Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu cred.... cayene ? inseamna ca a venit foarte tare din spate si nici tu nu te-ai strofocat sa dai inferioare.

Poti sa nu ma crezi, dar cu 954 faceam misto de orice masina pe autostrada. Cu 600RR pierzi timp foarte mult sa retrogradezi, ramii la zeci de metri in urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici cea veche nu rupea gura targului cu design-ul dar... doamne.

 

Sper din tot sufletul sa nu arate asa noul R1 :( Carena laterala nu arata prea rau, daca se prelungea frumos pana la roata spate, fara sa vedem cazanul ala de tuica de sub motocicleta. M-am bucurat ca BMW a renuntat la el pentru 2015, si l-au integrat in toba. Codita in schimb e urata foc... aproape ca nu exista. Si daca lasau cadrul gol, era cam acelasi lucru. Urasc tendinta asta de a se micsora la maxim carenajul coditei.

Iar partea aia frontala... :dropsmilie: Mai exact farurile alea si pozitionarea lor, e handicapata rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din fata arata similar cu M1, iar farurile alea sunt puse acolo pentru a putea fi "anulate" usor.
Motoreta sigur asta este, dar ca sa va mai linistiti vor fi doua variante: una "pentru tot poporul", alta de circuit, mai scumpa si mai puternica (model de omologare in vederea revenirii in SBK?). Dupa acesoriile de pe ea, asta e probabil varianta "normala".

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place cum arata M1. Din punctul meu de vedere e cel mai frumos prototip din MotoGP

 

Cred ca depinde si unghiul din care este facuta o poza. In pozele puse de Zair unghiul din a 2a fotografie nu o fi cel mai fericit. Daca ma uit doar la ea.. nici mie nu-mi place deloc.

 

Mie mi se pare ca i-ar mai trebui o carena in partea de jos. Asa ar arata mult mai bine, cu forme mai fluide. Daca nu o sa fie din fabrica probabil ca vor aparea solutii aftermarket.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place cum arata M1. Din punctul meu de vedere e cel mai frumos prototip din MotoGP

 

Cred ca depinde si unghiul din care este facuta o poza. In pozele puse de Zair unghiul din a 2a fotografie nu o fi cel mai fericit. Daca ma uit doar la ea.. nici mie nu-mi place deloc.

 

Mie mi se pare ca i-ar mai trebui o carena in partea de jos. Asa ar arata mult mai bine, cu forme mai fluide. Daca nu o sa fie din fabrica probabil ca vor aparea solutii aftermarket.

 

M1 e foarte frumos, fiindca are exact ce n-are R1 asta... are codita intreaga, frumoasa, in raport cu dimensiunea motocicletei. Are carena inferioara frumoasa pana spre roata spate. Nici nu vreau sa imi imaginez cum o sa arate R1 cu o evacuare full :( O sa fie o gaura imensa sub motocicleta, fara sa o acopere nimic. Iar farurile, care ar fi trebuit sa ii dea frumusete unei motociclete de strada, din imaginea de mai sus, parca ar fi doua becuri clasice incandescente mari de 100w, pe care le pui in casa. Si cazanul de tuica de pe evacuare, e cireasa de pe tort. O frumuste, ce trebuia neaparat expusa la vedere. Eu inteleg ca se incinge, si probabil ar afecta carenele daca ar fi acoperit. Dar cum s-au descurcat la R6, ar fi trebuit sa o faca si acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place cum arata M1. Din punctul meu de vedere e cel mai frumos prototip din MotoGP

 

Just: M1 e cel mai fain, D16 e cel mai urat. Nici RCV-ul nu-i o frumusete, dar e mai OK decat Ducati.

 

In pozele puse de Zair (...)

 

Care-s alea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La naiba chiar asa arata :eek: Sper sa ii bata pe toti macar.

 

Doar cu ledurile aprinse arata bine..problema e cand aprinzi farurile :))

Editat de SBN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii se mai dau si pe circuit, merg cu acceleratia full in treptele 2,3,4.5.

Nu vreau sa fiu rautacios...dar poti sa-mi areti unul de aici de pe forum care merge pe pista full gaz in treptele 2-3-4-5?...pe pista!cu R1...ca eu personal nu prea cunosc,nici macar din auzite...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La naiba chiar asa arata :eek: Sper sa ii bata pe toti macar.

 

Doar cu ledurile aprinse arata bine..problema e cand aprinzi farurile :))

 

 

La prima impresie, mi se pare chiar originala.

 

E cam urata. Nu e "de miss" dar imi place. E... altfel. Nu arata a japo: nu are inflorituri exagerate si linii umflate. Pare mai mica, mai usoara. La ani lumina de actualul R1, care pare "grasa" si greoaie. Bine, in materie de design mie-mi place si RC8, asa ca nu cred ca sunt o norma in domeniu.

 

Totusi, in afara de design, nu vad nimic special: nu e nici cea mai puternica (~200cp), nici cea mai usoara (~199kg la plin) si nu vine cu nimic nemaivazut in materie de suspensii sau electronica.

 

PS: ce se mai prostitueaza vere46 pe acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu rautacios...dar poti sa-mi areti unul de aici de pe forum care merge pe pista full gaz in treptele 2-3-4-5?...pe pista!cu R1...ca eu personal nu prea cunosc,nici macar din auzite...

Stau 6?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar cu ledurile aprinse arata bine..problema e cand aprinzi farurile :))

 

Alea le aprinzi numai noaptea :D - impusti 2 iepuri dintr-un foc - lumineaza drumul si nici nu se prinde lumea ca sunt urate

 

R1 M arata un pic mai bine, nu? Avea dreptate Jorge Lorenzo (cel de pe forum :)) legat de cotidita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah, nu e chiar urata asa cum ma asteptam :) Bine, catalizatorul si farurile sunt in continuare naspa, dar cred ca o sa ne obisnuim cu design-ul. Codita mi se parea urata rau in poza aia de pe pagina anterioara, dar se pare ca nu e asa. E cam la fel cu cea de pe Panigale :laugh: Farurile chiar daca sunt ciudate rau de tot, exista led-urile alea frumoase care le completeaza. Per total, imi place. Mai ales modelul R1M arata si mai bine. Eu totusi inteleg ca varianta M nu e exclusiv pentru pista... am vazut ca are faruri, stop, evacuare cu catalizator, toate astea sunt necesare pe strada, nu pe circuit. Dar n-avea suport de numar (parca nici oglinzi), d-aia sunt oarecum "confuz". Deci la prima vedere, varianta M e un fel de Panigale R... are in plus fata de varianta standard, suspensia electronica, franele mai performante, carenele din carbon, chestia aia cu telemetria si incarcarea/descarcarea setarilor si datelor direct de pe smartphone inclusiv GPS si toate nebuniile. Evident o sa fie mai usoara decat R1, si o sa aiba putere mai mare (aici n-au dat detalii). Varianta standard avand 200 de cai, spun ei (pe ecranul din spate, scria 200PS, ceea ce inseamna cam 197 HP). E vorba de motor... puterea la roata o aflam dupa ce vor fi testate pe Dyno.

 

Evident, cine altcineva putea sa le prezinte, decat Rossi si Lorenzo :D

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...