Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ah, si daca tot veni vorba de SBS, am renuntat la ei taman pentru faptul ca un producator "decent" n-a fost in stare sa-ti dea seama ca placutele din spate la GS nu sunt simetrice. drept pentru care am fost nevoit sa polizez vreo 6 mm din placuta din interior ca sa incapa in etrier.

 

UPS! Tocmai le-am comandat... Dar am un set de pile bune:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat despre "GS" stii de la ce vine macar??????parca din ce imi aduc aminte ceva cu ....STRADA :)

 

"Das BuchstabenkĂźrzel GS stand zunächst fĂźr „Gelände/Sport“, später fĂźr „Gelände/StraĂe“."

 

La inceput GS a insemnat teren/sport, apoi teren/strada :baldy:

(la inceput = lansarea seriei GS prin 1980)

 

Am p-acasa primul pliant de la lansarea 1200GS in 2004, majoritatea pozelor sunt cu unul galben cu roti spitate si cauciucuri de teren, facand enduro prin Peru sau Chile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Das BuchstabenkĂźrzel GS stand zunächst fĂźr „Gelände/Sport“, später fĂźr „Gelände/StraĂe“."

 

La inceput GS a insemnat teren/sport, apoi teren/strada :baldy:

(la inceput = lansarea seriei GS prin 1980)

 

Am p-acasa primul pliant de la lansarea 1200GS in 2004, majoritatea pozelor sunt cu unul galben cu roti spitate si cauciucuri de teren, facand enduro prin Peru sau Chile...

Au fost si in Romania unul rosu si unul negru :) !!/index.php?showtopic=425314&hl=cristache

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut IANACHIME

FELICITARI PT ARTICOLUL DIN REV.MOTOCICLISM.......ieri mi-a dat-o un prieten de am citit despre balenele de 1600

 

tot vroiam sa-ti spun despre niste arcuri HYPERPRO PROGRESIVE pt adventure 2007 FARA ESA .......am ramas cu ele pe cap deoarece am schimbat anul trecut 2007 ca al tau ,cu 2010. cu ENDURO-ESA....daca stii cumva pe cineva care interseaza..ele sunt noi noute cred ca a fost vreo 200 si ceva de euro si le dau cu 150 euro...........poate mai negociez

 

in rest asfalt uscat sa ai

 

doctoru putin lovit de la arad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut IANACHIME

FELICITARI PT ARTICOLUL DIN REV.MOTOCICLISM.......ieri mi-a dat-o un prieten de am citit despre balenele de 1600

 

tot vroiam sa-ti spun despre niste arcuri HYPERPRO PROGRESIVE pt adventure 2007 FARA ESA .......am ramas cu ele pe cap deoarece am schimbat anul trecut 2007 ca al tau ,cu 2010. cu ENDURO-ESA....daca stii cumva pe cineva care interseaza..ele sunt noi noute cred ca a fost vreo 200 si ceva de euro si le dau cu 150 euro...........poate mai negociez

 

in rest asfalt uscat sa ai

 

doctoru putin lovit de la arad

 

multam

 

e...si eu pe acolo printre altii cu peste 100000 km la bord

buna ideea cu arcurile eu insa zic pas

insa daca aud ceva indrum spre tine

 

ce e aia ENDURO-ESA?

 

DRUMURI FRUMOASE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce e aia ENDURO-ESA?

 

ESA in varianta pt. GS :)

 

... These two inspirational motorcycles now enjoy the same trick ESA as an available option for many street-only models, but it's even more robust in this version. Called Enduro ESA, the push-button suspension has settings for pavement, and are displayed in the same manner as the street-oriented ESA. Load options are solo rider, rider with luggage, and passenger with three damper modes (Sport, Normal, and Comfort). Note that in all its street settings the front spring preload is always at the minimum. And like on the street bikes, there are little helmets and suitcases on the LCD portion of the dash to indicate your selections. Where the Enduro ESA takes one step further is with settings specifically for rugged terrain.

