Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

 

Salut,

Ce tip de trackere gps folosesti? Il recomanzi pentru moto?

Multzam anticipat.

QSTARZ GPS TRAVEL RECORDER

 

cum adica daca il recomand pentru moto..???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut! sunt nou pe grupul asta de adventure. ma tenteaza sa trec de la cbr la r1200gs 2013+.

am plecat cu ideea ca nu o sa imi placa deloc motocicleta, doar ca se preteaza la ceea ce imi trebuie mine.

am facut un drivetest la bavaria cu el...si in proportie de 90% m-am indragostit.

 

totusi am cateva intrebari:

1- Mi s-a parut foarte instabila fata in special la viteze de 130+. am vazut ca are amortizor de ghidon motocicleta, in caz de upgrade, se va simti ceva? a facut cineva asta? sau poatge pur si simplu e chestie de obisnuinta pt ca vin de pe o sportiva?

2-daca se va merge cu motocicleta cu 170-200 constant pe autostrazi, este "chinuita"?

3-suspensiile daca le voi tine doar pe setarea "hard" se vor strica mai repede? vor fi suprasolicitate?

4- la fel si cu accelearatia...daca va sta pe modul "dinamic"

 

in rest mi s-a parut senzationala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! sunt nou pe grupul asta de adventure. ma tenteaza sa trec de la cbr la r1200gs 2013+.

am plecat cu ideea ca nu o sa imi placa deloc motocicleta, doar ca se preteaza la ceea ce imi trebuie mine.

am facut un drivetest la bavaria cu el...si in proportie de 90% m-am indragostit.

 

totusi am cateva intrebari:

1- Mi s-a parut foarte instabila fata in special la viteze de 130+. am vazut ca are amortizor de ghidon motocicleta, in caz de upgrade, se va simti ceva? a facut cineva asta? sau poatge pur si simplu e chestie de obisnuinta pt ca vin de pe o sportiva?

2-daca se va merge cu motocicleta cu 170-200 constant pe autostrazi, este "chinuita"?

3-suspensiile daca le voi tine doar pe setarea "hard" se vor strica mai repede? vor fi suprasolicitate?

4- la fel si cu accelearatia...daca va sta pe modul "dinamic"

 

in rest mi s-a parut senzationala!

daca iti iei GS/GSA sa mergi cu 200 pe autostrada ..... ARUNCI BANII PE FEREASTRA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! sunt nou pe grupul asta de adventure. ma tenteaza sa trec de la cbr la r1200gs 2013+.

am plecat cu ideea ca nu o sa imi placa deloc motocicleta, doar ca se preteaza la ceea ce imi trebuie mine.

am facut un drivetest la bavaria cu el...si in proportie de 90% m-am indragostit.

 

totusi am cateva intrebari:

1- Mi s-a parut foarte instabila fata in special la viteze de 130+. am vazut ca are amortizor de ghidon motocicleta, in caz de upgrade, se va simti ceva? a facut cineva asta? sau poatge pur si simplu e chestie de obisnuinta pt ca vin de pe o sportiva?

2-daca se va merge cu motocicleta cu 170-200 constant pe autostrazi, este "chinuita"?

3-suspensiile daca le voi tine doar pe setarea "hard" se vor strica mai repede? vor fi suprasolicitate?

4- la fel si cu accelearatia...daca va sta pe modul "dinamic"

 

in rest mi s-a parut senzationala!

dupa 8 ani de vitezane, am constatat ca nu am avut timp sa ma bucur de drum (mai toate drumurile, cu GSul ce-l detin), de peisaje. asa ziceam si eu, ca o sa ma plictisesc la 120-140 kmph. gresit. cate-odata merg si cu 110. o placere categoria enduro-touring, nu zic neaparat de GS. o sa treci la alte feeling-uri si alte dorinte in a exploata motocicleta dorita. am venit de pe hayabusa 2008 resoftata de TNG (fosta lui motocicleta), pe GS 2011. Prima impresie..motorul este o frectie. nu trage, n'are cuplu. Da' stai asa! Nici nu am cautat asta cand am ales GS-ul. :) pot sa fac restul de 99% pe care nu le puteam face cu busa. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Era prea amuzant filmulețul/comparatia ca sa ma pot uita mai mult de jumătate. ZZR-ul mergea în turație și viteza de croaziera/plimbare; Gs-ul nu as baga mana în foc. Pana unde am privit eu sunt sigur ca nu s-a sărit de 180, prin absurd 190 kmh.

