Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Mersi de sugestie, Adrian, am vazut acum si eu ca sunt kit-uri faine pentru toate trei cutiile la preturi bune.

 

Intre timp, se pare ca am supraestimat capacitatea cutiilor, umplute bine gentile, incap ok, sunt sensibil mai mici dar acceptabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

 

Am pus la rubrica Bazar niste protectii cilindri... Poate intereseaza pe cineva.

Sunt noi, nefolosite, nici macar montate.

Thx!

Si mai am amortizor fata cu ESA, sh.

Pentru modelele de la 2008 la 2011.

El este de Adv, dar se poate pune si pe gs.

Asta se da la 250 euro.

IMG-20190826-WA0002.jpg

IMG-20190826-WA0001.jpg

IMG-20190826-WA0000.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, dupa vanzarea R 1200 GSA LC - ului mi-au ramas cateva chestii. Daca cineva este interesat … 0744365425 :

 

1.Suspensie spate TRACTIVE ESA :  https://www.esarepair.com/ rulat 3000 km (ca noua) = 250 €

- Pret platit de mine (am factura) = 1092 €

- Complet servizabila in caz de nevoie

 

2. Kit arc progresiv Hyperpro furca fata, nou nout in tipla = 80 €

https://www.wrs.it/en/shock-springs/122383-262941-progressive-front-shock-spring-hyperpro-bmw-r-1200-gs-lc-adventure-esa-14-17.html

- Pret platit de mine (am factura) = 146 €

 

3. Redresor/incarcator/intretinere acumulator BMW (OEM), direct la priza motocicletei, protectie Canbus = 80 €

https://www.bmw-motorrad-bohling.com/bmw-battery-charger-for-motorcycles-even-with-can-bus-electronic.html 

- Pret platit de mine = 112 € + TRANSPORT

 

4. Anvelope Bridgestone Battlax Adventure A41 : toate impreuna 80 €

4.1. Anvelopa fata nou nouta in tipla

4.2. Anvelopa spate profil OK 80% - 90%

4.3. Anvelopa fata profil  OK 50% (in caz de nevoie …)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
La 19.07.2019 la 13:17, vladf a spus:

Pentru cine are suportul de navigator dar nu foloseste GPS-ul Garmin, recomand: https://www.aliexpress.com/item/32958255359.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1b6f4c4dyBppuR

 

E un suport de telefon cu doua USB-uri alimentate la contactele suportului original.

 

 

20190717_105343.jpg

 

Te salut! Am comandat si un eu asemenea suport dar din pacate nu incarca daca il conectez la suportul original...mentionez ca este identic cu al tau. Ai facut ceva in mod special sau a mers pur si simplu ?  Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am facut nimic special dar din ce am vazut lumea se plange ca nu functioneaza cablul cu care a venit, deci daca ai incercat cu cel din pachet, fa inva o incercare cu firul de la telefon.

 

Daca nu, incearca sa verifici cu un multimetru daca ai tensiune pe conector.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat cu un cablu nou ( altul decat cel din pachet ), dar o sa incerc si cu o a doua varianta.Daca nu o sa masor sa vedem daca exista tensiune acolo. Mentionez ca motorul era pornit cand am facut proba.

 

Si va mai cer un sfat - ce deflector de vant pentru parbriz sa iau sau de unde pot lua ? Orice recomandare este bine-venita.

 

Multumesc !

Editat de yrkalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La seria 1200 2004-2014, am vazut multe mobre care au mufa de la becul pe faza scurta, topita.

O cauza poate fi de la caldura becului care merge tot timpul cand merge motorul, o alta cauza poate fi ca nu e suficient de gros firul de minus.

 

Se pare ca sunt mufe ceramice care elimina neajunsul cu caldura, adaptoare :D

 

image.png.867d066880684526e5400ac738e880f5.png

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Dan Cata a spus:

La seria 1200 2004-2014, am vazut multe mobre care au mufa de la becul pe faza scurta, topita.

O cauza poate fi de la caldura becului care merge tot timpul cand merge motorul, o alta cauza poate fi ca nu e suficient de gros firul de minus.

 

Se pare ca sunt mufe ceramice care elimina neajunsul cu caldura, adaptoare :D

 

image.png.867d066880684526e5400ac738e880f5.png

 

 

Am avut si eu. 

Cele doua fire, cel care vine la bec si cel de masa nu au sectiuni egale? De spui de firul de masa insuficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 28.09.2017 la 10:58, 22iulian a spus:

 

 

Lichidul de ambreiaj:

 

Dupa cum scrie si pe capacul rezervorului, se utilizeaza doar ulei mineral, pe la noi se foloseste Vitamol V10 sau Magura Royal Blood...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.bikexpert.ro/piese/frane/ulei-mineral-magura-royal-blood

 

Salutare! 

E ok asta? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu pe GS, 2004. Se prinde exact ca cel de la BMW, fix in aceleasi puncte.

 

 

heed.jpg

heed2.jpg

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare - 1200 gs 2006 - servo frâna si abs. Totul functional dar daca am contactul pus fără să fie motorul pornit si apăs pedala de frâna de aude zumzetul de la servo. Daca o apar mai tare - tare de tot - zumzetul dispare -  motorasul nu se mai aude. Ce inseamna asta - s-a atins presiunea maxima de 60 bari in circuitul de frâna spate sau motorasul e pe duca si ar trebui să meargă tot timpul?

Cu fata..oricât de tare as strânge motorasul tot zumzaie.

Daca ar putea verifica colegii cu servo abs ar si mai bine.

Absul merge perfect..doar ciudățenia asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa faci aceeasi proba cu motorul pornit, daca ai acelasi rezultat poate fi motorasul sau unul din senzorii de presiune. Daca face doar cu motorul oprit se decupleaza singur dupa un anumit timp si limita de presiune. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc, mulțam.

Ce am mai gasit legat de asta

Yes normal.Energy conserving software in the iABS brain.Pressure builds up then rear servo motor stops to conserve energy.Will start again if the system senses a pressure drop such as releasing then applying the rear brake.

At full braking pressure them two motors draw 17Amps.So 8.5A for the rear only and that can deplete a battery and why BMW updated the software in 2004 to the energy conserving as per the service bulletin that I have here.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nimic, asa fac toate cu servofrana :)

 

Legat de crashbar... nu stiu daca as cumpara Heed. Ca sa dai jos capacele, trebuie sa demontezi crashbarul, DE FIECARE DATA. Nu mi se pare acceptabil asa ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Se pune daca am avut 1100? :)

 

E mult mai aspru LC-ul, mai puternic, mai confortabil, mai nou, se simte mai usor. Pentru mine era mare trecerea, is totusi 3 modele intre pe care le-am sarit :D 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...