Jump to content

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Recommended Posts

Multumesc tuturor pentru raspunsuri si scuze ca nu am mai intrat...m.am luat cu munca.

 

Modelul care imi place este 2007, consumul eram doar curios in sensul cati km ai autonomie,iar la capitolul touring mi se pare ok la ce aud de la voi, in sensul ca nu fac zi de zi drumuri lungi.

De mers am mai mers pe motociclete de viteza si mi.au placut mai mult decat sport-touring ce am avut eu.

 

Per total trebuie sa am un R1 :transport-040:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La orice motoreta farurile trebuie sa fie cit mai mici posibil. Daca la masuratori iese fluxul luminos in parametri, de unde atita inversunare ca sint farurile prea mici? V-ati gindit ca se poate usura motoreta cu 2-3kg numai prin eliminarea farurilor? Tobele: oricit de frumoase ar fi fost stoc, la toate modelele s-au inlocuit cu altele aftermarket, sint cazuri izolate cind se exploateaza moto pe toata durata vietii ei cu toba originala.

Chiar ar trebui sa mergeti mai des la circuit (ca tot avem acum unul), nu ca practicanti, macar spectatori, sa va obisnuiti cu motoretele fara faruri si alte biz-biz-uri.

Jagi,noi dezbateam ceva strict dpdv estetic (discutii de iarna).Tu te uiti la ele dpdv tehnic.E o mare diferenta.

Si eu ma uit prima oara la ele dpdv tehnic,dar dpdv estetic parerea mea e ca R1/2015 are o mare problema in sensul ca e handicapat.

Dpdv al strategiei vanzarilor,vanzarea de motoretele sport se bazeaza foarte mult pe considerente estetice.Asa e natura omului,n-ai ce-i face si nu poti schimba asta.Singura motoreta la care s-a trecut peste considerentele estetice (adica a avut vanzari f mari desi e urata cu spume) este S1000RR,dar treaba asta s-a intamplat deoarece acea motoreta era la momentul aparitiei sale muult inaintea adversarilor.Acel salt tehnologic nu putea fi ignorat de catre cumparatori.Dar fii sigur ca daca concurenta,in speta japonezii ar fi arborat aceleasi performante si upgrade-uri (dcs,tc,qs,etc) pe un gsx-r,un 1000rr sau un r1 din 2009 (deci cu alte cuvinte daca ar fi fost similare ca performante si tehnica),bmw-ul ar fi luat-o cu succes in mana la vanzari numai si numai pt ca e urata.

E,acest R1 a ajuns la performanta de a fi mai urat decat bmw-ul.ceea ce e o performanta,adica tre sa te chinui.

Yamaha a facut o chestiune de onoare din detronarea bmw-ului si ca si performante tehnice suspectez ca a inchis gap-ul,e acolo,dar nu inteleg nici sa ma bati de ce au trebuit s-o faca urata.

Nu e nevoie sa mai spun,90% din motoarele sport nu vad in viata lor circuitul.Vanzarile nu sunt date de mana de oameni care se dau pe circuit ci de masa cea mare a iubitorilor de moto care le cumpara pt ca arata bine si pt ca au x cai.Acolo sunt vanzarile.

 

Deci revenind la ce vorbeam,nu are nici o legatura discutia asta cu circuitul.Pe ciruit nici nu conteaza cum arata.

Daca ne obisnuim noi sau altii cu look-ul motoretelor de track nu ii ajuta cu nimic pe cei de la Yamaha.Noi nu suntem pe target,ca suntem rupti in fiund,cine draq are in Ro 18-20.000E pe care ii poate pune jos pt a-si lua un R1 nou?100 de oameni?200?Ce inseamna asta pt Yamaha?0 barat.

Target-ul sunt baietii de pe pietele din SUA,Europa de Vest,Oceania,etc. din tarile dezvoltate si cu un nivel de trai adecvat,nu noi.

Si aia sa stii ca or sa se uite la farurile alea de cacao din piata si nu or sa le placa.Indiferent daca usureaza motoreta cu 2 kg.Va fi penalizata din cauza urateniei la vanzari,fara doar si poate.

 

Iar ca o paranteza tehnica,daca farul ala e mai usor cu 2kg decat un far de r6 sa zicem,eu pun sare pe el si il mananc.Ce draq,ca farurile mele au greutate 2kg amandoua.In fine,nu conteaza.

