Baiazid Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Nu stiu care destept imi zicea ca este inutil senzorul de presiune in cauciucuri (belbody cred ca era): Azi dimineata computerul zice: bre, ai 1.8bar pe spate (din 2.5 normal). Ma uit: 3 cuie frate (2 mici si unul mare). Nu unul: TREI. M-am dus la service, mi-au pus 3 ciupercutze pe interior, 40$ s-au dus. Doar un cui strapunsese dar le-au fixat si pe celelalte sa fie siguri. Cred ca imi fac asigurare la cauciuc ca nu se mai poate. In Romania nu am avut o pana in 5 ani si in Australia am avut 5 in 2 ani. Oricum: daca nu avea TPS instalat, ma trezeam pe janta intr-o dimineata cand poate ma grabeam la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 19, 2009 Autor Share Postat Decembrie 19, 2009 Nu stiu care destept imi zicea ca este inutil senzorul de presiune in cauciucuri (belbody cred ca era): Azi dimineata computerul zice: bre, ai 1.8bar pe spate (din 2.5 normal). Ma uit: 3 cuie frate (2 mici si unul mare). Nu unul: TREI. M-am dus la service, mi-au pus 3 ciupercutze pe interior, 40$ s-au dus. Doar un cui strapunsese dar le-au fixat si pe celelalte sa fie siguri. Cred ca imi fac asigurare la cauciuc ca nu se mai poate. In Romania nu am avut o pana in 5 ani si in Australia am avut 5 in 2 ani. Oricum: daca nu avea TPS instalat, ma trezeam pe janta intr-o dimineata cand poate ma grabeam la munca. ma lesi.... aveam pretentii la plecarea de pe loc nu dai si tu o verificare asa de ochi frumosi macar te uiti la ulei, sub moto sa nu fi curs ceva si la anvelope daca iti par lasate bagi centralul si le invarti un pic o sa scoata astia de la bmw un senzor magnetic si cand iei un cui in anvelopa o sa.l anunte pe afisaj ... gramajul cuiului, unghiul de perforare a anvelopei si metodele de scoatere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 (editat) Baiazide, nu se zice fixat, se zice reparat. Asta asa, apropo de romgleza Iar treaba cu senzoru de presiune... e de bun simt sa vezi ca e lasata mobra pe janta. Iar daca nu e pe janta dar e dezumflata, se simte in mers ca e ceva aiurea. Asta e ca treaba cu farurile si stergatoarele automate la masini: se poate bine mersi si fara, dar e mai comod cu. Pt cine are banii in plus, desigur. Editat Decembrie 19, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 (editat) ma lesi....aveam pretentii la plecarea de pe loc nu dai si tu o verificare asa de ochi frumosi macar te uiti la ulei, sub moto sa nu fi curs ceva si la anvelope daca iti par lasate bagi centralul si le invarti un pic o sa scoata astia de la bmw un senzor magnetic si cand iei un cui in anvelopa o sa.l anunte pe afisaj ... gramajul cuiului, unghiul de perforare a anvelopei si metodele de scoatere Hai frate ca nu se vedea ca e desumflata. Sa imi zici tu ca LA ORICE PLECARE te uiti la ulei, cauciucuri, semnale, lumini? O iei razna daca faci asta zilnic de 5 ori pe zi. Eu ma uit in fiecare sambata la ulei si la toate cele. Daca iau un cui in roata luni... asta este. Apropos de pretentii: stiu la ce te referi, sunt vinovat, dar am un motiv pe care nu pot il explica aici. Deci a fost deliberat. Oricum nu pot fi acuzat cand intr-adevar respectivul asa a zis. Eu doar am relatat ce a zis el. Sunt vinovat doar ca l-am facut "Destept". Mesaj completat 1. Baiazide, nu se zice fixat, se zice reparat. Asta asa, apropo de romgleza 2. e ca treaba cu farurile si stergatoarele automate la masini: se poate bine mersi si fara, dar e mai comod cu. Pt cine are banii in plus, desigur. 