Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Nicule ai luat virusul pescuitului rau de tot mai ales ca ai inceput sa visezi si noaptea ... e clar :))

Aurelian nu ne-ai mai pus poze cu aprc`ul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

singura problema la scaritele chinezesti e jocul in rulmenti ..tolerantele

odata montate tragi de ele stanga dreapta si se misca in draci

cu cele made in eu ..nu mi s-a intamplat , costa 2 bani in plus fata de made in china :)

scaritele odata montate trebuiesc sa fie foarte rigide ..

Mac, mai stii cind ne-am luat amindoi de la acelasai vinzator chinez , doar ansamblul de shifter? La mine si acum merge ca in prima zi, rulmentul e beton, nu s-a marit deloc jocul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul viitor o sa-i cumpar neaparat o acceleratie rapida. Mansonul de R6 ii scurteaza cursa, dar nu cat simt eu nevoia.

 

Am si eu niste nelamuriri : fiind cursa foarte lunga,as vrea si eu sa-i pun o cursa putin mai scurta,dar nu din aia race (am probat la un prieten si mi se pare criminala).Banuiesc ca cea de pe un r6 m-ar coafa de minune.Ce vreau sa te intreb : de la ce model de r6 se poate pune pe a mea ? (rn12).Si ce trebuie schimbat,adica pur si simplu,le schimbi intre ele si gata?

Prietenul care si-a schimbat accel de care ziceam ca mi s-a parut prea razna avea un r6 2003-2004,primul model cu inj dar fara usd pe fata.Oare se potriveste accel stock pe care a dat-o el jos?

 

 

Barbatii au ramas tot la motociclete de strada, n-au fugit in padure, ca fetitele. :blbl:

:cheers:

Asta a cam durut :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mu Method, R1 2004-2006 are acceleratia ceva mai scurta ca cea de 2007. Deci, inlocuirea tubului de la R1-ul tau cu unul de la un R6 2006, nu va rezolva mare brinza, e fix pix, e probat de mine pe motoreta unui prieten. Cauta o acceleratie rapida de la Active, poate gasesti la dezmembrari, nu conteaza ce model gasesti, trebuie doar tubul de 44mm, cu suportul. Cablurile dedicate costa , noi, doar 25 lire. Eu folosesc de 2 ani Active, si e megasmecherie, exact cit sa faci o miscare completa a miinii. Daca iei kitul complet, ai si tubul de 42mm, ceva mai lunga acceleratia, dar nu ai s-o folosesti.



Ai toate specificatiile pe site-ul producatorului.



http://www.acv-co.sakura.ne.jp/01_product/hi_thro_en_nomal.html



http://www.acv-co.sakura.ne.jp/01_product/hi_thro_en_line.html#line_date



http://www.easyriderimports.com.au/pdf/ActiveThrottleOptions.pdf

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham,m-am lamurit.Mersi de explicatiile detaliate.

Ma speriasem de accel. "rapide" aftermarket dupa ce am mers cu r6-le amicului meu care era atat de scurta incat nu era deja insane,abia miscai mana si ajungea la maxim.Dar vad ca astea active iti dau mai multe cu care te poti juca.

La mine mi se pare super-lunga accel,oricum mult mai lunga decat la restul motoretelor pe care m-am dat,la 2007 inseamna ca e de-a dreptul enervanta.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru posesorii de R1, din experienta voastra ce e mai bun ca Dunlop d212?

Inafara de pinot noir.

Eu m-am simtit foarte bine si cu Bridgestone R10. Mentionez ca era destul de uzat cand l-am montat si s-a comportat foarte bine. Probabil unul nou sau cu uzura minima este si mai ok...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru posesorii de R1, din experienta voastra ce e mai bun ca Dunlop d212?

Inafara de pinot noir.

 

Depinde ce vrei sa faci cu ea.

 

Eu am Gp racere medium si pot sa spun ca sunt de nota 15.Se incalzesc ff repede.Aderenta si siguranta sunt mult peste ce am avut pana acum.Ca si rezistenta in timp sunt foarte ok,nu se gata chiar asa repede (normal ca nu le comparam cu gume sport-touring).

Per total sunt ce trebuie,se pupa foarte bine cu motoreta.Jos palaria.

Inainte o ardeam pe Pilot Power,care sunt niste gume foarte bune,bine,pastrand proportiile.E adevarat ca dpdv al performantelor nu se compara cu Gpracer-ul,dar nici ca pret nu se compara.Insa pt pretul la care sunt,sunt niste gume foarte foarte bune zic eu.

