alexcseh Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 (editat) 1. Nu inteleg, cum ai ajuns la verdictul asta? Si ce intelegi prin "tavalita"? 2. Obligatoriu nu mi se pare deloc. Iar culanta poate insemna, de exemplu, 50% clientul si 50% firma, care tot este ceva. Esti asa convins ca la fel ar decurge la orice dealer? Eu totusi am apreciat ca dealerul in cauza si-a asumat aproape tot costul si mai ales fara discutii. 1. Tavalita inseamna lovita, cazuta, etc a.i sa lovesti bordul. Apare fisura, intra apa, buba! 2. Este o piesa care nu se defecteaza si atata timp cat nu au intervenit factori externi, la o moto "tanara", cu istoricul la ei, e normal sa-si asume. Despre alti dealeri nu stiu ce sa zic, n-am avut ocazia. In bucuresti sigur ar suporta singur reparatia. Editat August 29, 2017 de alexcseh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogard Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 Eu am avut "experiente" mai fericite la Mercedes in Iasi cand am beneficiat de aceeasi politica. Concret, masina iesita din garantie dar cu putini kilometric fata de anul fabricatiei si SERVICE-UL FACUT DOAR LA REPREZENTANTA. Au schimbat piesa (unul din multele calculatoare) dupa ce au avut o corespondenta cu inginerii din Germania (cel putin asa au zis ei) si eu am platit aproximativ 10% din valoare. Ideea e ca nu isi permit sa isi dea cu firma in cap la imaginea pe care si-au construit-o (adevarata sau nu ramane de discutat) si nu isi permit un scandal mare nici chiar in RO cu atat mai putin in rest. Pitorescul situatiei apare acum: mi-au spus de aceasta posibilitate dupa ce i-am "alintat" cu cate ceva. Una peste alta, mi-am rezolvat problema si am aflat de aceasta posibilitate. » Post actualizat in 29 Aug 2017 20:40Pana la urma, toate sunt niste table si toate se strica la un moment dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 30, 2017 Share Postat August 30, 2017 Si totusi, e normal ca o simpla ploaie mai zdravana sa provoace defectiunea bordului? Dar totusi lucrurile astea te fac sa te intrebi :ce se intampla atunci cand cumperi aceeasi motocicleta dintr-o tara mai ... nefericita? Daca te prinde ploaia din nou, de data asta in Alpi? Evident, nu este deloc normal. Dar stim bine ca orice se poate intampla, oriunde e loc de o greseala, defect de fabricatie etc. Eu am prezentat cazul tocmai ca sa arat ca se pioate intampla... ca d-aia este forum, sa schimbam impresii, intamplari etc. unii cu altii. Am vrut pe de o parte sa arat ce s-a intamplat si pe de alta cum s-a pus problema din partea dealerului, in caz ca patesc si altii ceva asemanator sa stie cum se poate pune problema. Daca cumperi dintr-o tara mai nefericita, poate trebuie sa te certi putin cu ei ca sa obtii ceva sau poate nu vor deloc. Din cate stiu, chestiile astea cu post garantie si culanta tin mult de dealer, nu de BMW ca si firma/producator. D-aia trebuie sa stii ca in momentul in care renunti la a mai face service la dealer, indiferent ca este pe motiv de pret sau de atitudinea lor neplacuta, iti asumi si riscul de a nu mai beneficia de alte posbile avantaje. In cazul dealerilor din Ro, ma gandesc ca, daca tot vand destul de bine, ca asa se pare, ar trebui sa se comporte si ei asemanator cu clientii fideli. Daca te prinde ploaia in Alpi nu e chiar cap de tara... si la vecinu' problema a inceput dupa o ploaie in "Tura in Alpi cu Vlad" Nu mori fara bord, iar chestii importante precum viteza, km parcursi, atentionarea de rezerva la benzina, presiunea rotilor etc le poti vedea si pe navi. Evident, e neplacut, dar nu cap de tara, poti merge mai departe. » Post actualizat in 30 Aug 2017 08:26 1. Tavalita inseamna lovita, cazuta, etc a.i sa lovesti bordul. Apare fisura, intra apa, buba! In bucuresti sigur ar suporta singur reparatia. Spusesem de la inceput ca este vorba de fosta mea moto; am avut-o de noua, nu a fost deloc "tavalita". Poate da, poate nu, poate doar partial... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 Evident, nu este deloc normal. Dar stim bine ca orice se poate intampla, oriunde e loc de o greseala, defect de fabricatie etc. Eu am prezentat cazul tocmai ca sa arat ca se pioate intampla... ca d-aia este forum, sa schimbam impresii, intamplari etc. unii cu altii. Am vrut pe de o parte sa arat ce s-a intamplat si pe de alta cum s-a pus problema din partea dealerului, in caz ca patesc si altii ceva asemanator sa stie cum se poate pune problema. Daca cumperi dintr-o tara mai nefericita, poate trebuie sa te certi putin cu ei ca sa obtii ceva sau poate nu vor deloc. Din cate stiu, chestiile astea cu post garantie si culanta tin mult de dealer, nu de BMW ca si firma/producator. D-aia trebuie sa stii ca in momentul in care renunti la a mai face service la dealer, indiferent ca este pe motiv de pret sau de atitudinea lor neplacuta, iti asumi si riscul de a nu mai beneficia de alte posbile avantaje. In cazul dealerilor din Ro, ma gandesc ca, daca tot vand destul de bine, ca asa se pare, ar trebui sa se comporte si ei asemanator cu clientii fideli. Daca te prinde ploaia in Alpi nu e chiar cap de tara... si la vecinu' problema a inceput dupa o ploaie in "Tura in Alpi cu Vlad" Nu mori fara bord, iar chestii importante precum viteza, km parcursi, atentionarea de rezerva la benzina, presiunea rotilor etc le poti vedea si pe navi. Evident, e neplacut, dar nu cap de tara, poti merge mai departe. » Post actualizat in 30 Aug 2017 08:26 Spusesem de la inceput ca este vorba de fosta mea moto; am avut-o de noua, nu a fost deloc "tavalita". Poate da, poate nu, poate doar partial... La mine au marait la chestii mult mai ieftine in plina garantie, gen pivot. Avea burduful taiat si-mi spuneau ca nu-l schimba pt ca nu are joc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 M-am programat si eu la revizia de 50tkm si am intrebat de chestia cu furca. Baiatul de la Oradea mi-a spus ca daca are nu stiu ce joc sau ceva de genul asta mai mare de 2mm parca, nu imi schimba nimic. Vreau sa intreb daca sunt obligati sa imi schimbe dopurile alea sau ce sunt sau e doar in functie de jocul ala de care imi spune el. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 Vreau sa intreb daca sunt obligati sa imi schimbe dopurile alea sau ce sunt sau e doar in functie de jocul ala de care imi spune el. Am vazut ca, cu cateva pagini in urma, ai postat si tu la numai cateva posturi dupa postul lui Gabi cu filmuletul unde sespune clar ce si cum Asadar, distanta mai mare de 0,2 mm (nu 2!) presupune schimbarea furcii. Distanta mai mica sau deloc (cum a fost si la mine), se pun niste bucsi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Am fost la revizia de 50tkm cu mobra, nu a fost nicio problema, mi-au pus bucsele, le aveau pe stoc. KHK nu am postat eu filmuletul, dar asta nu conteaza.Deci ideea este ca oamenii de la bmw moto stiu de problema si o rezolva, cel putin la Oradea unde fac eu reviziile. Nu stiu cum e pe la Bucuresti, dar baietii de la Oradea sunt foarte ok. O problema putin off topic, dar poate imi dati un sfat. Am Navi V, folosesc o casca Schuberth c3 pro cu sistemul ei de comunicatie si un iphone 6s, problema este ca de prea multe ori in ultimul timp se intrerupe legatura intre ele si nu mai pot raspunde la telefon, nu mai pot asculta nici muzica de pe navi. Toate sunt cu update-urile la zi. Ar fi binevenit un sfat. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 1.Disconnect/unpair all 2.Pair casca la GPS 3.Pair telefon la GPS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 KHK nu am postat eu filmuletul, dar asta nu conteaza. Nu stiu cum e pe la Bucuresti, dar baietii de la Oradea sunt foarte ok. Pai... nu asta am vrut sa zic, chiar am zis cine a postat filmuletul. La Oradea e Zsolt si la Iasi e Catalin, oameni care vor sa vanda si sa aiba si clienti multumiti. Se pare ca in alte parti nu e la fel din pacate. Referitor la navi&co... se pare ca veriga slaba sunt sistemele de comunicatie. Iar daca ala nu e ok, nici telefonul nu se conecteaza, logic neavand microfon si cadti functionale. Si noi mai avem ceva probleme cu cele de la BMW, merg ok dar nu mereu perfect. Sper ca acum la noile casti au schimbat si firma care le face sistemul de comunicatie. Castile oricum nu mai sunt Schuberth. Oricum, despre sistemul de comunicatie de la Schuberth (care nu era acelasi ca la BMW) citisem ca nu e prea bun. Incearca cum ti s-a sugerat deja, cu resetarile conexiunilor bt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Salut! Se da un 1200 gsa din 2011 la care mai vreau sa montez o pereche de proiectoare pe led, pe langa cele auxiliare si un gps de la garmin. Cum procedez? La motoru anterior 1150 gsa, am facut singur toate astea, dar asta nou are canbus si nu-s foarte lamurit. Planu era sa alimentez proiectoarele printr-un releu, legate la baterie si triggeru legat la far (faza lunga) astefel incat sa porneasca cand pornesc faza lunga. Cel putin asa am facut la 1150. Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Salut! Se da un 1200 gsa din 2011 la care mai vreau sa montez o pereche de proiectoare pe led, pe langa cele auxiliare si un gps de la garmin. Cum procedez? La motoru anterior 1150 gsa, am facut singur toate astea, dar asta nou are canbus si nu-s foarte lamurit. Planu era sa alimentez proiectoarele printr-un releu, legate la baterie si triggeru legat la far (faza lunga) astefel incat sa porneasca cand pornesc faza lunga. Cel putin asa am facut la 1150. Pareri? Gos de la garmin se alimenteaza de sub cioc, are mufa acolo. Iti trebuie un adaptor care costa vreo 50 de lei. E modul cel mai elegant, care taie si curentul cand iei contactul. Iti fac o poza mai tarziu la a mea, e la cazare, eu sunt pe plaja. La proiectoare nu ma pronunt, pt ca nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Eleganta metoda cu conectorul ala, este pe toate 1200 din 2005 incoace. Mufa pare-mi-se ca o gasesti si pe louis, cu 15cm de cablu atasat la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Pentru Garmin, iti recomand montarea pe can-bus, cu conector - iti taie curentul (la 30 de secunde dupa ce iei contactul) si nu risti sa ramai cu bateria descarcata. http://www.nippynormans.com/f650gs-08-on/lead-for-connecting-any-garmin-or-tomtom-gps-into-the-bmw-harness Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Saru`mana de sfaturi! Cu Garminu pare mai simplu de rezolvat. Motoru a venit cu suportul pentru navigatia de la Bmw, deci ma gandesc ca-l pot scoate pe ala si pune Garminu in loc. Evident o sa-mi trebuiasca o mufa, cel mai probabil cea postata de Robert. Cu proiectoarele din ce am mai citit, ar trebui sa mearga varianta cu releul, alimentate direct din baterie si conectate la faza lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Proiectoarele le alimentezi cu releu din baterie si poti face comanda separata, controlata de contact, prin care sa poti porni proiectoarele cand vrei tu si nu conditionat de una din faze (proiectoarele au utilitate si pentru a ilumina suplimentar zona acoperita de