adimotor Postat Decembrie 31, 2014 Share Postat Decembrie 31, 2014 Mersi KHK. LA MULTI ANI!!! » Post actualizat in 05 Jan 2015 20:40Gresesc eu, sau pentru lc nu au cauciucuri Dunlop Trailmax ? Pe site-ul lor nu am gasit marimile. » Post actualizat in 12 Jan 2015 09:56Stiu ca s-a discutat fff mult pe tema cauciucurilor dar tot nu stiu cu ce sa schimb anakee 3. Am citit de tourance next si din ce am inteles eu pe topicurile straine necesita o perioada de acomodare dar nu am inteles prea bine de ce. As opta totusi pentru ele, asa ca ceva pareri de la cei care au mobrele incaltate cu asa ceva,ar fi binevenite.Eu as fi vrut dunlop trailmax tr 91 dar vad ca pentru lc nu au dimensiunile. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Ianuarie 2, 2015 Share Postat Ianuarie 2, 2015 la ce foloseste chestia asta ca nu m-am prins? care dezvolti putin ca nu banghesc asa de bine engleza...colegului de forum. Practic pacaleste ECU (calculatorul ) in sensul ca moto vede o temperatura mult mai mica decat cea reala si ca atare da comanda pt un amestec mai bogat, poate in unele cazuri ajuta dar de ex. la 30C sa bage benzina ca la 4C nu cred ca e OK, probabil nu mai arde toata benzina, o parte ajunge in baia de ulei, catalizatorul sufera si se poate infunda, de emisiile de noxe sa nu mai vorbim....E ca si cum ai mai pune un "0" pe o bancnota de 10 lei sa crezi ca e de 100 » Post actualizat in 02 Jan 2015 18:45 In mod normal acel senzor este un termistor (o rezistenta care isi modifica valoarea in functie de temperatura), acest "rahat" inlocuieste acest termistor cu o rezistenta fixa ca ECU sa vada mereu o temperatura mica....deci mereu amestecul va fi mai bogat, ca si cum ar fi tras socul in prima faza de incalzire a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Ianuarie 3, 2015 Share Postat Ianuarie 3, 2015 Și care-i șmecheria, că nu procesez, care ar fi neajunsul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 3, 2015 Share Postat Ianuarie 3, 2015 Uf! Neajunsul ar fi ca mergi cu amestec prea bogat, specific vremii reci. Ancrasat de bujii, consum de benzina mare, lipsa de putere pe toata plaja de turatii, cam ce se intampla cand mergi cu motorul inecat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 3, 2015 Share Postat Ianuarie 3, 2015 Practic pacaleste ECU (calculatorul ) in sensul ca moto vede o temperatura mult mai mica decat cea reala si ca atare da comanda pt un amestec mai bogat, poate in unele cazuri ajuta dar de ex. la 30C sa bage benzina ca la 4C nu cred ca e OK, probabil nu mai arde toata benzina, o parte ajunge in baia de ulei, catalizatorul sufera si se poate infunda, de emisiile de noxe sa nu mai vorbim....E ca si cum ai mai pune un "0" pe o bancnota de 10 lei sa crezi ca e de 100 » Post actualizat in 02 Jan 2015 18:45 In mod normal acel senzor este un termistor (o rezistenta care isi modifica valoarea in functie de temperatura), acest "rahat" inlocuieste acest termistor cu o rezistenta fixa ca ECU sa vada mereu o temperatura mica....deci mereu amestecul va fi mai bogat, ca si cum ar fi tras socul in prima faza de incalzire a motorului. am senzatia ca nu e acelasi lucru. asta pare sa altereze info de la sonda lamda, nu de al senzor de temp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 3, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 3, 2015 Practic pacaleste ECU (calculatorul ) in sensul ca moto vede o temperatura mult mai mica decat cea reala si ca atare da comanda pt un amestec mai bogat, poate in unele cazuri ajuta dar de ex. la 30C sa bage benzina ca la 4C nu cred ca e OK, probabil nu mai arde toata benzina, o parte ajunge in baia de ulei, catalizatorul sufera si se poate infunda, de emisiile de noxe sa nu mai vorbim....E ca si cum ai mai pune un "0" pe o bancnota de 10 lei sa