Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

d211-le e o guma extrema. extrem de buna cand e calda, extrem de alunecoasa cand nu

ete ca am mers cu ea si pe rece. cei drept mers decent, uneori sportiv.

mai jos iti raspunde Jagi care are mai multa experienta decat mine. poate si decat tine.

 

D211nu se mai fabrica, doar D211 GP Racer. Si 211 si 212 au si compozitii soft, soft -mediu, care-s aderente si la rece. De la mediu, mediu-hard si hard, intr-adevar, tre incalzite.

corectsi bine specificat.

 

ziceam apropo de baiatul care a mers vitejeste pe ploaie cu d211

am dat doar un exemplu care nu il practic zilnic. ci doar s-a intamplat odata. desi pari un baiat de treaba, la fazele astea imi lasi o impresie gresita. pari a fi genul de om care iese duminica dupa ce toata saptamana verifica starea meteo pe toate site-urile si statiile meteo.dar nu inainte de a cere sfatul unui cercetator britanic si aprobarea duhovnicului.

 

c'mon man. daca ai motorul setat corespunzator, asfaltul e ok, guma e intr-o stare buna (noua) incalzita bine... nu vad unde sa fie problema. nu am spus ca am mers vitejeste, ci am dat un exemplu ca se poate,dar cu riscurile aferente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.

Tocmai ce-am intrat in grupul detinatorilor de R1 :) si sunt mandrul posesor al unuia din 2009, cu un face-lift de 2013.

Momentan reparam ceva bubite estetice si inconsistente, dar imediat ce e gata, revin cu mai multe poze.

Pt moment, un teaser :D

 

Stupid iPhone... imi intoarce pozele la upload...

de asta e vorba ? http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=514439&selpic=2&zoom=1#foto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ete ca am mers cu ea si pe rece. cei drept mers decent, uneori sportiv.

mai jos iti raspunde Jagi care are mai multa experienta decat mine. poate si decat tine.

 

corectsi bine specificat.

 

am dat doar un exemplu care nu il practic zilnic. ci doar s-a intamplat odata. desi pari un baiat de treaba, la fazele astea imi lasi o impresie gresita. pari a fi genul de om care iese duminica dupa ce toata saptamana verifica starea meteo pe toate site-urile si statiile meteo.dar nu inainte de a cere sfatul unui cercetator britanic si aprobarea duhovnicului.

 

c'mon man. daca ai motorul setat corespunzator, asfaltul e ok, guma e intr-o stare buna (noua) incalzita bine... nu vad unde sa fie problema. nu am spus ca am mers vitejeste, ci am dat un exemplu ca se poate,dar cu riscurile aferente.

 

Duminica dimineata...dacă e cald afară 0:); nu-mi plac riscurile. Nu am depăşit niciodată viteza legală! Sunt motociclistul model!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duminica dimineata...dacă e cald afară 0:); nu-mi plac riscurile. Nu am depăşit niciodată viteza legală! Sunt motociclistul model!

te-as pune in rama. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc! :lol:

 

Lasand gluma la o parte, ceea ce vroiam sa zic este ca d211 (de exemplu) nu sunt facute pentru ploaie. Jagi imi explica cum e cu soft,mediu,hard (stiam de ele), dar asta se aplica la asfaltul uscat.

Pur si simplu banda de rulare nu este gandita sa "scuipe" apa de pe linia de contact. Practic tot timpul stai pe o pelicula de apa.

 

Gumele de apa (de viteza) tre sa arate cam asa: http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=78348

Gumele stradale care de obicei sunt bune si de mers pe ploaie au canalele gandite pentru situatia asta. Acum am si eu gume stradale pe a mea pentru ca o folosesc zilnic.

 

Din cate am citit pe aici esti pasionat de moto si ai lucrat mult la Ducati-ul tau ceea ce ar trebui sa insemne ca ai citit cate ceva despre domeniul asta.

Am sarit de fund in sus pentru ca mi s-a parut un risc prea mare si inutil experienta ta. Ceva de genul - hai sa dau discurile de frana cu spray de vaselina si dup-aia sa fac o coborare pe serpentine...sa vedem ce se intampla. :tomato:

 

 

In rest...fiecare face ceea ce vrea :peace:

 

 

 

PS: Oare cati merg pe strada cu compozitie soft avand in vedere ca un set te duce spre 400 euro si te tine sub 5000km?