faza scurta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Am deja proiectoarele din fabrica si le pastrez, pe astea le vreau doar combinate cu faza lunga. Sunt foarte puternice, "flood lights" si noaptea ar deranja prea mult oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 Salut, as avea nevoie de cateva informatii referitoare la probleme comune si costuri de servisare pentru prima generatie de 1200GS. Mai exact: - servisare/reconditionare transimise finala. Aici nu ma refer la schimburile de ulei, ci la schimbul de rulmenti si simeringuri. Cineva mi-a scris pe un topicul de vanzare al unui 1200GS ca pretul pentru piese pentru o astfel de operatiune este de ~100lei (rulment si simeringuri SKF) insa pur si simplu imi vine foarte greu sa cred acest lucru. De ce zic asta? Pentru ca din documentarile mele de pe net pe forumuri dedicate + vizualizare de fise explodate, am vazut ca de fapt pentru o reconditionare totala este nevoie de schimbul a 4 rulmenti din grupul final + 3 simeringuri. La o prima vedere, pretul pentru toate aceste piese (OEM) sare lejer de 400$. Asadar, dintre cei care ati facut servisare la grupul final, cati ati schimbat doar rulmentul mare cu bile + simeringuri si cati ati schmbat toati rulmentii + simeringurile aferente? - pompa ABS. Vad ca sunt destul de multi care se plang ca picat pompa ABS, unii ajungand sa renunte la ea si sa o demonteze fizic de pe motocicleta. Cat de mult contriubuie la aceasta problema schimbarea lichidului de frana la un interval foarte rar? - pompa de benzina. La fel, citesc pe forumurile dedicate si vad ca sunt destul de multi care spun ca pica modulul de comanda de la pompa de benzina. Aici am vazut ca exista si o rezolvare destul de simpla, se renunta la acel modul si se trece pompa pe direct. Cati dintre voi v-ati lovit de aceasta problema? In rest, ce alte probleme specifice mai sunt la prima generatie de 1200GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 Salut, as avea nevoie de cateva informatii referitoare la probleme comune si costuri de servisare pentru prima generatie de 1200GS. Mai exact: - servisare/reconditionare transimise finala. Aici nu ma refer la schimburile de ulei, ci la schimbul de rulmenti si simeringuri. Cineva mi-a scris pe un topicul de vanzare al unui 1200GS ca pretul pentru piese pentru o astfel de operatiune este de ~100lei (rulment si simeringuri SKF) insa pur si simplu imi vine foarte greu sa cred acest lucru. De ce zic asta? Pentru ca din documentarile mele de pe net pe forumuri dedicate + vizualizare de fise explodate, am vazut ca de fapt pentru o reconditionare totala este nevoie de schimbul a 4 rulmenti din grupul final + 3 simeringuri. La o prima vedere, pretul pentru toate aceste piese (OEM) sare lejer de 400$. Asadar, dintre cei care ati facut servisare la grupul final, cati ati schimbat doar rulmentul mare cu bile + simeringuri si cati ati schmbat toati rulmentii + simeringurile aferente? - pompa ABS. Vad ca sunt destul de multi care se plang ca picat pompa ABS, unii ajungand sa renunte la ea si sa o demonteze fizic de pe motocicleta. Cat de mult contriubuie la aceasta problema schimbarea lichidului de frana la un interval foarte rar? - pompa de benzina. La fel, citesc pe forumurile dedicate si vad ca sunt destul de multi care spun ca pica modulul de comanda de la pompa de benzina. Aici am vazut ca exista si o rezolvare destul de simpla, se renunta la acel modul si se trece pompa pe direct. Cati dintre voi v-ati lovit de aceasta problema? In rest, ce alte probleme specifice mai sunt la prima generatie de 1200GS? Salut. Servisare grup - rulmenti si semeringuri - 1200 RON acum 4 ani la Contempo