Adyp Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Salut, pana acum am citit , dar acum apelez pentru putin ajutor sau un sfat. Am un r1-rn09 2002 si o problema cu cel putin un furtun de apa, cel de sus din partea dreapta mai gros ce cred ca vine de la termostat la radiator. Arata ca si cum ar fi fost taiat. cumva pe interiorul curburii cam 5 mm. Precizez ca diametrele de la capete sunt putin diferite. De unde as putea gasi cel putin acest furtun sau ma gandesc ca s-ar potrivi de la unu de masina ce are asa cot la 90, cred ca as putea largi unul din capete putin. Multumesc Cauta si tu unul original, nu cred ca e o suma mare un astfel de furtun. Daca tii neaparat sa mergi cu ea pana gasesti, mergi in Vitan cu furtunul in mana si cauta unul asemanator, mai tai/ajustezi tu. Oricum, verifica daca functioneaza bine circuitul vasului de expansiune si restul de furtune, pare destul de umflat acel furtun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Prea bine nu arata nici asta nici inca 1-2, cred ca abandonez improvizatul si o las asa pana ii iau un set de furtune de calitate mai ok. Instalatia e ok, e umflat de gulerul stutului pe care intra plus apa fierbinte ce l-a facut sa se lase, presiune prea mare nu are de unde sa faca. Merci Adyp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 esti idolul meu... a fost doar o curiozitate. eram liber pe drum si-am zis sa incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 (editat) Aici as putea sa va ajut eu ca sa nu mai visati.Stati linistiti ca nu e placut la 3..,te bate aia cu coasa pe spate.Totusi R1 ramane o moto deosebita orice top speed ar avea,dar prea naravasa pt strada.Parerea mea.Am avut in teste vreo 3(01,02,05),usoara si rea as cataloga-o,dar prea mica de mine.Va urmaresc topicul din cand in cand. TU esti idolul meu ! Si "Busa" care prinde "3.." Deasemenea sunt ferm convins ca acel dulap caruia ii spui motocicleta e mult mai bun pe strazile si orasele din Ro decat "R1 cea naravasa"... Si cand le-ai avut tu "in teste",cum le-ai testat?Te-ai suit pe ele si le-ai dat "capat"?Si ai decretat ca nu fug "ca Busa". Da,nu fug ca Busa,dar la prima curba te-au pierdut. Editat Iunie 24, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Nu a zis-o cu rautate, Emil e un baiat finutz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 d211-le e o guma extrema. extrem de buna cand e calda, extrem de alunecoasa cand nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Mda,e grele.Eu test nu spun atunci cand merg pana la colt si schimb 3 viteze.Am mers zi de zi 2-3 saptamani.As vrea sa ai 190cm si 110kg+ si probleme la coloana si cervicala provocate in timp de o pozitia pe sportiva si sa te vad ce moto iti iei.Eu nu ti-am jignit moto,ba am laudat-o.In general prietenii pe care-i am cu r1 sunt baieti fini.Fiecare isi ia agregatul care ai indeplineste cat mai mult cerintele de care are nevoie.Eu merg cu multe moto,ieri am mers cu 954 de exemplu.O moto draguta,usoara si rea,dar lenesa fata de r1.Ma simt insa in nesiguranta pe strada cu asa ceva,salta nasul imediat si eu chiar folosesc la propriu motorets.Motoreta pe care o am este mai docila,ofera o protectie mai buna la vant si la mers,este alta clasa,nu o sportiva pur sange.Este varianta pe care o alegi cand vrei sa risti mai putin,sa nu te mai dai pe o roata,cand imbatranesti,vrei touring cu sau fara pasager.R1 e singura moto care ma bate pe 402m,rolling la orice viteza decenta,dar pierde la top speed sau pe o mila.Imi place si as folosi+o strict pentru circuit sau pe strada daca as avea taria de caracter sa merg 50-90-140.Din pacate nu o am.Speed demon este activ si la 40 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 d211-le e o guma extrema. extrem de buna cand e calda, extrem de alunecoasa cand nu D211nu se