Cip M Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 @ art - stiu ca sunt dus @ Jagi - adevarat si cu Mivv-ul si cu placutele . Le trec tot la "iepuras" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 (editat) Hai sa scriu si eu ce i-am facut pana acuma la R1 pt sezonul 2013 : - resoftat ECU - radiator suplimentar - lichid de racire nou - acceleratie rapida Robby moto - quickshifter Cordona - scarite reglabile - semighidoane Vortex - manete frana si acceleratie reglabile - mansoane - furtune de frana Hell - lichid de frana Motul RBF - roti usoare PVM - discuri de frana noi - filtru aer Pipercross - bujii noi - protectii laterale motor R&G - protectii ax fata+spate - lant 520 cu pinion -1 si foaie +2 - portiunea din toba cu catalizatorul inlocuita cu un Y de la Arrow fara catalizator - revopsit carene - unele suruburi si alte maruntisuri inlocuite Urmeaza : - service complet la furca fata - schimb de ulei si filtru - un set nou de cauciucuri Daca o sa fiu cuminte , poate-mi aduce "iepurasul de Paste" si o pompa de frana Brembo RCS , un Ohlins pe spate si un IRC Traction Control ) Pt. multe din piese si pt. resoftare ii multumesc si pe aceasta cale lui Jagi care sa dovedit a fi un tip extraordinar ! Super lista ! Spune-mi te rog, ai gasit o mina de aur prin gradina la tine? Editat Februarie 8, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 si apoi o vinzi..nu???? ... cam toate modificarile tale..dau spre circuit.... sa speram ca in curand o sa ai si unde!! bravo!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Spune-mi te rog, ai gasit o mina de aur prin gradina la tine? Am prins pestisorul de aur ) Lasand gluma la o parte , am investit niste banuti intr-o motocicleta care dupa parerea mea merita efortul. si apoi o vinzi..nu???? ... cam toate modificarile tale..dau spre circuit.... sa speram ca in curand o sa ai si unde!! bravo!! Nu e de vanzare , cel putin nu in 2013. Ai dreptate , o pregatesc pt. circuit si am noroc ca-s aproape de cele din Ungaria ,Cehia si Slovacia, ca pana se face la noi imbatranim . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 si apoi o vinzi..nu???? ... cam toate modificarile tale..dau spre circuit.... sa speram ca in curand o sa ai si unde!! bravo!! Face 3 ore pina la Hungaroring, si vreo 2 ore pina la Euroring. Sint multi vitezisti a granita cu Ungaria care pling ca nu au circuit in tara , sint curios, citi ar veni la Bucuresti, sa conduca 6-7-8 ore, in loc sa dea o raita pe Hungaro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Eu unul sigur nu as merge pana la Adancata sau Tg. Mures , decat o data de curiozitate , pt. ca am mult mai aproape Hungaroring , Pannoniaring , Euroring si daca ma gandesc la autostrazi si calitatea drumurilor ajung mai repede si la Slovakiaring . Hai cu vremea buna ca deja ma enerveaza frigul si zapada cand am motorul gata pregatit , in casa , langa calorifer ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) Salut,am schimbat oala de la ambreaj(r1 2004),am scapat de zgomult acela infernal produs de arcurile uzate ale oalei ambreajului,dar mai are un zgomot usor sesizabil care dispare in momendul cand apas maneta de la ambreaj…e normal ?repet e usor sesizabil sau e uzat rulmentul de presiune ,sau acel rulment pe ace pe care vine ambreajul(aveau un oarecare joc acel rulmentul pe ace)....................... Editat Februarie 10, 2013 de flubber26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 ai pus oala noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 nu e noua , provine de pe un r1 2006 avariat , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Hai sa scriu si eu ce i-am facut pana acuma la R1 pt sezonul 2013 : - resoftat ECU - radiator suplimentar - lichid de racire nou - acceleratie rapida Robby moto - quickshifter Cordona - scarite reglabile - semighidoane Vortex - manete frana si