Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

 

Pe bord se mai pot vedea: traction control, stability control, launch control, riding modes si "LIF"(?!?). Evacuarea nu mai este sub sa, ci laterala sau/si ventrala. Motorul va scoate probabil in jur de 200cp.

Nimic nou...

 

 

Si suspensii electronice... daca nu ma insel, unde scrie A-2 e un simbol de amortizor. Nu o fi nimic revolutionar, dar daca tot pachetul e bine pus la punct, ar putea fi o super motocicleta. Mai ales ca astia de la Yamaha se pricep la partea de ciclistica/sasiu.

si quickshifter...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ptr cei interesati, am de vanzare releu incarcaare original, dat jos de pe yzf 600 r 2001. Ar trebui sa se potriveasca pe mai multe motociclete. Daca este cineva binevoitor sa faca o lista cu motoretele ce sunt echipate cu acest model de releu, ar fi super

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr cei interesati, am de vanzare releu incarcaare original, dat jos de pe yzf 600 r 2001. Ar trebui sa se potriveasca pe mai multe motociclete. Daca este cineva binevoitor sa faca o lista cu motoretele ce sunt echipate cu acest model de releu, ar fi super

This Yamaha 4JH-81960-01-00 RECTIFIER & REGULATO is used on these models and components:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si suspensii electronice... daca nu ma insel, unde scrie A-2 e un simbol de amortizor. Nu o fi nimic revolutionar, dar daca tot pachetul e bine pus la punct, ar putea fi o super motocicleta. Mai ales ca astia de la Yamaha se pricep la partea de ciclistica/sasiu.

http://www.motorcycle-usa.com/609/19371/Motorcycle-Article/Yamaha-Confirms-YZF-R1-Reveal-at-EICMA.aspx

 

"The display shows several settings options, including: Variable ride modes (Mode A) and power settings (PWR 1), as well as traction control (TCS 3) and presumably a stability control system (SCS 3). At the top of the display screen there also appears to be quickshifter indicator (QS) and a possible suspension indicator. More obvious is the gear position indicator, digital tach and speedometer – the latter of which reaches 262 km/h (162 mph). Another intriguing addition to the display is on the right-side of the screen, which seems to be an indicator displaying weight transfer".

 

262/12.000 rpm in a 5-a.Nu-mi dau seama,e mult,e putin?

Interesante gizmo-uri - weight transfer?foarte misto smecheria.Draq s-ar fi gandit la asa ceva...

 

E bine ca iata,cam toata lumea buna incepe sa treaca pe afisaje color LCD.Bine,probabil la Honda vor veni peste 5-6 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LCD-urile in ziua de azi costa zero bani, sint mult mai scumpe indicatoarele de bord mecanice. Iei un student bun de la automatica, ii dai un afisaj LCD de 50euro facut la comanda si-i spui ce vrei sa-ti afiseze.

BMW au pus pe HP4 suspensiile reglate electronic. Multi au crezut ca asta-i cea mai desavirsita suspensie. E fix-pix. E doar marketing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW au pus pe HP4 suspensiile reglate electronic. Multi au crezut ca asta-i cea mai desavirsita suspensie. E fix-pix. E doar marketing.

 

Pentru curse, nu o fi cine stie ce (defapt si in cursele auto, tot suspensia reglabila manual e folosita). Dar pentru strada, cred ca e mai bine sa fie electronica... te dai pe strada, te duci la trackday, mergi prin oras, mergi cu pasager, nu sta nimeni sa regleze suspensia de cateva ori pe zi. Atunci, cred ca o suspensie semi-activa (ca la bmw) e cea mai potrivita. Si vad ca acum e standard pe noul BMW S1000RR (2015).

 

Acum nu stiu la R1 daca ce se vede pe bord o fi de la suspensie, sau de la vreun amortizor de ghidon electronic. Ne vom lamuri in curand :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LCD-urile in ziua de azi costa zero bani, sint mult mai scumpe indicatoarele de bord mecanice. Iei un student bun de la automatica, ii dai un afisaj LCD de 50euro facut la comanda si-i spui ce vrei sa-ti afiseze.

BMW au pus pe HP4 suspensiile reglate electronic. Multi au crezut ca asta-i cea mai desavirsita suspensie. E fix-pix. E doar marketing.

 

Vizibilitatea este inca o problema la LCD-uri. La carenate mai e cum mai e, bordul e oarecum "la umbra", dar la naked-uri intr-o zi insorita nu se mai prea vede nimic.

Suspensia electronica este doar primul pas spre suspensia adaptiva independenta. Cum zice si colegul Jorge, pe strada cred ca e ce trebuie. Si sa fim seriosi, majoritatea sbk-urilor isi petrec viata pe strada. De-asta BMW a pus si cruise control pe S1000RR 2015.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LCD-urile in ziua de azi costa zero bani, sint mult mai scumpe indicatoarele de bord mecanice. Iei un student bun de la automatica, ii dai un afisaj LCD de 50euro facut la comanda si-i spui ce vrei sa-ti afiseze.

