Jump to content

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Recommended Posts

Cam de Coreea de Nord comentariul din clip. Dar suna bine, adevarat. Daca sunetul e fidel realitatii, suna chiar apropiat de motorul de pe M1. Aduce a V4 in ture joase si medii. Oricum, mult mai bine decat un 4 in linie clasic - mixer glorificat. Poate aud si baetii de la Suzi, Kawa si chiar BMW. As zice si de 'onda, dar astept sa vad/aud minunea de RC213V-S intai.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stau 6?

Cu Hornetul. :D

 

 

Personal, mi se pare urat noul model de R1, pt mine farurile conteaza mult in esteticul mobrei. Dar cum zicea DStar, cred ca asta o sa se schimbe dupa o vreme, odata cu obisnuinta, la fel cum s-a intamplat cu modelul precedent si cu S1000RR.

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa fiu rautacios...dar poti sa-mi areti unul de aici de pe forum care merge pe pista full gaz in treptele 2-3-4-5?...pe pista!cu R1...ca eu personal nu prea cunosc,nici macar din auzite...

Cine merge full gaz in toate treptele nu prea are timp de stat pe forum, si sunt cativa baieti prin rromanica. :P

Link to comment
Share on other sites

Cine merge full gaz in toate treptele nu prea are timp de stat pe forum, si sunt cativa baieti prin rromanica. :P

Seara si iarna sigur nu merge nimeni full gaz.:))

Link to comment
Share on other sites

Farurile sunt bine ascunse daca nu le aprinzi nici nu se vad ca sunt acolo.Cred ca mesajul e : moto derivat din GP/ destinat pistei .Daca livreaza macar 20 cai in plus la roata fata de modelul 2012, eu cred ca va fi un mare succes :D

Edited by Fatal Fury
Link to comment
Share on other sites

Este ok ca se vede priza de aer bine, ca la MotoGP, si carena fata libera doar sa pui numarul dar farurile..... macar mai dreptunghiulare... e cam uratica cu un far aprins

Link to comment
Share on other sites

Acum S1000RR nu mai pare asa urat :D

cineva trebuia sa compenseze

bordul si codita par luate de pe panigale (cred ca se putea face ceva diferit)

vad ca le plac la orezari Ice Age

sid.jpg

Link to comment
Share on other sites

Daca livreaza macar 20 cai in plus la roata fata de modelul 2012, eu cred ca va fi un mare succes :D

18cp in plus si 7kg in minus fata de modelul actual. Nu e rau, dar nu da pe nimeni pe spate. Sunt motorete mai puternice, mai usoare si mai bine echipate. Va atrage prin pret si posibil prin design.
Link to comment
Share on other sites

Interesant noul R1, dar nu inteleg de ce au facut partea aia frontala goala acolo cu farurile dedesubt. Zici ca a lasat panou sa-si puna fiecare abtibilduri, numarul de curse si alte blinguri :)

 

Ca sa aiba lumea spatiu sa puna numarul 46 acolo :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Sa recapitulam... are aceeasi putere declarata ca S1000RR modelul nou (2015), dar e cu vreo 5 kg mai usoara :)

Just. Dar este o motocicleta complet noua. Concurenta prezinta update-uri la niste motociclete vechi de 6 (S1000RR, RSV4), respectiv 4 ani (Panigale) - fiecare dintre ele venind cu ceva unic la aparitia pe piata: electronica, putere, conceptie, greutate, etc. Asta ii lipseste lui R1.
Link to comment
Share on other sites

18cp in plus si 7kg in minus fata de modelul actual. Nu e rau, dar nu da pe nimeni pe spate. Sunt motorete mai puternice, mai usoare si mai bine echipate. Va atrage prin pret si posibil prin design.

 

modelul 2009-2014 are 207kg doar in visele Yamaha, greutatea reala e undeva pe la 212-214. un lucru asemanator se intampla si cu puterea, din cei 180 cai se ajunge la 155-163 la roata, deci foarte putin.