1. Acum am citit in DEX si "A fixa" are alt sens decat cel "a repara" la care ma gandisem eu. Am mai invatat ceva nou 2. Corect, dar nu sunt de acord sa fiu luat la misto (genul: bah ce prost esti ca ai dat 500$ pe un senzor cand in fiecare dimineata te puteai uita si economiseai). Raspunsul meu: fac ce vreau cu banii mei. Faptul ca vreau un "Feature" la motor si sunt dispus sa platesc pentru el, inseamna ca eu il consider util. Mesaj completat ... Punctul 2 este pentru Ianachim si Belbody care m-au luat la misto cu senzorul respectiv. Postul meu este inca o dovada ca senzorul TPS este util: am descoperit o pana cu 2 zile inainte sa fie pe janta. Daca voi verificati la 5 minute toate cele... bravo voua. Eu nu am timp si am platit pentru o tehnologie sa faca asta pentru mine. Macar eu nu vindeam pe forum vopsea invizibla la radar, nu e asa Ianachim? Mesaj completat Hai frate ca nu se vedea ca e desumflata. Sa imi zici tu ca LA ORICE PLECARE te uiti la ulei, cauciucuri, semnale, lumini? O iei razna daca faci asta zilnic de 5 ori pe zi. Eu ma uit in fiecare sambata la ulei si la toate cele. Daca iau un cui in roata luni... asta este. Apropos de pretentii: stiu la ce te referi, sunt vinovat, dar am un motiv pe care nu pot il explica aici. Deci a fost deliberat. Oricum nu pot fi acuzat cand intr-adevar respectivul asa a zis. Eu doar am relatat ce a zis el. Sunt vinovat doar ca l-am facut "Destept". Mesaj completat 1. Acum am citit in DEX si "A fixa" are alt sens decat cel "a repara" la care ma gandisem eu. Am mai invatat ceva nou 2. Corect, dar nu sunt de acord sa fiu luat la misto (genul: bah ce prost esti ca ai dat 500$ pe un senzor cand in fiecare dimineata te puteai uita si economiseai). Raspunsul meu: fac ce vreau cu banii mei. Faptul ca vreau un "Feature" la motor si sunt dispus sa platesc pentru el, inseamna ca eu il consider util. Mesaj completat ... Punctul 2 este pentru Ianachim si Belbody care m-au luat la misto cu senzorul respectiv. Postul meu este inca o dovada ca senzorul TPS este util: am descoperit o pana cu 2 zile inainte sa fie pe janta. Daca voi verificati la 5 minute toate cele... bravo voua. Eu nu am timp si am platit pentru o tehnologie sa faca asta pentru mine. Macar eu nu vindeam pe forum vopsea invizibla la radar, nu e asa Ianachim? /index.php?...p;hl=invizibila Editat Decembrie 19, 2009 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Nu stiu care destept imi zicea ca este inutil senzorul de presiune in cauciucuri (belbody cred ca era): Azi dimineata computerul zice: bre, ai 1.8bar pe spate (din 2.5 normal). Ma uit: 3 cuie frate (2 mici si unul mare). Nu unul: TREI. M-am dus la service, mi-au pus 3 ciupercutze pe interior, 40$ s-au dus. Doar un cui strapunsese dar le-au fixat si pe celelalte sa fie siguri. Cred ca imi fac asigurare la cauciuc ca nu se mai poate. In Romania nu am avut o pana in 5 ani si in Australia am avut 5 in 2 ani. Oricum: daca nu avea TPS instalat, ma trezeam pe janta intr-o dimineata cand poate ma grabeam la munca. io stiam ca, cuiele ajung pe drum daca o scandura de la carutza crapa in dreptul cuiului... astfel cuiul cade pe drum... mobra Acum intreb : ciobanii aia de pe acolo au mai multe carutze decat aia de pe aici ? sau cuiele sunt luate de tornade si puse pe drum? Mesaj completat 1. Acum am citit in DEX si "A fixa" are alt sens decat cel "a repara" la care ma gandisem eu. Am mai invatat ceva nou acum ca Switch-ul te-a "prins" nu o mai da "dupa cires"... fix in engleza parca inseamna putin altceva decat in