Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

esti adoptat?

de craciun cand toata lumea se felicita si isi ureaza toate cele bune, intru tu sa dai basini pe forum.

de asta nu mai poti tu in ziua de craciun? ca sunt unii fan bmw?

 

Dpmdv craciunul nu este mai mult decat o intalnire in cadrul familiei (nu sunt adoptat) si in niciun caz nu se pune problema de a aduce cine stie ce cuvinte frumoase dar false.

Cum am si scris in postul de mai sus, nu ma deranjeaza fanii vreunei marci, ma deranjeaza cei ce se falesc cu o marca cu care sunt probleme dar nu scriu acele detalii din cauza faptului ca s-ar discredita in vreun fel.

 

spre deosebire de tine, unii se dau 4.000 km, completeaza cu ulei si pe urma se dau in continuare. tu mai bagi un joc pe calculator.

Nu ma mai joc pe calculator de cel putin 7 ani, singura aplicatie folosita doar pe tron este candy crush. Personal, mi se pare normal ca atunci cand pleci la drum sa nu fii nevoit sa cari scule sau ulei ca sa adapi vaca si sa te duca la destinatie. Bine.. asta in cazul in care mai interesant e drumul si nu mecanicul din tine..

 

bagi niste basini, le mirosi bine, faci un joculet si pe urma postezi pe forum sa stie lumea cat esti tu de meserias.

bravo! sarbatori fericite in continuare!

Nu sunt meserias, doar imi place sa invat in fiecare zi ceva nou.

 

p.s. motor mai ai, sau te dai numai pe calculator?

Ducati 900ss/2001, modelul fara hatereala. :blbl:

 

Nu sunt sigur ca ma incadrez la categoria fani, dar cu siguranta ma incadrez la aia de posesori.

 

 

In continuare, ca sa citez din clasici, " Nu stiu altii cum sunt dar eu ..." merg 10000 km, fara sa schimb uleiul si ce sa vezi, nu dispare nici o picatura. A mea nu merge lejer cu 200, dar daca e nevoie ajunge acolo, sau mai bine zis nu merg eu lejer la 200.

Hai noroace, nivelul de ulei al acelui posesor ramane la fel si dupa 10.000km doar daca are amestec de benzina cu ulei. Toate trebuie sa pape ceva ulei, acolo de vorba de ungerea unor elemente metalice, dar in niciun caz nu e cool sa te trezesti ca dupa 4000km sa te duci sa bagi 1L de ulei (si asta in conditiile in care dai 14000E)

 

In alta ordine de idei userul care a postat filmul, este cel mai mare hater al marcii pe care l-am vazut vreodata, prin comparatie tu esti doar o copie facuta de un xerox fara toner. :)

Nu sunt omule hater daca spun lucrurilor pe nume.. hater as fi daca as ascunde unele prbl si as redirectiona oameni catre un anumit produs de calitate inferioara publicitatii, si in acest fel as face o paguba voita.

 

Poate ar fi cazul sa lasi si tu spiritul craciunului sa te penetreze.

 

Hai la multi ani tuturor. [haters included]

:cheers:

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o fi si o mare realizare sa ai o anume mobra/masina... :) Ganditi mai baieti si voi la scara mai mare, nu mai ramaneti blocati in idei din astea! La multi ani bmw-isti, ducatisti si ... restul :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.beemerboneyard.com/bmwafo2sema.html. a incercat cineva treaba asta?eu am pus rahatul ala care pacaleste calculatorul ca frig afara care a fost vreo 30e si se simte o usoara diferenta in bine.testerul vede ca ,senzorul de temp exterioara indica 4 grade.treaba cu asta e ca e cam scump si de asta mai intreb. Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.beemerboneyard.com/bmwafo2sema.html. a incercat cineva treaba asta?eu am pus rahatul ala care pacaleste calculatorul ca frig afara care a fost vreo 30e si se simte o usoara diferenta in bine.testerul vede ca ,senzorul de temp exterioara indica 4 grade.treaba cu asta e ca e cam scump si de asta mai intreb.

pune si tu un link valabil, ca ala nu merge...

 

 

 

http://www.beemerboneyard.com/bmwafo2sema.html

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai noroace, nivelul de ulei al acelui posesor ramane la fel si dupa 10.000km doar daca are amestec de benzina cu ulei. Toate trebuie sa pape ceva ulei, acolo de vorba de ungerea unor elemente metalice, dar in niciun caz nu e cool sa te trezesti ca dupa 4000km sa te duci sa bagi 1L de ulei (si asta in conditiile in care dai 14000E)

 

La mine nivelul de ulei ramane fix acelasi dupa 10 000 km cu marja de eroare a instrumentelor de masurat.

 

Nu sunt omule hater daca spun lucrurilor pe nume.. hater as fi daca as ascunde unele prbl si as redirectiona oameni catre un anumit produs de calitate inferioara publicitatii, si in acest fel as face o paguba voita.

