Jump to content

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Recommended Posts

  • Replies 5.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mah, nu e chiar urata asa cum ma asteptam :) Bine, catalizatorul si farurile sunt in continuare naspa, dar cred ca o sa ne obisnuim cu design-ul. Codita mi se parea urata rau in poza aia de pe pagina anterioara, dar se pare ca nu e asa. E cam la fel cu cea de pe Panigale :laugh: Farurile chiar daca sunt ciudate rau de tot, exista led-urile alea frumoase care le completeaza. Per total, imi place. Mai ales modelul R1M arata si mai bine. Eu totusi inteleg ca varianta M nu e exclusiv pentru pista... am vazut ca are faruri, stop, evacuare cu catalizator, toate astea sunt necesare pe strada, nu pe circuit. Dar n-avea suport de numar (parca nici oglinzi), d-aia sunt oarecum "confuz". Deci la prima vedere, varianta M e un fel de Panigale R... are in plus fata de varianta standard, suspensia electronica, franele mai performante, carenele din carbon, chestia aia cu telemetria si incarcarea/descarcarea setarilor si datelor direct de pe smartphone inclusiv GPS si toate nebuniile. Evident o sa fie mai usoara decat R1, si o sa aiba putere mai mare (aici n-au dat detalii). Varianta standard avand 200 de cai, spun ei (pe ecranul din spate, scria 200PS, ceea ce inseamna cam 197 HP). E vorba de motor... puterea la roata o aflam dupa ce vor fi testate pe Dyno.

 

Evident, cine altcineva putea sa le prezinte, decat Rossi si Lorenzo :D

 

Poti sa le cumperi pe amandoua incepand din Februarie

R1 16.500 dolari

R1 M 22.000 dolari

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare mie sau partea de sus a carenei frontale + oglinzile aduc cu panigale? Si codita!

Codita panigale & aprilia rsv4...

Carena frontala ciudata cel putin(mie personal imi place)...

Per total o ciudatenie.tot e mai bine decat nimic nou(cel putin pt yamaha) si nimic care sa atraga atentia.cat despre performante si "accesorii" eu unul astept primele pareri pertinente(mcn macar).:)

Link to comment
Share on other sites

Multi s-ar prostitua pentru cateva milioane pe an..

 

Dar ceva date despre R1M nu au dat gainarii aia..

 

Doua variante, mai putin diferite intre ele decat se credea:

- YZF R1: 4 in linie crossplane de 998cc cu aprindere la 270°- 180°- 90°- 180, 147,1 kW (200CV) @ 13.500 rot/min, 112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11.500 rot/min, discuri de 320mm pe fata, disc de 220mm pe spate,120/70 pe fata, 190/55 pe spate, 199kg la plin

- YZF R1M: aceeasi motoreta, carene de carbon, amortizor Öhlins pe spate, furca Öhlins cu reglaj electronic pe fata, 200kg la plin

 

Pana la urma exista o noutate absoluta pe piata: Slide Control System (SCS): sistem brevetat de catre Yamaha si care permite limitarea alunecarii laterale a rotii posterioare

 

e urata rau. parca ar fi aia de l-a omorat pe Steve Irwin...

 

Nu-i asa de rau. Au avut coae s-o rupa de tot cu vechiul design. Si japo nu prea au, de obicei.

 

72755.jpg 2015_YAM_YZF1000R1SPL_EU_BWM2_ACT_006.jp2015_YAM_YZF1000R1_EU_MS1RB_DET_018.jpg_2015_YAM_YZF1000R1_EU_MS1RB_DET_006.jpg_

Link to comment
Share on other sites

Poti sa le cumperi pe amandoua incepand din Februarie

R1 16.500 dolari

R1 M 22.000 dolari

 

Cred ca o sa imi iau modelul asta de R1 in Februarie .......................................................................................................................2025

Edited by Jorge Lorenzo
Link to comment
Share on other sites

Poti sa le cumperi pe amandoua incepand din Februarie

R1 16.500 dolari

R1 M 22.000 dolari

 

La traducerea in €, sumele raman de obicei cam aceleasi. La ~17.000€, varianta de baza e pozitionata OK ca pret: un pic peste Suzi, dar sub europene. Le va fi greu in schimb sa vanda R1M cu +/-5000€ in plus, pentru o furca (smechera, ce-i drept), un amortizor spate si niste carene de carbon. Aia-s bani de S1000RR/RSV4/Panigale.