mai fabrica, doar D211 GP Racer. Si 211 si 212 au si compozitii soft, soft -mediu, care-s aderente si la rece. De la mediu, mediu-hard si hard, intr-adevar, tre incalzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 ziceam apropo de baiatul care a mers vitejeste pe ploaie cu d211 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 d211-le e o guma extrema. extrem de buna cand e calda, extrem de alunecoasa cand nu ete ca am mers cu ea si pe rece. cei drept mers decent, uneori sportiv. mai jos iti raspunde Jagi care are mai multa experienta decat mine. poate si decat tine. D211nu se mai fabrica, doar D211 GP Racer. Si 211 si 212 au si compozitii soft, soft -mediu, care-s aderente si la rece. De la mediu, mediu-hard si hard, intr-adevar, tre incalzite. corectsi bine specificat. ziceam apropo de baiatul care a mers vitejeste pe ploaie cu d211 am dat doar un exemplu care nu il practic zilnic. ci doar s-a intamplat odata. desi pari un baiat de treaba, la fazele astea imi lasi o impresie gresita. pari a fi genul de om care iese duminica dupa ce toata saptamana verifica starea meteo pe toate site-urile si statiile meteo.dar nu inainte de a cere sfatul unui cercetator britanic si aprobarea duhovnicului. c'mon man. daca ai motorul setat corespunzator, asfaltul e ok, guma e intr-o stare buna (noua) incalzita bine... nu vad unde sa fie problema. nu am spus ca am mers vitejeste, ci am dat un exemplu ca se poate,dar cu riscurile aferente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Salut. Tocmai ce-am intrat in grupul detinatorilor de R1 si sunt mandrul posesor al unuia din 2009, cu un face-lift de 2013. Momentan reparam ceva bubite estetice si inconsistente, dar imediat ce e gata, revin cu mai multe poze. Pt moment, un teaser Stupid iPhone... imi intoarce pozele la upload... de asta e vorba ? http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=514439&selpic=2&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 (editat) Nu cumpara Bogdan mobre furate Editat Iunie 24, 2013 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 nu cred ca e furata gixule... are multe elemente asemanatoare de aceea ziceam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 ete ca am mers cu ea si pe rece. cei drept mers decent, uneori sportiv. mai jos iti raspunde Jagi care are mai multa experienta decat mine. poate si decat tine. corectsi bine specificat. am dat doar un exemplu care nu il practic zilnic. ci doar s-a intamplat odata. desi pari un baiat de treaba, la fazele astea imi lasi o impresie gresita. pari a fi genul de om care iese duminica dupa ce toata saptamana verifica starea meteo pe toate site-urile si statiile meteo.dar nu inainte de a cere sfatul unui cercetator britanic si aprobarea duhovnicului. c'mon man. daca ai motorul setat corespunzator, asfaltul e ok, guma e intr-o stare buna (noua) incalzita bine... nu vad unde sa fie problema. nu am spus ca am mers vitejeste, ci am dat un exemplu ca se poate,dar cu riscurile aferente. Duminica dimineata...dacă e cald afară 0:); nu-mi plac riscurile. Nu am depăşit niciodată viteza legală! Sunt motociclistul model! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Duminica dimineata...dacă e cald afară 0:); nu-mi plac riscurile. Nu am depăşit niciodată viteza legală! Sunt motociclistul model! te-as pune in rama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 (editat) Multumesc! Lasand gluma la o parte, ceea ce vroiam sa zic este ca d211 (de exemplu) nu sunt facute pentru ploaie. Jagi imi explica cum e cu soft,mediu,hard (stiam de ele), dar asta se aplica la asfaltul uscat. Pur si simplu banda de rulare nu este gandita sa "scuipe" apa de pe linia de contact. Practic tot timpul stai pe o pelicula de apa. Gumele de apa (de viteza) tre sa arate cam asa: http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=78348 Gumele stradale care de obicei sunt bune si de mers pe ploaie au canalele gandite pentru situatia asta. Acum am si eu gume stradale pe a mea pentru ca o folosesc zilnic. Din cate am citit pe aici esti pasionat de moto si ai lucrat mult la Ducati-ul tau ceea ce ar trebui sa insemne ca ai citit cate ceva despre domeniul asta. Am sarit de fund in sus pentru ca mi s-a parut un risc prea mare si inutil experienta ta. Ceva de genul - hai sa dau discurile de frana cu spray de vaselina si dup-aia sa fac o coborare pe serpentine...sa vedem ce se intampla. In rest...fiecare face ceea ce vrea PS: Oare cati merg pe strada cu compozitie soft avand in vedere ca un set te duce spre 400 euro si te tine sub 5000km? Editat Iunie 25, 2013 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 /index.php?/topic/698321-set-dunlop-gp212pro-medium-soft/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Pur si simplu banda de rulare nu este gandita sa "scuipe" apa de pe linia de contact. Practic tot timpul stai pe o pelicula de apa. Sunt constient de asta. doar ca am explicat clar ca s-a intamplat o singura data. eram liber, drumul suficient de larg (bucuresti-bacau) oarecum din neatentie, m-am trezit ca sfidez anumite reguli ale fizicii. Gumele de apa (de viteza) tre sa arate cam asa: http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=78348 Gumele stradale care de obicei sunt bune si de mers pe ploaie au canalele gandite pentru situatia asta. Acum am si eu gume stradale pe a mea pentru ca o folosesc zilnic. pai aia e, ca D211 este o guma de strada. doar ca nu e cea mai perfecta pe ploaie. cel putin pe asfaltul lucios e grav. in cazul specificat de mine, asfaltul era aderent. Din cate am citit pe aici esti pasionat de moto si ai lucrat mult la Ducati-ul tau ceea ce ar trebui sa insemne ca ai citit cate ceva despre domeniul asta Am sarit de fund in sus pentru ca mi s-a parut un risc prea mare si inutil experienta ta.. da, m-am documentat si am lucrat cat de cat la motor. a fost doar o experienta care pur si simplu m-am trezit in ea. PS: Oare cati merg pe strada cu compozitie soft avand in vedere ca un set te duce spre 400 euro si te tine sub 5000km? eu sunt unul din ei. cred ca siguranta o pun inaintea cheltuielilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Am o mica problema, am un Yamaha R1 din 2000, in toate treptele de viteza pana la 5 se tureaza pe rosu si in treapta 6 ramane la 11 rpm nu mai intra pe rosu, deci nu atinge 300. Vreau sa stiu daca este o problema sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Si eu sustin ca D211 nu e bun deloc pe ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Pai in general mersul pe ploaie nu e bun deloc, cu sau fara cine stie ce inventii SF de mers pe ud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 ajut un prieten...ocazie buna pt cine doreste un combinezon apraope nou, la pret de nimc /index.php?/topic/699236-probiker-prx/ bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 I-am montat si eu quickshifter-ul. Recunosc, e foarte interesanta senzatia. @Jagi: Am schimbat la 12.000, in toate treptele, si e ok, n-au fost probleme. In weekend mergem sa vedem cat e de distractiva pe Tihuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Am o mica problema, am un Yamaha R1 din 2000, in toate treptele de viteza pana la 5 se tureaza pe rosu si in treapta 6 ramane la 11 rpm nu mai intra pe rosu, deci nu atinge 300. Vreau sa stiu daca este o problema sau nu. Cu vintul din spate, si putin la vale, tot nu se tureaza? Citi dinti ai la pinion si foaia spate? Oricum, 300km/h real, e foarte departe, ce vezi pe bord, e o pacaleala. Monteaza un GPS, ca sa-ti faci o impresie. Editat Iulie 17, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.