acceleratie reglabile - mansoane - furtune de frana Hell - lichid de frana Motul RBF - roti usoare PVM - discuri de frana noi - filtru aer Pipercross - bujii noi - protectii laterale motor R&G - protectii ax fata+spate - lant 520 cu pinion -1 si foaie +2 - portiunea din toba cu catalizatorul inlocuita cu un Y de la Arrow fara catalizator - revopsit carene - unele suruburi si alte maruntisuri inlocuite Urmeaza : - service complet la furca fata - schimb de ulei si filtru - un set nou de cauciucuri Daca o sa fiu cuminte , poate-mi aduce "iepurasul de Paste" si o pompa de frana Brembo RCS , un Ohlins pe spate si un IRC Traction Control ) Pt. multe din piese si pt. resoftare ii multumesc si pe aceasta cale lui Jagi care sa dovedit a fi un tip extraordinar ! avem aproximativ aceleasi modificari...eu nu am rotile usoare bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Salut baieti Detin si eu un r1 din 99 si am mici probleme poate cu ,cunostintele voastre reusesc sa le rezolv.. prima problema ar fi ca pompa de benzina merge pe pofte si nu este pompa de vina ca am testat pe direct... am verificat cu ampermetrul mufa de alimentare ,cand apas butonul run baga curent cateva secunde si se opreste, dar nu baga mereu ,tabloul de sigurante este intact .. intrebarea este de unde poate fi buba si daca nu ii dau de cap se intampla cv daca pun pompa pe direct ? Problema nr.2 imi arata eroare la ex-up adica la 7000 tr/m am verificat mufa si am curent tot timpul ,cum imi dau seama daca functioneaza? Problema nr. 3 la cate grade este normal sa plece ventilatorul (termocupla) ,fiind iarna am scos lichidul din ea cu gandul sa il inlocui la primavara , acum cateva zile tot incercand sa repar pompa am pornito si i.am bagat apa fara sa ii fac aerisirea, in 10 15 min de stat la relanti a crescut apa la 110 .115 c si ventilatorul nu plecase normal ca mi.a dat cu apa afara.. Astept parerile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 avem aproximativ aceleasi modificari...eu nu am rotile usoare bravo Da , stiu . Recunosc ca m-am inspirat din ce ai facut tu la motocicleta , cand am vazut topicul tau unde ai pus-o la vanzare . P.S. A ta-i mai frumoasa ; a mea-i doar pt pista , deci esteticul nu-i la fel de reusit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 sper sa nu fi nevoit sa o pui si tu la vanzare si sa-ti explice toti ca ai bagat bani in ea degeaba si ca defapt ce ai pus pe ea nu sunt asa scumpe ci ca doar ceri tu prea mult pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 unde esti tng cand are lumea nevoie de explicatiile tale valoroase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Salut baieti Detin si eu un r1 din 99 si am mici probleme poate cu ,cunostintele voastre reusesc sa le rezolv.. prima problema ar fi ca pompa de benzina merge pe pofte si nu este pompa de vina ca am testat pe direct... am verificat cu ampermetrul mufa de alimentare ,cand apas butonul run baga curent cateva secunde si se opreste, dar nu baga mereu ,tabloul de sigurante este intact .. intrebarea este de unde poate fi buba si daca nu ii dau de cap se intampla cv daca pun pompa pe direct ? Problema nr.2 imi arata eroare la ex-up adica la 7000 tr/m am verificat mufa si am curent tot timpul ,cum imi dau seama daca functioneaza? Problema nr. 3 la cate grade este normal sa plece ventilatorul (termocupla) ,fiind iarna am scos lichidul din ea cu gandul sa il inlocui la primavara , acum cateva zile tot incercand sa repar pompa am pornito si i.am bagat apa fara sa ii fac aerisirea, in 10 15 min de stat la relanti a crescut apa la 110 .115 c si ventilatorul nu plecase normal ca mi.a dat cu apa afara.. Astept parerile voastre. Fiind vorba de R1 '99 (carburatie) o sa-mi permit cateva opinii. TCI-ul taie alimentarea cu curent a pompei de benzina dupa cca 20 secunde cand motorul nu este in functiune (protectie in caz