 

The Enduro portion of ESA has what are called Medium Reserves and Maximum Reserves - a small "mountain range" symbol in the LCD indicates the former, a larger symbol for the later. After choosing between Reserves, your next job is to select from Soft, Norm and Hard. In the Medium setting, front and rear preload will be increased to 50% of its adjustment. In the Maximum setting front and rear preload is 100%. Ground clearance in Maximum mode is approximately 20mm higher than in the solo rider on-road mode. When it's all said and done, a total of 15 suspension settings are possible with Enduro ESA.

 

I found my best experience with the Enduro ESA in the Medium Reserves setting with either a Norm or Hard selection depending on how gnarly the terrain. Conversely, the same selections in Maximum reserves often resulted in damping too harsh for my tastes and limited dirt experience

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ESA in varianta pt. GS :D

 

... These two inspirational motorcycles now enjoy the same trick ESA as an available option for many street-only models, but it's even more robust in this version. Called Enduro ESA, the push-button suspension has settings for pavement, and are displayed in the same manner as the street-oriented ESA. Load options are solo rider, rider with luggage, and passenger with three damper modes (Sport, Normal, and Comfort). Note that in all its street settings the front spring preload is always at the minimum. And like on the street bikes, there are little helmets and suitcases on the LCD portion of the dash to indicate your selections. Where the Enduro ESA takes one step further is with settings specifically for rugged terrain.

 

The Enduro portion of ESA has what are called Medium Reserves and Maximum Reserves - a small "mountain range" symbol in the LCD indicates the former, a larger symbol for the later. After choosing between Reserves, your next job is to select from Soft, Norm and Hard. In the Medium setting, front and rear preload will be increased to 50% of its adjustment. In the Maximum setting front and rear preload is 100%. Ground clearance in Maximum mode is approximately 20mm higher than in the solo rider on-road mode. When it's all said and done, a total of 15 suspension settings are possible with Enduro ESA.

 

I found my best experience with the Enduro ESA in the Medium Reserves setting with either a Norm or Hard selection depending on how gnarly the terrain. Conversely, the same selections in Maximum reserves often resulted in damping too harsh for my tastes and limited dirt experience

 

 

 

uauuuuuuuu

 

stii cum e aia cu COPII

cine are sa.i traiasca

cine nu sa nu.i doreasca

 

exact asta e zicala mea pentru ESA

 

cu cat mai multe fire, cu cat mai multa electronica cu atat mai multe drumuri la SERVICE SI REPREZENTANTE

 

ce pot face 4 degete dibace?

 

strang robinetul de la amortizorul spate

:)

la 100000 km cred ca mazim de 10 - 15 ori l.am atins

si asta ca am vrut sa vad diferenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe multi i- am auzit ca fug de ESA asta!

Eu il folosesc de cel putin 2-3 ori la fiecare tura si-l gasesc foarte misto!Depinde de drumuri,si cum in Romania gasesti tot felul de drumuri,apesi doar butonul!

In plus daca urci un pasager sau pui bagaje nu mai trebe sa umbli la robinet.

Nu l-am folosit inca niciodata asa in enduro mai serios dar ca idee,in setarea normala ajung aproape cu calcaiele jos iar in setarea"enduro mare"( mai e si un "enduro mic") nu mai ajung nici cu varfurile! Se ridica cel putin 15cm! Uun lucru bun daca ai de trecut un drum cu pietre,bolovani!

Acum daca s-o strica asa repede cum zic unii ramane de vazut,una peste alta nu-mi pare rau ca am dat banii pe el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da

 

asa fu in showroom

 

dar daca ar fi sa aleg la gsa intre cu si fara esa

am ales fara

 

Daca as baga grav macadam,drumuri forestiere,poate-poate as renunta la ea desi sincer, si un Ohlins se poate impusca fara sa aiba pompa controlata electronic. Pana acum,la BMW partea electronica nu m-a dezamagit. A fost tocmai partea mecanica,asta poate ca eram eu cu ochii ca pe butelie pe orice beculetz.

