Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu,trepida si cu cele dinainte.Am cam eliminat toate cauzele "simple".

Nu poate trepida din furci,din cuzineti?Furcile nu au patit nici un eveniment,dar am 32.000 cu motoreta si in general nu pe drumuri foarte stralucite,deh,romania.

Trepida si la mine fata (R1 2008) si am schimbat cuzinetii si s-a rezolvat problema. Daca nu ai un mecanic bun iti dau nr de telefon al mecanicului meu, e foarte ok, dar e departe de tine (Drumul Taberei- Cora Pantelimon...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o reflectie filosofica acuma pe timp de iarna,am stat si m-am gandit la o treaba curioasa : voi ati observat ca spre deosebire de inainte de 2010,acuma toate miarele sunt extrem de urate?

Adica : R1-urat cu spume,BMW-urat,dar ne-am obisnuit cu el,CBR-urat si boring,ZX-10 urat si arata si putin umflat,buhait.

Singura care mi se pare ca se mentine e gixxerul,care a ramas fidela formei care a consacrat-o,adica K5.Dar e si cea mai slaba.

Italiencele inca sunt frumoase,mie rsv-4 si panigale mi se par opere de arta.

 

Era motocicletelor urate a inceput prin 2008-2009. Ce diferenta enorma e intre Fireblade-ul vechi si cel din 2008, sau intre R1 RN19 si modelul de dupa 2009 RN22. Carenele s-au micsorat la maxim (aproape a disparut carena inferioara), coditele au fost ciopartite, iar design-ul farurilor parca e copiat dupa scuterele chinezesti. (acum vorbesc in general, nu doar de un anumit constructor). Ducati e singurul model cu faruri moderne, atat ca tehnologie cat si ca design. Nu imi dau seama de ce, pentru ca in domeniul auto, farurile au evoluat enorm chiar si pe modelele banale. Nu mai vorbesc de vreun Audi A7 sau RS6. Daca te uiti la un RS6 modelul nou si dupa aia la un s1000RR 2015, iti vine sa plangi :D Evacuarile la fel... ne-am intors la anii '90 cu burlane uriase. Bine, aici e de vina si legea, care impune anumite norme. Revenind la R1, modelul nou mie personal mi se pare mai reusit decat cel anterior (vorbim tot de design). Farurile sunt ciudate rau, dar in rest imi place.

 

Suzuki intr-adevar, a ramas fidela formei cu GSXR 1000, dar in schimb au stricat modelele de 600 si 750. Din nou, problema cu farurile :D Bai frate, si SRAD-ul era mai atragator privit din fata. Zici ca au aruncat o mamaliga pe carena frontala, si asa cum s-a lipit, au trasat forma farului. Honda la fel, au bagat flexul in 600RR, au alterat design-ul, si cica au scos un nou model. D-aia ma bucur intr-un fel ca inca n-a aparut noul R6, ca cine stie ce aratare o fi si ala (peste 15 ani, cand isi vor aduce aminte astia de la Yamaha ca R6-le e aproape acelasi din 2006)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie personal CBR-ul 2008 mi se parea interesant,mai ales cand stateai langa el,arata muscle,fortzos.Prin 2013 cand la fel ca si cu 600rr-ul,au manevrat carenele si bordul si au spus ca au scos alta motoreta,de atunci a inceput sa fie hidos.

R1 2009 mi se pare mai uratzel decat 2008,dar oricum infinit mai frumos decat aratarea asta.Cam bulky fata de 2008,dar ok,mai ales din fata.Cwru cam mare cu tobele alea cat draq.Dar asta nou e intr-o noua dimensiune a uratului.La R1 parca la fiecare model l-au uratit din ce in ce mai mult.

Tobele da,sunt o problema,dar nu au ce face.Eh,dar tobele se pot da jos rapid :D

Iar la faruri da,au o problema.R1 are cea mai mare problema,in sensul ca nu le are.Pur si simplu au lipit niste led-uri pe carenaj,ai impresia ca sunt din alea cum erau in targ la Vitan de imitau led-urile de pe A4/2008 si au bagat 2 lanterne de 30 de lei sub carene langa radiatoare.Mirific.

Ce inca nu inteleg ei si ce BMW a inteles rapid e faptul ca motoreta tre sa fie buna si pe strada,nu numa pe circuit.BMW-ul reuseste treaba asta.R1 vechi reusea sa fie foarte ok pe strada,pe circuit avea probleme.Asta nou s-ar putea sa fie bun numa pe circuit.

 

BMW-ul deja a ridicat stacheta - aproape 200 de cai stock la roata masurati pe dyno :

http://www.motorcyclenews.com/news/2014/december/new-bmw-s1000-198bhp-on-the-dyno/

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La orice motoreta farurile trebuie sa fie cit mai mici posibil. Daca la masuratori iese fluxul luminos in parametri, de unde atita inversunare ca sint farurile prea mici? V-ati gindit ca se poate usura motoreta cu 2-3kg numai prin eliminarea farurilor? Tobele: oricit de frumoase ar fi fost stoc, la toate modelele s-au inlocuit cu altele aftermarket, sint cazuri izolate cind se exploateaza moto pe toata durata vietii ei cu toba originala.

