KHK Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 hai nu te aprinde si tu aiurea Nu m-am aprins deloc, intru pe forum cu placere, nu ca sa ma aprind Si nici "conflictul" in cauza (V-Strom / GS) nu ma intereseaza pentru ca treburile sunt foarte clare, atat in privinta motocicletelor cat si a atitudinii (ce a scris Gabi mai sus este si perceptia mea iar felul in care ai reactionat a cam confirmat). Am comentat insa pentru ca, apropos de cine se aprinde, nu mi-a placut limbajul din paranteza aia a ta (aici ar fi trebuit ca moderatorii sa ia atitudine). Si asta mai ales in conditiile in care s-a demonstrat ca rade ciob de oala sparta. Altfel, nu am nimic cu tine personal, probabil la fel as fi comentat si unui amic de-al meu. Ca si colegu' Sorin, si eu am terminat aici subiectul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 (editat) ... pune tu linkurile unde zic v-stromistii ca toate motoretele sunt de (cuvant urat) si numai v-stroamele sunt miezul universului. - zic eu aici ca vstroamele sunt miezul univesrului (mai ales cel de 650). in care s-a demonstrat ca rade ciob de oala sparta. nu, chiar nu rade ciob de oala sparta ...dar probabil ca dincolo ce se scrie aci sigur cine intelege - intelege. cine nu - nu. stima la toti, paul Editat Mai 9, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 nu, chiar nu rade ciob de oala sparta ...dar probabil ca dincolo ce se scrie aci sigur cine intelege - intelege. cine nu - nu. Cineva a facut pe altcineva agramat (si intr-un mod urat). Si s-a dovedit ca nici "cineva" nu da p-afara cu gramatica&co. D-aia am zis ca rade ciob de oala sparta. Nu stiu ce ai inteles tu dar pentru mine nu mai conteaza oricum. Ca de obicei, discutii lungi si fara rost, cand lucrurile sunt destul de clare. Si uite asa se ajunge la conflicte inutile. ----------------------------------------------------------------------------- Sa revenim la vacile noastre, pun niste poze din weekend... macar suntem mai on-topic sper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Cineva a facut pe altcineva agramat (si intr-un mod urat). Si s-a dovedit ca nici "cineva" nu da p-afara cu gramatica&co. D-aia am zis ca rade ciob de oala sparta. Nu stiu ce ai inteles tu dar pentru mine nu mai conteaza oricum. Ca de obicei, discutii lungi si fara rost, cand lucrurile sunt destul de clare. Si uite asa se ajunge la conflicte inutile. cred ca daca recitim cu un pic de maturitate cateva posturi de la cei doi cineva ne putem da seama de multe chestii chiar si dincolo de corectitudinea gramaticala. Sa revenim la vacile noastre, pun niste poze din weekend... macar suntem mai on-topic sper. 20160507_105425.jpg20160507_120657.jpgimage-be1d6b9a4af6c70c6ac7930e2caa398035a7bf1e860c53768fab0ef240ea2842-V.jpg faine pozele - si eu am tras o tura luunga pana in DK cu cateva zile pe acolo de la nord la sud si de la est la vest dar nu am poze. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Am reusit sincronizarea unui modul OBDLink cu motorul,..prin cablu de adaptare, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 interesant. PS - este reglat jocul la tacheti la tine? parca se aude un pic cam tare cand pornesti (sau ai microfonul pozitionat mai spre interior si capteaza tzacanitul de la injector?). Am vrut sa zic ca pana azi am considerat ca priza 12V gen BMW/Micro este o prostie dar astazi am constatat ca este mult mai solid contactul si sta mult mai stabil conectorul intr-o priza micro (eu mi-am luat stecher pentru priza 12v Micro si cu 2 iesiri USB). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Am vrut sa zic ca pana azi am considerat ca priza 12V gen BMW/Micro este o prostie dar astazi am constatat ca este mult mai solid contactul si sta mult mai stabil conectorul intr-o priza micro (eu mi-am luat stecher pentru priza 12v Micro si cu 2 iesiri USB). stima, paul aproape ca devii fan bmw. ai grija. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 aproape ca devii fan bmw. ai grija. ) )) jur ca nu am nici o sansa sa devin fan. dar altfel e o mobra faina de care ma bucur mult la fiecare iesire (si cu bune si cu rele ) stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Au aparut stabilizatoare de ghidon facute de prietenii cu ochii mici, la pret de tot rasul. N-am idee daca se pune sus pe ghidon cumva sau se monteaza ca cel stock, jos pe furca. http://www.ebay.com/itm/CNC-Steering-Damper-Stabilizer-Linear-For-BMW-R1200GS-R1200CL-20132016-14-15-/291761787898 Personal n-am simtit in nicio situatie nevoia unui amortizor. Poate de vreo 2 ori sa zicem, cand am trecut printr-un pietris din ala cu bolovani ceva mai mari, cand avea tendinta sa fuga ghidonul stanga-dreapta. In rest am mers in tot felul de conditii si viteze, am luat gropi din alea surpriza de zici ca ai rupt rotile etc, nu am avut nici tentative de voblaj. O ieseala de GS-uri cand facem si noi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Au aparut stabilizatoare de ghidon facute de prietenii cu ochii mici, la pret de tot rasul. N-am idee daca se pune sus pe ghidon cumva sau se monteaza ca cel stock, jos pe furca. http://www.ebay.com/itm/CNC-Steering-Damper-Stabilizer-Linear-For-BMW-R1200GS-R1200CL-20132016-14-15-/291761787898 Personal n-am simtit in nicio situatie nevoia unui amortizor. Poate de vreo 2 ori sa zicem, cand am trecut printr-un pietris din ala cu bolovani ceva mai mari, cand avea tendinta sa fuga ghidonul stanga-dreapta. In rest am mers in tot felul de conditii si viteze, am luat gropi din alea surpriza de zici ca ai rupt rotile etc, nu am avut nici tentative de voblaj. O ieseala de GS-uri cand facem si noi ? Pai uite aici... si nu sunt toate in poza. Si nici nu poti spune ca n-ai fost invitat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Salut. Îmi poate spune cineva ce costuri implica o astfel de motocicletă? Necesita o îngrijire mai specială? Ce implică schimburile?e adevărat ca mănâncă ulei și trebuie umblat la culbutori la un nr de kilometrii?care sunt minusurile motocicletei?sa zicem un model 2006. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Salut. Îmi poate spune cineva ce costuri implica o astfel de motocicletă? Necesita o îngrijire mai specială? Ce implică schimburile?e adevărat ca mănâncă ulei și trebuie umblat la culbutori la un nr de kilometrii?care sunt minusurile motocicletei?sa zicem un model 2006. Mulțumesc Salut, Nu sunt costuri in plus fata de alte motociclete mai ales daca mentenatele sunt facute la timp. eu - ulei 4l si filtru la 5-6k km desi manualul zice la 10k, placute cand se termina, bujii la 40k, ulei cutie si cardan (1l) la 40k, curea alternator la 60k. joc la supape ei zic la 10k km, lichid frana/pompa ambreiaj la 2 ani. Jocul la supape este cu culbutori - cred ca este cel mai usor/rapid de reglat cu dezavantajul ca se deregleaza mai rapid decat cu tacheti/pastile(GS1200 2010+). Daca nu ai 2 maini stangi totul se poate face in fata blocului. Legat de consum ulei - unele consuma, altele nu. Depinde probabil si de modul de exploatare cat si de des schimbi uleiul (calitatea uleiului scade pe masura ce faci km). Eu folosesc sintetic si cel putin in cei 5k km de pana acum nu a fost nevoie de completat si nivelul e tot acolo. Recomandat la 2 ani sa dai jos cardanul si uns canelurile/verificat jocurile in cruci (daca se sesizeaza joc la crucile cardanice se pot inlocui eftin). La 2006 daca ai servo ABS - trebuie sa ai un pic mai multa atentie la lichidul de frana ca ar fi mai sensibile la depunerile ce apar in lichid. Am mai scris eu cateva randuri aici cu ce ar mai fi de verificat (/index.php?/topic/201200-bmw-r1200-gsadv/?p=4164400) ... poate mai adauga si alti posesori. Eu tocmai am facut 5000km cu al meu si comandat uleiul si filtrul. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Salutare, de ieri sunt si eu posesor de 1200gs prima generatie. Astazi am facut 100 km pe la mine prin zona, cativa offroad. Sunt foarte incantat de motor, este superb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Salutare, de ieri sunt si eu posesor de 1200gs prima generatie. Astazi am facut 100 km pe la mine prin zona, cativa offroad. Sunt foarte incantat de motor, este superb. WhatsApp-Image-20160515.jpg tare frumos la tine in zona! numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Salutare, de ieri sunt si eu posesor de 1200gs prima generatie. Astazi am facut 100 km pe la mine prin zona, cativa offroad. Sunt foarte incantat de motor, este superb. WhatsApp-Image-20160515.jpg Frumos ! O sa iti placa din ce in ce mai mult... