Jump to content

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Recommended Posts

Mai bine ii raspundeti lui alexdx09 despre R1 si ce vrea sa stie,decat sa ne contrazicem daca-i bine sa faci Europa pe R1 sau R1200 :)

Adriane,eu i-am raspuns omului concret si fix la intrebari.ia baga ochiu si citeste atent!

iti raspund si tie:ipocrit sau cum vrei tu sa ma consideri.da,PT MINE e comod modelul 2002 la touring,in concediu,cu pasager sau fara.si mai vrei una sa ai ce replica?pasagera(prietena mea) se simte foarte bine si comod si nu o doare absolut nimic dupa ce ne oprim dupa 3-4-5-600 de kilometrii pe zi.

legat de ideea de consum,nu a spus nimeni ca merg doar asa,ci am specificat clar ca atunci cand merg lejer ala e consumul.

dar cred ca unora le e somn si citesc doar printre randuri...unu arunca un bat apoi toti sar dupa el.:))

As mai zice cateva dar ma abtin..

Edited by george05
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Adriane,eu i-am raspuns omului concret si fix la intrebari.ia baga ochiu si citeste atent!

iti raspund si tie:ipocrit sau cum vrei tu sa ma consideri.da,PT MINE e comod modelul 2002 la touring,in concediu,cu pasager sau fara.si mai vrei una sa ai ce replica?pasagera(prietena mea) se simte foarte bine si comod si nu o doare absolut nimic dupa ce ne oprim dupa 3-4-5-600 de kilometrii pe zi.

legat de ideea de consum,nu a spus nimeni ca merg doar asa,ci am specificat clar ca atunci cand merg lejer ala e consumul.

dar cred ca unora le e somn si citesc doar printre randuri...unu arunca un bat apoi toti sar dupa el.:))

As mai zice cateva dar ma abtin..

Eu nu spun nimic fata de tine,este problema ta cat de "bine" te simti dupa 500km turing cu R1..dar cred ca prietena ta te iubeste foarte mult!

As vrea sa-i vad si reactia dupa ce a mers 500km cu o motocicleta dedicata turing sau un maxiscuter...

Hai sa fim seriosi totusi..muculatura lombara a pasagerului nu se destinde niciodata,pe un supersport,pentru ca nu are cum.O tura de 500km inseamna 3ore pe putin, poate doar autostrada..asa ca spatele prietenei tale o sa stea incordat 3 ORE. Stai si tu aplecat 3ore si pe urma poate o sa intelegi la ce placere" o supui pe saraca" fata.

Link to comment
Share on other sites

George 05, cazul vostru e mai fericit, aveti ceva ani de antrenamet. Sint oameni, si nu putini , care au facut turul Europei pe R1 GSXR CBR, dar raportat la masa de motociclisti care fac calatorii lungi, sint un procent mic mic.

Referitor la faptul ca modelul 2003 e mai touring, da, e adevarat, la fel si modelele 98-99 si 2000-2001. Am un prieten care a facut un drum de 1 zi intre Italia si RO, R1 2007, basca ca s-a ratacit si in loc sa ajunga la Portile de Fier, a ajuns la Sofia in miezul noptii, si tot a ajuns la Buc . Si nu e la prima tinerete, insa nu toti sintem la fel.

Link to comment
Share on other sites

Corect,eu nu am spus ca e un motor dedicat touring.doar ca daca te obisnuiesti si e "pe masura",se poate fara nici o problema.

 

@TNG:nu trece zi sa nu ma mir cum rezista prietena pe R1 asa bine si de ce.la drum lung ea sta uneori aplecata,alteori se ridica si sta aproape dreapta,etc.de multe ori vroiam eu pauza de tigara,ea zicea sa mai mergem putin...dupa baia mare-orsova(615km) zicea ca o o doare fundul doar(avand si ghiozdan in spate),in rest nici macar incheiturile sau umerii sau altceva...nah,am noroc.:)

Link to comment
Share on other sites

george05: prin simplul fapt ca ai facut asta (touring pe ea) nu inteleg de ce justifici si promovezi ideea de a se face touring pe ea.


