Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

nu sunt de acord cu tine. pe drumurile noastre e plin de pietricele pe asfalt. am spart/fisurat cateva parbrize la masini (inclusiv un far pur si simplu gaurit cu pietricica inauntru). la cat costa farul motocicletei, e o investitie buna.

 

am zis "parerea mea". parbrizul are o suprafata de zeci / sute de ori mai mare decat farul de mobra - sansele sa fie nimerit de ceva sunt mult mai mari. farul de masina e mult mai jos decat farul de mobra - sansele ca ceva sa sara pana la inaltimea farului, din nou mult mai mari. inca n-am auzit pe la nici un cunoscut sa i se fi spart farul de la ceva de genul. si nici protectie de far ciobita n-am vazut pe vreo motoreta care avea. se poate intampla, da... dar protectia pe far in cele mai multe cazuri seamana cu purtat casca de santier pe strada ca poate scapa cineva de la un balcon un ghiveci :)

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dar protectia pe far in cele mai multe cazuri seamana cu purtat casca de santier pe strada ca poate scapa cineva de la un balcon un ghiveci

 

Corect! La fel si cu mai toate celelalte protectii dupa parerea mea. Daca stii ca pleci maine in Siberia si vrei sa minimalizezi orice risc, poate as mai intelege...

» Post actualizat in 01 Aug 2014 08:58

pe drumurile noastre e plin de pietricele pe asfalt.

 

Am mers enorm cu masina in Romania si o singura data mi-a sarit o pietricica in parbriz si mi-a facut un mic semn. Insa in Asutria am avut doua pietre mai serioase in nici doua saptamani si un far spart in Ungaria... Deci daca e sa fie, e oriunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

am zis "parerea mea". parbrizul are o suprafata de zeci / sute de ori mai mare decat farul de mobra - sansele sa fie nimerit de ceva sunt mult mai mari. farul de masina e mult mai jos decat farul de mobra - sansele ca ceva sa sara pana la inaltimea farului, din nou mult mai mari. inca n-am auzit pe la nici un cunoscut sa i se fi spart farul de la ceva de genul.

Uite ca eu am patit-o si desi aveam aplicata o folie protectiva pe geamul de sticla tot mi l-a ciobit :-)))

Stii cum este vorba aia, cind face dracu' pe-al dracu'..sunt convins ca daca nu aveam acea folie protectiva peste sticla la forta loviturii imi spargea geamul de tot..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am zis "parerea mea". parbrizul are o suprafata de zeci / sute de ori mai mare decat farul de mobra - sansele sa fie nimerit de ceva sunt mult mai mari. farul de masina e mult mai jos decat farul de mobra - sansele ca ceva sa sara pana la inaltimea farului, din nou mult mai mari. inca n-am auzit pe la nici un cunoscut sa i se fi spart farul de la ceva de genul. si nici protectie de far ciobita n-am vazut pe vreo motoreta care avea. se poate intampla, da... dar protectia pe far in cele mai multe cazuri seamana cu purtat casca de santier pe strada ca poate scapa cineva de la un balcon un ghiveci :)

depaseam un camion vara asta si mi-am luat o piatra fix in viziera. asta apropos de sansele de a lua o piatra fix in far. nu mai zic cat de tare m-am speriat. evident, mi-a ciobit viziera, dar noroc ca era inchisa...

» Post actualizat in 01 Aug 2014 09:14

 

Daca stii ca pleci maine in Siberia si vrei sa minimalizezi orice risc, poate as mai intelege...

» Post actualizat in 01 Aug 2014 08:58

depinde si de cat de curat e drumul. traim in romania totusi. si prin zona mea, e plin de nisip si pietricele din alea mici. plus ca dupa ploaie, sunt aluviuni pe sosea si tre sa casti bine ochii.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depaseam un camion vara asta si mi-am luat o piatra fix in viziera. nu mai zic cat de tare m-am speriat. evident, mi-a ciobit viziera, dar noroc ca era inchisa...

 

pai vezi? Si la ce te-ar fi ajutat protectia de far? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate e un semn, sa te mai gandesti :D

Ai vazut ca exista doua modele diferite? Cea direct pe cilindru sau cea care umple bucla de la crashbar...

Dap. Pe cea gandita pt crashbarul bmw vroiam sa o iau :) Ceallta varianta mi se pare ca o au deja in stoc.

Cel mai simpatic e ca o afiseaza cu disponibilitate "within 3 months". Nu ma oftic deloc ca n-am facut comanda in seara aia, neahhh

 

parerea mea; nu merita. ever. bani aruncati.