Brasov cand aveam RT'ul. Probabil daca ai scule si stii, eviti partea de manopera. Estimativ ma astept la un 150-200eur costul pieselor, dar e din cap, nu ma bazez pe nimic. Cu restul revin mai tarziu. » Post actualizat in 14 Sep 2017 13:03 Revin, pentru ca acum am vazut si eu discutia la care faci referire. Acolo ti s-au spus costurile cu rulmentii FATA, nicidecum cu cei de la grup. Citeste mai bine. Nu am auzit din cercul de prieteni/cunostinte de pompe/module de ABS care sa crape la 12GS. Mai curand este o problema a generatiei anterioare (1100/1150GS si RT). Electronica de la pompa de benzina mi-a cazut si mie la 12RT, acelasi despre care povesteam referitor la refacerea grupului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 (editat) Multumesc pentru raspuns! 1200lei, acum 4 ani, este intr-adevar un pret care se apropie de realitate. A nu se intelege ca mi se pare foarte mult, pentru ca pana la urma chiar daca ai o motocicleta pe lant, in ~100 mii km tot va trebui sa schimbi 2 kituri de lant. Referitor la topicul de la care a plecat discutia eu am citit foarte bine: era vorba despre pretul pentru servisarea grupului final si raspunsul pe care l-am primit a fost ca pretul este de aprox. 100lei, cu rulment si simeringuri de la SKF. Ulterior a postat proprietarul ca a schimbat rulmentii de pe fata si pretul lor a fost de 30-35lei - lucrul pe care il confirm si eu in sensul ca daca stii dimensiunea rulmentilor, poti gasi alternative la preturi foarte bune. Editat Septembrie 14, 2017 de danutu_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Daca stii codul sau dimensiunile, si nu sunt rulmenti speciali, gasesti rulmenti de calitate la preturi decente (SKF, Koyo). De exemplu, m-au costat pana in 80 lei rulmenti si semeringuri pentru roata fata la un 1200, la fel si pentru un LC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 14, 2017 Autor Share Postat Septembrie 14, 2017 mare grija ce bagati prin motoare.... curea pusa acum 20000 km continental Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Da eu am schimbat un rulment spate +semering SKF la 92 ron. Pot trimite codul maine » Post actualizat in 14 Sep 2017 20:00Dureaza 3h » Post actualizat in 14 Sep 2017 20:01iar rulmentii fata tot SKF au costat 24 ron » Post actualizat in 16 Sep 2017 07:15rulment mare 6013-2RS1 semering mare 80x100x10 HMS5 RG semering mic 35x50x8 Rulmenti roata fata 6205-2RSH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Septembrie 15, 2017 Share Postat Septembrie 15, 2017 Apropos de casti, va rog o recomandare: /index.php?/topic/749305-casca-touring/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Apropos de casti, va rog o recomandare: /index.php?/topic/749305-casca-touring/ Pai parca am mai discutat despre asta aici cu niste pagini in urma, tot la initiativa ta (scuze daca gresesc). Ia noul System 7. Pusese Robert un review recent pe topicul de casti BMW. Dar vezi totusi ca felul in care te potrivesti (sau nu) tu cu parbrizul tau este esential pt. turbulente si implicit zgomot. Sorry ca am raspuns aici (off-topic) dar n-aveam chef de discutii ciudate si contraziceri pe topicul ala deschis de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Salut Vlad, multumesc pentru raspuns, e ok si aici. Da, am vazut review-ul la System 7. Cu cateva pagini in urma intrebam de parbriz. Am testat vreo 3 pana acum (prin amabilitatea lui Sergiu) dar inca nu am gasit unul cu care sa merg fara dopuri Casca insa trebuie sa o schimb oricum, tocmai mi s-a rupt un piciorus de la viziera si nu mai sta ridicata. Si nu are sens sa dau 100 euro pe viziera la o casca de 7 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.