Imi cer scuze ca te-am facut ipocrit, era un termen cam dur pt situatia prezenta.

 

La drum lung mai este cum mai este, dar cand intri in localitati/orase etc, este jale pt pasager pe vitezana (la accelerari/depasiri/franari/semafoare).


Prietenei tale poate ii plac superbike-urile si obsesia/placerea asta mai domeleste din durerea de spate si din factorul de oboseala,dar crede-ma, masurand in orice sistem posibil, nu ai cum sa stai mai comod pe R1 ca pasager, decat pe alte mobre dedicate pt touring sau chiar sport touring...

 

Ti-am zis,si eu am facut-o, poate mai mult decat tine, dar asta nu inseamna ca a fost o bravada sau ca is prea bucuros de faptul asta. Asa a fost sa fie.


R1 e un motor sa mergi singur, sa te simti bine, cum era si a mea. Pasager era pt ture ff mici,ocazionale, scurte...

 

Just my 2c...

Link to comment
Share on other sites

Adriane...tu nu pricepi nici daca iti desenez?am zis eu ca e mai bun decat altele?NU!am zis ca daca vrei se poate.cat despre durerile resintite de pasager...tu ai mers vreodata la drim lung pasager sau vorbesti din burta?cat despre mers mult,mai ai de adunat ceva km pana sa vorbim de la egal la egal.nu mai zic nimic mai departe ca o dam pe langa si tu tot nu citesti tot,decat ce vrei tu sa "combati",si nici la aia nu prea esti atent...

Link to comment
Share on other sites

Adriane...tu nu pricepi nici daca iti desenez?am zis eu ca e mai bun decat altele?NU!am zis ca daca vrei se poate.cat despre durerile resintite de pasager...tu ai mers vreodata la drim lung pasager sau vorbesti din burta?cat despre mers mult,mai ai de adunat ceva km pana sa vorbim de la egal la egal.nu mai zic nimic mai departe ca o dam pe langa si tu tot nu citesti tot,decat ce vrei tu sa "combati",si nici la aia nu prea esti atent...

 

Daca vrei, se poate merge cu pasager si pe monopost, hai m3n, sa nu o dam in din astea gen '' daca vrei, se poate''.

 

Ti-am scris mai sus ca am mers intr-un sezon si un pic vreo 20.000 km, majoritatea facuti cu pasager. Nu e un concurs de etalare, ci iti spun, ca spre deosebire de ceilalti cu care ai mai vb aici,eu chiar am mers pe superbike, cu pasager, si inca mult. Si ti-am si enuntat,mai sus,in ce conditii este mai decent si in ce conditii e mai insuportabil.

 

Vad ca si tu intelegi doar ce vrei....

 

Eu i-as spune celui care intreba de R1, sa se gandeasca la altceva, daca pomeneste de confort, touring si consum (parerea mea umila).

Link to comment
Share on other sites

R1 nu este o moto pentru touring iar cei care o detin aproape o lauda cat de confortabila este la drum lung, ori sunt masochisti ori au dimensiunile potrivite inaltime,lungile maini....Este o moto frumosa dar este pentru alt segment in nici un caz touring.Si eu am fost pe punctul de a cumpara una, intamplarea a fost ca nu am gasit ce am vrut in prima faza iar acum pot sa spun ca ma bucur ca nu am luat-o.

Poate modelele dupa 2006 pe care nu le-am calarit sa fie mai comode dar nu cred.

Prietenul meu a cumparat o bucata r1 din 01 si dupa vreo 300km se vedea pe fata lui ca parca nu mai e asa faina dar na e ... r1.Ulterior dupa cateva zile a recunoscut durerile de spate si maini.

Link to comment
Share on other sites

Repet, pt cei care inca nu au avut moto supersport, si le place touringul, sa care pasager, renuntati la ideea de vitezana pursinge. Pe de alta parte cea mai mare adrenalina tot motoretele de viteza o ofera.


» Post actualizat in 03 Dec 2014 16:09

Daca totusi insistati pe idee, exista rezolvari destul de simple: un parbriz inalt, ghidoane inaltate, 2-3cm, scarite montate mai in fata si mai jos.

