revo Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Din curiozitate: La motorul LC cum se regleaza tachetii?am impresia ca se schimba pastilele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Eu tot booster am si e ok.o mica diferenta dar se simte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Ajustarea se face prin inlocuirea pastilelor; verificarea jocului se face la fiecare 20000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Ajustarea se face prin inlocuirea pastilelor; verificarea jocului se face la fiecare 20000 km. ... cu motorul rece, lasat de pe o zi pe alta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Ajustarea se face prin inlocuirea pastilelor; verificarea jocului se face la fiecare 20000 km.Salut, la multi ani! Corecteaza'ma tenrog daca gresesc: procedeul este acelasi si la la dohc? In cazul meu un adv 2013? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 @shpixy: bineinteles! @dexxter: da, insa la DOHC verificarea se face la fiecare 10000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 tibi - vezi ca dexxter are adv 2013, deci motorul racit pe aer. din cate stiu, ala nu are pastile. e cu reglaj la lera si cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 @ COObra: Boxer DOHC, in fapt Adventure fabricat incepand cu sfarsitul lui 2009 ( codul 0470 ) are reglajul de joc termic prin intermediul pastilelor. Ca o paranteza, prima data motorul DOHC a aparut pe HP2 Sport, in cursele de anduranta in 2007, in productia de serie incepand cu 2008, apoi a fost preluat de restul gamei R1200 in perioada 2009-2010, in ordinea R1200 GS, R1200 GS Adv, R1200 RT, R1200 R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Corect, ala este codul: 0470. Multumesc de raspunsuri. @Coobra: la prima revizie (cea de 10.000) am aflat si eu ca nu mai e la fel ca la precedentul (cel din 2008). Ce nu mi'e mie clar este urmatorul lucru (si nici google nu m'a lamurit): exista o dimensiune standard a pastilelor? Sau se comanda dupa verificarea in service la revizie? In felul asta, presupun ca daca exista mai multe dimensiuni, ele ar trebui sa fie pe stoc tot timpul pentru a le putea alege pe cele potrivite... Stiu ca nu sunt scumpe - undeva la 10-15 usd setul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 (editat) Dimensiunile sunt intre 4.6 mm si 5.7 mm, in diviziuni de 0.05 mm. Costa aproximativ 25 lei bucata. Daca iei in calcul 8 supape pentru fiecare motor, ar trebui 23*8=184 pastile de raglaj pentru a acoperi toate posibilitatile. Asta inseamna ceva mai mult de 1000 euro blocati. Eu le comand, dureaza 4-5 zile. Foarte important este sa nu se foloseasca pastile vechi. Editat Ianuarie 7, 2015 de tiberiu.anghel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 mai gresesc domne si eu. ce sa fac....nu-s chiar perfect . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Salutare, E cineva cu un 1200GSA din Bucuresti care poate sa ma ajute? Sa va explic, am un prieten care face fel de fel de confectii metalice si l-am rugat sa-mi faca un scut si niste protectii pentru far pentru a mea (1200gsa2006); stiu ca o sa ziceti sa ma duc la Touratech si poate aveti dreptate, oamenii fac treaba buna, dar chiar nu vreau sa le platesc 300E pe un scut si inca vreo 100E pentru doua "site". Toate cele bune. M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 ... stiu ca o sa ziceti sa ma duc la Touratech si poate aveti dreptate, oamenii fac treaba buna, dar chiar nu vreau sa le platesc 300E pe un scut si inca vreo 100E pentru doua "site". Pai cine a zis 300€ pt scut? De unde ai scos-o? La TT pe site scutul e doar 150€... si e facut cu cap. Iar protectia la far mai bine n-o pui deloc. Cati ai vazut tu concret cu GS cu farul spart? In schimb, pe langa faptul ca oficial nu ai voie cu ea pe strada, iti ia din eficienta farului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Pai cine a zis 300€ pt scut? De unde ai scos-o? La TT pe site scutul e doar 150€... si e facut cu cap. Iar protectia la far mai bine n-o pui deloc. Cati ai vazut tu concret cu GS cu farul spart? In schimb, pe langa faptul ca oficial nu ai voie cu ea pe strada, iti ia din eficienta farului. Da, mersi, stiu preturile de la TT si ce vreau eu costa 229E+transport. Si vreau si prelungirea pentru cric. Ma rog, intrebarea ramane valabila, este cineva suficient de amabil sa-si rupa cateva minute din timpul lui si sa mearga pana la amicul asta al meu ca sa poata omul sa masoare ce are de masurat? PS:prefer un nu sanatos decat sa ma trimiteti la TT din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Dimensiunile sunt intre 4.6 mm si 5.7 mm, in diviziuni de 0.05 mm. Costa aproximativ 25 lei bucata. Daca iei in calcul 8 supape pentru fiecare motor, ar trebui 23*8=184 pastile de raglaj pentru a acoperi toate posibilitatile. Asta inseamna ceva mai mult de 1000 euro blocati. Eu le comand, dureaza 4-5 zile. Foarte important este