 

:cheers:

 

Citeste un pic mai atent. Nu despre tine am zis ca esti hater, ci despre userul care a postat filmul, de unde au incepul inflamarile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa mai revenim si la chestii legate de caprele astea, ca eu personal m-am saturat de polemicile astea cu a cui e mai tare sau mai mare sau mai buna.

Asa ca ii intreb pe cei care au navi V cum faci ca pe monitor sa iti apara de exemplu, doar viteza sau doar presiunea din roata fata, adica doar o functie din cele multe legate de parametri, pe care ti le afiseaza navigatorul. Am incercat sa dau de joystikul ala in sus, in jos, la dreapta, la stanga, dar degeaba.

Alta intrebare, unde gasesc o bricheta sau cum i-o zice, care sa intre in priza care o are motoreta, eu nu am gasit la louis, polo, etc. decat de alea care au diametrul normal, pur si simplu nici nu stiu cum se numesc, pentru ca as vrea sa pun si eu un incarcator cu usb pentru telefon, camera, etc. Mersi.

Sa avem un An Nou mai bun, mai plin de bucurii! LA MULTI ANI TUTUROR!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat de curand de la Connex de pe maica domnului o mufa pt 12 V cu amandoua diametrele. Am dat 6 lei pe ea. Arata ca o mufa obisnuita de masina doar ca are o bucatica de plastic rosu in varf, care se scoate, si astfel devine mufa tip BMW.

La multi ani, sanatate , noroc si bani !

Ca restul le cumparam ... :-D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca ii intreb pe cei care au navi V cum faci ca pe monitor sa iti apara de exemplu, doar viteza sau doar presiunea din roata fata, adica doar o functie din cele multe legate de parametri, pe care ti le afiseaza navigatorul. Am incercat sa dau de joystikul ala in sus, in jos, la dreapta, la stanga, dar degeaba.

Alta intrebare, unde gasesc o bricheta sau cum i-o zice, care sa intre in priza care o are motoreta, eu nu am gasit la louis, polo, etc. decat de alea care au diametrul normal, pur si simplu nici nu stiu cum se numesc, pentru ca as vrea sa pun si eu un incarcator cu usb pentru telefon, camera, etc. Mersi.

 

Legat de informatiile pe Navi V, nu am motocicleta acasa sa incerc dar imi aduc aminte ca era foarte usor, schimbai din controller cu stanga/dreapta meniul de la harta la urmatoarele pagini ai aparea pagina cu multe info despre motocicleta; apoi rotind marea informatiile, astfel incat puteai avea pe ecran doar patru, doua sau o singura informatie, de ex presiunea in pneuri sau altceva.

 

Exista deja mai multe posibilitati de mufe/prize usb. Eu mi-am luat o "priza" care intra direct in priza moto (modelul mic de BMW) si in celalalt capat are doua usb.

http://www.avalingo.de/Motorrad-Navigation/Bordsteckdosen-u--Strom/Doppel-USB-Adapter-10mm-fuer-BMW-Motorrad.html?XTCsid=0jcfqj3i2kvdn0hs91rlq9333nla3n5c

 

sau asa: http://www.avalingo.de/Motorrad-Navigation/Bordsteckdosen-u--Strom/Kurzer-Doppel-USB-Adapter-10mm-fuer-BMW-Motorrad.html

 

sau mufa usb legata direct la instalatia motocicletei: http://www.wunderlich.de/shop/en/usb-socket.html

 

Vad ca exsita si incarcator direct cu fir cu tot cu mufa miscro usb de exemplu. Vezi in linkuri mai jos:

http://www.sportouring.com/gallery.php?sectionHeaderActive=500&rangeChoosen=772

http://www.ebay.de/itm/BMW-Motorrad-Ladekabel-spritzwassergeschuetzt-USB-Anschluss-fuer-iPhone-Smartphone-/261382625507

http://www.conrad.at/ce/de/product/655541/Albrecht-USB-Duo-Steckdose-fuer-Motorrad-Quad-und-weiteren-Fahrzeugen-mit-12-24-V-USB-Dose-73700-Passend-fuer-Universe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi KHK. LA MULTI ANI!!!


» Post actualizat in 05 Jan 2015 20:40

Gresesc eu, sau pentru lc nu au cauciucuri Dunlop Trailmax ? Pe site-ul lor nu am gasit marimile.


» Post actualizat in 12 Jan 2015 09:56
Stiu ca s-a discutat fff mult pe tema cauciucurilor dar tot nu stiu cu ce sa schimb anakee 3. Am citit de tourance next si din ce am inteles eu pe topicurile straine necesita o perioada de acomodare dar nu am inteles prea bine de ce. As opta totusi pentru ele, asa ca ceva pareri de la cei care au mobrele incaltate cu asa ceva,ar fi binevenite.Eu as fi vrut dunlop trailmax tr 91 dar vad ca pentru lc nu au dimensiunile. Mersi.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce foloseste chestia asta ca nu m-am prins?

care dezvolti putin ca nu banghesc asa de bine engleza...colegului de forum.