Link to comment
Share on other sites

Ee,la noi multi folosesc motoretele in scopuri pur publicitare.Adica pt a-si face reclama.

R1 asta era un lait-motiv.Mai ales pe modelele 2004-2008.Dar acum din 2015,gata,e pure racer,la fel ca bmw-ul,au devenit atat de urate ca nu mai pot fi scoase in lume.Si e mai bine asa zic eu.

Hai sa le folosim (sau macar sa incercam sa le folosim) pt ce au fost facute ,nu sa le scoatem in oras pt ca arata bine.

 

Ca o reflectie filosofica acuma pe timp de iarna,am stat si m-am gandit la o treaba curioasa : voi ati observat ca spre deosebire de inainte de 2010,acuma toate miarele sunt extrem de urate?

Adica : R1-urat cu spume,BMW-urat,dar ne-am obisnuit cu el,CBR-urat si boring,ZX-10 urat si arata si putin umflat,buhait.

Singura care mi se pare ca se mentine e gixxerul,care a ramas fidela formei care a consacrat-o,adica K5.Dar e si cea mai slaba.

Italiencele inca sunt frumoase,mie rsv-4 si panigale mi se par opere de arta.

 

Oare pentru a fi performante,trebuie sa fie urate?Inseamna ca Yamaha va fi fantastic de buna :D

 

In alta ordine de idei,facand abstractie de la subiectele de iarna,unde pot sa-mi servisez si eu furcile?Dupa ce am dus janta la sirius (nota 15) ,care mi-a garantat ca nu are nimic nici janta nici discurile,dupa ce am schimbat rulmentii de jug si placutzele,tot simt o vibratie stg-dreapta pe franare in furci.Si ma gandesc sa nu fie din furci.De aia as vrea sa se uite cineva care se pricepe mai bine ca mine la furci,cuzineti,etc.

Link to comment
Share on other sites

Nu,trepida si cu cele dinainte.Am cam eliminat toate cauzele "simple".

Nu poate trepida din furci,din cuzineti?Furcile nu au patit nici un eveniment,dar am 32.000 cu motoreta si in general nu pe drumuri foarte stralucite,deh,romania.

Link to comment
Share on other sites

Nu,trepida si cu cele dinainte.Am cam eliminat toate cauzele "simple".

Nu poate trepida din furci,din cuzineti?Furcile nu au patit nici un eveniment,dar am 32.000 cu motoreta si in general nu pe drumuri foarte stralucite,deh,romania.

Trepida si la mine fata (R1 2008) si am schimbat cuzinetii si s-a rezolvat problema. Daca nu ai un mecanic bun iti dau nr de telefon al mecanicului meu, e foarte ok, dar e departe de tine (Drumul Taberei- Cora Pantelimon...)

Link to comment
Share on other sites

Ca o reflectie filosofica acuma pe timp de iarna,am stat si m-am gandit la o treaba curioasa : voi ati observat ca spre deosebire de inainte de 2010,acuma toate miarele sunt extrem de urate?

Adica : R1-urat cu spume,BMW-urat,dar ne-am obisnuit cu el,CBR-urat si boring,ZX-10 urat si arata si putin umflat,buhait.

Singura care mi se pare ca se mentine e gixxerul,care a ramas fidela formei care a consacrat-o,adica K5.Dar e si cea mai slaba.

Italiencele inca sunt frumoase,mie rsv-4 si panigale mi se par opere de arta.