sa nu se foloseasca pastile vechi. Multumesc din nou. Neclaritatea mea venea de la urmatoarea chestie: daca nu sunt pe stoc dinainte, cum procedez cand ma duc la revizie? Se face revizia urmand sa revin pt pastilele alea? Cat de des trebuiesc schimbate in realitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Multumesc din nou. Neclaritatea mea venea de la urmatoarea chestie: daca nu sunt pe stoc dinainte, cum procedez cand ma duc la revizie? Se face revizia urmand sa revin pt pastilele alea? Cat de des trebuiesc schimbate in realitate? Tiby said @dexxter: da, insa la DOHC verificarea se face la fiecare 10000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 In cazul in care este nevoie de reglaj, fie te intorci pentru inlocuire, fie lasi motocicleta la atelier pana cand sosesc pastilele, In general, apare nevoia de reglaj dupa 30000 km, insa asta nu este o regula. Este posibil sa fie nevoie de reglaj chiar la primii 10000 km. Oricum, faceti verificarea asta. Este foarte important ca fluxul de gaze sa fie corect. Am avut clienti care au ramas foarte surprinsi de cum se comporta motorul dupa ce doar 3 supape au fost ajustate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Foarte important este sa nu se foloseasca pastile vechi. Imi poti explica, te rog, de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 La Boxer DOHC nu exista tacheti metalici de tip pahar; riscul de deteriorare al suprafetei superficiale durificate a distantierilor este destul de mare din punctul meu de vedere dupa un anumit rulaj. Daca se pun distantieri care au folositi 30000 km (de exemplu) pe un alt motor, este posibil sa fie din nou nevoie de ajustare in 5000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 La Boxer DOHC nu exista tacheti metalici de tip pahar; riscul de deteriorare al suprafetei superficiale durificate a distantierilor este destul de mare din punctul meu de vedere dupa un anumit rulaj. Daca se pun distantieri care au folositi 30000 km (de exemplu) pe un alt motor, este posibil sa fie din nou nevoie de ajustare in 5000 km. Am cautat mai demult materialul din care sunt fabricate pastilele (plate) si se pare ca sunt facute din otel de rulmenti. Din cate stiu, cele plate sunt doar rectificate pe un numar de cote, slefuite si lustruite. Cele semisferice de la BMW banuiesc ca sunt facute din acelasi material. E un avantaj faptul ca nu mai trebuie respectat atat de strict paralelismul intre cele doua fete dar nu cred ca materialul "pastilei" are de suferit prea mult daca le folosesti mai departe. Eu am tot refolosit pastile plate "vechi" si la masuratori aveau abateri de maxim 1-2 sutimi fata de cota inscriptionata sau deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Eu am gasit la una 5 sutimi dupa ce au fost folosite 50000 km. Istoria ei este ca la 40000 km nu a fost nevoie de inlocuire; s-a uzat accelerat in 10000 km. Asta e unul din motivele pentru care evit sa refolosesc pastilele uzate. Nu stiu daca dupa rectificarea lor este din nou tratata suprafata. La urma urmei nu costa o avere o pastila, soseste relativ repede; nu cred ca este un deranj atat de mare sa stea o motocicleta in asteptarea ei 4-5 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Ai masurat pastila sau jocul dintre cama si culbutor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Pastila. Se mai vedea insa marcajul cu dimensiunea pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 foarte bizar » Post actualizat in 08 Jan 2015 14:14Tocmai am discutat cu un cunoscut la care am apelat mai demult sa-mi faca niste pastile pe o dimensiune pe care n-am gasit-o de cumparat si le-a facut din otel rapid (HSS) dar nici ala nu e un aliaj slab, chiar dimpotriva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Eu am gasit la una 5 sutimi dupa ce au fost folosite 50000 km. Istoria ei este ca la 40000 km nu a fost nevoie de inlocuire; s-a uzat accelerat in 10000 km. Asta e unul din motivele pentru care evit sa refolosesc pastilele uzate. Nu stiu daca dupa rectificarea lor este din nou tratata suprafata. La urma urmei nu costa o avere o pastila, soseste relativ repede; nu cred ca este un deranj atat de mare sa stea o motocicleta in asteptarea ei 4-5 zile. Deoarece in primavara, la 20.000 km, e primul lucru pe care trebuie sa "il fac", logica imi spune ca e mai avantajos avand in vedere ca nu mai astept o saptamana, scap de uzura accelerata si le schimb din 20.000 in 20.000, sa le schimb pe toate 8 odata ! Gresesc ? » Post actualizat in 09 Jan 2015 08:05 Deoarece in primavara, la 20.000 km, e primul lucru pe care trebuie sa "il fac", logica imi spune ca e mai avantajos avand in vedere ca nu mai astept o saptamana, scap de uzura accelerata si le schimb din 20.000 in 20.000, sa le schimb pe toate 8 odata ! Gresesc ? ... cred ca nu merge. Nu stim ce dimensiuni sacomand inainte! Nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.