Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mah, nu e chiar urata asa cum ma asteptam :) Bine, catalizatorul si farurile sunt in continuare naspa, dar cred ca o sa ne obisnuim cu design-ul. Codita mi se parea urata rau in poza aia de pe pagina anterioara, dar se pare ca nu e asa. E cam la fel cu cea de pe Panigale :laugh: Farurile chiar daca sunt ciudate rau de tot, exista led-urile alea frumoase care le completeaza. Per total, imi place. Mai ales modelul R1M arata si mai bine. Eu totusi inteleg ca varianta M nu e exclusiv pentru pista... am vazut ca are faruri, stop, evacuare cu catalizator, toate astea sunt necesare pe strada, nu pe circuit. Dar n-avea suport de numar (parca nici oglinzi), d-aia sunt oarecum "confuz". Deci la prima vedere, varianta M e un fel de Panigale R... are in plus fata de varianta standard, suspensia electronica, franele mai performante, carenele din carbon, chestia aia cu telemetria si incarcarea/descarcarea setarilor si datelor direct de pe smartphone inclusiv GPS si toate nebuniile. Evident o sa fie mai usoara decat R1, si o sa aiba putere mai mare (aici n-au dat detalii). Varianta standard avand 200 de cai, spun ei (pe ecranul din spate, scria 200PS, ceea ce inseamna cam 197 HP). E vorba de motor... puterea la roata o aflam dupa ce vor fi testate pe Dyno.

 

Evident, cine altcineva putea sa le prezinte, decat Rossi si Lorenzo :D

 

Poti sa le cumperi pe amandoua incepand din Februarie

R1 16.500 dolari

R1 M 22.000 dolari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare mie sau partea de sus a carenei frontale + oglinzile aduc cu panigale? Si codita!

Codita panigale & aprilia rsv4...

Carena frontala ciudata cel putin(mie personal imi place)...

Per total o ciudatenie.tot e mai bine decat nimic nou(cel putin pt yamaha) si nimic care sa atraga atentia.cat despre performante si "accesorii" eu unul astept primele pareri pertinente(mcn macar).:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi s-ar prostitua pentru cateva milioane pe an..

 

Dar ceva date despre R1M nu au dat gainarii aia..

 

Doua variante, mai putin diferite intre ele decat se credea:

- YZF R1: 4 in linie crossplane de 998cc cu aprindere la 270°- 180°- 90°- 180, 147,1 kW (200CV) @ 13.500 rot/min, 112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11.500 rot/min, discuri de 320mm pe fata, disc de 220mm pe spate,120/70 pe fata, 190/55 pe spate, 199kg la plin

- YZF R1M: aceeasi motoreta, carene de carbon, amortizor Öhlins pe spate, furca Öhlins cu reglaj electronic pe fata, 200kg la plin

 

Pana la urma exista o noutate absoluta pe piata: Slide Control System (SCS): sistem brevetat de catre Yamaha si care permite limitarea alunecarii laterale a rotii posterioare

 

e urata rau. parca ar fi aia de l-a omorat pe Steve Irwin...

 

Nu-i asa de rau. Au avut coae s-o rupa de tot cu vechiul design. Si japo nu prea au, de obicei.

 

72755.jpg 2015_YAM_YZF1000R1SPL_EU_BWM2_ACT_006.jp2015_YAM_YZF1000R1_EU_MS1RB_DET_018.jpg_2015_YAM_YZF1000R1_EU_MS1RB_DET_006.jpg_

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa le cumperi pe amandoua incepand din Februarie

R1 16.500 dolari

R1 M 22.000 dolari

 

Cred ca o sa imi iau modelul asta de R1 in Februarie .......................................................................................................................2025

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa le cumperi pe amandoua incepand din Februarie

R1 16.500 dolari

R1 M 22.000 dolari

 

La traducerea in €, sumele raman de obicei cam aceleasi. La ~17.000€, varianta de baza e pozitionata OK ca pret: un pic peste Suzi, dar sub europene. Le va fi greu in schimb sa vanda R1M cu +/-5000€ in plus, pentru o furca (smechera, ce-i drept), un amortizor spate si niste carene de carbon. Aia-s bani de S1000RR/RSV4/Panigale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, Rossi a confirmat ca R1M are aceeasi putere ca si R1. E un fel de HP4 fata de S1000RR :D Nu stiu daca a spus-o fara sa isi dea seama, sau s-a scapat, dar Rossi a spus ca i-ar placea sa participe la SBK macar o data anul viitor cu aceasta motocicleta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt unghi al fetei de troglodit:

2015-Yamaha-YZF-R1-42.jpg

Ciudata rau faza scurta singura:

2015-Yamaha-YZF-R1-35.jpg

Bordul mi se pare cam ingramadit, greu de citit (sau sunt caracterele prea mari?)

2015-Yamaha-YZF-R1-45.jpg
2015-Yamaha-YZF-R1-34.jpg

Coada pare intr-adevar o varianta mai cheap a celei de pe Panigale

2015-Yamaha-YZF-R1-59.jpg

Si o faza interesanta: revine racirea uleiului. Dupa S1000RR si RSV4, si R1 trece la un radiator de ulei dedicat:

2015-Yamaha-YZF-R1-71.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La traducerea in €, sumele raman de obicei cam aceleasi. La ~17.000€, varianta de baza e pozitionata OK ca pret: un pic peste Suzi, dar sub europene. Le va fi greu in schimb sa vanda R1M cu +/-5000€ in plus, pentru o furca (smechera, ce-i drept), un amortizor spate si niste carene de carbon. Aia-s bani de S1000RR/RSV4/Panigale.

 

 

Pai cica varianta M este editie limitata.

Trebuie sa stai si la coada sa o poti cumpara si asta daca esti norocos si te selecteaza ei.

 

Daca e asa... o sa se vanda ca painea calda - pe langa cei care vor sa o ia pentru curse o sa se inghesuie si colectionarii. In principiu modelelor editie limitata le creste valoarea peste ani nu le scade asa ca e afacere

» Post actualizat in 03 Nov 2014 22:54

Suna si frumos :)

Cred ca in cateva zile, pana se obisnuieste lumea cu noul look, toti or sa o considere frumoasa

 

https://www.youtube.com/watch?v=q_rFXubdWFs&list=PLAJloOa4uFdEKjhpL6_mOi3g6WfedNALe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam de Coreea de Nord comentariul din clip. Dar suna bine, adevarat. Daca sunetul e fidel realitatii, suna chiar apropiat de motorul de pe M1. Aduce a V4 in ture joase si medii. Oricum, mult mai bine decat un 4 in linie clasic - mixer glorificat. Poate aud si baetii de la Suzi, Kawa si chiar BMW. As zice si de 'onda, dar astept sa vad/aud minunea de RC213V-S intai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stau 6?

Cu Hornetul. :D

 

 

Personal, mi se pare urat noul model de R1, pt mine farurile conteaza mult in esteticul mobrei. Dar cum zicea DStar, cred ca asta o sa se schimbe dupa o vreme, odata cu obisnuinta, la fel cum s-a intamplat cu modelul precedent si cu S1000RR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu rautacios...dar poti sa-mi areti unul de aici de pe forum care merge pe pista full gaz in treptele 2-3-4-5?...pe pista!cu R1...ca eu personal nu prea cunosc,nici macar din auzite...

Cine merge full gaz in toate treptele nu prea are timp de stat pe forum, si sunt cativa baieti prin rromanica. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...