 

Era motocicletelor urate a inceput prin 2008-2009. Ce diferenta enorma e intre Fireblade-ul vechi si cel din 2008, sau intre R1 RN19 si modelul de dupa 2009 RN22. Carenele s-au micsorat la maxim (aproape a disparut carena inferioara), coditele au fost ciopartite, iar design-ul farurilor parca e copiat dupa scuterele chinezesti. (acum vorbesc in general, nu doar de un anumit constructor). Ducati e singurul model cu faruri moderne, atat ca tehnologie cat si ca design. Nu imi dau seama de ce, pentru ca in domeniul auto, farurile au evoluat enorm chiar si pe modelele banale. Nu mai vorbesc de vreun Audi A7 sau RS6. Daca te uiti la un RS6 modelul nou si dupa aia la un s1000RR 2015, iti vine sa plangi :D Evacuarile la fel... ne-am intors la anii '90 cu burlane uriase. Bine, aici e de vina si legea, care impune anumite norme. Revenind la R1, modelul nou mie personal mi se pare mai reusit decat cel anterior (vorbim tot de design). Farurile sunt ciudate rau, dar in rest imi place.

 

Suzuki intr-adevar, a ramas fidela formei cu GSXR 1000, dar in schimb au stricat modelele de 600 si 750. Din nou, problema cu farurile :D Bai frate, si SRAD-ul era mai atragator privit din fata. Zici ca au aruncat o mamaliga pe carena frontala, si asa cum s-a lipit, au trasat forma farului. Honda la fel, au bagat flexul in 600RR, au alterat design-ul, si cica au scos un nou model. D-aia ma bucur intr-un fel ca inca n-a aparut noul R6, ca cine stie ce aratare o fi si ala (peste 15 ani, cand isi vor aduce aminte astia de la Yamaha ca R6-le e aproape acelasi din 2006)

Link to comment
Share on other sites

Mie personal CBR-ul 2008 mi se parea interesant,mai ales cand stateai langa el,arata muscle,fortzos.Prin 2013 cand la fel ca si cu 600rr-ul,au manevrat carenele si bordul si au spus ca au scos alta motoreta,de atunci a inceput sa fie hidos.

R1 2009 mi se pare mai uratzel decat 2008,dar oricum infinit mai frumos decat aratarea asta.Cam bulky fata de 2008,dar ok,mai ales din fata.Cwru cam mare cu tobele alea cat draq.Dar asta nou e intr-o noua dimensiune a uratului.La R1 parca la fiecare model l-au uratit din ce in ce mai mult.

Tobele da,sunt o problema,dar nu au ce face.Eh,dar tobele se pot da jos rapid :D

Iar la faruri da,au o problema.R1 are cea mai mare problema,in sensul ca nu le are.Pur si simplu au lipit niste led-uri pe carenaj,ai impresia ca sunt din alea cum erau in targ la Vitan de imitau led-urile de pe A4/2008 si au bagat 2 lanterne de 30 de lei sub carene langa radiatoare.Mirific.

Ce inca nu inteleg ei si ce BMW a inteles rapid e faptul ca motoreta tre sa fie buna si pe strada,nu numa pe circuit.BMW-ul reuseste treaba asta.R1 vechi reusea sa fie foarte ok pe strada,pe circuit avea probleme.Asta nou s-ar putea sa fie bun numa pe circuit.

 

BMW-ul deja a ridicat stacheta - aproape 200 de cai stock la roata masurati pe dyno :

http://www.motorcyclenews.com/news/2014/december/new-bmw-s1000-198bhp-on-the-dyno/

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

La orice motoreta farurile trebuie sa fie cit mai mici posibil. Daca la masuratori iese fluxul luminos in parametri, de unde atita inversunare ca sint farurile prea mici? V-ati gindit ca se poate usura motoreta cu 2-3kg numai prin eliminarea farurilor? Tobele: oricit de frumoase ar fi fost stoc, la toate modelele s-au inlocuit cu altele aftermarket, sint cazuri izolate cind se exploateaza moto pe toata durata vietii ei cu toba originala.

Chiar ar trebui sa mergeti mai des la circuit (ca tot avem acum unul), nu ca practicanti, macar spectatori, sa va obisnuiti cu motoretele fara faruri si alte biz-biz-uri.

Link to comment
Share on other sites

Chiar ar trebui sa mergeti mai des la circuit (ca tot avem acum unul), nu ca practicanti, macar spectatori, sa va obisnuiti cu motoretele fara faruri si alte biz-biz-uri.