Insa pe asfalt ESA e o placere,schimbat pe stiff dupa ce ai iesit de pe autostrada unde l-ai avut pe moale. Mi se pare cea mai misto inventie de la painea feliata incoace. ASC nu l-am dibuit inca ce vrea sa faca (poate din cauza stilului de condus) sau ce face. Am incercat un K12R si S1000RR cu ASC amandoua si nu am inteles mare lucru.Probabil ca e util.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as baga grav macadam,drumuri forestiere,poate-poate as renunta la ea desi sincer, si un Ohlins se poate impusca fara sa aiba pompa controlata electronic. Pana acum,la BMW partea electronica nu m-a dezamagit. A fost tocmai partea mecanica,asta poate ca eram eu cu ochii ca pe butelie pe orice beculetz.

Insa pe asfalt ESA e o placere,schimbat pe stiff dupa ce ai iesit de pe autostrada unde l-ai avut pe moale. Mi se pare cea mai misto inventie de la painea feliata incoace. ASC nu l-am dibuit inca ce vrea sa faca (poate din cauza stilului de condus) sau ce face. Am incercat un K12R si S1000RR cu ASC amandoua si nu am inteles mare lucru.Probabil ca e util.

 

ESA e foarte bun! In plus are un sistem de evitare a cursei complete a pistonului culisant. Bottoming numesc englezii situatia. Pentru gustul meu personal ESA am gasit-o pea moale. Si pe setarea cea mai tare tot mi s-a parut moale pentru condus sportiv pe drumuri virajate. (L-am testtat pe un GS Adenture 2008 pe drumul de poiana cu pasager).

 

Cred ca cea mai buna combinatie pentru mine ar fi ESA cu amortizoare aftermarket probabil Willbers. Zic de Willbers pentru ca deja posed amortizoare mecanice Willbers care mi-au schimbat complet senzatia de a conduce GS-ul!

 

Doar ca ar fi mult mai comod sa nu mai stau cu cheia de amortizor si cu surubelnita la fiecare inceput de tura, sa imi setez suspensia in functie de drum si incarcare... Iar niste amortizoare Willbers pentru ESA au acelasi pret cu cele mecanice (cu conditia sa ai deja ESA pe GS:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam

 

e...si eu pe acolo printre altii cu peste 100000 km la bord

buna ideea cu arcurile eu insa zic pas

insa daca aud ceva indrum spre tine

 

ce e aia ENDURO-ESA?

 

DRUMURI FRUMOASE

 

multzam la fel

eu nu am asa multi km..cel putin pe gs..vreo 40000 si de toti vreo 60 de mii cu diverse motoare..adv este singuriul de care nu m-am plictisit..inca :)

stau cam prost cu timpul

in ce priveste arcurile progresive rezolva ft multe chestii la motoarele care nu sunt dotate cu ESA in speta optimizeaza ft mult suspensia..in aceste sens am avut oczia sa testez diverse mobre cu arcuri progresive

urma sa le pun ,in acest sens am cerut referinte la domnul TROIA,de unde le-am si luat

intr-un final am facut by back la 2007 cu 2010 iar asta are enduro ESA....PE CARE L-AM FOLOSIT IN TOATE VARIANTELE inclusiv soft enduro si hard enduro

personal agreez ideea deaorece sunt cam atehnic ,si ma enerveaza surubelnitzatu ,pe care il folosesc doar la caini si pisici cand le asamblez oasele la loc cu tije si suruburi ....nu mi-a placut niciodata ingineria ,am preferat meditizin ,asa ca am ajuns veterinar ,

ESA chiar se simte si este chiar distractiv ,mai ales cand treci in timpul mersului de pe confort pe sport sau viceversa

enduro esa este ft misto.......la intrebarea fara esa mi s-a spus la budapsta ca tre sa stau 5 luni dupa motor asa ca am renuntzat la idee mai ales ca vroiam 30 edition eu fiind fanul matoarelor albe........

acum nu mi-as mai lua fara ESA este ft comod si daca esti atent chiar se sesizeaza diferenta

asa ca am ramas cu 2 arcuri la pachet in garaj care daca interseaza pe careva le dau

 

astept cu interes mijlocul lunii aprilie cand sunt programat sa ma dau cu vacile de 1600 in budapesta ,asa de curiozitate.azi la budapesta s-a vandut primul gt 1600 dar la pretul de 28 de mii ...pas

desemenea am vazut cu ochi mei in viena vinerea trecuta cum au vandut 5 bmw-uri

2 adv ,un r 1200 r ,un k 1300 r si un f 800............deci se pare ca nu-i criza.....la ei

