manu_vvu Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Pe bord se mai pot vedea: traction control, stability control, launch control, riding modes si "LIF"(?!?). Evacuarea nu mai este sub sa, ci laterala sau/si ventrala. Motorul va scoate probabil in jur de 200cp. Nimic nou... Si suspensii electronice... daca nu ma insel, unde scrie A-2 e un simbol de amortizor. Nu o fi nimic revolutionar, dar daca tot pachetul e bine pus la punct, ar putea fi o super motocicleta. Mai ales ca astia de la Yamaha se pricep la partea de ciclistica/sasiu. si quickshifter... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 ptr cei interesati, am de vanzare releu incarcaare original, dat jos de pe yzf 600 r 2001. Ar trebui sa se potriveasca pe mai multe motociclete. Daca este cineva binevoitor sa faca o lista cu motoretele ce sunt echipate cu acest model de releu, ar fi super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 ptr cei interesati, am de vanzare releu incarcaare original, dat jos de pe yzf 600 r 2001. Ar trebui sa se potriveasca pe mai multe motociclete. Daca este cineva binevoitor sa faca o lista cu motoretele ce sunt echipate cu acest model de releu, ar fi super This Yamaha 4JH-81960-01-00 RECTIFIER & REGULATO is used on these models and components: 1997 YZF600 - YZF600RJ ELECTRICAL 2 1997 YZF600 - YZF600RJC ELECTRICAL 2 1998 FZR600RK (YAMAHA BLACK) ELECTRICAL 1 1998 FZR600RKC (YAMAHA BLACK) ELECTRICAL 1 1998 YZF600RK ELECTRICAL 2 1998 YZF600RKC ELECTRICAL 2 1998 YZFR1 - YZF1000RK ELECTRICAL 2 1998 YZFR1 - YZF1000RKC ELECTRICAL 2 1998 YZFR1 - YZFR1K ELECTRICAL 2 1998 YZFR1KC ELECTRICAL 2 1999 FZR600RL (YAMAHA BLACK) ELECTRICAL 1 1999 FZR600RLC (YAMAHA BLACK) (CA ED.) ELECTRICAL 1 1999 R6 - YZFR6 ELECTRICAL 2 1999 YZF-R6 - YZFR6L ELECTRICAL 2 1999 YZF600RL ELECTRICAL 2 1999 YZF600RLC (CA ED.) ELECTRICAL 2 1999 YZFR1L (BLUISH WHITE COCKTAIL 1) ELECTRICAL 2 1999 YZFR1LC (BLUISH WHITE COCKTAIL 1) ELECTRICAL 2 1999 YZFR6LC (CA ED.) ELECTRICAL 2 2000 R1 - YZFR1M ELECTRICAL 2 2000 R1 - YZFR1MC ELECTRICAL 2 2000 R6 - YZFR6M ELECTRICAL 2 2000 R6 - YZFR6MC ELECTRICAL 2 2000 YZF600RM ELECTRICAL 2 2000 YZF600RMC (CA ED.) ELECTRICAL 2 2001 CHAMPIONS LIMITED EDITION - YZFR6SN ELECTRICAL 2 2001 CHAMPIONS LIMITED EDITION - YZFR6SNC ELECTRICAL 2 2001 R6 (CA ED.) - YZFR6NC ELECTRICAL 2 2001 R6 - YZF-R6N ELECTRICAL 2 2001 R6 - YZF-R6NC ELECTRICAL 2 2001 R6 - YZFR6N ELECTRICAL 2 2001 YFZR1SN ELECTRICAL 2 2001 YFZR6N ELECTRICAL 2 2001 YX600R - YZF600RNC ELECTRICAL 2 2001 YZ600R - YZF600RN ELECTRICAL 2 2001 YZFR1 - YZFR1N ELECTRICAL 2 2001 YZFR1 - YZFR1NC ELECTRICAL 2 2001 YZFR1 - YZFR1SN ELECTRICAL 2 2001 YZFR1 - YZFR1SNC ELECTRICAL 2 2002 YZF600R - YZF600RP ELECTRICAL 2 2002 YZF600R - YZF600RPC ELECTRICAL 2 2002 YZFR6 - YZFR6P ELECTRICAL 2 2002 YZFR6 - YZFR6PC ELECTRICAL 2 2003 YZF600R - YZF600RR ELECTRICAL 2 2003 YZF600R - YZF600RRC ELECTRICAL 2 2004 YZF600 - YZF600RS ELECTRICAL 2 2004 YZF600 - YZF600RSC ELECTRICAL 2 2005 YZF600R - YZF600RT ELECTRICAL 2 2005 YZF600R - YZF600RTC ELECTRICAL 2 2006 YZF600R - YZF600RV ELECTRICAL 2 2006 YZF600R - YZF600RVC ELECTRICAL 2 2007 YZF600R - YZF600RW ELECTRICAL 2 2007 YZF600R CA - YZF600RWC ELECTRICAL 2 2000 SRX700 - SRX700D ELECTRICAL 1 2000 SRX700 OHLINS - SRX700SD ELECTRICAL 1 2001 MOUNTAIN MAX 600 - MM600F ELECTRICAL 1 2001 MOUNTAIN MAX 700 - MM700F ELECTRICAL 1 2001 SRX700 - SRX700F ELECTRICAL 1 2001 SRX700 - SRX700SF ELECTRICAL 1 2001 SX600R - SX600F ELECTRICAL 1 2001 SX700R - SX700F ELECTRICAL 1 2001 VENTURE 600 - VT600F ELECTRICAL 1 2001 VENTURE 700 - VT700F ELECTRICAL 1 2001 VMAX 600 DELUXE (ELEC START) - VX600DXF ELECTRICAL 1 2001 VMAX 700 DELUXE (ELEC START) - VX700DXF ELECTRICAL 1 2001 VX700F ELECTRICAL 1 2002 MOUNTAIN MAX 600 - MM600G ELECTRICAL 1 2002 MOUNTAIN MAX 700 - MM700G ELECTRICAL 1 2002 SRX700 - SRX700G ELECTRICAL 1 2002 SRX700 - SRX700SG ELECTRICAL 1 2002 SX600R - SX600G ELECTRICAL 1 2002 VENTURE 600 - VT600G ELECTRICAL 1 2002 VENTURE 700 - VT700G ELECTRICAL 1 2002 VMAX 600ER - VX600ERG ELECTRICAL 1 2002 VMAX 700ER - VX700ERG ELECTRICAL 1 2003 MOUNTAIN-MAX - MM700H ELECTRICAL 1 2003 SX600R - SX600H ELECTRICAL 1 2003 V-MAX 600ER - VX600ERH ELECTRICAL 1 2003 VENTURE 600 - VT600H ELECTRICAL 1 2003 VENTURE 600 - VT700H ELECTRICAL 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 multumesc tng! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 ce anvelopa ?190/55 sau 200/55? Lasa anvelopele si pune poza ta din avatar aici, in rezolutie mai decenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Si suspensii electronice... daca nu ma insel, unde scrie A-2 e un simbol de amortizor. Nu o fi nimic revolutionar, dar daca tot pachetul e bine pus la punct, ar putea fi o super motocicleta. Mai ales ca astia de la Yamaha se pricep la partea de ciclistica/sasiu. http://www.motorcycle-usa.com/609/19371/Motorcycle-Article/Yamaha-Confirms-YZF-R1-Reveal-at-EICMA.aspx "The display shows several settings options, including: Variable ride modes (Mode A) and power settings (PWR 1), as well as traction control (TCS 3) and presumably a stability control system (SCS 3). At the top of the display screen there also appears to be quickshifter indicator (QS) and a possible suspension indicator. More obvious is the gear position indicator, digital tach and speedometer – the latter of which reaches 262 km/h (162 mph). Another intriguing addition to the display is on the right-side of the screen, which seems to be an indicator displaying weight transfer". 262/12.000 rpm in a 5-a.Nu-mi dau seama,e mult,e putin? Interesante gizmo-uri - weight transfer?foarte misto smecheria.Draq s-ar fi gandit la asa ceva... E bine ca iata,cam toata lumea buna incepe sa treaca pe afisaje color LCD.Bine,probabil la Honda vor veni peste 5-6 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 LCD-urile in ziua de azi costa zero bani, sint mult mai scumpe indicatoarele de bord mecanice. Iei un student bun de la automatica, ii dai un afisaj LCD de 50euro facut la comanda si-i spui ce vrei sa-ti afiseze. BMW au pus pe HP4 suspensiile reglate electronic. Multi au crezut ca asta-i cea mai desavirsita suspensie. E fix-pix. E doar marketing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Video spion cu noul R1 pe linia dreapta de la mugello spulbera concurenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 BMW au pus pe HP4 suspensiile reglate electronic. Multi au crezut ca asta-i cea mai desavirsita suspensie. E fix-pix. E doar marketing. Pentru curse, nu o fi cine stie ce (defapt si in cursele auto, tot suspensia reglabila manual e folosita). Dar pentru strada, cred ca e mai bine sa fie electronica... te dai pe strada, te duci la trackday, mergi prin oras, mergi cu pasager, nu sta nimeni sa regleze suspensia de cateva ori pe zi. Atunci, cred ca o suspensie semi-activa (ca la bmw) e cea mai potrivita. Si vad ca acum e standard pe noul BMW S1000RR (2015). Acum nu stiu la R1 daca ce se vede pe bord o fi de la suspensie, sau de la vreun amortizor de ghidon electronic. Ne vom lamuri in curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Imi vand jucaria de circuit, poate intereseaza pe cineva: /index.php?