 

Pai alea de circuit chiar arata bine :D Tocmai asta e problema. Fara farurile alea urate, fara tobele uriase, sunt chiar frumoase. Plus ca pentru circuit carenajul e complet (cu acea carena inferioara pana aproape de roata spate, asa cum imi place mie). Bine, acum ma refer la motociclete de circuit vopsite si aranajate, ceva in genul motocicletei pe care a avut-o Stau-de-6

 

Cum 90% din motociclete merg exclusiv pe strada (eventual un trackday o data pe an), nu cred ca incurca niste faruri mai frumoase. Cum spuneam, Ducati a reusit fara probleme acest lucru. Si spuneai tu ca trebuie sa fie cat mai mici... total de acord, eu nu sunt adeptul farurilor uriase. D-aia am adus in discutie noile modele GSXR 600/750, care au farul cat carena frontala de mare :D Nu cred ca e greu sa faci niste faruri micute si frumoase, care sa se integreze in design-ul motocicletei. Si nu cred ca e o problema nici greutatea lor. Oricum daca mergi la circuit, le dai jos si gata.

» Post actualizat in 11 Dec 2014 12:36

BMW-ul deja a ridicat stacheta - aproape 200 de cai stock la roata masurati pe dyno :

http://www.motorcyclenews.com/news/2014/december/new-bmw-s1000-198bhp-on-the-dyno/

 

Asta e chiar interesant. Pai asta e exact puterea pe care au anuntat-o cei de la BMW. Pe site-ul oficial asa scrie la specificatii... 146KW / 198 CP

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru raspunsuri si scuze ca nu am mai intrat...m.am luat cu munca.

 

Modelul care imi place este 2007, consumul eram doar curios in sensul cati km ai autonomie,iar la capitolul touring mi se pare ok la ce aud de la voi, in sensul ca nu fac zi de zi drumuri lungi.

De mers am mai mers pe motociclete de viteza si mi.au placut mai mult decat sport-touring ce am avut eu.

 

Per total trebuie sa am un R1 :transport-040:

Link to comment
Share on other sites

La orice motoreta farurile trebuie sa fie cit mai mici posibil. Daca la masuratori iese fluxul luminos in parametri, de unde atita inversunare ca sint farurile prea mici? V-ati gindit ca se poate usura motoreta cu 2-3kg numai prin eliminarea farurilor? Tobele: oricit de frumoase ar fi fost stoc, la toate modelele s-au inlocuit cu altele aftermarket, sint cazuri izolate cind se exploateaza moto pe toata durata vietii ei cu toba originala.

Chiar ar trebui sa mergeti mai des la circuit (ca tot avem acum unul), nu ca practicanti, macar spectatori, sa va obisnuiti cu motoretele fara faruri si alte biz-biz-uri.

Jagi,noi dezbateam ceva strict dpdv estetic (discutii de iarna).Tu te uiti la ele dpdv tehnic.E o mare diferenta.

Si eu ma uit prima oara la ele dpdv tehnic,dar dpdv estetic parerea mea e ca R1/2015 are o mare problema in sensul ca e handicapat.

Dpdv al strategiei vanzarilor,vanzarea de motoretele sport se bazeaza foarte mult pe considerente estetice.Asa e natura omului,n-ai ce-i face si nu poti schimba asta.Singura motoreta la care s-a trecut peste considerentele estetice (adica a avut vanzari f mari desi e urata cu spume) este S1000RR,dar treaba asta s-a intamplat deoarece acea motoreta era la momentul aparitiei sale muult inaintea adversarilor.Acel salt tehnologic nu putea fi ignorat de catre cumparatori.Dar fii sigur ca daca concurenta,in speta japonezii ar fi arborat aceleasi performante si upgrade-uri (dcs,tc,qs,etc) pe un gsx-r,un 1000rr sau un r1 din 2009 (deci cu alte cuvinte daca ar fi fost similare ca performante si tehnica),bmw-ul ar fi luat-o cu succes in mana la vanzari numai si numai pt ca e urata.

E,acest R1 a ajuns la performanta de a fi mai urat decat bmw-ul.ceea ce e o performanta,adica tre sa te chinui.