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pur si simplu banda de rulare nu este gandita sa "scuipe" apa de pe linia de contact. Practic tot timpul stai pe o pelicula de apa.

Sunt constient de asta. doar ca am explicat clar ca s-a intamplat o singura data. eram liber, drumul suficient de larg (bucuresti-bacau) oarecum din neatentie, m-am trezit ca sfidez anumite reguli ale fizicii.

 

Gumele de apa (de viteza) tre sa arate cam asa: http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=78348

Gumele stradale care de obicei sunt bune si de mers pe ploaie au canalele gandite pentru situatia asta. Acum am si eu gume stradale pe a mea pentru ca o folosesc zilnic.

 

pai aia e, ca D211 este o guma de strada. doar ca nu e cea mai perfecta pe ploaie. cel putin pe asfaltul lucios e grav. in cazul specificat de mine, asfaltul era aderent.

 

Din cate am citit pe aici esti pasionat de moto si ai lucrat mult la Ducati-ul tau ceea ce ar trebui sa insemne ca ai citit cate ceva despre domeniul asta

Am sarit de fund in sus pentru ca mi s-a parut un risc prea mare si inutil experienta ta..

da, m-am documentat si am lucrat cat de cat la motor.

a fost doar o experienta care pur si simplu m-am trezit in ea.

PS: Oare cati merg pe strada cu compozitie soft avand in vedere ca un set te duce spre 400 euro si te tine sub 5000km?

eu sunt unul din ei. ;) cred ca siguranta o pun inaintea cheltuielilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mica problema, am un Yamaha R1 din 2000, in toate treptele de viteza pana la 5 se tureaza pe rosu si in treapta 6 ramane la 11 rpm nu mai intra pe rosu, deci nu atinge 300. Vreau sa stiu daca este o problema sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

I-am montat si eu quickshifter-ul. Recunosc, e foarte interesanta senzatia. :D

@Jagi: Am schimbat la 12.000, in toate treptele, si e ok, n-au fost probleme. In weekend mergem sa vedem cat e de distractiva pe Tihuta. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mica problema, am un Yamaha R1 din 2000, in toate treptele de viteza pana la 5 se tureaza pe rosu si in treapta 6 ramane la 11 rpm nu mai intra pe rosu, deci nu atinge 300. Vreau sa stiu daca este o problema sau nu.

Cu vintul din spate, si putin la vale, tot nu se tureaza? Citi dinti ai la pinion si foaia spate? Oricum, 300km/h real, e foarte departe, ce vezi pe bord, e o pacaleala. Monteaza un GPS, ca sa-ti faci o impresie.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si al meu accelera greu de la 270 la 299 desi motorul porneste usor ,trage grav,nu bate nu trancane....am pus,am dres ,ulei ,filtre ,bujii ,tobe,resoftari peste resoftari si P.LA....tot greu accelera...

La un moment dat FACE PALM si DOUBLE FACE PALM .....NU AM BAGAT PRESIUNE IN ANVELOPE [dooh] .Mergeam cu 2 pe fata ,1.8 spate

O sa pun presiune macar un 2.5 la amandoua roti si o sa-i dau un run...ar trebui sa se schimbe datele problemei :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un mic feedback...personal,si fara vreo reclama ascuna!

anul trecut am folosit la R1 2002 ulei de motor bel ray exs sintethyc ester 15w50.rezultatele:cutia functiona frumos,motorul se auzea frumos,iar la schimbul de 5500km mancase aprox 100ml.culoare ok,miros ok,toate bune.printr-un concurs de imprejurari anul acesta primul schimb l-am facut cu motorex top speed 10w40,rezutatele:cutia functiona anevoios,motorul cam zgomotos,motorul se incalzea muuult mai repede si mai des(antigel schimbat odata cu uleiul in ambele cazuri),iar la schimbul de 5500km mancase peste 400ml,ars uleiul rau,subtiat mai ceva ca apa de la robinet,miros de porc prajit.schimbat din nou cu bel ray exs sintehyc ester 15w50 si si-a revenit din nou motorasul:cutie perfecta,motorul a revenit pe silent :peace: precizez ca modul de utilizare a fost relativ acelasi cu o mare diferenta in favoarea bel ray-ului:pe sfarsitul "vietii" schimbului de anul trecut,la 4500km,am mers pe Hungaroring la o zi completa de dat,adica 160 de minute in regim destul de "forja",ori anul acesta cu motorex n-a fost nici un track-day,doar concediu in regim de batranei.ma gandeam ca e un feedback util,daca nu e asa,nu- bagati in seama :hug:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un mic feedback...personal,si fara vreo reclama ascuna!