 

personal imi place mult k 1200 r sau r sport dar si k 1300 r dar fiind cu pasagera va trebuii sa ma orientez spre un turer dar nu anu asta..asteptam s treaca bolile copilariei la cele de 1600 si sa vedem in toamna rt-ul de 1300 cm racit pe apa de 128 de cai si 140nm

 

poate imi dai cand ai chef niste referinte despre dolomitii italieni

 

cu stima

HOUSE

 

 

in legatura cu pozele din revista super misto,anu asta vreau sa fac si eu pasul stelvio si ceva tura prin dolomiti si chammonix daca reusesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine nu are ESA ci robinet ca tot muritoru de rand, nu e sanatos sa il strangi in timp ce esti calare :) Tre dat jos, pusa mobra pe cricu central si apoi mesterit la el (robinetu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici regimul nu se poate face in mers la ESA (greutatea approx. pe mobra). Cand mobra sta pe loc trebuie sa alegi o persoana, 2 persoane, o pers + bagaj etc. Apoi in mers poti regla soft,medium,hard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici regimul nu se poate face in mers la ESA (greutatea approx. pe mobra). Cand mobra sta pe loc trebuie sa alegi o persoana, 2 persoane, o pers + bagaj etc. Apoi in mers poti regla soft,medium,hard.

 

 

adevaratl ESA se face la wilbers si se numeste WESA ,,,,,,,,,,doar ca trebuie sa le dai date despre cate kile ai tu pasagerul echipamentul pe unde mergi msi ce stil ai de condus

 

ESA este calculat pt un driver de 85 de kile....................asta considera fascisti media,,eu am 1.80 inaltime si 100 kile gol cu echipament am vreo 115 ....deci sex oral....

 

in plus wesa poate cobora mobra cu 6 cm ,eu personal am saua wunderlich low ergo pt ca altfel sunt putin balerin........

 

fac acum optmizare de ESA HYPERPRO ,WILBERS.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, WP au esa lor si merge bine pe mobre fara esa costa 1400 euro cu tot cu montaj,iti schimba arcuri telescoape si iti pune telecomanda pe bord,,,,,,,,,,,,ai avantajul ca poti regla ft aproape de adevar ,.........................oricum suspensiile de gs sunt facute de WP

 

HYPERPRO din OLANDA..................FAC OPTIMIZARE,,adica un modul care se cupleaza la esa existent ,se scoate mufa si se pune cipul lor..si tot asa bla bla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici regimul nu se poate face in mers la ESA (greutatea approx. pe mobra). Cand mobra sta pe loc trebuie sa alegi o persoana, 2 persoane, o pers + bagaj etc. Apoi in mers poti regla soft,medium,hard.

 

 

adevaratl ESA se face la wilbers si se numeste WESA ,,,,,,,,,,doar ca trebuie sa le dai date despre cate kile ai tu pasagerul echipamentul pe unde mergi msi ce stil ai de condus

 

ESA este calculat pt un driver de 85 de kile....................asta considera fascisti media,,eu am 1.80 inaltime si 100 kile gol cu echipament am vreo 115 ....deci sex oral....

 

in plus wesa poate cobora mobra cu 6 cm ,eu personal am saua wunderlich low ergo pt ca altfel sunt putin balerin........

 

fac acum optmizare de ESA HYPERPRO ,WILBERS.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, WP au esa lor si merge bine pe mobre fara esa costa 1400 euro cu tot cu montaj,iti schimba arcuri telescoape si iti pune telecomanda pe bord,,,,,,,,,,,,ai avantajul ca poti regla ft aproape de adevar ,.........................oricum suspensiile de gs sunt facute de WP

 

HYPERPRO din OLANDA..................FAC OPTIMIZARE,,adica un modul care se cupleaza la esa existent ,se scoate mufa si se pune cipul lor..si tot asa bla bla

Mesaj completat

Nici regimul nu se poate face in mers la ESA (greutatea approx. pe mobra). Cand mobra sta pe loc trebuie sa alegi o persoana, 2 persoane, o pers + bagaj etc. Apoi in mers poti regla soft,medium,hard.