Farul led= 2000 si oleaca de euro si nu se poate schimba doar geamul la el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Farul led= 2000 si oleaca de euro si nu se poate schimba doar geamul la el :)

asta vroiam sa zic si eu.

la mine, farul e aproape 300euro si tot mi se pare scump. protectia aia din policarbonat e 20 euro. nu merita riscu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta vroiam sa zic si eu.

la mine, farul e aproape 300euro si tot mi se pare scump. protectia aia din policarbonat e 20 euro. nu merita riscu...

 

mno, vazui ca vrei sa-ti iei enduro... crahbar pe el ?! :) sorry de poanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa patru ani consecutivi de "domnie", GS-ul a pierdut titlul de "Regina Alpilor" la cea de-a zecea editie a Alpen Masters, in detrimentul KTM-ului 1190 Adventure.

 

Victoria KTM a fost la limta, bineinteles. Ce nu mi-e clar insa, de ce au pus Adventure in loc de GS-ul normal... pt ca BMW a pierdut din cauza gabaritului si din cauza feedback-ului si manevrabilitaii slabe pe care l-au oferit anvelopele Anakee 3, asa cum au declarat cei din "juriu".. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu am inteles de ce

 

Ce nu mi-e clar insa, de ce au pus Adventure in loc de GS-ul normal... pt ca BMW a pierdut din cauza gabaritului si din cauza feedback-ului si manevrabilitaii slabe pe care l-au oferit anvelopele Anakee 3, asa cum au declarat cei din "juriu".. :D

 

Eu am inteles de ce:

S-a considerat ca e randul KTM-ului sa iasa primul de data asta... Vorba aceea: dai un ban dar stai in fata... La anul poate fi randul Kawa, Aprilia, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu am inteles de ce

 

 

Eu am inteles de ce:

S-a considerat ca e randul KTM-ului sa iasa primul de data asta... Vorba aceea: dai un ban dar stai in fata... La anul poate fi randul Kawa, Aprilia, etc...

ai deschis cutia Pandorei. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu am inteles de ce

 

 

Eu am inteles de ce:

S-a considerat ca e randul KTM-ului sa iasa primul de data asta... Vorba aceea: dai un ban dar stai in fata... La anul poate fi randul Kawa, Aprilia, etc...

 

 

Kawa ???? Aprilia ???

 

Pai pe langa KTM, aia nici nu fac mobre. Mi se pare normal ca a castigat titlul, sunt cu cel putin 1 pas inaintea tuturor. BMW a ramas in urma, pt noi asta e foarte bine, sa puna mâna sa munceasca, ca au unde sa faca imbunatatiri. Daca cumva nu stiu, contra unei sume modice le pot asigura consultanta pe cateva modele. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , am si eu o problema la un GS din 2008 , mai exact atunci cand merg si trag ambreajul sa o scot pe liber sau pur si simplu raman cu el tras fara sa accelerez , se opreste motorul . Ma puteti sfatui ce sa fac sa remediez problema ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost azi la touratech si mi-am luat saua ca mi-a placut prea mult cea de la fosta mobra si intentionam sa cumpar si protectiile alea de cilindrii care vin puse pe crash-bar dar sincer nu prea mi-a placut cum aratau montate, ma mai gandesc pana plec daca le iau.Au tot felul de dracii pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un contact in capatul manetei(capatul spre ax), tragi jos firele legi acolo un ohm-metru tragi de maneta si urmaresti ohmetrul, acolo este un intrerupator care inchide si deschide un contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Victoria KTM a fost la limta, bineinteles. Ce nu mi-e clar insa, de ce au pus Adventure in loc de GS-ul normal... pt ca BMW a pierdut din cauza gabaritului si din cauza feedback-ului si manevrabilitaii slabe pe care l-au oferit anvelopele Anakee 3

A fost blat pe faţa !! :laugh:

Desi cred ca voi prefera gs-ul simplu, am tot zis ca ma duc sa fac si eu un test cu Adv-ul, dar n-am apucat inca. Sa vad daca poate fi o optiune de switch in viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e in viteza cu cricul ridicat si tragi ambreiajul porneste? daca nu - e switch-ul de ambreiaj. daca o scoti din viteza si porneste - e confirmarea ca e switch-ul de ambreiaj. uzual niste WD-40 sau spray de contacte (atat in mufa de conectare cat si in switch) rezolva problema.

pana acum n-am vazut decat un singur switch care a trebuit schimbat.

 

daca e problema cu switch-ul de la cricul lateral nu ar trebui sa porneasca decat scoasa din viteza indiferent de pozitia ambreiajului.

 

side question: pe bord iti arata corect treapta de viteza respectiv punctul mort?

Editat de io, bogo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...