romaneste... nu e chiar "lingurision, furculision" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 (editat) Mesaj completat acum ca Switch-ul te-a "prins" nu o mai da "dupa cires"... fix in engleza parca inseamna putin altceva decat in romaneste... nu e chiar "lingurision, furculision" Pai si din ce context ai realizat tu ca o dau dupa cires? Am recunoscut greseala in postul anterior. Sau ai intrat si tu in vorba ca te simteai singur? PS: cioban esti tu, daca consideri o natie intreaga CIOBANI. Sau, ne explici si noua, celor de pe zona R1200GS/GSA ce aport de informatie utila ai adus acestui topic? Editat Decembrie 19, 2009 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 20, 2009 Autor Share Postat Decembrie 20, 2009 in general pe anvelopele tubless cand intra un cui nu se duce asa usor aerul din ea cuiul are un pic de rol de dop investitiile in tehnica nu sunt bani aruncati ....daca ii ai sincer cand am avut cui am vazut roata de sapate un pic lasata eu in timpul zilei parchez moto doar pe cric lateral si observ daca scade mult presiunea pt ca anvelopa nu mai sta pe coamaci se lasa , e si o prob de obisnuinta seara o pun pe central si in fiecare dim cand plec la drum si ma echipez pe langa moto ca o leg cu un lant de stalpul electric din fata blocului dau un ochi la: indicator ulei, ulei curs sub motor, anvelope si da mai bag si un ochi la semnalizari sau stop mai rar sincer iar pt a verifica presiunea am luat acum 2 sapt niste capacele de ventil cu senzor optic faci presiunea pe care o doresti si insurubezi capacelele astea sus sunt transparente si au ceva culori verde cu rosu cum sacade presiunea se ridica cel rosu 30 ron am dat pe ele adica 7 euro asta ca sa nu stai cu manomerul pe anvelope la fiecare oprire dar repet daca ai, da.i frate, decat sa stea la banca sa faca bancherii burta mare mai bine sa ajunga la muncitorul german Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 iar pt a verifica presiuneaam luat acum 2 sapt niste capacele de ventil cu senzor optic faci presiunea pe care o doresti si insurubezi capacelele astea sus sunt transparente si au ceva culori verde cu rosu cum sacade presiunea se ridica cel rosu 30 ron am dat pe ele adica 7 euro asta ca sa nu stai cu manomerul pe anvelope la fiecare oprire Recunosc ca solutia este ingenioasa. Niciodata nu am avut pana sa se desumfle repede cauciucul. Mereu cand am avut un cui / tzepusha... etc s-a desumflat in decursul a 2-3 zile. Eu fac 45min pana la servici (25km) (trafic, semafoare ...etc). Nu prea imi permit sa ma duc dimineata in parcare si sa vad mobra pe janta pentru ca trenul circula la ore fixe si este foarte scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 20, 2009 Autor Share Postat Decembrie 20, 2009 Recunosc ca solutia este ingenioasa. Niciodata nu am avut pana sa se desumfle repede cauciucul. Mereu cand am avut un cui / tzepusha... etc s-a desumflat in decursul a 2-3 zile. Eu fac 45min pana la servici (25km) (trafic, semafoare ...etc). Nu prea imi permit sa ma duc dimineata in parcare si sa vad mobra pe janta pentru ca trenul circula la ore fixe si este foarte scump. si eu tot 25 am si nu circula nimic...fericitule.....tren ore fix uau chit de pana si compresor super ieftin si la indemna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 ......Raspunsul meu: fac ce vreau cu banii mei. Faptul ca vreau un "Feature" la motor si sunt dispus sa platesc pentru el, inseamna ca eu il consider util..... Aici subscriu deplin. Ca pe bautura ,tigari si ...si...si...