De data asta sunt și eu de acord cu Ianachim :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! sunt nou pe grupul asta de GS. Ma tenteaza sa trec de la cbr la r1200gs 2013+.

Am plecat cu ideea ca nu o sa imi placa deloc motocicleta, doar ca se preteaza la ceea ce imi trebuie mine.

Am facut un drivetest la bavaria cu el...si in proportie de 90% m-am indragostit.

Totusi am cateva intrebari:

1- Mi s-a parut foarte instabila fata in special la viteze de 130+. Am vazut ca are amortizor de ghidon motocicleta, in caz de upgrade, se va simti ceva? A facut cineva asta? Sau poate pur si simplu e chestie de obisnuinta pt ca vin de pe o sportiva?

2-Daca se va merge cu motocicleta cu 170-200 constant pe autostrazi, este "chinuita"? Din cate imi amintesc la 180km/h are 7000rot/min?

3-Suspensiile daca le voi tine doar pe setarea "hard" se vor strica mai repede? Vor fi suprasolicitate?

4- La fel si cu accelearatia...daca va sta pe modul "dinamic"

In rest mi s-a parut senzationala!

Accept orice sfat...orice pro/contra...daca sa trec sau nu de la sportiva 170cp la Gs.

mersi!


» Post actualizat in 09 Aug 2016 18:32

Cel mai tare m-au impresionat franele si agilitatea ei. (mult peste motocicleta mea actuala)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu asta era idea ... sunt si alte video-uri cu 0-100 in 4 sec facute cu GS-ul, pe circuit si asa mai departe ... Evident, nu-ti iei GS ca sa mergi cu 200 constant, pt asta sunt alte utilaje :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa-ti raspund din imensa mea experienta de o luna :)

 

1. You lost me :))) nu inteleg de ce ti s-a parut instabila fatza la 130 .. detaliaza.

2. E un motor adv-touring, comod, etc. Presupune ca bagi autostrada dar nu cred ca e facut pt 170-200 constant. Pentru asta as recomanda Hayabusa & friends ...

3. Nu cred ... dar oricum setarea aia e pt drum f bun, altfel o sa treci tu singurel la normal sau soft.

4. You lost me again, cum sa se strice acceleratia in modul dinamic ? Aceste moduri sunt mapari combinate pentru suspensie, ASC, ABS si raspunsul acceleratiei. Mai pusese cineva pe aici o poza cu setarile, o pun eu din nou.

 

Again, depinde CE vrei sa faci cu acest motor .. eu am vrut ceva super comod, suficient de puternic (cand am nevoie, altfel merg legal) si cu suspensii inteligente cand se strica drumul. OK, si pt ABS, ASC, far cu led, lumini de zi, pilot automat, etc ...

 

post-94777-0-82439500-1470768979_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea stiu exact cum sa detaliez instabilitatea rotii fata....comparativ cu CBR-ul...aici nu imi dadea senzatia aia de ghidon tare....senzatia ca nu il pot misca la viteze mari. Nu prea stiu cum sa ma exprim sa fiu sincer.

am intrebat de 170-200 ca eu merg cam cu 160 la asta a mea unde protectia la vand e execrabila....si ma gandeam ca pe GS ar fi mers ceva mai mult. asta e cam singura teama a mea daca sa iau sau nu Gs....frica de a nu ma plictisi prea repede de capacitatile lui de street (desi am ramas cu adevarat impresionat).

 

Excelent tabelul, explica mult mai bine decat cei de la bavaria:)).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, acum cred ca inteleg ce vrei sa spui .. desi eu n-am avut deloc aceasta senzatie (cu cat creste viteza cu atat devine mai usoara fatza). Dar eu pana acum m-am dat numai pe enduro-touring, ghidon drept (nu semi-ghidoane), deci stiluri complet diferite. La un moment dat am mers si eu vreo 50 km pe un CBR 600F si m-am simtit super ciudat .. in fine, chestie de gusturi dar si de obisnuinta. Mie unu mi se pare mai greu de manevrat pe loc (inclusiv "sucit" ghidonul) dar si pentru ca am o consitutie mai de schelet la dieta :)))

 

De viteza nu ma pot pronunta, am ajuns doar pe la 130 parca (intr-o depasire). Maine incerc sa tin constant un 130 pentru ca ies pe autostrada, revin cu impresii :)

 

Protectia la vant e una din cele mai bune, no worries about that. Eu am mers pana acum aproape tot timpul cu viziera ridicata ...