Dupa cum am mai spus,depinde cum meri.Daca vrei sa scoti untul din ea,iti trebuie niste gume bune,nu mere altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tocmai mi-am schimbat cauciucul spate (Bridgestone R10) si il am pe cel vechi in garaj .. mai merge cateva sute de KM (vechi insemnand 1 an). In primavara schimb si fata .. daca vrea cineva sa le ia la un pret promotional ca sa isi faca o idee daca se merita sa dea 2000 de RON pe un set nou, dati-mi un mesaj.

Jagi mi-a zis acum 3 luni ca R 10 este optiunea de luat in calcul, recomandat de el.

Bun sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R10 e gata in max 3000km, este superlipicios. Daca estimati ca faceti numarul asta de km/an, va luati un spate nou in fiecare an, daca bagati km la greu, depinde citi bani sint disponibili. Oricum, mersul tare costa scump. Nu ne-am luat R1 sa ne intreaca si Loganul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru posesorii de R1, din experienta voastra ce e mai bun ca Dunlop d212?

Inafara de pinot noir.

Ai simtit nevoia de un cauciuc mai bun decat D212? Eu m-am dat cu el atat pe strada cat si pe circuit. La mersul meu n-am simtit nevoia de altceva si mai bun.

Mie mi-a placut si Dunlop KR108 prin prisma dimensiunilor "nesimtite", doar ca se incalzeau mai greu (m-am dat pe strada cu el).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde , daca pui un Supercorsa SC1, BT R10 soft, sau chiar un cauciuc race de ploaie, iti fac pariu aici pe forum ca faci stopie si wheelie la 6 dimineatza, la 4grd afara, abia plecat de pe loc. Bani sa ai, restul e can can.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi, rainurile n-au DOT, eu nu pot sa ies pe strada cu gume fara DOT, nu pot nici sa ma duc la munca cu R10 ca le topesc pe autostrada aiurea, cu S20 am mers fara probleme la 5-10 grade si pe ploaie sau mazga de ceata , sunt bestiale si faci 2x mai multi km la bani mai putini.

 

 

La anu vreau sa-mi mai iau un set de jante sa pun R10 sau D212

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai simtit nevoia de un cauciuc mai bun decat D212? Eu m-am dat cu el atat pe strada cat si pe circuit. La mersul meu n-am simtit nevoia de altceva si mai bun.

Mie mi-a placut si Dunlop KR108 prin prisma dimensiunilor "nesimtite", doar ca se incalzeau mai greu (m-am dat pe strada cu el).

Tinere...la anu GP-racer scrie si pe tine si pe mine si pe Jul...daca ne va trebui etapa de ROsbk:)))si eu am fost foarte multumit de 212,dar nu m-au surprins cu ceva in mod deosebit(cum au facut-o slickurile)..la mine e simplu,orice guma e,ne acomodam:)

 

Depinde , daca pui un Supercorsa SC1, BT R10 soft, sau chiar un cauciuc race de ploaie, iti fac pariu aici pe forum ca faci stopie si wheelie la 6 dimineatza, la 4grd afara, abia plecat de pe loc. Bani sa ai, restul e can can.

Nu vreau sa intru in polemici cu tine...dar am avut sc1,dot-anul in curs(2010 eram pe atunci) si ghici...nu e chiar cum spui cu stoppie si wheelie de pe loc etc etc...ai exagerat putin,mai mult,desi gumele sunt dementiale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Le-ai pus de noi? E foarte important, Pirelli se imbatrinesc repede., foarte repede.

Yep,noi tipla...e drept ca se incalzeau aberant de repede,si apoi...dementa totala.stau-de-6 poate confirma cam ce se poate face cu un Hornet(modificat destul de mult pe parte de furca si frane) incaltat cu SC1:) asta e ordinea preferintelor mele:SC1,metz K1,pirelli superbike slick....etc:)la anu,doar pt ca vreau etapa de Rookies in care sa si punctez,voi pune GP-racer...altfel,ordinea de mai sus ar fi alegerea:P

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu s-a intimplat asta niciodata, e practic imposibil s treci de la R1 la R6. Am observat ca de ani de zile numerosi detinatori de supersport 600 vor sa dea la schimb 600-le pe un miar, asta din cauza ca nu-si pot vinde 600-le.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...