 

sa speram ca la 2015 s-a mers pe alt drum, fara basme. oricum, faptul ca au modificat radical arborele cotit si sistemul de contragreutati s-ar putea sa ajute mult.

package-ul electronic este din alta lume pentru banii astia dar o sa ajungem sa ne facem update si la software-ul de pe motocicleta :)

Edited by Zircon
Link to comment
Share on other sites

Eu am inteles ca noul R1 are 200 hp fara Ram air + un boost de 20 hp de la Ram

Mie mi se pare destul de bine, nu credeti?

 

La design... daca as compara R1 cu nou lansata Honda RC213V-S - pai R1 este zana zanelor.

Mie personal mi-a luat ochii Kawasaki la capitolul design, iar daca ne gandim la modelele mai vechi Panigale arata cel mai bine. Oricum Yamaha e cel putin pe podium.

 

La capitolul electronica...

Eu mi-am prins urechile in lista aia de gadgeturi. Nu stiu ce ar fi putut sa mai puna si n-au pus.

 

Poate v-a scapat din vedere un mic amanunt...

Noul R1 e copilul lui Valentino :) In prezentarea de aseara a spus ca a ajutat la dezvoltarea motocicletei si el a fost primul pilot din lume care a condus-o.

Rossi a spus ca ii place foarte mult tinuta de drum si ca dupa parerea lui se simte foarte similar cu M1 la condus.

Acum nah, poate sunt texte pe care i le-a dat departamentul de marketing sa le recite sau poate e chiar parerea lui sincera.

Link to comment
Share on other sites

Cum bine zice Zircon, trebuie sa asteptam testele, abia apoi o sa vedem ce inseamna 200 de cai aia japonezi. La BMW cand zice 195 de cai o pune pe dyno si scoate intre 185-193, la japoneze cand zice 180 poti sa speri la 160.

 

Daca chiar au facut-o mult mai puternica si la ce are pe ea + sasiu Yamaha, poate fi ceva smecher de luat in consideratie!

Link to comment
Share on other sites

Hai mai ca e mai frumoasa decat vechiul model...

 

attachicon.gifyamaha-r1-2015-1.jpg

 

Adevarat.

 

basme de marketing. Rossi inca vinde, deci a primit lista cu ce sa spuna :)

 

Just.

 

Eu am inteles ca noul R1 are 200 hp fara Ram air + un boost de 20 hp de la Ram

 

Ram air = un plus de putere de maxim 5%. Deci vreo 10cp, cu indulgenta.

 

modelul 2009-2014 are 207kg doar in visele Yamaha, greutatea reala e undeva pe la 212-214. un lucru asemanator se intampla si cu puterea, din cei 180 cai se ajunge la 155-163 la roata, deci foarte putin.

 

Pe site-ul oficial, greutatea la plin a modelului 2014 e listata la 206kg. Acum nah...

Link to comment
Share on other sites

 

Adevarat.

 

 

Just.

 

 

Ram air = un plus de putere de maxim 5%. Deci vreo 10cp, cu indulgenta.

 

 

Pe site-ul oficial, greutatea la plin a modelului 2014 e listata la 206kg. Acum nah...

 

Problema la toate R1-urile e ca flow-ul de aer este partial obstructionat de air ducts. cine le-a dat jos si s-a uitat putin la ele stie ce spun. modelul american avea, ca bonus, un airbox modificat, care ducea la pierdere de putere dar facea motocicleta sa fie street legal.

Modul in care arata 2015 ma face sa cred ca noul sistem de ram da mai mult de 5%. In definitiv, au pocit tot botul din cauza lui si provine de pe M1 deci trebuie sa fie mai bun decat cel vechi.

 

In privinta greutatii, da, stiu. nu are doar 206 nici dupa ce am dat jos catalizatorul :D

Edited by Zircon
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...