 

Maine o tai la Balea, sa vedem cate GS-uri vad pe drum (sau acolo) :police5:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Desi am verificat persiunea in roti la vulcanizarea din "colt" bordul tot mai putin imi afiseaza (2.3 cu 2.7). Chiar asa praf sunt manometrele astora sau e posibil sa am o problema ?

 

bordul ia in calcul si temperatura. iti afiseaza echivalent de 'rece'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, acum cred ca inteleg ce vrei sa spui .. desi eu n-am avut deloc aceasta senzatie (cu cat creste viteza cu atat devine mai usoara fatza). Dar eu pana acum m-am dat numai pe enduro-touring, ghidon drept (nu semi-ghidoane), deci stiluri complet diferite. La un moment dat am mers si eu vreo 50 km pe un CBR 600F si m-am simtit super ciudat .. in fine, chestie de gusturi dar si de obisnuinta. Mie unu mi se pare mai greu de manevrat pe loc (inclusiv "sucit" ghidonul) dar si pentru ca am o consitutie mai de schelet la dieta :)))

 

De viteza nu ma pot pronunta, am ajuns doar pe la 130 parca (intr-o depasire). Maine incerc sa tin constant un 130 pentru ca ies pe autostrada, revin cu impresii :)

 

Protectia la vant e una din cele mai bune, no worries about that. Eu am mers pana acum aproape tot timpul cu viziera ridicata ...

 

Maine o tai la Balea, sa vedem cate GS-uri vad pe drum (sau acolo) :police5:

drumuri bune! cred ca o sa ma duc sa mai fac o data drivetest...eventual mai lung...nu ma simt pregatit sa dau 18 mii plus pe o motocicleta daca nu sunt 100% convins

» Post actualizat in 09 Aug 2016 20:29

inca o intrebare pt voi. va consuma ulei gs-urile?

Editat de MVA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bordul ia in calcul si temperatura. iti afiseaza echivalent de 'rece'.

Pai ... stai sa vad daca am inteles. Imi afisa atat imediat dupa ce am plecat de pe loc (pornit la rece). In maxim 5 min am ajuns la vulcanizare. A bagat nitel aer (n-am fost atent cat) si apoi tot atat imi arata ...

» Post actualizat in 09 Aug 2016 20:35

drumuri bune! cred ca o sa ma duc sa mai fac o data drivetest...eventual mai lung...nu ma simt pregatit sa dau 18 mii plus pe o motocicleta daca nu sunt 100% convins

» Post actualizat in 09 Aug 2016 20:29

inca o intrebare pt voi. va consuma ulei gs-urile?

Multam ! Nu trebuie sa dai 18k + ... poti sa dai in jur de 10k, SH din Germania :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ... stai sa vad daca am inteles. Imi afisa atat imediat dupa ce am plecat de pe loc (pornit la rece). In maxim 5 min am ajuns la vulcanizare. A bagat nitel aer (n-am fost atent cat) si apoi tot atat imi arata ...

 

imediat ce ai plecat de pe loc e fishy afaik. ideea e ca daca ai sa zicem 2bari si incalzesti gumele.... o sa fie 2.2 sau mai mult real. bordul iti arata tot 2. math cu presiunea de la rece si temperatura aerului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Desi am verificat persiunea in roti la vulcanizarea din "colt" bordul tot mai putin imi afiseaza (2.3 cu 2.7). Chiar asa praf sunt manometrele astora sau e posibil sa am o problema ?

 

3. Am zgomot in casca. MARE !!! Si asta cu un monstru de parbriz de la Wunderlich. L-am pus in diverse pozitii, nu a mers nimic. Daca il las jos de tot e cel mai zgomotos (asa merg in oras

dar nu m-a deranjat .. devine nasol de la 80-90 in sus ..). Cineva pe aici pe la 1.78 inaltime sa schimbam pareri despre parbrize? :)) Sau are cineva un parbriz de fabrica sa probez si eu ?

