Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sal baieti. observ ca majoritatea din voi mergeti profi pe pista asa ca imi voi permite sa cer o parere. am momentan un r1 2004 pe care sunt indecis daca sa il pastrez sau nu. ma inteleg minunat cu el, imi place foarte mult motoreta dar ma bate gandu de un 2009-2010. e diferenta asa mare intre ele ca si ciclistica? ce ar trebui sa iau in calcul pt modelul nou si daca se merita diferenta de bani. cu actuala inca nu m-am dat pe pista, inca sunt in primul an de tatonare si inca ma mai obisnuiesc cu ea. sunt tentat sa ma dau si pe pista sa vad daca ma descurc sau evit distractii de genu(deh, nu toti suntem facuti pt asa ceva).

p.s. singuru lucru care nu imi place la actualul motor e caldura care o primesc moca prin oras si faptul ca jos in ture e ca un scuter, problema din ce am vazut rezolvabila cu resoftarea la jagi.aa si ceva bani de bagat in el ca fostu proprietar a folosita drept caruta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si 2009 are si mai multa caldura, mult mai multa . Trebuie intrerupator manual montat pt a da drumul la ventilatoare ai devreme, daca functioneaza de la 80grd, aerul degajat e destul de suportabil, nu se compara cu valul de caldura care vine de la radiator cind atinge 104grd. 2004 are o ciclistica chiar foarte buna. In loc sa dai banii pe un model mai nou, care oricum nu te face mai motociclist, investeste intr-un set de carene de pista, gume, gume, gume moi si aerente, taxe de Tg Secuiesc sau orice alte circuite, si intr-un an sau 2 o sa stii sa pilotezi. Dupaia, poti sa-ti iei si BMWS1000RR. Daca tot vrei upgrade, ia-ti BMW sau ZX10 2011+, in Honda sau Yamaha chiar nu are rost sa investesti, poate doar Suzuki, de la 2009 in sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si 2009 are si mai multa caldura, mult mai multa . Trebuie intrerupator manual montat pt a da drumul la ventilatoare ai devreme, daca functioneaza de la 80grd, aerul degajat e destul de suportabil, nu se compara cu valul de caldura care vine de la radiator cind atinge 104grd. 2004 are o ciclistica chiar foarte buna. In loc sa dai banii pe un model mai nou, care oricum nu te face mai motociclist, investeste intr-un set de carene de pista, gume, gume, gume moi si aerente, taxe de Tg Secuiesc sau orice alte circuite, si intr-un an sau 2 o sa stii sa pilotezi. Dupaia, poti sa-ti iei si BMWS1000RR. Daca tot vrei upgrade, ia-ti BMW sau ZX10 2011+, in Honda sau Yamaha chiar nu are rost sa investesti, poate doar Suzuki, de la 2009 in sus.

asta e la un nivel inalt si foarte inalt poate... in BSB se merge pe yamaha 2009+ fara probleme.

in clasamentu general yamaha e pe 2 si 4. primu bmw e pe 5 iar primu suzuki pe 9 (hopkins).

 

pt tg secuiesc si etape in rosbk se poate merge lejer pe r1 2004, cu frane, suspensii, cauciucuri, QS. - mai tine si de pilot, normal.

de ce sa nu investesti intr-un 1000rr 2009, e super motoreta?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il iei inapoi curind, probabil la Hungaroring , peste 1 luna. La pariu ca scoti cu 1-2 secunde mai bine decit cu Kawa. Apropo de kawa, daca ai investi citiva euro in mecanismul de acceleratie, ai rezolva pb .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare,unde gasesc 2 valve de roti din acelea la 90 de grade ca sa nu imi mai rup degetele prin spite/discuri?

www.ebay.co.uk, vreo 17lire, merita fiecare cent. nu lua chinezarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi.Am uitat sa intreb,ma uit aici,valvele pe R1 2004 sunt de 11.3 mm?

Pt ca vad ca sunt 2 tipuri,de 11.3 si de 8.3....

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozele surprinse pe acel circuit sunt vechi de cel putin un an.A fost articolul respectiv pe MCN,repet,acum mai bine de un an si bineinteles,romanii doar l-au tradus,ca niste jurnalisti de succes ce sunt.

Este vorba de niste teste cu un prototip facute in Australia cred ca la sf lui 2013 si in care intr-adevar se testa urmatorul model R1 care se preconiza pt 2014-2015.

S-a tras concluzia de catre cei din Australia si de catre MCN ca e vorba de un 4L/1000cc dupa dimens si sunetul motorului,cu un carenaj adaptat de R6.Din acele poze s-a tras concluzia ca noul R1 va renunta la tobele sub sa si va respecta trendul actual de centralizare a maselor cu toba joasa laterala si admisie fortata centrala.

Dar pana nu se lanseaza,batem apa-n piua.

Vorba colegului,230 de cai?Haida-de.De unde atata fericire.

Doar daca fac gesturi extreme de genul inj directa sau supape pneumatice,dar asta inseamna niste costuri de productie care o vor face intangibila.Nu cred ca va fi cazul.

Probabil va fi la nivelul S1000 ,undeva pe la 175-180 de cai la roata si impachetata cu electronica.

230 de cai nu ai de unde sa scoti fara solutii extreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La R1 tobele sub sa sunt si frumoase si practice (sunt mai bine protejate in caz de cazatura) .Sper sa nu renunte la ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

experimentul in sine e bun..:D...dar daca in ROMANIA e plin de oameni marsavi care te tzepalesc pt 200 de lei...ce sa fac?...daca omul a zis "piesa e impecabila." adica rotor+stator...cand mi-au venit...rotorul semana mai mult a fund de oala pe care si-au testat taranii baroasele incercand sa-l scoata...ce sa faci...deci ARE CINEVA ROTOR DE YAMAHA R1 99,00,01 de vanzare???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si bascula aia? Nu prea imi vine sa cred ca renunta ei la bascula inversata pe R1. Din pozele alea, cred ca doar motorul se testa.

Da,uite,bascula nu am vazut-o,zici ca e pro-link de Honda.

 

Cred ca renunta la orice ca sa fie iar competitivi.Toba oricum va pica.Cred ca vor fi multe noutati.Noutati,bine,pt R1.

Oricum motorul probabil se va prezenta la eicma la Milan la inceputul lui noiembrie,si mai mult ca sigur pana atunci nu va aparea nimic despre el prin presa,doar speculatii si desene din imaginatie.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...