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Salutare, de ieri sunt si eu posesor de 1200gs prima generatie. Astazi am facut 100 km pe la mine prin zona, cativa offroad. Sunt foarte incantat de motor, este superb. WhatsApp-Image-20160515.jpg sa-l stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Salut. Îmi poate spune cineva ce costuri implica o astfel de motocicletă? Necesita o îngrijire mai specială? Ce implică schimburile?e adevărat ca mănâncă ulei și trebuie umblat la culbutori la un nr de kilometrii?care sunt minusurile motocicletei?sa zicem un model 2006. Mulțumesc Eu am modelul din 2006, cu ABS. Pana acum nu am gasit minusuri altele decat ca a trebuit sa-mi cumpar chei dinamometrice, inca un set de torxuri si o sa-mi trebuiasca o cheie e bujii cu peretii subtiri, lol. Personal cred ca cel mai mare avantaj al mobrei este confortul, pur si simplu mergi toata ziua iar seara nu esti obosit. Aaaa, si ca nu trebuie sa ungi lantul tot timpul, si asta il trec la avantaje mari In rest... ce-a zis Paul. Cu mentiunea ca eu chiar am doua maini stangi dar chiar si asa tot am reusit sa fac singur toate schimburile: ulei in motor, ulei in cutie, ulei in transmisie, filtre, verificat jocul cardanului, uns cu vaselina cu molibten, verificat jocurile la supape (nu am reglat nimic, era in grafic, ultimul service facut la BMW acum 7000km), inlocuit cureaua de alternator, lichidul de frana si doar doua bujii pentru ca cheile mele de bujii nu intra in locasul ala de jos ca sunt prea groase...iar cheia speciala de bujii am dat-o cand am vandut transalpul... Ma rog, toata treaba mi-a luat vreo 4 ore in conditile in care a fost pentru prima data cand am facut-o, nu e cu nimic mai special decat orice alt motor, ba as aprecia ca e chiar mai usor de accesat datorita pozitionarii orizontale. Referitor la consumul de ulei a mea nu manca deloc dar pana acum a avut BMW 20w-50. Acum, la ultimul schimb i-am pus Motul 7100,15w-50 sintetic, inca nu ma pot pronunta pentru ca nu am facut decat vreo 200km de la schimb. , Drumuri bune, M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorintmadv Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Ce luati la voi ca trusa de reparatii in caz de pană,caci sprayul cu spuma am inteles ca e bun numai in caz de pori la cauciuc si nu sunt prea eficiente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Ce luati la voi ca trusa de reparatii in caz de pană,caci sprayul cu spuma am inteles ca e bun numai in caz de pori la cauciuc si nu sunt prea eficiente Eu la ultima pana de putin timp facuta cu cauciuc nou - vazut ca scade presiunea pe bord (traiasca senzorii de presiune), oprit si scos sarma apoi am insurubat un holsurub (ce il avem din noroc cu mine) pana acasa (200km). De atunci am cu mine in topcase in ture un holsurub (3mm diametru, cap plat si 2 cm lungime) si un kit de pana (genul astuia; http://www.sierrabmwonline.com/product_info.php/bmw-tire-repair-kit-bmw-r1150gs-71112332083-p-450) si pompa de mana (care ar putea fi inlocuita cu un minicompresor dar mi-e cam lene). PS - abia astept sa fie disponibil toolboxul de la touratech sa tin kitul permanent pe mobra ca parca vad ca la urmatorul eveniment o sa fiu cu el uitat acasa. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Ce luati la voi ca trusa de reparatii in caz de pană,caci sprayul cu spuma am inteles ca e bun numai in caz de pori la cauciuc si nu sunt prea eficienteEu am asa ceva:http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/2325 Din fericire nu l-am folosit niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akkimo Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 de curiozitate ...... cine a facut revizia de 20.000 km .... cam la ce suma sa ma astept ? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorintmadv Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Buna idee cu holsurubu,mersi pt link trebe sa bag o tura pana la touratech sa vad de chit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 ia si un minicompresor cu tine. eu am reusit sa ma scot pana acu doar cu umflat cauciucu inapoi si mers fuguta la prima vulcanizare. kitu de pana sta neatins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 /index.php?/topic/737967-bmw-camp-7/?p=4177855 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 /index.php?/topic/737967-bmw-camp-7/?p=4177855 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.