 

5. Am ramas la fel de chicken in acele de par de dreapta

 

2. Io fac presiunea cu ochii in navi (sau in computer) sa vad instant (ma rog, ia cateva secunde) presiunea la senzori direct, nu ma iau dupa ala al aparatului.

 

3. Asa am avut si eu in weekendul cat am avut parbriz de Adventure montat. Un weekend intreg m-am chinuit. In final am luat pe cel mai low de la Wunderlich si e perfect.

 

5. Las-o tare pe ea, doar pe ea... si merge.

» Post actualizat in 10 Aug 2016 08:01

...nu ma simt pregatit sa dau 18 mii plus pe o motocicleta daca nu sunt 100% convins

» Post actualizat in 09 Aug 2016 20:29

inca o intrebare pt voi. va consuma ulei gs-urile?

 

O sa te convingi dupa.

Uite ceva de fun:

 

Nu, daca la cele racite pe aer era normal sa consume cam 1L / 10.000 km, la asta nou nu am pus deloc in 30.000 km. Si nu il menajez deloc.

» Post actualizat in 10 Aug 2016 08:12

Nu prea stiu exact cum sa detaliez instabilitatea rotii fata....comparativ cu CBR-ul...aici nu imi dadea senzatia aia de ghidon tare....senzatia ca nu il pot misca la viteze mari. Nu prea stiu cum sa ma exprim sa fiu sincer.

am intrebat de 170-200 ca eu merg cam cu 160 la asta a mea unde protectia la vand e execrabila....si ma gandeam ca pe GS ar fi mers ceva mai mult. asta e cam singura teama a mea daca sa iau sau nu Gs....frica de a nu ma plictisi prea repede de capacitatile lui de street (desi am ramas cu adevarat impresionat).

 

Stiu la ce te referi cu roata fata la viteza, ai o snezatie de instabilitate, ca pare foarte lejer ghidonul. Daca insa tragi putin mai mult, o sa vezi ca de fapt nu e deloc usor si nu e nicio problema in realitate, motocicleta este foarte stabila.

 

Eu am mers destul pe autostrada (cu tot cu cele trei cutii originale, nu as recomanda cu altele) cu 180 km/h constant si merge excelent. In Germania chiar si cu +200 (cum am zis, cu trei cutii) si e totul ok. Normal insa, nu e chiar regimul ideal pentru motocicleta asta, nici cutia de viteze nu cred ca a fost gandita asa. Dar la 160-180 e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1- Mi s-a parut foarte instabila fata in special la viteze de 130+. Am vazut ca are amortizor de ghidon motocicleta, in caz de upgrade, se va simti ceva? A facut cineva asta? Sau poate pur si simplu e chestie de obisnuinta pt ca vin de pe o sportiva?

2-Daca se va merge cu motocicleta cu 170-200 constant pe autostrazi, este "chinuita"? Din cate imi amintesc la 180km/h are 7000rot/min?

3-Suspensiile daca le voi tine doar pe setarea "hard" se vor strica mai repede? Vor fi suprasolicitate?

4- La fel si cu accelearatia...daca va sta pe modul "dinamic"

1. Eu am mers si cu amortizor si fara. Si incarcat si neincarcat, si cu pasager si fara, si pe asfalt si pe off (in off nu f. tare si nici f. extrem). Fara amortizar fata parca se usureaza. Dar nu as zice ca e instabila. Chestiune de obisnuinta. Merge mai usor "volanul",

2. Nu e chinuita deloc la 170. Chiar si la viteza asta inca mai ai gaz destul. As zice ca nu e chinuita nici la 200, daca nu esti chinuit tu de senzatia de viteza. Dar la viteza asta suge bine din rezervor :)

3. Eu pun Hard cand e drum bun, Soft cand e gaurit. E chestiune de cum te tine fundul :)

4. La fel ca la pct. 2. Daca te tine inima lasa-l pe dinamic. O sa ai o bruta sub tine. Doar sa nu-l uiti pe dinamic cand esti in ploaie, noroi, off ... sa nu te strici tu. :)

 

Numai bine!