anul trecut am folosit la R1 2002 ulei de motor bel ray exs sintethyc ester 15w50.rezultatele:cutia functiona frumos,motorul se auzea frumos,iar la schimbul de 5500km mancase aprox 100ml.culoare ok,miros ok,toate bune.printr-un concurs de imprejurari anul acesta primul schimb l-am facut cu motorex top speed 10w40,rezutatele:cutia functiona anevoios,motorul cam zgomotos,motorul se incalzea muuult mai repede si mai des(antigel schimbat odata cu uleiul in ambele cazuri),iar la schimbul de 5500km mancase peste 400ml,ars uleiul rau,subtiat mai ceva ca apa de la robinet,miros de porc prajit.schimbat din nou cu bel ray exs sintehyc ester 15w50 si si-a revenit din nou motorasul:cutie perfecta,motorul a revenit pe silent precizez ca modul de utilizare a fost relativ acelasi cu o mare diferenta in favoarea bel ray-ului:pe sfarsitul "vietii" schimbului de anul trecut,la 4500km,am mers pe Hungaroring la o zi completa de dat,adica 160 de minute in regim destul de "forja",ori anul acesta cu motorex n-a fost nici un track-day,doar concediu in regim de batranei.ma gandeam ca e un feedback util,daca nu e asa,nu- bagati in seama

 

E bine de stiut.

Eu am fol Castrol 10w-50 full sinth luat de pe Louis.In primavara,cand era friguletz afara,10 grade,etc,nu functiona ok deloc,dar cum a dat caldura,s-a schimbat motoreta : uleiul intra foarte repede in temp,cutia mere perfect,s-a simtit diferenta,totul mere smooth,dar acum,dupa 4200km si-a piedrut din prop.Vorba aia : nu mai mere cum merea,nu mai intra cum intra :P.

Deci Castrol 10w-50 full sinth - 9/10.Cu 2 observatii : nu mere bine la temp scazute,si schimb la 3500-4000 maxim.

 

In alta ordine de idei,as vrea sa comand un kit de site A&R pt r1-2004.Ce pret ar fi,aduce cineva?De care sa iau,race sau track?Unde gasesc asa ceva,doar pe ebay?

Stiu ca sunteti cativa pe aici care aveti asa ceva,de unde le-ati luat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine de stiut.

Eu am fol Castrol 10w-50 full sinth luat de pe Louis.In primavara,cand era friguletz afara,10 grade,etc,nu functiona ok deloc,dar cum a dat caldura,s-a schimbat motoreta : uleiul intra foarte repede in temp,cutia mere perfect,s-a simtit diferenta,totul mere smooth,dar acum,dupa 4200km si-a piedrut din prop.Vorba aia : nu mai mere cum merea,nu mai intra cum intra :P.

Deci Castrol 10w-50 full sinth - 9/10.Cu 2 observatii : nu mere bine la temp scazute,si schimb la 3500-4000 maxim.

 

In alta ordine de idei,as vrea sa comand un kit de site A&R pt r1-2004.Ce pret ar fi,aduce cineva?De care sa iau,race sau track?Unde gasesc asa ceva,doar pe ebay?

Stiu ca sunteti cativa pe aici care aveti asa ceva,de unde le-ati luat?

Cel mai usor le iei de pe ebay, eu acu un an am dat vreo 500 lei pe ele la mine acasa, si daca tot ii desfaci alea sa ii spargi si catalizatorul. Au aparut acum unele la A&R strict pt pista pe alea sa le cumperi, eu pe alea le-am avut si se auzeam super. Un mic dezavantaj este acela ca o sa creasca consumul, si o sa iti varieze relantiul. Dar motoreta se va auzi si se va simti total diferit. Am niste filme cu a mea daca vrei iti arat pe pm. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine de stiut.