(nu-mi mai amintesc ) am dat destui bani in viata asta. Iaca si eu ca am mai pus ceva Feateruri pe tanti a mea. Crash-bar-uri suplimentare...aveti cu totii am vazut protectiile astea de cilindru, sunt foarte bune prin Bulgaria.... Protectii injectoare..mai mult de fun. Protectii lampi suplimentare..tot de fun..sper..arata cam militareste, Busola..sa stiu unde este nordul..poate oi ajunge si eu pe unde-a fost Pompi, mai caut... ..urmeaza o protectie de amortizor spate, ceva plasticuri pentru laterale, Ianachim stie, dupa care trecem la capitolul accesorii comunicare,GPS,blustutz, ...poate si ceva xenoane pe lampile suplimentare. fetele stau cuminti acum in casa, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 Sant curios la ce greutate ajunge motorul cu toate brizbrizurile montate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 (editat) Sant curios la ce greutate ajunge motorul cu toate brizbrizurile montate. Oaia ce nu-si duce blana ...o papa lupu' Greutate ?....sau...."Greutate ".... ..........if you know what I mean..... Editat Decembrie 20, 2009 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 Crash-bar-uri suplimentare...aveti cu totii am vazut protectiile astea de cilindru, sunt foarte bune prin Bulgaria.... Sunt bune? Ma refer crash-pad-urile originale nu isi fac treaba? Intreb ca sa stiu cum imi fac bugetul pentru 2010. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 daca te referi la crash-pad-urile negre, din plastic - isi fac treaba foarte bine la abraziune. cu toate astea sunt cam use for only - se crapa destul de usor. nu stiu cat de bine se comporta la impactul cu corpuri ascutite (bolovani, borduri si alte alea. dezavantajul e ca nu acopera capacul cillindrului pe suprafata prea mare. avantajul e ca pe unde nu-i acoperit, cilindrul se mai aeriseste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 21, 2009 Autor Share Postat Decembrie 21, 2009 (editat) Sunt bune? Ma refer crash-pad-urile originale nu isi fac treaba? Intreb ca sa stiu cum imi fac bugetul pentru 2010. sunt foarte bune cele de la wunderlich care se monteaza peste aparatorile ..capac de oala de aluminiu.... eu le.am probat pe cele din aluminiu in bulgaria.... si se cam fuck insa la ultima tura acum pe zapada unde am vazut ghioceii de aproape aparatorile de la wunderlicht si.au facut extraordinar de bine treaba oala de aluminu ramanad intacta o oala cost 125 euro setul de la wunder este 130 Editat Decembrie 21, 2009 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 (editat) Cred ca fiarele de la sw-motech isi fac treaba cel mai bine. Daca nu ma insel, parca si H&B fac ceva similar. Normal, asta e valabil pentru cei care nu au fiare deloc sau vor sa le schimbe pe cele originale bmw. Fierul ala trecut pe sub cilindru te scapa de orice protectie suplimentara din plastic sau altele. Editat Decembrie 21, 2009 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 (editat) Cred ca fiarele de la sw-motech isi fac treaba cel mai bine. Daca nu ma insel, parca si H&B fac ceva similar.Fierul ala trecut pe sub cilindru te scapa de orice protectie suplimentara din plastic sau altele. Varianta de la SW-motech inseamna un crash bar complet .