» Post actualizat in 10 Aug 2016 10:48

2. Io fac presiunea cu ochii in navi (sau in computer) sa vad instant (ma rog, ia cateva secunde) presiunea la senzori direct, nu ma iau dupa ala al aparatului.

Adica bagi aer fara sa opresti motorul si iti arata cresterea "live"?

Editat de gserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica bagi aer fara sa opresti motorul si iti arata cresterea "live"?

 

Da, nu opresc motorul ca altfel nu-ti mai arata RDC. Si e tare misto view-ul ala la navi cand poti sa pui presiunea rotilor mare pe tot ecranul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu toate au standard amortizor de ghidon?

 

Modelele 2013 nu au avut; incepand cu modelele 2014 au avut standard. Se tot vorbea ca au fost cazuri de voblaje nasoale, unele terminate chiar prost, si problema ar fi fost rezolvata cu acel amortizor.

La 2013 se poate pune ca acesoriu de la Touratech.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la parbriz .... incearca un V-stream Ztechnik

eu am de 3 ani, a fost primul lucru pe care l-am schimbat la motocicleta dupa ce am cumparat-o

am 1,85, il folosesc lasat jos de tot si e super ok ( am modelul mediu z2487 , stiu ca mai sunt 2 modele , unul mai mic si unul mai mare )

in plus i-am pus si stabilizatoare sa nu mai vibreze ca ma dispera cand il vedeam cum se misca ( toate parbrizele pe gs-uri se misca f tare fara stabilizatoare )

asigura o ff buna protectie la vant si de aici si singurul minus......cand e ff cald afara te coci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelele 2013 nu au avut; incepand cu modelele 2014 au avut standard. Se tot vorbea ca au fost cazuri de voblaje nasoale, unele terminate chiar prost, si problema ar fi fost rezolvata cu acel amortizor.

La 2013 se poate pune ca acesoriu de la Touratech.

interesant. bine de stiut. mersi mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si e tare misto view-ul ala la navi cand poti sa pui presiunea rotilor mare pe tot ecranul.

La Navi V presupun ... dar la astia mai saraci ca mine ? :)

» Post actualizat in 10 Aug 2016 18:10

Modelele 2013 nu au avut; incepand cu modelele 2014 au avut standard. Se tot vorbea ca au fost cazuri de voblaje nasoale, unele terminate chiar prost, si problema ar fi fost rezolvata cu acel amortizor.

Mie nu-mi place cum se simte fatza pe viraje stranse cu drum valurit (gen Cheia). Nu stiu daca aici ar ajuta. Dar la viteza n-am simtit nimic ciudat.

» Post actualizat in 10 Aug 2016 18:14

referitor la parbriz .... incearca un V-stream Ztechnik

Le vazusem si eu dar na, tu ai 1.85, eu 1.78, s-ar putea sa nu ne vina aerul fix in acelasi loc din "freza" .. :)) Vad ca z2487 e cel mai mare (https://www.motorcycleparts-hornig.com/BMW-R-1200-GS-LC/Windscreens/ZTechnik-Windscreen.html)

 

Multam oricum, mai cercetez ...

» Post actualizat in 10 Aug 2016 18:23

In alta ordine de idei: m-a plouat azi de m-a rupt (pe trans, pe poiana marului, zarnesti, cheia ..). A fost prima data cand am folosit justificat modul RAIN. Din pacate nu pot sa spun ca am scapat neudat pentru ca n-am avut cum sa merg cu 100+ constant (numai curbe, ca asta am vrut) .. Dar ASC-ul chiar si-a facut treaba in cateva viraje unde de oboseala am accelerat mai tare decat era cazul .. si a taiat gazu imediat cum am inceput sa patinez.

 

Altfel am vazut o gramada de GS-uri azi, peste tot ... :10:

Editat de Xandros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor...tot caut pe net dar nu am gasit nimic concret. ce diferente sunt intre 2013/14/15/16?

exceptand amortizorul ghidon incepand cu 2014 si nu stiu ce volanta incepand cu 2015 (aici as aprecia niste explicatii..) nu am gasit nimic concret.

se poate putin ajutor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...