Eu am fol Castrol 10w-50 full sinth luat de pe Louis.In primavara,cand era friguletz afara,10 grade,etc,nu functiona ok deloc,dar cum a dat caldura,s-a schimbat motoreta : uleiul intra foarte repede in temp,cutia mere perfect,s-a simtit diferenta,totul mere smooth,dar acum,dupa 4200km si-a piedrut din prop.Vorba aia : nu mai mere cum merea,nu mai intra cum intra :P.

Deci Castrol 10w-50 full sinth - 9/10.Cu 2 observatii : nu mere bine la temp scazute,si schimb la 3500-4000 maxim.

 

In alta ordine de idei,as vrea sa comand un kit de site A&R pt r1-2004.Ce pret ar fi,aduce cineva?De care sa iau,race sau track?Unde gasesc asa ceva,doar pe ebay?

Stiu ca sunteti cativa pe aici care aveti asa ceva,de unde le-ati luat?

Daca te mai intereseaza A&R, poti sa incerci direct la ei pe site. Nu mai tin minte cat am platit, dar au fost cat se poate de promti. Pachetul a ajuns in mai putin de 2 saptamani.

Link...http://www.aandrmotorsport.com/store/index.php?dispatch=categories.view&category_id=1223

 

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te mai intereseaza A&R, poti sa incerci direct la ei pe site. Nu mai tin minte cat am platit, dar au fost cat se poate de promti. Pachetul a ajuns in mai putin de 2 saptamani.

Link...http://www.aandrmotorsport.com/store/index.php?dispatch=categories.view&category_id=1223

 

Toate cele bune!

 

Aham,deci mere si de la ei de pe site.Foarte fain,mere cu cont de paypal sau cu card?Si vad ca scrie 65$,cam cat mai costa transportul?

 

@ Shobo :

 

Aveam tobele stock cum au iesit din fabrica,problema era ca pur si simplu era prea silentioasa,adica o auzeam numa eu stand pe ea.Era chiar periculos.

Mi-am dat jos tobele,le-am desfacut si am scos compartimentele acelea din ele.Am pastrat sitele si packing-ul de vata.Dar acum se aude bine doar in ture inalte,dupa 9000,in joase si medii se aude tare si spart,nu-mi place,prea urla.

 

Deci tu te referi la modelul track,nu race?Difera asa mult?Eu ma gandeam la modelul race,as vrea sa se auda,dar sa nu fie enervante la un drum de peste 100km.Bine,nu e batut in cuie,daca zici ca se aude mai fain track,imi iau track.

Daca zici ca ai niste filmulete,chiar as vrea sa le vad.Trimitemi-le pe pm te rog.Sau mail : xavier_rochas@yahoo.com

 

Mersi de lamuriri colegii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham,deci mere si de la ei de pe site.Foarte fain,mere cu cont de paypal sau cu card?Si vad ca scrie 65$,cam cat mai costa transportul?

 

@ Shobo :

 

Aveam tobele stock cum au iesit din fabrica,problema era ca pur si simplu era prea silentioasa,adica o auzeam numa eu stand pe ea.Era chiar periculos.

Mi-am dat jos tobele,le-am desfacut si am scos compartimentele acelea din ele.Am pastrat sitele si packing-ul de vata.Dar acum se aude bine doar in ture inalte,dupa 9000,in joase si medii se aude tare si spart,nu-mi place,prea urla.

 

Deci tu te referi la modelul track,nu race?Difera asa mult?Eu ma gandeam la modelul race,as vrea sa se auda,dar sa nu fie enervante la un drum de peste 100km.Bine,nu e batut in cuie,daca zici ca se aude mai fain track,imi iau track.

Daca zici ca ai niste filmulete,chiar as vrea sa le vad.Trimitemi-le pe pm te rog.Sau mail : xavier_rochas@yahoo.com

 

Mersi de lamuriri colegii.

Eu am platit direct cu cardul, fara PayPal fara nici o problema. Transportul parca undeva in jur de 35 dolari, dar poti sa ii intrebi intr-un mail. La care se mai adauga tva 24% din valoarea produsului la vama (daca nu cunosti pe cineva pe acolo). Filmulete cu sunet au si cei de pe site...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...