cmd Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Nicule ai luat virusul pescuitului rau de tot mai ales ca ai inceput sa visezi si noaptea ... e clar ) Aurelian nu ne-ai mai pus poze cu aprc`ul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 singura problema la scaritele chinezesti e jocul in rulmenti ..tolerantele odata montate tragi de ele stanga dreapta si se misca in draci cu cele made in eu ..nu mi s-a intamplat , costa 2 bani in plus fata de made in china scaritele odata montate trebuiesc sa fie foarte rigide .. Mac, mai stii cind ne-am luat amindoi de la acelasai vinzator chinez , doar ansamblul de shifter? La mine si acum merge ca in prima zi, rulmentul e beton, nu s-a marit deloc jocul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Anul viitor o sa-i cumpar neaparat o acceleratie rapida. Mansonul de R6 ii scurteaza cursa, dar nu cat simt eu nevoia. Am si eu niste nelamuriri : fiind cursa foarte lunga,as vrea si eu sa-i pun o cursa putin mai scurta,dar nu din aia race (am probat la un prieten si mi se pare criminala).Banuiesc ca cea de pe un r6 m-ar coafa de minune.Ce vreau sa te intreb : de la ce model de r6 se poate pune pe a mea ? (rn12).Si ce trebuie schimbat,adica pur si simplu,le schimbi intre ele si gata? Prietenul care si-a schimbat accel de care ziceam ca mi s-a parut prea razna avea un r6 2003-2004,primul model cu inj dar fara usd pe fata.Oare se potriveste accel stock pe care a dat-o el jos? Barbatii au ramas tot la motociclete de strada, n-au fugit in padure, ca fetitele. Asta a cam durut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 (editat) Mu Method, R1 2004-2006 are acceleratia ceva mai scurta ca cea de 2007. Deci, inlocuirea tubului de la R1-ul tau cu unul de la un R6 2006, nu va rezolva mare brinza, e fix pix, e probat de mine pe motoreta unui prieten. Cauta o acceleratie rapida de la Active, poate gasesti la dezmembrari, nu conteaza ce model gasesti, trebuie doar tubul de 44mm, cu suportul. Cablurile dedicate costa , noi, doar 25 lire. Eu folosesc de 2 ani Active, si e megasmecherie, exact cit sa faci o miscare completa a miinii. Daca iei kitul complet, ai si tubul de 42mm, ceva mai lunga acceleratia, dar nu ai s-o folosesti. Ai toate specificatiile pe site-ul producatorului. http://www.acv-co.sakura.ne.jp/01_product/hi_thro_en_nomal.html http://www.acv-co.sakura.ne.jp/01_product/hi_thro_en_line.html#line_date http://www.easyriderimports.com.au/pdf/ActiveThrottleOptions.pdf Editat Octombrie 2, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 (editat) Aham,m-am lamurit.Mersi de explicatiile detaliate. Ma speriasem de accel. "rapide" aftermarket dupa ce am mers cu r6-le amicului meu care era atat de scurta incat nu era deja insane,abia miscai mana si ajungea la maxim.Dar vad ca astea active iti dau mai multe cu care te poti juca. La mine mi se pare super-lunga accel,oricum mult mai lunga decat la restul motoretelor pe care m-am dat,la 2007 inseamna ca e de-a dreptul enervanta. Editat Octombrie 2, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Cat costa minunatia asta Bogdane ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 www.ebay.co.uk http://stores.ebay.co.uk/CalSport-1/_i.html?submit=Search&_sid=273301454&_nkw=+Quick%20Action%20Throttle%20Race Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Multzam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 vrea cineva placute de frana ferodofdb605p platinum? se potrivesc pe r1 din 99 pina in 2004 75 ron setul detalii pe privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Intrebare pentru posesorii de R1, din experienta voastra ce e mai bun ca Dunlop d212? Inafara de pinot noir. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Intrebare pentru posesorii de R1, din experienta voastra ce e mai bun ca Dunlop d212? Inafara de pinot noir. Eu m-am simtit foarte bine si cu Bridgestone R10. Mentionez ca era destul de uzat cand l-am montat si s-a comportat foarte bine. Probabil unul nou sau cu uzura minima este si mai ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Jagi mi-a zis acum 3 luni ca R 10 este optiunea de luat in calcul, recomandat de el. Bun sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Intrebare pentru posesorii de R1, din experienta voastra ce e mai bun ca Dunlop d212? Inafara de pinot noir. Depinde ce vrei sa faci cu ea. Eu am Gp racere medium si pot sa spun ca sunt de nota 15.Se incalzesc ff repede.Aderenta si siguranta sunt mult peste ce am avut pana acum.Ca si rezistenta in timp sunt foarte ok,nu se gata chiar asa repede (normal ca nu le comparam cu gume sport-touring). Per total sunt ce trebuie,se pupa foarte bine cu motoreta.Jos palaria. Inainte o ardeam pe Pilot Power,care sunt niste gume foarte bune,bine,pastrand proportiile.E adevarat ca dpdv al performantelor nu se compara cu