(piesa sudata) Varianta de la wunderlich este doar o "completare" pentru crash-bar-ul existent deja pe GSAdv., facand acelasi lucru -protectie laterala cilindru ,completarea adaugandu-se cu elemente demontabile. Intrebare pentru posesori:-ce contine trusa voastra de scule ? Eu am o trusa pentru soimii patriei ,o surubelnita ,o cheie de platic pentru buson ulei si 2 imbusuri....daca tre' sa dau fo' roata jos..de unde iau cheile necesare ? Am cautat prin toata motocicleta , n-am mai gasit nimic...sau tre' sa cumpar separat ? Editat Decembrie 21, 2009 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Intrebare pentru posesori:-ce contine trusa voastra de scule ?Eu am o trusa pentru soimii patriei ,o surubelnita ,o cheie de platic pentru buson ulei si 2 imbusuri....daca tre' sa dau fo' roata jos..de unde iau cheile necesare ? Am cautat prin toata motocicleta , n-am mai gasit nimic...sau tre' sa cumpar separat ? cand am schimbat ambreiajul la mobra mea, in afara de surubelnita si trusa de imbusuri originala de la motor, mi-au mai trebuit 2 chei - de 12 si 13 - atat! ar trebui sa iti ajunga aia originala, de su saua; in alta ordine de idei, fiecare din voi puteti incerca acasa sa va desfaceti prezoanele de la roata spate; ce am patit au... am dus mobra la un atelier moto din cj ca sa imi schimbe cauciucu pe spate, toate bune si frumoase, eu super multumit de Anakee2; vad ceva ulei pe prezoanele de la roata spate... ma gandesc ca o inceput sa imi curga ulei din FD pe la semeringu mare, asa ca hai sa desfac roata sa vad ce si cum... ma chinui cu tubulara sa desfac - nimic... pun o pargie de 30 cm... nimic... o teava de 60 cm... nimic... pana la urma so desfacut cu o parghie de 1m!!! asa ca daca va schimbati gumele altundeva decat acasa, nu uitati sa le mentionati la aia ca s-ar putea sa fie nevoie sa desfaceti roata pe drum, ori nu toata lumea care teava de 1 m la el numai pt asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 21, 2009 Autor Share Postat Decembrie 21, 2009 (editat) o sa ajung diseara acasa si o sa fac o poza la ce car eu dupa mine cand plec la drum , ma ref cand ies din bucuresti orice lucrati la prezoane roti si etrieri frana e bine sa fie date cu loctite albastru o picatura si stranse cu o dinamometrica Editat Decembrie 21, 2009 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 o sa ajung diseara acasasi o sa fac o poza la ce car eu dupa mine cand plec la drum , ma ref cand ies din bucuresti orice lucrati la prezoane roti si etrieri frana e bine sa fie date cu loctite albastru o picatura si stranse cu o dinamometrica poate, poate nu. de exemplu, in tutorialele in care iti zice cum sa ajustezi rulmentii la paralever la 11xx gs/gsa, se recomanda sa nu pui loctite pe el, pentru ca daca ai probleme pe drum sa poti desface surubu respectiv; ca sa desfaci un surub cu loctite pe el, trebuie sa il incalzesti in prealabil, ca sa inmoi loctite-ul - daca nu faci asta cel mai probabil o sa strici spirele de pe filet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 poate, poate nu. de exemplu, in tutorialele in care iti zice cum sa ajustezi rulmentii la paralever la 11xx gs/gsa, se recomanda sa nu pui loctite pe el, pentru ca daca ai probleme pe drum sa poti desface surubu respectiv; ca sa desfaci un surub cu loctite pe el, trebuie sa il incalzesti in prealabil, ca sa inmoi loctite-ul - daca nu faci asta cel mai probabil o sa strici spirele de pe filet! Au adus truse de scule la Bavaria, complete si foarte frumoase... dar scumpe ca la balamuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 (editat) Intrebare pentru posesori:-ce contine trusa voastra de scule ?Eu am o trusa pentru soimii patriei ,o surubelnita ,o cheie de platic pentru buson ulei si 2 imbusuri....daca tre' sa dau fo' roata jos..de unde iau cheile necesare ? Am cautat prin toata