Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Xenonane as fi pus si eu +angel eyes doar ca....mai nou sunt probleme cu ele la controale trafic ,ITP mai ales la ITP...:/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xenonane as fi pus si eu +angel eyes doar ca....mai nou sunt probleme cu ele la controale trafic ,ITP mai ales la ITP...:/

Am avut. Nu le simt lipsa pentru ca nu merg mult noaptea. Plus probleme cu politia si probabilitatea mai mare sa ai si probleme la instalatia electrica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut. Nu le simt lipsa pentru ca nu merg mult noaptea. Plus probleme cu politia si probabilitatea mai mare sa ai si probleme la instalatia electrica

Si eu am avut.si acum le simt lipsa ca nu le mai am.de ce?simplu...cu faza lunga,ziua,cu xenoane,esti muuult mai bine observat decat cu faza lunga cu bec normal.politia?probleme?ca ai xenon?de cand si de ce? Nici eu nu prea circul noaptea decat cand ma prinde pe drum(rar spre deloc)....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo saptamana am garaj un r1 2008 care a trecut pe la Jagi(ecu doar) anul trecut.Trecetra de la busa este ca de la cer lapamant.Usoara si rea,frane beton cu o radiala Brembo si discuri Galfer,etrieri cu 6 pistonase,scarite reglabile,stop baracuda cu semnale incorporate,rizoma(scarite,oglinzi,semnale fata,manere,capete ghidon,bidonas lichid fata),finale carbon Twobrothers,gume moi

Sa ai noroc de ea! Sa aveti grija unul de altul!

...si tot nu-ti dau geaca mea Yamaha!!!! :)

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo saptamana am garaj un r1 2008 care a trecut pe la Jagi(ecu doar) anul trecut.Trecetra de la busa este ca de la cer lapamant.Usoara si rea,frane beton cu o radiala Brembo si discuri Galfer,etrieri cu 6 pistonase,scarite reglabile,stop baracuda cu semnale incorporate,rizoma(scarite,oglinzi,semnale fata,manere,capete ghidon,bidonas lichid fata),finale carbon Twobrothers,gume moi

sa o stapanesti cu placere si fara incidente,pune 2-3 poze cu ea sa o vedem :)

sa te bucuri de ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este din Focsani moto.Gino a venit sa o resofteze.Este o moto prea rea pt strada si e ok fupa ce am slabit deja 31 kg.Problema este insa inaltimea:188 cm si aia nu am cu ce regim sa o rezolv.Cunosc adversitatea racerilor fata de Rizoma,dar chiar arata bine si eu cred ca e o linie placuta ochiului.Incerc sa ma acomodez.Busa era mai docila,stabila,protectie buna la vant.Foto...sa fac si ziua.Am iesit numai noaptea cu ea ca sa nu fiu tentat sa ma dau la ea.

» Post actualizat in 21 Jun 2014 08:23

Si nu am scris nicaieri ca este a mea-o am in garaj,ma dau cu ea :) este r1.Incerc alta categorie,desi repet ca nu este moto de strada si pt stilul meu de mers.Una peste alta e frumoasa si rea.Stii tu ceva Bogdan,dar esti departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este din Focsani moto.Gino a venit sa o resofteze.Este o moto prea rea pt strada si e ok fupa ce am slabit deja 31 kg.Problema este insa inaltimea:188 cm si aia nu am cu ce regim sa o rezolv.Cunosc adversitatea racerilor fata de Rizoma,dar chiar arata bine si eu cred ca e o linie placuta ochiului.Incerc sa ma acomodez.Busa era mai docila,stabila,protectie buna la vant.Foto...sa fac si ziua.Am iesit numai noaptea cu ea ca sa nu fiu tentat sa ma dau la ea.

» Post actualizat in 21 Jun 2014 08:23

Si nu am scris nicaieri ca este a mea-o am in garaj,ma dau cu ea :) este r1.Incerc alta categorie,desi repet ca nu este moto de strada si pt stilul meu de mers.Una peste alta e frumoasa si rea.Stii tu ceva Bogdan,dar esti departe.

Stiu 100% aranjamentul.Foarte bun esti un meganorocos.

» Post actualizat in 21 Jun 2014 14:11

La 1.88 nu esti excesiv de inalt pt ea. Artur Boit care se da in ROSBK este cam de inaltimea ta, si nu merge deloc incet, e la clasa A. Deci, se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De oglinzi nu ai nevoie?