Chiar ar trebui sa mergeti mai des la circuit (ca tot avem acum unul), nu ca practicanti, macar spectatori, sa va obisnuiti cu motoretele fara faruri si alte biz-biz-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ar trebui sa mergeti mai des la circuit (ca tot avem acum unul), nu ca practicanti, macar spectatori, sa va obisnuiti cu motoretele fara faruri si alte biz-biz-uri.

 

Pai alea de circuit chiar arata bine :D Tocmai asta e problema. Fara farurile alea urate, fara tobele uriase, sunt chiar frumoase. Plus ca pentru circuit carenajul e complet (cu acea carena inferioara pana aproape de roata spate, asa cum imi place mie). Bine, acum ma refer la motociclete de circuit vopsite si aranajate, ceva in genul motocicletei pe care a avut-o Stau-de-6

 

Cum 90% din motociclete merg exclusiv pe strada (eventual un trackday o data pe an), nu cred ca incurca niste faruri mai frumoase. Cum spuneam, Ducati a reusit fara probleme acest lucru. Si spuneai tu ca trebuie sa fie cat mai mici... total de acord, eu nu sunt adeptul farurilor uriase. D-aia am adus in discutie noile modele GSXR 600/750, care au farul cat carena frontala de mare :D Nu cred ca e greu sa faci niste faruri micute si frumoase, care sa se integreze in design-ul motocicletei. Si nu cred ca e o problema nici greutatea lor. Oricum daca mergi la circuit, le dai jos si gata.

» Post actualizat in 11 Dec 2014 12:36

BMW-ul deja a ridicat stacheta - aproape 200 de cai stock la roata masurati pe dyno :

http://www.motorcyclenews.com/news/2014/december/new-bmw-s1000-198bhp-on-the-dyno/

 

Asta e chiar interesant. Pai asta e exact puterea pe care au anuntat-o cei de la BMW. Pe site-ul oficial asa scrie la specificatii... 146KW / 198 CP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri si scuze ca nu am mai intrat...m.am luat cu munca.

 

Modelul care imi place este 2007, consumul eram doar curios in sensul cati km ai autonomie,iar la capitolul touring mi se pare ok la ce aud de la voi, in sensul ca nu fac zi de zi drumuri lungi.

De mers am mai mers pe motociclete de viteza si mi.au placut mai mult decat sport-touring ce am avut eu.

 

Per total trebuie sa am un R1 :transport-040:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La orice motoreta farurile trebuie sa fie cit mai mici posibil. Daca la masuratori iese fluxul luminos in parametri, de unde atita inversunare ca sint farurile prea mici? V-ati gindit ca se poate usura motoreta cu 2-3kg numai prin eliminarea farurilor? Tobele: oricit de frumoase ar fi fost stoc, la toate modelele s-au inlocuit cu altele aftermarket, sint cazuri izolate cind se exploateaza moto pe toata durata vietii ei cu toba originala.

Chiar ar trebui sa mergeti mai des la circuit (ca tot avem acum unul), nu ca practicanti, macar spectatori, sa va obisnuiti cu motoretele fara faruri si alte biz-biz-uri.

Jagi,noi dezbateam ceva strict dpdv estetic (discutii de iarna).Tu te uiti la ele dpdv tehnic.E o mare diferenta.

Si eu ma uit prima oara la ele dpdv tehnic,dar dpdv estetic parerea mea e ca R1/2015 are o mare problema in sensul ca e handicapat.

Dpdv al strategiei vanzarilor,vanzarea de motoretele sport se bazeaza foarte mult pe considerente estetice.Asa e natura omului,n-ai ce-i face si nu poti schimba asta.Singura motoreta la care s-a trecut peste considerentele estetice (adica a avut vanzari f mari desi e urata cu spume) este S1000RR,dar treaba asta s-a intamplat deoarece acea motoreta era la momentul aparitiei sale muult inaintea adversarilor.Acel salt tehnologic nu putea fi ignorat de catre cumparatori.Dar fii sigur ca daca concurenta,in speta japonezii ar fi arborat aceleasi performante si upgrade-uri (dcs,tc,qs,etc) pe un gsx-r,un 1000rr sau un r1 din 2009 (deci cu alte cuvinte daca ar fi fost similare ca performante si tehnica),bmw-ul ar fi luat-o cu succes in mana la vanzari numai si numai pt ca e urata.

E,acest R1 a ajuns la performanta de a fi mai urat decat bmw-ul.ceea ce e o performanta,adica tre sa te chinui.