crezi ca e de 100 Uf! Neajunsul ar fi ca mergi cu amestec prea bogat, specific vremii reci. Ancrasat de bujii, consum de benzina mare, lipsa de putere pe toata plaja de turatii, cam ce se intampla cand mergi cu motorul inecat.... Astea cu infundatul catalizatorului, bujii ancrasate si alte aiureli sunt de coltul blocului, legende! Nu este niciun neajuns, dimpotriva, acele rezistente ajuta foarte mult la un mers rotund si curat al motorului, la eliminarea surgingului si la raspunsul instant al acceleratiei, fara sa creasca aproape deloc consumul (o cana de benzina in plus la 100 km nu se pune). BMW construieste din start motoare mai economice si face asta folosind un amestec stoichiometric sarac, mai mult oxigen si mai putina benzina, dar in detrimentul unei functionari rotunde a motorului. M-am lovit si eu de problema asta, cine doreste sa se documenteze mai pe larg poati citi topicul asta. Prin urmare da, acel ansamblu chiar ajuta motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 Pe modele vechi le pacaleai mai usor.la stea noi e mai greu .intradevar una e ala pt senzorul de aer .asta e pt lamda.daca scoti doar mufele de la sonde,nu e nici o diferenta .de asta eram curios daca are cineva.oricum cea mai mare diferenta a fost cind i-am luat toba.nu e deloc placebo.m-am plimbat cu a mea cu toba stock si m-am urcat imediat pe una identica cu a mea si am simtit imediat diferenta.i-am scos si clapetele din evacuare dar la fel nici o diferenta.ala de la senzorul de temp a aerului l-am pacalit si se simte o imbunatatire iar la diagnoza arata mereu 4 grade. » Post actualizat in 04 Jan 2015 19:48 Nu ma intelegeti gresit mobra merge fenomenal.daca e loc si de mai bine ?sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Temperatura si feedback-ul de la sonda lambda is doar doi dintre parametrii de care are nevoie calculatorul. Ponderea lor nu stiu sa va zic care e, dar nu cred ca una foarte mare, de unde rezulta ca nici schimbarea nu e foarte mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Eu am asta de 3 ani si sunt multumit... !!! http://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-bmw-r1200gs-181p.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Eu am asta de 3 ani si sunt multumit... !!! http://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-bmw-r1200gs-181p.html si fara nu erai multumit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Din curiozitate: La motorul LC cum se regleaza tachetii?am impresia ca se schimba pastilele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Eu tot booster am si e ok.o mica diferenta dar se simte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Ajustarea se face prin inlocuirea pastilelor; verificarea jocului se face la fiecare 20000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Ajustarea se face prin inlocuirea pastilelor; verificarea jocului se face la fiecare 20000 km. ... cu motorul rece, lasat de pe o zi pe alta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Ajustarea se face prin inlocuirea pastilelor; verificarea jocului se face la fiecare 20000 km.Salut, la multi ani! Corecteaza'ma tenrog daca gresesc: procedeul este acelasi si la la dohc? In cazul meu un adv 2013? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 @shpixy: bineinteles! @dexxter: da, insa la DOHC verificarea se face la fiecare 10000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 tibi - vezi ca dexxter are adv 2013, deci motorul racit pe aer. din cate stiu, ala nu are pastile. e cu reglaj la lera si cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 @ COObra: Boxer DOHC, in fapt Adventure fabricat incepand cu sfarsitul lui 2009 ( codul 0470 ) are reglajul de joc termic prin intermediul pastilelor. Ca o paranteza, prima data motorul DOHC a aparut pe