Practic pacaleste ECU (calculatorul ) in sensul ca moto vede o temperatura mult mai mica decat cea reala si ca atare da comanda pt un amestec mai bogat, poate in unele cazuri ajuta dar de ex. la 30C sa bage benzina ca la 4C nu cred ca e OK, probabil nu mai arde toata benzina, o parte ajunge in baia de ulei, catalizatorul sufera si se poate infunda, de emisiile de noxe sa nu mai vorbim....E ca si cum ai mai pune un "0" pe o bancnota de 10 lei sa crezi ca e de 100

» Post actualizat in 02 Jan 2015 18:45

In mod normal acel senzor este un termistor (o rezistenta care isi modifica valoarea in functie de temperatura), acest "rahat" inlocuieste acest termistor cu o rezistenta fixa ca ECU sa vada mereu o temperatura mica....deci mereu amestecul va fi mai bogat, ca si cum ar fi tras socul in prima faza de incalzire a motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uf! Neajunsul ar fi ca mergi cu amestec prea bogat, specific vremii reci. Ancrasat de bujii, consum de benzina mare, lipsa de putere pe toata plaja de turatii, cam ce se intampla cand mergi cu motorul inecat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic pacaleste ECU (calculatorul ) in sensul ca moto vede o temperatura mult mai mica decat cea reala si ca atare da comanda pt un amestec mai bogat, poate in unele cazuri ajuta dar de ex. la 30C sa bage benzina ca la 4C nu cred ca e OK, probabil nu mai arde toata benzina, o parte ajunge in baia de ulei, catalizatorul sufera si se poate infunda, de emisiile de noxe sa nu mai vorbim....E ca si cum ai mai pune un "0" pe o bancnota de 10 lei sa crezi ca e de 100

» Post actualizat in 02 Jan 2015 18:45

In mod normal acel senzor este un termistor (o rezistenta care isi modifica valoarea in functie de temperatura), acest "rahat" inlocuieste acest termistor cu o rezistenta fixa ca ECU sa vada mereu o temperatura mica....deci mereu amestecul va fi mai bogat, ca si cum ar fi tras socul in prima faza de incalzire a motorului.

 

am senzatia ca nu e acelasi lucru. asta pare sa altereze info de la sonda lamda, nu de al senzor de temp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Practic pacaleste ECU (calculatorul ) in sensul ca moto vede o temperatura mult mai mica decat cea reala si ca atare da comanda pt un amestec mai bogat, poate in unele cazuri ajuta dar de ex. la 30C sa bage benzina ca la 4C nu cred ca e OK, probabil nu mai arde toata benzina, o parte ajunge in baia de ulei, catalizatorul sufera si se poate infunda, de emisiile de noxe sa nu mai vorbim....E ca si cum ai mai pune un "0" pe o bancnota de 10 lei sa crezi ca e de 100

Uf! Neajunsul ar fi ca mergi cu amestec prea bogat, specific vremii reci. Ancrasat de bujii, consum de benzina mare, lipsa de putere pe toata plaja de turatii, cam ce se intampla cand mergi cu motorul inecat....

Astea cu infundatul catalizatorului, bujii ancrasate si alte aiureli sunt de coltul blocului, legende!

Nu este niciun neajuns, dimpotriva, acele rezistente ajuta foarte mult la un mers rotund si curat al motorului, la eliminarea surgingului si la raspunsul instant al acceleratiei, fara sa creasca aproape deloc consumul (o cana de benzina in plus la 100 km nu se pune). BMW construieste din start motoare mai economice si face asta folosind un amestec stoichiometric sarac, mai mult oxigen si mai putina benzina, dar in detrimentul unei functionari rotunde a motorului.

M-am lovit si eu de problema asta, cine doreste sa se documenteze mai pe larg poati citi topicul asta.

Prin urmare da, acel ansamblu chiar ajuta motorul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe modele vechi le pacaleai mai usor.la stea noi e mai greu .intradevar una e ala pt senzorul de aer .asta e pt lamda.daca scoti doar mufele de la sonde,nu e nici o diferenta .de asta eram curios daca are cineva.oricum cea mai mare diferenta a fost cind i-am luat toba.nu e deloc placebo.m-am plimbat cu a mea cu toba stock si m-am urcat imediat pe una identica cu a mea si am simtit imediat diferenta.i-am scos si clapetele din evacuare dar la fel nici o diferenta.ala de la senzorul de temp a aerului l-am pacalit si se simte o imbunatatire iar la diagnoza arata mereu 4 grade.

» Post actualizat in 04 Jan 2015 19:48

Nu ma intelegeti gresit mobra merge fenomenal.daca e loc si de mai bine ?sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Temperatura si feedback-ul de la sonda lambda is doar doi dintre parametrii de care are nevoie calculatorul. Ponderea lor nu stiu sa va zic care e, dar nu cred ca una foarte mare, de unde rezulta ca nici schimbarea nu e foarte mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...