Yamaha a facut o chestiune de onoare din detronarea bmw-ului si ca si performante tehnice suspectez ca a inchis gap-ul,e acolo,dar nu inteleg nici sa ma bati de ce au trebuit s-o faca urata.

Nu e nevoie sa mai spun,90% din motoarele sport nu vad in viata lor circuitul.Vanzarile nu sunt date de mana de oameni care se dau pe circuit ci de masa cea mare a iubitorilor de moto care le cumpara pt ca arata bine si pt ca au x cai.Acolo sunt vanzarile.

 

Deci revenind la ce vorbeam,nu are nici o legatura discutia asta cu circuitul.Pe ciruit nici nu conteaza cum arata.

Daca ne obisnuim noi sau altii cu look-ul motoretelor de track nu ii ajuta cu nimic pe cei de la Yamaha.Noi nu suntem pe target,ca suntem rupti in fiund,cine draq are in Ro 18-20.000E pe care ii poate pune jos pt a-si lua un R1 nou?100 de oameni?200?Ce inseamna asta pt Yamaha?0 barat.

Target-ul sunt baietii de pe pietele din SUA,Europa de Vest,Oceania,etc. din tarile dezvoltate si cu un nivel de trai adecvat,nu noi.

Si aia sa stii ca or sa se uite la farurile alea de cacao din piata si nu or sa le placa.Indiferent daca usureaza motoreta cu 2 kg.Va fi penalizata din cauza urateniei la vanzari,fara doar si poate.

 

Iar ca o paranteza tehnica,daca farul ala e mai usor cu 2kg decat un far de r6 sa zicem,eu pun sare pe el si il mananc.Ce draq,ca farurile mele au greutate 2kg amandoua.In fine,nu conteaza.

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

Si cbrul 1000rr 2008 , cind a aparut era considerat cel mai urit, in max 1 an lumea s-a obisnuit cu el. BMW-ul. moama ce urit e, dar toti visam sa avem 10 000euro sa ne luam unul second. De estetica de regula vorbesc cei ce merg cu gazul si frinele actionate la maxim 1/2 din capacitate si incearca sa prinda 290km/h accelerind de la 100km/h in treapta a 6-a. Gaz maxim in primele 2 -3 trepte de viteza, frina blana, ia sau nu ia virajul in siguranta. Cam astia-s parametrii. Si cum noul R1 a venit si cu o gramada de electronica performanta care ne lasa sa deschidem gazul blana la iesirea din viraj... Va mai amintiti cind erati la inceput pe supersporturi si faceati misto de enduroaice, de touringuri pe liniile drepte de pe DN-uri sau autostrazi? Cam asa fac misto astia cu noile modele de KAWA , BMW pe serpentine (aceeasi valoare a riderilor).La iesire din viraj ne dau fum in nas, deschid gazul si s-au dus .


» Post actualizat in 13 Dec 2014 08:44

Deja un KAWA sau BMW poate fi achizitionat la un pret decent. Pina va fi accesibil un R1 2015 second urmatoarea moto avuta in vedere, cu parere de rau o spun, trtebuie sa fie una din cele 2 enumerate mai sus. Un R1 2012 e scump rau, si nu ofera mai nimic.

Link to comment
Share on other sites

Cati dintre noi,muritorii de rand,motoristi ocazionali de pista,am scoate jumatate din ce pot motoarele 2010+???un procent prea mic ca sa ne bagam in ce ofera tehnic minunatiile astea noi.cine zice ca partea tehnica are pondere in mai mare decat cea estetica,ori o tine doar pe pista in rosu(nu cred ca e cazul prea multor forumisti) ori ii place sa vorbeasca...noi,"plebea",cumparam cu sufletul/ochiul.so,give it a brake,cu chestiile tehnice.ne minunam,ne imaginam,visam,si punct.

Edited by george05
Link to comment
Share on other sites

George, sint zeci , sute de stradali care fac high side pe strada, clavicule rupte cu sutele.

Discutia a evoluat de la aspect.

S-au terminat femeile frumoase si ne trebuie fetisisme pe 2 roti care ne fura privirile?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...