Gpracer-ul,dar nici ca pret nu se compara.Insa pt pretul la care sunt,sunt niste gume foarte foarte bune zic eu. Dupa cum am mai spus,depinde cum meri.Daca vrei sa scoti untul din ea,iti trebuie niste gume bune,nu mere altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Eu tocmai mi-am schimbat cauciucul spate (Bridgestone R10) si il am pe cel vechi in garaj .. mai merge cateva sute de KM (vechi insemnand 1 an). In primavara schimb si fata .. daca vrea cineva sa le ia la un pret promotional ca sa isi faca o idee daca se merita sa dea 2000 de RON pe un set nou, dati-mi un mesaj. Jagi mi-a zis acum 3 luni ca R 10 este optiunea de luat in calcul, recomandat de el. Bun sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 R10 e gata in max 3000km, este superlipicios. Daca estimati ca faceti numarul asta de km/an, va luati un spate nou in fiecare an, daca bagati km la greu, depinde citi bani sint disponibili. Oricum, mersul tare costa scump. Nu ne-am luat R1 sa ne intreaca si Loganul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Intrebare pentru posesorii de R1, din experienta voastra ce e mai bun ca Dunlop d212? Inafara de pinot noir. Ai simtit nevoia de un cauciuc mai bun decat D212? Eu m-am dat cu el atat pe strada cat si pe circuit. La mersul meu n-am simtit nevoia de altceva si mai bun.Mie mi-a placut si Dunlop KR108 prin prisma dimensiunilor "nesimtite", doar ca se incalzeau mai greu (m-am dat pe strada cu el). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 A venit frigul, deaia a pus Amstaff intrebarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 A venit frigul, deaia a pus Amstaff intrebarea. pe strada pe frig si pe ploaie un hypersport(in special Bridgestone S20, e sticky de rece) e mult mai bun decat un race cu DOT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 (editat) Depinde , daca pui un Supercorsa SC1, BT R10 soft, sau chiar un cauciuc race de ploaie, iti fac pariu aici pe forum ca faci stopie si wheelie la 6 dimineatza, la 4grd afara, abia plecat de pe loc. Bani sa ai, restul e can can. Editat Octombrie 10, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Jagi, rainurile n-au DOT, eu nu pot sa ies pe strada cu gume fara DOT, nu pot nici sa ma duc la munca cu R10 ca le topesc pe autostrada aiurea, cu S20 am mers fara probleme la 5-10 grade si pe ploaie sau mazga de ceata , sunt bestiale si faci 2x mai multi km la bani mai putini. La anu vreau sa-mi mai iau un set de jante sa pun R10 sau D212 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Ai simtit nevoia de un cauciuc mai bun decat D212? Eu m-am dat cu el atat pe strada cat si pe circuit. La mersul meu n-am simtit nevoia de altceva si mai bun. Mie mi-a placut si Dunlop KR108 prin prisma dimensiunilor "nesimtite", doar ca se incalzeau mai greu (m-am dat pe strada cu el). Tinere...la anu GP-racer scrie si pe tine si pe mine si pe Jul...daca ne va trebui etapa de ROsbk:)))si eu am fost foarte multumit de 212,dar nu m-au surprins cu ceva in mod deosebit(cum au facut-o slickurile)..la mine e simplu,orice guma e,ne acomodam:) Depinde , daca pui un Supercorsa SC1, BT R10 soft, sau chiar un cauciuc race de ploaie, iti fac pariu aici pe forum ca faci stopie si wheelie la 6 dimineatza, la 4grd afara, abia plecat de pe loc. Bani sa ai, restul e can can. Nu vreau sa intru in polemici cu tine...dar am avut sc1,dot-anul in curs(2010 eram pe atunci) si ghici...nu e chiar cum spui cu stoppie si wheelie de pe loc etc etc...ai exagerat putin,mai mult,desi gumele sunt dementiale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 (editat) Le-ai pus de noi? E foarte important, Pirelli se imbatrinesc repede., foarte repede. Editat Octombrie 11, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 (editat) Le-ai pus de noi? E foarte important, Pirelli se imbatrinesc repede., foarte repede. Yep,noi tipla...e drept ca se incalzeau aberant de repede,si apoi...dementa totala.stau-de-6 poate confirma cam ce se poate face cu un Hornet(modificat destul de mult pe parte de furca si frane) incaltat cu SC1:) asta e ordinea preferintelor mele:SC1,metz K1,pirelli superbike slick....etc:)la anu,doar pt ca vreau etapa de Rookies in care sa si punctez,voi pune GP-racer...altfel,ordinea de mai sus ar fi alegerea:P Editat Octombrie 12, 2013 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogy Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 este cineva amator sa schimbe un r1 dupa 2002 cu un r6 din 2001 plus diferenta de bani din partea mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Nu s-a intimplat asta niciodata, e practic imposibil s treci de la R1 la R6. Am observat ca de ani de zile numerosi detinatori de supersport 600 vor sa dea la schimb 600-le pe un miar, asta din cauza ca nu-si pot vinde 600-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.