de accident). Daca vrei sa o verifici trebuie sa o scoti din circuitul electric original si sa o alimentezi direct de la o sursa stabilizata de curent sau acumulator. Pompa este de tip "pulsator" fara retur cu comanda elctro-mecanica (contact pe parghie cu resort). Daca nu sunt probleme pe partea electrica (bobina) cel mai probabil axul membranei nu mai culiseaza usor in locas, contactii sunt murdari, probleme mecanice la parghie... etc. Carcasa pompei este ambutisata dar cu putina rabdare si atentie se poate demonta si monta la loc. Servo-ul EXUP-ului este are 2 componente: electromotorul propriu-zis si potentiometrul de feedback. Electromotorul se verifica alimentandu-l direct din baterie, inversand polaritatea bornelor. Reductorul trebuie sa se invarta liber intr-un sens sau altul, functie de polaritatea aplicata la borne. Nu mai stiu valorile exacte ale potentiometrului de feedback dar cred ca undeva in jurul valorii de 5Kohmi. Oricum, se poate verifica usor cu orice aparat de masura decent cuplat pe cate un capat si borna centrala. Rezistenta trebuie sa creasca/scada cand reductorul este invartit cu mana. Problemele la exup sunt creeate in general de valvula propriu-zisa (blocata sau se roteste greu), cablurile de actionare mecanica sau angrenajele reductorului care sunt din plastic. Termocupla trebuie sa inchida (teoretic) la un pic peste 100gr.C (parca 107). Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 unde esti tng cand are lumea nevoie de explicatiile tale valoroase In mare parte ti-a raspuns yo4hgx legat de exup. Mai vin cu ceva completari. La exup si cursa din cabluri poate da eroare. In manual ai toate valorile de verificat. Iar pompa la carburatie nu merge continu.O data ce ai realizat nivelul constant in carburatoare se opreste.Daca se consuma din carburatoare va pleca iar.Scoate furtunul de alimentare care duce la carburatoare si o sa mearga fara oprire.Daca nu merge demonteaza capacul de plastic negru de la pompa..este un surub cu stea,si verifica contactele platinate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 sper sa nu fi nevoit sa o pui si tu la vanzare si sa-ti explice toti ca ai bagat bani in ea degeaba si ca defapt ce ai pus pe ea nu sunt asa scumpe ci ca doar ceri tu prea mult pe ea Nu e cazul, mai ales ca Kyp e un chitros, se uita la fiecare ban. Motoreta , cu tot ce a bagat in ea, e mult mai ieftina decit una stock cu 30-40 000km. Dar Kyp e negustor bun, scoate bani si din piatra seaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Salutare, am si eu o intrebare: la un R1 2008 cu 17k km, nepornit de cel putin o luna, cand l-a pornit se auzea un zgomot ciudat la ambreiaj, nu bataie de oala ci mai degraba un zornait al discurilor. Zgomotul dispare cand strange ambreiajul sau dupa ce merge putin in sarcina motorul.... E normal sa se auda asa? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Nu e cazul, mai ales ca Kyp e un chitros, se uita la fiecare ban. Motoreta , cu tot ce a bagat in ea, e mult mai ieftina decit una stock cu 30-40 000km. Dar Kyp e negustor bun, scoate bani si din piatra seaca. Tare asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Nu e cazul, mai ales ca Kyp e un chitros, se uita la fiecare ban. Motoreta , cu tot ce a bagat in ea, e mult mai ieftina decit una stock cu 30-40 000km. Dar Kyp e negustor bun, scoate bani si din piatra seaca. Depinde pt ce negociaza kyp....