentru un prieten, are cineva de vanzare un costum bmw rallye 2 pro albastru, marimea 56?Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Sunt nepregatit ! Ce se intampla daca pun becuri H 7 de 100W in locul celor de 55W ? Rezista blocul optic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Si daca tine instalatia, desi ma gandesc ca ar trebui sa iti avertizeze asta intr-un fel sau altul in bord, la un 1200gs/adv(?), risti sa topesti sticla si/sau oglinda(puterea consumata e direct proportionala cu, caldura disipata). Ce mai cinstit e sa lasi instalatia din fabrica asa cum e ea, si sa montezi un set de proiectoare auxiliare. De ceata sau de faza lunga, comandate printr-un releu, de becul de pe faza lunga sau scurta (cand pornesti lunga sau scurta, sa porneasca automat si proiectoarele, fara alte butoane aditionale.) Avantajele ar fi multiple: - daca iei faruri de ceata, poti face conversia la cele de faza lunga; - nu alterezi deloc vizibil instalatia electrica a mobrei, daca vrei sa revii, nu isi da nimeni seama ca ai facut vreo inginerie pe acolo; - cand ai 3 sau mai multe puncte luminoase pe motor, soferul de conserva apreciaza mai bine distanta dintre tine si el si nu mai iese in depasire sau de pe straduta laterala, fiindca esti mult mai vizibil. - cu 3 lumini, vezi mult mai bine decat cu 2 sau 1. De putere electrica nu e problema, fiindca alternatorul e destul de potent (700W @ 14V incarcare, 50A) Cu mana pe suflet va recomand sa montati proiectoare aditionale luminilor din fabrica. Nu pentru ca vand si eu la randul meu proiectoare, dar daca stau sa ma gandesc, nu am avut NICI UN incident de cand le am montate. Acum daca asta e coincidenta sau nu... numa Al' de Sus stie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Eu mi-am montat 2 proiectoare de 55w direct pe faza scurta, fără intrerupator separat. Acum nu știu ce sa întâmplat, pentru ca după 2 ore de funcționare nu m-a mai avut curent in baterie. Nu am mai putut porni. De atunci am dezlegat proiectoarelor. Ce sa fie oare? Nu poate alternatorul duce încă 110w? Sau bateria sa aibă probleme? Va rog recomandatimi o baterie pentru GS 2005. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 O sa consume si noua baterie. Inseamna ca nu a dus alternatorul. In timpul mersului, in loc sa intre curent in baterie, iesea... Poate fi si din cauza unor legaturi electrice defectuase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 (editat) Daca acopera si greselile de fabricatie "se merita". Iar ai gresit topicul, gs-ul nu are asa ceva La 3000 e Pe bune atat e casco sau faci misto? Sad, but true... Si-a montat cineva proiectoarele LED de la Bmw ? Ma bate asa un gand... As fi curios cat de ok sunt, date fiind dimensiunile destul de reduse (chestia care imi si place, pt ca vreau ceva discret) Editat Ianuarie 3, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Da! Foarte incantat de ele! Si sunt mult mai tepene (fara vibratii) decat cele simple (asa imi par mie). Daca vrei sa le vezi, spune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Oare 2 proiectoare cu led ajuta sa nu-mi goleasca bateria? Pentru led trebuie montat ceva special? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 vezi cat ar consuma proiectoarele cu led... daca se incadreaza on 55W, ideal ar fi sa-ti consume mai putin de 55W cat iti consuma tie faza scurta. (la cum le aveai puse consuma dublu, nu e de mirare ca ti s-a dus bateria... o sa ti se duca si releul de incarcare in ritmul asta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Oare 2 proiectoare cu led ajuta sa nu-mi goleasca bateria? Pentru led trebuie montat ceva special? la ce alternator are gs-ul nu cred ca problema e de proiectoare extra / baterie. probabil cum zicea si andrei belcic mai sus, le ai legate aiurea sau o alta problema… vezi cat ar consuma proiectoarele cu led... daca se incadreaza on 55W, ideal ar fi sa-ti consume mai putin de 55W cat iti consuma tie faza scurta. (la cum le aveai puse consuma dublu, nu e de mirare ca ti s-a dus bateria... o sa ti se duca si releul de incarcare in ritmul asta) man, GS are alternator de 600-700W… nu mai stiu exact si nici nu stau sa caut. 110W extra clar sunt acoperiti (si proiectoarele originale erau 55W si tot 2). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 (editat) La 2 proiectoare de 55w ai nevoie de aproape 10 A curent. Alternatoarele de pe GS-uri duc fara probleme acest surplus, in schimb, nu este deloc indicat sa legi direct pe intrerupatorul din blocul de lumini. Cu siguranta acel intrerupator nu va suporta cei 10 A in plus. De aceea se monteaza releu care poate fi cuplat de intrerupator separat sau pur si simplu direct de catre comanda pozitiei sau a farului. La fel si proiectoarele cu leduri. Pot ajunge si acelea pe la 15 - 20 w, ceea ce necesita vreo 4 A ptr o pereche. Nu e mult dar tot nu e sanatos ptr intrerupatorul moblei sau a cablajului. Nu e mare lucru sa tragi direct un fir de la baterie care alimentaza un releu de comanda a acestor faruri Becurile acelea de 110 W, nici eu nu le recomand deloc. E un fel de cacamaca ptr ca diferenta de lumina n-o sa fie semnificativa. In mod cert trebuie pusa si o siguranta mai mare in tabloul de sigurante ceea ce eu unul nu as face ptr ca toate alea sunt calculate ptr protectie (la fel ca si cablajul care si el va fi suprasolicitat) si in al 2-lea rand vei strica farul in timp, prin surplusul de temperatura care face sa se matuiasca oglinda din el. Editat Ianuarie 5, 2014 de CalinB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 5, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2014 NU EXISTA TABLOU DE SIGURANTE PE 1200 gs/gsa cel putin din 2007 in prezent!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 man, GS are alternator de 600-700W… nu mai stiu exact si nici nu stau sa caut. 110W extra clar sunt acoperiti (si proiectoarele originale erau 55W si tot 2). Oare ce fel de GS are? Nu o fi unul de 650? Si ala e cu alternator? NU EXISTA TABLOU DE SIGURANTE PE 1200 gs/gsa cel putin din 2007 in prezent!!!!!!!!!!!! Habar n-am avut. Atunci cu atat mai mult se recomanda circuit separat de alimentare cu releu ptr orice proiectore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 (editat) Astea sunt lampile cu led in schimbul celor halogen de 55w care mi-au golit bateria. Nu știu electricianul de unde a tras fire pentru ele. Deci de înțeleg... Recomandat este sa le montez cu intrerupator separat si prin releu, atunci ar trebui sa fie ok? image.jpg Astea sunt lampile cu led in schimbul celor halogen de 55w care mi-au golit bateria. Nu știu electricianul de unde a tras fire pentru ele. Deci de înțeleg... Recomandat este sa le montez cu intrerupator separat si prin releu, atunci ar trebui sa fie ok? BMW r1200gs (2004) Editat Ianuarie 5, 2014 de bartatiberiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Nu știu electricianul de unde a tras fire pentru ele. Deci de înțeleg... Recomandat este sa le montez cu intrerupator separat si prin releu, atunci ar trebui sa fie ok?image.jpg BMW r1200gs (2004) Recomandat doar releul si alimentarea lui direct cu un fir de la baterie. Intrerupatorul il pui doar daca vrei tu. Faza cu golitul bateriei nu stiu ce sa zic. In mod sigur alternatorul daca nu e defect duce mult mai mult. Din curiozitate... dupa ce ai scos farurile.. a revenit totul la normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Legarea separate cu/fara releu cu/fara intrerupator, este pt a nu incarca excesiv o zona a instalatiei originale, dar indiferent unde si cum sunt legate proiectoarele tot atat consuma. Daca se descarca bacteria mai este o buba pe acolo pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Daca tot se discuta pe aici despre proiectoare... unde pot gasi ceva proiectoare eficiente cu LED? Ceva dedicat ptr moto care sa fie doar cu un singur LED puternic m-ar interesa. Exista oare atat ptr faza lunga cat si scurta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.