/topic/719539-vand-schimb-yamaha-r1-2007-2008-race-only/?p=3860931 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 LCD-urile in ziua de azi costa zero bani, sint mult mai scumpe indicatoarele de bord mecanice. Iei un student bun de la automatica, ii dai un afisaj LCD de 50euro facut la comanda si-i spui ce vrei sa-ti afiseze. BMW au pus pe HP4 suspensiile reglate electronic. Multi au crezut ca asta-i cea mai desavirsita suspensie. E fix-pix. E doar marketing. Vizibilitatea este inca o problema la LCD-uri. La carenate mai e cum mai e, bordul e oarecum "la umbra", dar la naked-uri intr-o zi insorita nu se mai prea vede nimic. Suspensia electronica este doar primul pas spre suspensia adaptiva independenta. Cum zice si colegul Jorge, pe strada cred ca e ce trebuie. Si sa fim seriosi, majoritatea sbk-urilor isi petrec viata pe strada. De-asta BMW a pus si cruise control pe S1000RR 2015. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 LCD-urile in ziua de azi costa zero bani, sint mult mai scumpe indicatoarele de bord mecanice. Iei un student bun de la automatica, ii dai un afisaj LCD de 50euro facut la comanda si-i spui ce vrei sa-ti afiseze. BMW au pus pe HP4 suspensiile reglate electronic. Multi au crezut ca asta-i cea mai desavirsita suspensie. E fix-pix. E doar marketing. Pai or fi ieftine cum zici tu,da uite ca nu le pune nici draq pe motorete.Lumea tot pe alea din 1900 toamna sta.Pot sa pun pariu ca Honda (si cred ca si Suzuki) vor pune afisaje lcd pe motoare peste 5 ani. Personal mi se par niste chestii foarte smechere (daca sunt vizibile pe soare) dar mi-ar place ca turometrul sa fie tot analog. Despre suspensia la bmw nu pot comenta ca nu am mers niciodata cu hp4.Nici acu nu pricep cum functioneaza asa ceva. Si sa fim seriosi, majoritatea sbk-urilor isi petrec viata pe strada. De-asta BMW a pus si cruise control pe S1000RR 2015. BMW are dreptate cand pune cruise-control si manere incalzite pe sportiva,pt ca foarte multe superbike-uri o ard pe strada.Dar totusi,mai ales cand e vorba de S1000RR,cred ca procentul de motorete care vad circuitul e mult mai mare decat la restul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 turometru analog egal love!! la zx10 am turometru electronic si nu ma coafeaza asa tare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 (editat) Vizibilitatea este inca o problema la LCD-uri. La carenate mai e cum mai e, bordul e oarecum "la umbra", dar la naked-uri intr-o zi insorita nu se mai prea vede nimic. Suspensia electronica este doar primul pas spre suspensia adaptiva independenta. Cum zice si colegul Jorge, pe strada cred ca e ce trebuie. Si sa fim seriosi, majoritatea sbk-urilor isi petrec viata pe strada. De-asta BMW a pus si cruise control pe S1000RR 2015. Exista de ani de zile LCD-uri care au autoadaptare luminoasa, la fel ca si la telefoane. Vizibilitatea, acum in 2014, e ultima problema. Am desfacut borduri race, Starlane. Afisajul luat separat din Italia, costa cu toate taxele , inclusiv profitul vinzatorilor dor 22euro. La bordurile astea costa cel mai mult R&D-ul. Un receiver digital de satelit costa in jur de 50euro, in el se afla de 2 ori mai multa electronica, procesorul e de nspe ori mai smecher ca unul dintr-ul bord moto. Editat Octombrie 22, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 OFF : Cum ma tot uitam eu la Ninja-H2R,fiind pasionat de ultimele noutati in materie de tehnica,mi-a atras atentia o treaba : http://www.ninja-h2.com/video.html Intrebarea mea este ce inseamna,ce avantaje are si in ce consta "dog-ring transmission? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 http://www.superstreetonline.com/how-to/transmission-drivetrain/impp-1109-synchromesh-vs-dog-box/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Intrebarea mea este ce inseamna,ce avantaje are si in ce consta "dog-ring transmission? Craboti... nu asa sunt toate cutiile la moto? (or fi si mici exceptii, habar n-am). E marketing... puteau foarte bine sa includa si "wet multi plate clutch", ca suna frumos Defapt vad ca au spus ca are slipper clutch. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Este vorba de forma crabotilor. Forma dintelui si a gaurilor de cuplare poate fi dreapta,trapezoidala,ovala. Din ce am vazut forma ovala este acum folosita. Crabotul pe zona de cuplare are anumite unghiuri care in cuntact cu piesa care se cupleaza,si presiunea pusa pe dinte face sa fie atras unul catre altul,asigurandu-se cuplajul perfect si rapid. Sper ca ma intelegeti ce am scris in"cuvintele mele"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOKI_46 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Salutare. tocmai am reusit sa imi iau un R1 2004. Singura problema este ca are o singura cheie...am tot cautat pe net chei brute...nu am gasit nimic. Cunoaste-ti pe cineva care sa ma poata ajuta cu treaba asta? mersi frumos . Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Salutare. tocmai am reusit sa imi iau un R1 2004. Singura problema este ca are o singura cheie...am tot cautat pe net chei brute...nu am gasit nimic. Cunoaste-ti pe cineva care sa ma poata ajuta cu treaba asta? mersi frumos . Adi http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40%7CR40%7CR40&_sacat=0&_nkw=yamaha+R1+2004+key&_sop=15 Cate vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Salut si bine ai venit ...eu am luat de pe sub-forumul 'servicii' .din pacate nu mai retin user-ul.... erau relativ ieftine, vreo 30 lei bucata si erau in diferite culori Poze ? » Post actualizat in 29 Oct 2014 09:06LE. sau subforumul "vanzari/altele" nu mai retin exact .oricum de aici de pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOKI_46 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 mersi frumos de urari... poze soon...dar cred ca moto e relativ cunoscuta...cea a lui Sokatu. www.motociclism.ro/forum/index.php?/topic/710857-vand-yamaha-r1-rn12/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40%7CR40%7CR40&_sacat=0&_nkw=yamaha+R1+2004+key&_sop=15 Cate vrei Nu trebuie si cipul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Nu trebuie si cipul ? Evident ca cele de 3 dolari sunt plastic mort dar gaseste si chei cu cip pe ebay. Eu i-am sugerat doar unde sa caute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOKI_46 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 (editat) fratilor, m-am intors de la prima plimbarica cu motoreta asta -la marele fix ca a inceput sa ploua. ce pot sa zic...merge ca noua are niste frane criminale de putere nu mai vorbesc. A meritat fiecare banuț. urmeaza in weekend sa dau plasticele la facut si revin cu niste poze. PS- se mai tine intrunirea aia saptamanala a R1-istilor(evident nu acum ci pt la primavara ma refeream)? parca la Academie era? pace fratilor si...HAI ODATA CU PRIMAVARA AIA !!! Editat Octombrie 29, 2014 de LOKI_46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.