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

Si cbrul 1000rr 2008 , cind a aparut era considerat cel mai urit, in max 1 an lumea s-a obisnuit cu el. BMW-ul. moama ce urit e, dar toti visam sa avem 10 000euro sa ne luam unul second. De estetica de regula vorbesc cei ce merg cu gazul si frinele actionate la maxim 1/2 din capacitate si incearca sa prinda 290km/h accelerind de la 100km/h in treapta a 6-a. Gaz maxim in primele 2 -3 trepte de viteza, frina blana, ia sau nu ia virajul in siguranta. Cam astia-s parametrii. Si cum noul R1 a venit si cu o gramada de electronica performanta care ne lasa sa deschidem gazul blana la iesirea din viraj... Va mai amintiti cind erati la inceput pe supersporturi si faceati misto de enduroaice, de touringuri pe liniile drepte de pe DN-uri sau autostrazi? Cam asa fac misto astia cu noile modele de KAWA , BMW pe serpentine (aceeasi valoare a riderilor).La iesire din viraj ne dau fum in nas, deschid gazul si s-au dus .


» Post actualizat in 13 Dec 2014 08:44

Deja un KAWA sau BMW poate fi achizitionat la un pret decent. Pina va fi accesibil un R1 2015 second urmatoarea moto avuta in vedere, cu parere de rau o spun, trtebuie sa fie una din cele 2 enumerate mai sus. Un R1 2012 e scump rau, si nu ofera mai nimic.

Link to comment
Share on other sites

Cati dintre noi,muritorii de rand,motoristi ocazionali de pista,am scoate jumatate din ce pot motoarele 2010+???un procent prea mic ca sa ne bagam in ce ofera tehnic minunatiile astea noi.cine zice ca partea tehnica are pondere in mai mare decat cea estetica,ori o tine doar pe pista in rosu(nu cred ca e cazul prea multor forumisti) ori ii place sa vorbeasca...noi,"plebea",cumparam cu sufletul/ochiul.so,give it a brake,cu chestiile tehnice.ne minunam,ne imaginam,visam,si punct.

Edited by george05
Link to comment
Share on other sites

George, sint zeci , sute de stradali care fac high side pe strada, clavicule rupte cu sutele.

Discutia a evoluat de la aspect.

S-au terminat femeile frumoase si ne trebuie fetisisme pe 2 roti care ne fura privirile?

Link to comment
Share on other sites

Sincer, mie nu mi se pare ca seamana...chiar deloc, daca te uiti exclusiv cum merge linia la una si cum merge la cealalta.

Ai fi tentat sa spui ca seamana, la prima vedere, dar daca te uiti atent, chiar nu prea au legatura.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma refer la linii sau forme... ma refer ca si constructie. Identice. Acea parte mediana (cadrul coditei) vizibila, iar pe lateral sunt plasticele, dar nu lipite, ci umflate astfel incat sa ramana acele gauri pentru trecerea aerului prin codita.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pana una alta, uite cum stau "dracoaicele" cu poponeata la vedere si asteapta zile insorite....

 

Manule,nu ma provoca sa ii fac si eu poza la motoras...e in cooru' gol:))

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare,stiu ca v-ati luat manusi de la Alpinestars pt ca era o discutie pe aici mai demult despre aceste manusi,as vrea sa-mi iau si eu o pereche,am inteles ca sunt foarte ok,dar ce vreau eu sa intreb,cum se comporta in timp?Sunt rezistente?

Adica ele de frumoase sunt frumoase si am inteles ca sunt si comode,dar n-as vrea sa dau o suta si ceva de euro pe ele si sa ma tina o vara,ca asa imi iau din alea de 50-60e si gata.Cum sunt ca rezistenta,ma tin vreo 2-3 sezoane?

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare,stiu ca v-ati luat manusi de la Alpinestars pt ca era o discutie pe aici mai demult despre aceste manusi,as vrea sa-mi iau si eu o pereche,am inteles ca sunt foarte ok,dar ce vreau eu sa intreb,cum se comporta in timp?Sunt rezistente?

Adica ele de frumoase sunt frumoase si am inteles ca sunt si comode,dar n-as vrea sa dau o suta si ceva de euro pe ele si sa ma tina o vara,ca asa imi iau din alea de 50-60e si gata.Cum sunt ca rezistenta,ma tin vreo 2-3 sezoane?

Ia-ti linistit, tin atata timp cat nu au contact violent cu solul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...