Link to comment
Share on other sites

Dap, Rossi a confirmat ca R1M are aceeasi putere ca si R1. E un fel de HP4 fata de S1000RR :D Nu stiu daca a spus-o fara sa isi dea seama, sau s-a scapat, dar Rossi a spus ca i-ar placea sa participe la SBK macar o data anul viitor cu aceasta motocicleta :)

Link to comment
Share on other sites

Alt unghi al fetei de troglodit:

2015-Yamaha-YZF-R1-42.jpg

Ciudata rau faza scurta singura:

2015-Yamaha-YZF-R1-35.jpg

Bordul mi se pare cam ingramadit, greu de citit (sau sunt caracterele prea mari?)

2015-Yamaha-YZF-R1-45.jpg
2015-Yamaha-YZF-R1-34.jpg

Coada pare intr-adevar o varianta mai cheap a celei de pe Panigale

2015-Yamaha-YZF-R1-59.jpg

Si o faza interesanta: revine racirea uleiului. Dupa S1000RR si RSV4, si R1 trece la un radiator de ulei dedicat:

2015-Yamaha-YZF-R1-71.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

La traducerea in €, sumele raman de obicei cam aceleasi. La ~17.000€, varianta de baza e pozitionata OK ca pret: un pic peste Suzi, dar sub europene. Le va fi greu in schimb sa vanda R1M cu +/-5000€ in plus, pentru o furca (smechera, ce-i drept), un amortizor spate si niste carene de carbon. Aia-s bani de S1000RR/RSV4/Panigale.

 

 

Pai cica varianta M este editie limitata.

Trebuie sa stai si la coada sa o poti cumpara si asta daca esti norocos si te selecteaza ei.

 

Daca e asa... o sa se vanda ca painea calda - pe langa cei care vor sa o ia pentru curse o sa se inghesuie si colectionarii. In principiu modelelor editie limitata le creste valoarea peste ani nu le scade asa ca e afacere

» Post actualizat in 03 Nov 2014 22:54

Suna si frumos :)

Cred ca in cateva zile, pana se obisnuieste lumea cu noul look, toti or sa o considere frumoasa

 

https://www.youtube.com/watch?v=q_rFXubdWFs&list=PLAJloOa4uFdEKjhpL6_mOi3g6WfedNALe

Link to comment
Share on other sites

Cam de Coreea de Nord comentariul din clip. Dar suna bine, adevarat. Daca sunetul e fidel realitatii, suna chiar apropiat de motorul de pe M1. Aduce a V4 in ture joase si medii. Oricum, mult mai bine decat un 4 in linie clasic - mixer glorificat. Poate aud si baetii de la Suzi, Kawa si chiar BMW. As zice si de 'onda, dar astept sa vad/aud minunea de RC213V-S intai.

Link to comment
Share on other sites

Stau 6?

Cu Hornetul. :D

 

 

Personal, mi se pare urat noul model de R1, pt mine farurile conteaza mult in esteticul mobrei. Dar cum zicea DStar, cred ca asta o sa se schimbe dupa o vreme, odata cu obisnuinta, la fel cum s-a intamplat cu modelul precedent si cu S1000RR.

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa fiu rautacios...dar poti sa-mi areti unul de aici de pe forum care merge pe pista full gaz in treptele 2-3-4-5?...pe pista!cu R1...ca eu personal nu prea cunosc,nici macar din auzite...

Cine merge full gaz in toate treptele nu prea are timp de stat pe forum, si sunt cativa baieti prin rromanica. :P

Link to comment
Share on other sites

Cine merge full gaz in toate treptele nu prea are timp de stat pe forum, si sunt cativa baieti prin rromanica. :P

Seara si iarna sigur nu merge nimeni full gaz.:))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...