 

ba da , sunt folositoare dar e mai greu de trecut printre idiotii cu masini care stau aproape in trafic

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu prea mai sunt adeptul vitezei pe strada:50 in oras,80-100 afara,120 a2.Pt ca nu ma puteam vindeca de speed mai bine am renuntat.R1 pt mine este doar frumos si o combinatie benefica pt ambele persoane.Nu profit de acest lucru,doar imi mai temperez drogul.Nefiind mobra mea nu-i pot rupe fashul...mai bine spune-mi ce i-ai facut la Ecu Bogdan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu prea mai sunt adeptul vitezei pe strada:50 in oras,80-100 afara,120 a2.Pt ca nu ma puteam vindeca de speed mai bine am renuntat.R1 pt mine este doar frumos si o combinatie benefica pt ambele persoane.Nu profit de acest lucru,doar imi mai temperez drogul.Nefiind mobra mea nu-i pot rupe fashul...mai bine spune-mi ce i-ai facut la Ecu Bogdan.

Daca nu pe strada,du-o pe circuit...Ii place la nebunie acolo! :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine spune-mi ce i-ai facut la Ecu Bogdan.

Am fost intrebat de multe ori ce inseamna resoftarea la calculatoarele de R1, R6.:

Harta injectie benzina. Harta de benzina este pt evacuare full race. La alegere, sonda lambda poate fi dezactivata de la zero miscare acceleratie, sau 5-10-15-20% miscare clapete acceleratie.

Harti ignition pe fiecare treapta de viteza. La alegere, se poate modifica avansul , special pt benzina de cigra octanica mare, 98-99-100, pt a avea o crestere mai rapida a turometrului in sarcina.

Modificare harti YCC-T (harti acceleratie pe fiecare treapta de viteza).Motocicleta accelereaza mult mai liniar, nu mai are ruperile de putere.

Frina de motor variabila cu turatia. Recomandat e ca in treptele 1,2 sa fie mai mici decit stoc, a 3-a putin mai mica, 4,5,6 stoc. In treptele inferioare, prea multa frina de motor te impiedica sa mergi rapid si cursiv pe curbe, mergi sacadat, care este destul de periculos.

Modificare temperatura de pornire a ventilatoarelor la 91 sau 96grdC. Ideal ar fi ca temp sa nu treaca de 90grd pt ca uleiul sa nu se subtieze prea mult. Subtierea uleiului creste jocul intre fusurile arborelui cotit si cuzineti-palier-biele, apar vibratii care uzeaza mai repede motorul.

Dezactivarea din ECU a EX-UP-ului, ca sa nu mai dea eroare pe bord.

Modificarea afisarii vitezei, e bine ca viteza afisata sa fie cit mai reala. De regula, cu pinioanele stoc, eroarea e de cca 5%. Daca se monteaza pinion-foaie cu numar de dinti diferiti, se poate ajusta afisarea vitezei in functie de modificarile pinioanelor. De exmplu, un dinte pe foaia spate inseamna cam 2.2%, un dinte pe fata inseamna circa 6.7%(in plus sau in minus, depinde daca e un dinte in minus sau in plus).

Functia de quick-shifter activata in ECU. Este suficient instalarea unui senzor de QS pe tija schimbatorului de viteze care va fi legat electric direct la ECU.

» Post actualizat in 22 Jun 2014 07:55

 

persoana speciala cu nevoi speciale :))

:lool:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah, chiar nu vrea nimeni scaritele alea de R1? e pacat de ele, ca stau degeaba acasa.

post-59565-0-60139000-1403548994_thumb.jpg

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce pret vrei, o sa stai mult si bine sa te uiti la ele. Se vind pe ebay cu 120-140euro ,noi, si sint perfect copii dupa branduri de renume, cele mai copiate fiind Sato Racing. Am adus 2 seturi.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa citesc ce se poate face stiam si eu,dar concret ce s-a facut nu stiam si Jagi nu prea are placerea sa imi spuna bag de seama,ci mai degraba e interesat sa afle ce si cum cu moto asta.Povestea cu moto asta o stiu doar 2 persoane,restul can-can.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Recomand cu caldura resoftarea lui JAGI pentru mine a devenit alta motocicleta.

Acceleratia raspunde mai repede si este multi mai liniara.

Frana de motor nu mai este asa violenta si motocicleta este multi mai controlabila.

Eu am crescut si relatiul care sta mai sus cand este rece motocicleta dupa care vine undeva la 1300 cand se mai incalzeste.

Am modificat si ventilatoarele sa pornesca la 96 si sa se opresca la 91 si motocicleta nu a mai trecut de maxim 99 de grade.

Am modificat si afisarea vitezei pentru redare mai reala.

Editat de francezu_nba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...