 

 

adevaratl ESA se face la wilbers si se numeste WESA ,,,,,,,,,,doar ca trebuie sa le dai date despre cate kile ai tu pasagerul echipamentul pe unde mergi msi ce stil ai de condus

 

ESA este calculat pt un driver de 85 de kile....................asta considera fascisti media,,eu am 1.80 inaltime si 100 kile gol cu echipament am vreo 115 ....deci sex oral....

 

in plus wesa poate cobora mobra cu 6 cm ,eu personal am saua wunderlich low ergo pt ca altfel sunt putin balerin........

 

fac acum optmizare de ESA HYPERPRO ,WILBERS.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, WP au esa lor si merge bine pe mobre fara esa costa 1400 euro cu tot cu montaj,iti schimba arcuri telescoape si iti pune telecomanda pe bord,,,,,,,,,,,,ai avantajul ca poti regla ft aproape de adevar ,.........................oricum suspensiile de gs sunt facute de WP

 

HYPERPRO din OLANDA..................FAC OPTIMIZARE,,adica un modul care se cupleaza la esa existent ,se scoate mufa si se pune cipul lor..si tot asa bla bla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

Insa pe asfalt ESA e o placere,schimbat pe stiff dupa ce ai iesit de pe autostrada unde l-ai avut pe moale. Mi se pare cea mai misto inventie de la painea feliata incoace. [...]

 

nu-i foarte on topic insa de ce ar vrea cineva sa mearga cu suspensiile moi pe autostrada unde se presupune ca suprafata de rulare nu prea e denivelata si vitezele de deplasare sunt mari si foarte mari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i foarte on topic insa de ce ar vrea cineva sa mearga cu suspensiile moi pe autostrada unde se presupune ca suprafata de rulare nu prea e denivelata si vitezele de deplasare sunt mari si foarte mari?

 

Intrebarea asta mi-am pus-o si eu... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i foarte on topic insa de ce ar vrea cineva sa mearga cu suspensiile moi pe autostrada unde se presupune ca suprafata de rulare nu prea e denivelata si vitezele de deplasare sunt mari si foarte mari?

Asa merg chopperistii cu ghidoane inalte ! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi mi-am luat si eu in primire GS-ul :laugh:

 

Am gasit poza asta pe net in urma cu ceva timp:

 

gs2.jpg

 

...si am inceput sa visez la ea.

 

Asa ca, exceptand unele mici detalii (cauciucuri enduro, protectie far si parbrizul fumuriu la care am renuntat desi il comandasem) am luat-o identica, inclusiv nimicuri gen protectiile de cadru, bara pt. navi, protectiile de maini mai cuprinzatoare, spatarul pt. pasager etc. Senzationale mi se par proiectoarele LED care ajuta foartea mult la vizibilitatea in trafic dar si lumineaza extraordinar noaptea. (le-as recomanda clar in comparatie cu clasicele "xenoane" ilegale montate de te miri cine)

 

P1010481.jpg

P1010485.jpg

 

Am apucat sa fac doar 200km azi dupa ce am plecat de la birou, cuminte din cauza rodajului. Mi s-a recomandat sa nu sar de 4500rpm in primii 2-300 km si nu mai mult de 6000rpm pana la 1000km iar la max 1300km sa fac primul schimb de ulei. Nu sunt foarte incantat de zgomotul tobei, avand in vedere ca merg si la drumuri lungi; ca si detaliu, mi-ar fi placut ca ceasul sa fie adisat permanent la bord, nu alternand cu celelalte functii ale computerului. :laugh:

 

Vremea se anunta buna pt. weekend asa ca sper sa mai bag cateva sute de km. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Astazi mi-am luat si eu in primire GS-ul :laugh:

Vremea se anunta buna pt. weekend asa ca sper sa mai bag cateva sute de km. :bounce:

 

Sa o stapanesti si folosesti cu placere :laugh:! Plimbari faine in w-e :) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...