BMW au pus pe HP4 suspensiile reglate electronic. Multi au crezut ca asta-i cea mai desavirsita suspensie. E fix-pix. E doar marketing.

Pai or fi ieftine cum zici tu,da uite ca nu le pune nici draq pe motorete.Lumea tot pe alea din 1900 toamna sta.Pot sa pun pariu ca Honda (si cred ca si Suzuki) vor pune afisaje lcd pe motoare peste 5 ani.

Personal mi se par niste chestii foarte smechere (daca sunt vizibile pe soare) dar mi-ar place ca turometrul sa fie tot analog.

 

Despre suspensia la bmw nu pot comenta ca nu am mers niciodata cu hp4.Nici acu nu pricep cum functioneaza asa ceva.

 

 

Si sa fim seriosi, majoritatea sbk-urilor isi petrec viata pe strada. De-asta BMW a pus si cruise control pe S1000RR 2015.

BMW are dreptate cand pune cruise-control si manere incalzite pe sportiva,pt ca foarte multe superbike-uri o ard pe strada.Dar totusi,mai ales cand e vorba de S1000RR,cred ca procentul de motorete care vad circuitul e mult mai mare decat la restul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Vizibilitatea este inca o problema la LCD-uri. La carenate mai e cum mai e, bordul e oarecum "la umbra", dar la naked-uri intr-o zi insorita nu se mai prea vede nimic.

Suspensia electronica este doar primul pas spre suspensia adaptiva independenta. Cum zice si colegul Jorge, pe strada cred ca e ce trebuie. Si sa fim seriosi, majoritatea sbk-urilor isi petrec viata pe strada. De-asta BMW a pus si cruise control pe S1000RR 2015.

Exista de ani de zile LCD-uri care au autoadaptare luminoasa, la fel ca si la telefoane. Vizibilitatea, acum in 2014, e ultima problema. Am desfacut borduri race, Starlane. Afisajul luat separat din Italia, costa cu toate taxele , inclusiv profitul vinzatorilor dor 22euro. La bordurile astea costa cel mai mult R&D-ul.

 

Un receiver digital de satelit costa in jur de 50euro, in el se afla de 2 ori mai multa electronica, procesorul e de nspe ori mai smecher ca unul dintr-ul bord moto.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFF :

 

Cum ma tot uitam eu la Ninja-H2R,fiind pasionat de ultimele noutati in materie de tehnica,mi-a atras atentia o treaba :

http://www.ninja-h2.com/video.html

 

Intrebarea mea este ce inseamna,ce avantaje are si in ce consta "dog-ring transmission? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea mea este ce inseamna,ce avantaje are si in ce consta "dog-ring transmission? :scratch:

 

Craboti... nu asa sunt toate cutiile la moto? (or fi si mici exceptii, habar n-am). E marketing... puteau foarte bine sa includa si "wet multi plate clutch", ca suna frumos :D Defapt vad ca au spus ca are slipper clutch.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba de forma crabotilor.

Forma dintelui si a gaurilor de cuplare poate fi dreapta,trapezoidala,ovala.

Din ce am vazut forma ovala este acum folosita.

Crabotul pe zona de cuplare are anumite unghiuri care in cuntact cu piesa care se cupleaza,si presiunea pusa pe dinte face sa fie atras unul catre altul,asigurandu-se cuplajul perfect si rapid.

Sper ca ma intelegeti ce am scris in"cuvintele mele"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. tocmai am reusit sa imi iau un R1 2004. Singura problema este ca are o singura cheie...am tot cautat pe net chei brute...nu am gasit nimic. Cunoaste-ti pe cineva care sa ma poata ajuta cu treaba asta? mersi frumos .

 

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. tocmai am reusit sa imi iau un R1 2004. Singura problema este ca are o singura cheie...am tot cautat pe net chei brute...nu am gasit nimic. Cunoaste-ti pe cineva care sa ma poata ajuta cu treaba asta? mersi frumos .

 

Adi

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40%7CR40%7CR40&_sacat=0&_nkw=yamaha+R1+2004+key&_sop=15

Cate vrei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine ai venit ...eu am luat de pe sub-forumul 'servicii' .din pacate nu mai retin user-ul.... erau relativ ieftine, vreo 30 lei bucata si erau in diferite culori

 

Poze ? :P


» Post actualizat in 29 Oct 2014 09:06

LE. sau subforumul "vanzari/altele" nu mai retin exact .oricum de aici de pe forum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor, m-am intors de la prima plimbarica cu motoreta asta -la marele fix ca a inceput sa ploua. ce pot sa zic...merge ca noua are niste frane criminale de putere nu mai vorbesc.

A meritat fiecare banuț. urmeaza in weekend sa dau plasticele la facut si revin cu niste poze.

 

PS- se mai tine intrunirea aia saptamanala a R1-istilor(evident nu acum ci pt la primavara ma refeream)? parca la Academie era?

 

pace fratilor si...HAI ODATA CU PRIMAVARA AIA !!!

Editat de LOKI_46
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...