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Fiind vorba de R1 '99 (carburatie) o sa-mi permit cateva opinii. TCI-ul taie alimentarea cu curent a pompei de benzina dupa cca 20 secunde cand motorul nu este in functiune (protectie in caz de accident). Daca vrei sa o verifici trebuie sa o scoti din circuitul electric original si sa o alimentezi direct de la o sursa stabilizata de curent sau acumulator. Pompa este de tip "pulsator" fara retur cu comanda elctro-mecanica (contact pe parghie cu resort). Daca nu sunt probleme pe partea electrica (bobina) cel mai probabil axul membranei nu mai culiseaza usor in locas, contactii sunt murdari, probleme mecanice la parghie... etc. Carcasa pompei este ambutisata dar cu putina rabdare si atentie se poate demonta si monta la loc. Servo-ul EXUP-ului este are 2 componente: electromotorul propriu-zis si potentiometrul de feedback. Electromotorul se verifica alimentandu-l direct din baterie, inversand polaritatea bornelor. Reductorul trebuie sa se invarta liber intr-un sens sau altul, functie de polaritatea aplicata la borne. Nu mai stiu valorile exacte ale potentiometrului de feedback dar cred ca undeva in jurul valorii de 5Kohmi. Oricum, se poate verifica usor cu orice aparat de masura decent cuplat pe cate un capat si borna centrala. Rezistenta trebuie sa creasca/scada cand reductorul este invartit cu mana. Problemele la exup sunt creeate in general de valvula propriu-zisa (blocata sau se roteste greu), cablurile de actionare mecanica sau angrenajele reductorului care sunt din plastic. Termocupla trebuie sa inchida (teoretic) la un pic peste 100gr.C (parca 107). Succes! pompa am testat-o pe acumulator si functioneaza perfect, chestia este ca nu primeste curent continuu primeste pe pofte si intrebam care ar putea fi buba ,un releu cv.... exup l.am testat aseara si nu raspunde la impulsuri... are un plus separat si o mufa cu 4 - ..am incercat toate combinatiile si nu raspunde , ma gandeam sa il desfac.. . Iar pompa la carburatie nu merge continu.O data ce ai realizat nivelul constant in carburatoare se opreste.Daca se consuma din carburatoare va pleca iar.Scoate furtunul de alimentare care duce la carburatoare si o sa mearga fara oprire Dar pompa este comandata de supapa ei cand face presiune sa se opreasca sau electronic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Cum ti-am spus si prima data, pompa nu este alimentata continuu decat cand motorul este pornit. Cu motorul oprit exista o protectie, un "timer" care ii taie alimentarea dupa cca 20 secunde. Mai departe, pompa nu este cu retur si este controlata (electro) mecanic de presiunea de pe refulare. Concret, cand plutitoarele din carburatoare inchid, contactul mecanic al pompei ramane deschis pana cand nivelul scade, plutitoarele deschid din nou, presiunea pe refulare scade ... iar pompa incepe sa lucreze. Ca sa o verifici, cel mai bine conectezi doua furtune (admisie/refulare) de benzina direct in rezervor si apoi o alimentezi direct din baterie (atentie la polaritate) dupa care gatui (mai lent sau mai brusc) furtunul de pe refulare. Frecventa impulsurilor trebuie sa fie proportionala cu debitul de pe refulare iar pompa sa se opreasca cand refularea este complet blocata. Personal am avut probleme cu o astfel de pompa, functiona doar cand refularea era deschisa brusc si complet. Daca deschiderea debitului era facuta mai bland... nu mai vroia sa plece. Practic, pe motor, ramaneam fara benzina cand mergeam incet si isi revenea cand ii dadeam gaz. Cauza a fost mizerie (oxid) pe axul membranei care nu mai permitea culisarea fina ci doar in socuri. Exup-ul are 5 pini, 2 pentru electro-motorul propriu-zis si 3 (2+1 masa) pentru potentiometrul de feedback. Nu am schema originala la indemana dar in principiu circuitul arata asa: Sper ca ti-am fost de (un oarecare) ajutor. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Cum ti-am spus si prima data, pompa nu este alimentata continuu decat cand motorul este pornit. Cu motorul oprit exista o protectie, un "timer" care ii taie alimentarea dupa cca 20 secunde. Mai departe, pompa nu este cu retur si este controlata (electro) mecanic de presiunea de pe refulare. Concret, cand plutitoarele din carburatoare inchid, contactul mecanic al pompei ramane deschis pana cand nivelul scade, plutitoarele deschid din nou, presiunea pe refulare scade ... iar pompa incepe sa lucreze. Ca sa o verifici, cel mai bine conectezi doua furtune (admisie/refulare) de benzina direct in rezervor si apoi o alimentezi direct din baterie (atentie la polaritate) dupa care gatui (mai lent sau mai brusc) furtunul de pe refulare. Frecventa impulsurilor trebuie sa fie proportionala cu debitul de pe refulare iar pompa sa se opreasca cand refularea este complet blocata. Personal am avut probleme cu o astfel de pompa, functiona doar cand refularea era deschisa brusc si complet. Daca deschiderea debitului era facuta mai bland... nu mai vroia sa plece. Practic, pe motor, ramaneam fara benzina cand mergeam incet si isi revenea cand ii dadeam gaz. Cauza a fost mizerie (oxid) pe axul membranei care nu mai permitea culisarea fina ci doar in socuri. Exup-ul are 5 pini, 2 pentru electro-motorul propriu-zis si 3 (2+1 masa) pentru potentiometrul de feedback. Nu am schema originala la indemana dar in principiu circuitul arata asa: exup.JPG Sper ca ti-am fost de (un oarecare) ajutor. Succes! Am incercat experimentul cu pompa si lucreaza perfect scuipa benzina si cand ii astupi furtunelul se opreste ,daca nu gasesc ce imi intrerupe alimentarea cu, curent la pompa am sa ii pun pe direct cu intrerupere pe butonul run... Si exup cred ca necesita altul.. Mersi mult de atentia si sfaturile acordate mai rar useri ca voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) Nu e cazul, mai ales ca Kyp e un chitros, se uita la fiecare ban. Motoreta , cu tot ce a bagat in ea, e mult mai ieftina decit una stock cu 30-40 000km. Dar Kyp e negustor bun, scoate bani si din piatra seaca. chiar ca e tare asta. Din cate imi aduc aminte si tu ai fost catalogat de catre altii exact la fel. Poate s-a schimbat treaba. Eu acum caut o harta pt "scos" din putere avand in vedere ca se pot selecta 2 harti. Ceva pt street use si consum redus, avand in vedere ca in forja se duce in 20%. Editat Februarie 14, 2013 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Cum ti-am spus si prima data, pompa nu este alimentata continuu decat cand motorul este pornit. Cu motorul oprit exista o protectie, un "timer" care ii taie alimentarea dupa cca 20 secunde. Mai departe, pompa nu este cu retur si este controlata (electro) mecanic de presiunea de pe refulare. Concret, cand plutitoarele din carburatoare inchid, contactul mecanic al pompei ramane deschis pana cand nivelul scade, plutitoarele deschid din nou, presiunea pe refulare scade ... iar pompa incepe sa lucreze. Ca sa o verifici, cel mai bine conectezi doua furtune (admisie/refulare) de benzina direct in rezervor si apoi o alimentezi direct din baterie (atentie la polaritate) dupa care gatui (mai lent sau mai brusc) furtunul de pe refulare. Frecventa impulsurilor trebuie sa fie proportionala cu debitul de pe refulare iar pompa sa se opreasca cand refularea este complet blocata. Personal am avut probleme cu o astfel de pompa, functiona doar cand refularea era deschisa brusc si complet. Daca deschiderea debitului era facuta mai bland... nu mai vroia sa plece. Practic, pe motor, ramaneam fara benzina cand mergeam incet si isi revenea cand ii dadeam gaz. Cauza a fost mizerie (oxid) pe axul membranei care nu mai permitea culisarea fina ci doar in socuri. Exup-ul are 5 pini, 2 pentru electro-motorul propriu-zis si 3 (2+1 masa) pentru potentiometrul de feedback. Nu am schema originala la indemana dar in principiu circuitul arata asa: exup.JPG Sper ca ti-am fost de (un oarecare) ajutor. Succes! Am incercat sa testez exup dupa schema ta si surpriza functioneaza perfect ... nu mai inteleg nimic ...cred ca am un contact imperfect care imi afecteaza pompa si exup.. posesorii de r1 carburatie ce consum aveti, si ce diferente sunt intre injectie si carburatie la modelul acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.