george05 Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 e cineva interesat de un power commander 3 de la un r1 '04-06??? eu nu ma folosesc de el si vreau sa-l vand... Ai pm:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastiano Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 sal baieti. observ ca majoritatea din voi mergeti profi pe pista asa ca imi voi permite sa cer o parere. am momentan un r1 2004 pe care sunt indecis daca sa il pastrez sau nu. ma inteleg minunat cu el, imi place foarte mult motoreta dar ma bate gandu de un 2009-2010. e diferenta asa mare intre ele ca si ciclistica? ce ar trebui sa iau in calcul pt modelul nou si daca se merita diferenta de bani. cu actuala inca nu m-am dat pe pista, inca sunt in primul an de tatonare si inca ma mai obisnuiesc cu ea. sunt tentat sa ma dau si pe pista sa vad daca ma descurc sau evit distractii de genu(deh, nu toti suntem facuti pt asa ceva). p.s. singuru lucru care nu imi place la actualul motor e caldura care o primesc moca prin oras si faptul ca jos in ture e ca un scuter, problema din ce am vazut rezolvabila cu resoftarea la jagi.aa si ceva bani de bagat in el ca fostu proprietar a folosita drept caruta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Si 2009 are si mai multa caldura, mult mai multa . Trebuie intrerupator manual montat pt a da drumul la ventilatoare ai devreme, daca functioneaza de la 80grd, aerul degajat e destul de suportabil, nu se compara cu valul de caldura care vine de la radiator cind atinge 104grd. 2004 are o ciclistica chiar foarte buna. In loc sa dai banii pe un model mai nou, care oricum nu te face mai motociclist, investeste intr-un set de carene de pista, gume, gume, gume moi si aerente, taxe de Tg Secuiesc sau orice alte circuite, si intr-un an sau 2 o sa stii sa pilotezi. Dupaia, poti sa-ti iei si BMWS1000RR. Daca tot vrei upgrade, ia-ti BMW sau ZX10 2011+, in Honda sau Yamaha chiar nu are rost sa investesti, poate doar Suzuki, de la 2009 in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Si 2009 are si mai multa caldura, mult mai multa . Trebuie intrerupator manual montat pt a da drumul la ventilatoare ai devreme, daca functioneaza de la 80grd, aerul degajat e destul de suportabil, nu se compara cu valul de caldura care vine de la radiator cind atinge 104grd. 2004 are o ciclistica chiar foarte buna. In loc sa dai banii pe un model mai nou, care oricum nu te face mai motociclist, investeste intr-un set de carene de pista, gume, gume, gume moi si aerente, taxe de Tg Secuiesc sau orice alte circuite, si intr-un an sau 2 o sa stii sa pilotezi. Dupaia, poti sa-ti iei si BMWS1000RR. Daca tot vrei upgrade, ia-ti BMW sau ZX10 2011+, in Honda sau Yamaha chiar nu are rost sa investesti, poate doar Suzuki, de la 2009 in sus. asta e la un nivel inalt si foarte inalt poate... in BSB se merge pe yamaha 2009+ fara probleme. in clasamentu general yamaha e pe 2 si 4. primu bmw e pe 5 iar primu suzuki pe 9 (hopkins). pt tg secuiesc si etape in rosbk se poate merge lejer pe r1 2004, cu frane, suspensii, cauciucuri, QS. - mai tine si de pilot, normal. de ce sa nu investesti intr-un 1000rr 2009, e super motoreta?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Superstock sau Superbike? Urmariti si voi curse mai pamintene, adica cele din Superstock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 top job!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 @6 ce motor ti-am dat ! Mai ca-mi venea sa-l iau la o tura pe Brno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Il iei inapoi curind, probabil la Hungaroring , peste 1 luna. La pariu ca scoti cu 1-2 secunde mai bine decit cu Kawa. Apropo de kawa, daca ai investi citiva euro in mecanismul de acceleratie, ai rezolva pb . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 @6 ce motor ti-am dat ! Mai ca-mi venea sa-l iau la o tura pe Brno Ti-l dau o iesire la Hungaro, sa-ti aduci aminte ce inseamna ciclistica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 R1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 R1 ) asa e daca esti tradator:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Am si eu o intrebare,unde gasesc 2 valve de roti din acelea la 90 de grade ca sa nu imi mai rup degetele prin spite/discuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Kyp trebuie sa stie, mie mi-a vandut-o cu valve d-alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Am si eu o intrebare,unde gasesc 2 valve de roti din acelea la 90 de grade ca sa nu imi mai rup degetele prin spite/discuri? www.ebay.co.uk, vreo 17lire, merita fiecare cent. nu lua chinezarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 (editat) Mersi.Am uitat sa intreb,ma uit aici,valvele pe R1 2004 sunt de 11.3 mm? Pt ca vad ca sunt 2 tipuri,de 11.3 si de 8.3.... Editat Iulie 21, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Daca cauti la anunturi, ai sa vezi si specificatiile tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Cred ca va intereseaza... Pareri? http://www.omnimoto.it/magazine/13809/yamaha-yzf-r1-2015-due-versioni-potenza-nuova-superbike http://www.pemotoare.ro/yamaha-r1-2015-look-a-la-r6-si-230-cp/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 230 cp my ass.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Cred ca va intereseaza... Pareri? http://www.omnimoto.it/magazine/13809/yamaha-yzf-r1-2015-due-versioni-potenza-nuova-superbike http://www.pemotoare.ro/yamaha-r1-2015-look-a-la-r6-si-230-cp/ Pozele surprinse pe acel circuit sunt vechi de cel putin un an.A fost articolul respectiv pe MCN,repet,acum mai bine de un an si bineinteles,romanii doar l-au tradus,ca niste jurnalisti de succes ce sunt. Este vorba de niste teste cu un prototip facute in Australia cred ca la sf lui 2013 si in care intr-adevar se testa urmatorul model R1 care se preconiza pt 2014-2015. S-a tras concluzia de catre cei din Australia si de catre MCN ca e vorba de un 4L/1000cc dupa dimens si sunetul motorului,cu un carenaj adaptat de R6.Din acele poze s-a tras concluzia ca noul R1 va renunta la tobele sub sa si va respecta trendul actual de centralizare a maselor cu toba joasa laterala si admisie fortata centrala. Dar pana nu se lanseaza,batem apa-n piua. Vorba colegului,230 de cai?Haida-de.De unde atata fericire. Doar daca fac gesturi extreme de genul inj directa sau supape pneumatice,dar asta inseamna niste costuri de productie care o vor face intangibila.Nu cred ca va fi cazul. Probabil va fi la nivelul S1000 ,undeva pe la 175-180 de cai la roata si impachetata cu electronica. 230 de cai nu ai de unde sa scoti fara solutii extreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 La R1 tobele sub sa sunt si frumoase si practice (sunt mai bine protejate in caz de cazatura) .Sper sa nu renunte la ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Si bascula aia? Nu prea imi vine sa cred ca renunta ei la bascula inversata pe R1. Din pozele alea, cred ca doar motorul se testa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 ARE CINEVA CUMVA UN ROTOR DE YAMAHA R1 AN 99,00,01?????DE VANZARE BINEINTELES.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Daca ti-l comandai din UK, in 1-2 zile il aveai deja. Si nu mai trebuia sa faci experimentul de inlocuire cu alt an de fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 experimentul in sine e bun.....dar daca in ROMANIA e plin de oameni marsavi care te tzepalesc pt 200 de lei...ce sa fac?...daca omul a zis "piesa e impecabila." adica rotor+stator...cand mi-au venit...rotorul semana mai mult a fund de oala pe care si-au testat taranii baroasele incercand sa-l scoata...ce sa faci...deci ARE CINEVA ROTOR DE YAMAHA R1 99,00,01 de vanzare??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 (editat) Si bascula aia? Nu prea imi vine sa cred ca renunta ei la bascula inversata pe R1. Din pozele alea, cred ca doar motorul se testa. Da,uite,bascula nu am vazut-o,zici ca e pro-link de Honda. Cred ca renunta la orice ca sa fie iar competitivi.Toba oricum va pica.Cred ca vor fi multe noutati.Noutati,bine,pt R1. Oricum motorul probabil se va prezenta la eicma la Milan la inceputul lui noiembrie,si mai mult ca sigur pana atunci nu va aparea nimic despre el prin presa,doar speculatii si desene din imaginatie. Editat Iulie 25, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.