Yamaha a facut o chestiune de onoare din detronarea bmw-ului si ca si performante tehnice suspectez ca a inchis gap-ul,e acolo,dar nu inteleg nici sa ma bati de ce au trebuit s-o faca urata.

Nu e nevoie sa mai spun,90% din motoarele sport nu vad in viata lor circuitul.Vanzarile nu sunt date de mana de oameni care se dau pe circuit ci de masa cea mare a iubitorilor de moto care le cumpara pt ca arata bine si pt ca au x cai.Acolo sunt vanzarile.

 

Deci revenind la ce vorbeam,nu are nici o legatura discutia asta cu circuitul.Pe ciruit nici nu conteaza cum arata.

Daca ne obisnuim noi sau altii cu look-ul motoretelor de track nu ii ajuta cu nimic pe cei de la Yamaha.Noi nu suntem pe target,ca suntem rupti in fiund,cine draq are in Ro 18-20.000E pe care ii poate pune jos pt a-si lua un R1 nou?100 de oameni?200?Ce inseamna asta pt Yamaha?0 barat.

Target-ul sunt baietii de pe pietele din SUA,Europa de Vest,Oceania,etc. din tarile dezvoltate si cu un nivel de trai adecvat,nu noi.

Si aia sa stii ca or sa se uite la farurile alea de cacao din piata si nu or sa le placa.Indiferent daca usureaza motoreta cu 2 kg.Va fi penalizata din cauza urateniei la vanzari,fara doar si poate.

 

Iar ca o paranteza tehnica,daca farul ala e mai usor cu 2kg decat un far de r6 sa zicem,eu pun sare pe el si il mananc.Ce draq,ca farurile mele au greutate 2kg amandoua.In fine,nu conteaza.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cbrul 1000rr 2008 , cind a aparut era considerat cel mai urit, in max 1 an lumea s-a obisnuit cu el. BMW-ul. moama ce urit e, dar toti visam sa avem 10 000euro sa ne luam unul second. De estetica de regula vorbesc cei ce merg cu gazul si frinele actionate la maxim 1/2 din capacitate si incearca sa prinda 290km/h accelerind de la 100km/h in treapta a 6-a. Gaz maxim in primele 2 -3 trepte de viteza, frina blana, ia sau nu ia virajul in siguranta. Cam astia-s parametrii. Si cum noul R1 a venit si cu o gramada de electronica performanta care ne lasa sa deschidem gazul blana la iesirea din viraj... Va mai amintiti cind erati la inceput pe supersporturi si faceati misto de enduroaice, de touringuri pe liniile drepte de pe DN-uri sau autostrazi? Cam asa fac misto astia cu noile modele de KAWA , BMW pe serpentine (aceeasi valoare a riderilor).La iesire din viraj ne dau fum in nas, deschid gazul si s-au dus .


» Post actualizat in 13 Dec 2014 08:44

Deja un KAWA sau BMW poate fi achizitionat la un pret decent. Pina va fi accesibil un R1 2015 second urmatoarea moto avuta in vedere, cu parere de rau o spun, trtebuie sa fie una din cele 2 enumerate mai sus. Un R1 2012 e scump rau, si nu ofera mai nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati dintre noi,muritorii de rand,motoristi ocazionali de pista,am scoate jumatate din ce pot motoarele 2010+???un procent prea mic ca sa ne bagam in ce ofera tehnic minunatiile astea noi.cine zice ca partea tehnica are pondere in mai mare decat cea estetica,ori o tine doar pe pista in rosu(nu cred ca e cazul prea multor forumisti) ori ii place sa vorbeasca...noi,"plebea",cumparam cu sufletul/ochiul.so,give it a brake,cu chestiile tehnice.ne minunam,ne imaginam,visam,si punct.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George, sint zeci , sute de stradali care fac high side pe strada, clavicule rupte cu sutele.

Discutia a evoluat de la aspect.

S-au terminat femeile frumoase si ne trebuie fetisisme pe 2 roti care ne fura privirile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, mie nu mi se pare ca seamana...chiar deloc, daca te uiti exclusiv cum merge linia la una si cum merge la cealalta.

Ai fi tentat sa spui ca seamana, la prima vedere, dar daca te uiti atent, chiar nu prea au legatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma refer la linii sau forme... ma refer ca si constructie. Identice. Acea parte mediana (cadrul coditei) vizibila, iar pe lateral sunt plasticele, dar nu lipite, ci umflate astfel incat sa ramana acele gauri pentru trecerea aerului prin codita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pana una alta, uite cum stau "dracoaicele" cu poponeata la vedere si asteapta zile insorite....

 

Manule,nu ma provoca sa ii fac si eu poza la motoras...e in cooru' gol:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,detin niste tobe akrapovic pentru r1 04-06 si as vrea sa le repar(una este sparta). Am cautat peste tot dar nu am gasit pe cineva care mi le-ar putea face. Orice sfat sau numar de telefon al cuiva care se ocupa cu asa ceva mi-ar fi de folos!!! Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...