motocicleta , n-am mai gasit nimic...sau tre' sa cumpar separat ? Am sa pun link la google-documents care le am eu si le folosesc mereu (le-am facut acum cateva luni): Trusa cu scule pe care o iau mereu la mine in excursii: nu este asa de grea cum pare din lista: http://docs.google.com/Doc?docid=0AR8u1Tfn...nFjOA&hl=en Altul este care iau in excursii mici: http://docs.google.com/Doc?docid=0AR8u1Tfn...mN2Zz&hl=en Si ultimul excursii medii, 2-3 zile: http://docs.google.com/Doc?docid=0AR8u1Tfn...uZGdx&hl=en Am preferat sa nu cumpar truse gata facute pentru BMW pentru ca nu merita pretul si uneori calitatea. Am luat seturi de bitzi din CrV pentru diverse: hex sockets, hex (inbus), T (torx) Mai am de luat un set E (negativul lui T), un T-55 si 2 chei dinamometrice pentru acasa. Mesaj completat -- Later edit: Am facut o poza, comentariile sunt in engleza ca sa o pun si pe un forum local -- Editat Decembrie 21, 2009 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Varianta de la SW-motech inseamna un crash bar complet .(piesa sudata)Varianta de la wunderlich este doar o "completare" pentru crash-bar-ul existent deja pe GSAdv., facand acelasi lucru -protectie laterala cilindru ,completarea adaugandu-se cu elemente demontabile. Pai eu am inteles asta. De fapt am si completat spunand ca varianta sw-motech e pentru cei care nu au fiare deloc sau pentru cei care vor sa schimbe fiarele originale bmw. In cazul adv, pentru ca fiarele originale se prelungesc si spre rezervor, cred ca varianta wunderlich e buna pentru ca se pune suplimentar si se pot pastra si fiarele originale, inclusiv cele de pe rezervor. Dar pentru gs-ul "simplu", tinand cont de faptul ca prelungirea wunderlich e 130 euro, varianta sw-motech (in jur de 150-160 euro) pare ceva mai sanatoasa fiind dintr-o singura bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Cred ca fiarele de la sw-motech isi fac treaba cel mai bine. Daca nu ma insel, parca si H&B fac ceva similar. Normal, asta e valabil pentru cei care nu au fiare deloc sau vor sa le schimbe pe cele originale bmw.Fierul ala trecut pe sub cilindru te scapa de orice protectie suplimentara din plastic sau altele. avantajul mare la SW e ca fierul e dintr-o bucata si implicit mai robust. la H&B parca e mai istet facuta partea de protectii a cilindrilor (oricum in mersul pe sosea si forestier light, protectiile de rezervor nu fac absolut nici o branza. bara care trece pe sub cilindri intr-adevar face toti banii insa nu-i nici macar ea infailibila. sunt situatii in care capacul cilindrului poate fi atins. una peste alta, vorbind de engine/tank guarduri cele de la H&B si SW mi se par cele mai sanatoase de pe piata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 Am ajuns in faza in care trebuie sa incerc sa-mi valorific epava. Eu tin rotile (cu spite si crampoane) si in rest as da-o cu totul. Ar ramane destule piese ce s-ar putea folosi: furca fata, bord, faruri, sei, baterie, rezervor si muuulte altele. Imi dau seama ca sunt sanse mici ca cineva de aici sa aiba nevoie de respectivele piese, dar m-am gandi ca o intrebare nu strica. Oricat as putea obtine pe ce-a mai ramas din gs-ul meu - tot ar fi ceva. Asa ca, daca stiti pe cineva.... se poate viziona in service la AB. In alta ordine de idei: cum o fi modelul 2010? Intleg ca ii pun motorul de pe HP2. Dar in rest? Oare o merita? Sau n-o fi mare diferenta si atunci ma pot orienta spre un motor la mana a doua putin folosit? Craciun fericit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.