HP2 Sport, in cursele de anduranta in 2007, in productia de serie incepand cu 2008, apoi a fost preluat de restul gamei R1200 in perioada 2009-2010, in ordinea R1200 GS, R1200 GS Adv, R1200 RT, R1200 R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Corect, ala este codul: 0470. Multumesc de raspunsuri. @Coobra: la prima revizie (cea de 10.000) am aflat si eu ca nu mai e la fel ca la precedentul (cel din 2008). Ce nu mi'e mie clar este urmatorul lucru (si nici google nu m'a lamurit): exista o dimensiune standard a pastilelor? Sau se comanda dupa verificarea in service la revizie? In felul asta, presupun ca daca exista mai multe dimensiuni, ele ar trebui sa fie pe stoc tot timpul pentru a le putea alege pe cele potrivite... Stiu ca nu sunt scumpe - undeva la 10-15 usd setul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 (editat) Dimensiunile sunt intre 4.6 mm si 5.7 mm, in diviziuni de 0.05 mm. Costa aproximativ 25 lei bucata. Daca iei in calcul 8 supape pentru fiecare motor, ar trebui 23*8=184 pastile de raglaj pentru a acoperi toate posibilitatile. Asta inseamna ceva mai mult de 1000 euro blocati. Eu le comand, dureaza 4-5 zile. Foarte important este sa nu se foloseasca pastile vechi. Editat Ianuarie 7, 2015 de tiberiu.anghel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 mai gresesc domne si eu. ce sa fac....nu-s chiar perfect . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Salutare, E cineva cu un 1200GSA din Bucuresti care poate sa ma ajute? Sa va explic, am un prieten care face fel de fel de confectii metalice si l-am rugat sa-mi faca un scut si niste protectii pentru far pentru a mea (1200gsa2006); stiu ca o sa ziceti sa ma duc la Touratech si poate aveti dreptate, oamenii fac treaba buna, dar chiar nu vreau sa le platesc 300E pe un scut si inca vreo 100E pentru doua "site". Toate cele bune. M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 ... stiu ca o sa ziceti sa ma duc la Touratech si poate aveti dreptate, oamenii fac treaba buna, dar chiar nu vreau sa le platesc 300E pe un scut si inca vreo 100E pentru doua "site". Pai cine a zis 300€ pt scut? De unde ai scos-o? La TT pe site scutul e doar 150€... si e facut cu cap. Iar protectia la far mai bine n-o pui deloc. Cati ai vazut tu concret cu GS cu farul spart? In schimb, pe langa faptul ca oficial nu ai voie cu ea pe strada, iti ia din eficienta farului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Pai cine a zis 300€ pt scut? De unde ai scos-o? La TT pe site scutul e doar 150€... si e facut cu cap. Iar protectia la far mai bine n-o pui deloc. Cati ai vazut tu concret cu GS cu farul spart? In schimb, pe langa faptul ca oficial nu ai voie cu ea pe strada, iti ia din eficienta farului. Da, mersi, stiu preturile de la TT si ce vreau eu costa 229E+transport. Si vreau si prelungirea pentru cric. Ma rog, intrebarea ramane valabila, este cineva suficient de amabil sa-si rupa cateva minute din timpul lui si sa mearga pana la amicul asta al meu ca sa poata omul sa masoare ce are de masurat? PS:prefer un nu sanatos decat sa ma trimiteti la TT din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Dimensiunile sunt intre 4.6 mm si 5.7 mm, in diviziuni de 0.05 mm. Costa aproximativ 25 lei bucata. Daca iei in calcul 8 supape pentru fiecare motor, ar trebui 23*8=184 pastile de raglaj pentru a acoperi toate posibilitatile. Asta inseamna ceva mai mult de 1000 euro blocati. Eu le comand, dureaza 4-5 zile. Foarte important este sa nu se foloseasca pastile vechi. Multumesc din nou. Neclaritatea mea venea de la urmatoarea chestie: daca nu sunt pe stoc dinainte, cum procedez cand ma duc la revizie? Se face revizia urmand sa revin pt pastilele alea? Cat de des trebuiesc schimbate in realitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.