JAGI Posted February 25, 2015 Share Posted February 25, 2015 (edited) Gazul de cross e on-off, nu o sa puteti pilota ever la iesirea din viraj.Daca era asa simplu, nu mai cumpara nimeni acceleratii rapide de 150 euro. Acareturile bune, costa. Edited February 25, 2015 by JAGI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morpheus Posted February 25, 2015 Share Posted February 25, 2015 (edited) Si iata cum aflam informatii noi Merci! Edited February 25, 2015 by morpheus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted February 25, 2015 Share Posted February 25, 2015 (edited) Gazul de cross e on-off, nu o sa puteti pilota ever la iesirea din viraj.Daca era asa simplu, nu mai cumpara nimeni acceleratii rapide de 150 euro. Acareturile bune, costa.Man,stii ce nu pricep?cun poti tu sti ce pot unii sau nu pot face,fara nici macar sa stii despre cine e vorba?daca tu nu poti,sau unii nu pot,asta nu inseamna ca nimeni nu poate.Cat despre:de ce cumpara unii "bun,cu 150eur"...are sens discutia?stim amandoi prea bine ca 99% dau bani multi pe ceva,pt ca pot,pt ca e la moda si sa nu ii la la misto vreu "expert" ca au cofetareli ieftine pe motor. Edited February 25, 2015 by george05 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy-devil Posted February 25, 2015 Share Posted February 25, 2015 N-are nimic ca nu-ti aduci aminte, eu imi amintesc si nu se punea problema atunci sa le dai moca. Nici acum nu se pune. ms. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted February 25, 2015 Share Posted February 25, 2015 Tubul de acceleratie de R6 e 10-12 euro. Yep,ideea era ca in aceeasi bani iei si de cross,diferenta fiind relativ mica intre cel de r1 2002 si r6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stau-De-6 Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Nu zici rau... sa cercetam subiectul. Adica sa vedem de unde luam gaz de cross Am avut eu tub de R6 pe R1. S-a schimbat putin, dar nu suficient. Personal, tind sa cred ca gazul de cross/enduro s-ar putea sa fie prea scurt pt o motocicleta de 150-180 cai. Dar suntem diferiti ca motociclisti, asa ca se poate incerca, mai ales ca e ieftin. Daca si solutia asta cade, atunci se poate cauta o acceleratie rapida sh. Marele avantaj e ca, de obicei, primesti 3-4 discuri cu care iti poti ajusta cursa dupa cum te simti tu bine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morpheus Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Am avut eu tub de R6 pe R1. S-a schimbat putin, dar nu suficient. Personal, tind sa cred ca gazul de cross/enduro s-ar putea sa fie prea scurt pt o motocicleta de 150-180 cai. Dar suntem diferiti ca motociclisti, asa ca se poate incerca, mai ales ca e ieftin. Daca si solutia asta cade, atunci se poate cauta o acceleratie rapida sh. Marele avantaj e ca, de obicei, primesti 3-4 discuri cu care iti poti ajusta cursa dupa cum te simti tu bine. Iata solutia cea mai buna! Asta cautam. Ori o acceleratie scurta sh ori una noua dar pt R1. Cert e ca in ambele cazuri poti ajusta cursa dupa bunul plac. Am pus anunt la cumparari, sa vedem daca iese ceva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cip M Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Din punctul meu de vedere acceleratia de cros pe motor de 1000 cmc, cu peste 150-160 de cai, e o prostie. Eu am ratat un sezon intreg din cauza asta si a incapatanarii de a nu o schimba. Nu am reusit sa ies bine de pe nici un viraj cu ea. Asta nu inseamna totusi ca nu exista persoane cu incheietura mai fina si tupeu mai mare, care sa se bucure de ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 (edited) Din punctul meu de vedere acceleratia de cros pe motor de 1000 cmc, cu peste 150-160 de cai, e o prostie. Eu am ratat un sezon intreg din cauza asta si a incapatanarii de a nu o schimba. Nu am reusit sa ies bine de pe nici un viraj cu ea. Asta nu inseamna totusi ca nu exista persoane cu incheietura mai fina si tupeu mai mare, care sa se bucure de ea True!sa vedem daca va functiona la babaciunile de maxim 120 de cai,si aia doar daca e la vale si cu vant din spate:) Edited February 27, 2015 by george05 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terhe Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 un suport de rezervor pentru r1 2005 (vine prins pe codita, deasupra bateriei) are cineva?e posibil sa potriveasca si de 2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorge Lorenzo Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grigoreionutmarius Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 (edited) Voi ce uleii mai puneti???pana acum am folosit numai motul,dar sunt deschis si la alte sugestii.. specific ca am un r1 2004 cu vreo 35000 de km la bord:) Edited March 4, 2015 by grigoreionutmarius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 35 (+35) 000km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flubber26 Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Voi ce uleii mai puneti???pana acum am folosit numai motul,dar sunt deschis si la alte sugestii.. specific ca am un r1 2004 cu vreo 35000 de km la bord:) iti bate oala de la ambreaj? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
®azvan Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 (edited) Voi ce uleii mai puneti???pana acum am folosit numai motul,dar sunt deschis si la alte sugestii.. specific ca am un r1 2004 cu vreo 35000 de km la bord:) de-asta... de 3 ani Edited March 5, 2015 by navix Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morpheus Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 Mobil 1 Racing 15W50 100% sintetic la curse. Pe strada nu merg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 Mobil 1 Racing 15W50 100% sintetic la curse. Pe strada nu merg. Cum s-a impacat motoreta cu el?ambreiajul?sunetul motorului?eu l-am incercat anul trecut pe un 2004,pe circuit,dar nu mi-am putut face o parere in timpul scurt petrecut acolo. » Post actualizat in 05 Mar 2015 21:13 de-asta... de 3 ani YAYMD-65011-04-02.jpg Testat si eu pe r1 2003,si tare bine i-a placut.urmatorul schimb din asta va primi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
®azvan Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 Testat si eu pe r1 2003,si tare bine i-a placut.urmatorul schimb din asta va primi. Pai de ce sa nu dai Cezarului ce-i al Cezarului? ;P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morpheus Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 Cum s-a impacat motoreta cu el?ambreiajul?sunetul motorului?eu l-am incercat anul trecut pe un 2004,pe circuit,dar nu mi-am putut face o parere in timpul scurt petrecut acolo. » Post actualizat in 05 Mar 2015 21:13 Testat si eu pe r1 2003,si tare bine i-a placut.urmatorul schimb din asta va primi. Absolut exceptional. Motorul foarte prompt, ambreiajul la fel iar sunetul depinde cat de bine e reglat motorul. La mine merge ceas. Ce-i drept nu vei simti diferenta de la primul schimb, asta pentru ca intai trebuie sa se curete pe interior de resturile uleiurilor vechi, odata ce asta se intampla vei observa diferenta: ambreiajul nu mai patineaza deloc, acceleratia se simte mai prompta iar motorul raspunde mai rapid la shimbarile de turatie. Eu il simt ca un arc bine strans care de-abia asteapta sa se destinda. La mine nu stiu ce fel de ulei pusese in el vechiul proprietar si a durat vreo doua schimburi pana am inceput sa observ diferentele. Acum nu m-as mai intoarce la alt ulei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dorualexandru Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Salut. Vreau sa imi achizitionez si eu un r1 2004-2005. Am gasit cateva modele frumoase si as vrea daca se poate si parerea voastra vis-a-vis de acest anunt . Al 3-lea proprietar. Si are 18000 km http://olx.ro/i2/oferta/r-1-ca-noua-ID37s0B.html va multumesc anticipat » Post actualizat in 08 Mar 2015 18:25 Salut. Vreau sa imi achizitionez si eu un r1 2004-2005. Am gasit cateva modele frumoase si as vrea daca se poate si parerea voastra vis-a-vis de acest anunt . Al 3-lea proprietar. Si are 18000 km http://olx.ro/i2/oferta/r-1-ca-noua-ID37s0B.html va multumesc anticipat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christian Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Salut. Vreau sa imi achizitionez si eu un r1 2004-2005. Am gasit cateva modele frumoase si as vrea daca se poate si parerea voastra vis-a-vis de acest anunt . Al 3-lea proprietar. Si are 18000 km http://olx.ro/i2/oferta/r-1-ca-noua-ID37s0B.html va multumesc anticipat » Post actualizat in 08 Mar 2015 18:25 Salut. Vreau sa imi achizitionez si eu un r1 2004-2005. Am gasit cateva modele frumoase si as vrea daca se poate si parerea voastra vis-a-vis de acest anunt . Al 3-lea proprietar. Si are 18000 km http://olx.ro/i2/oferta/r-1-ca-noua-ID37s0B.html va multumesc anticipat nu pare cazuta , arata bine , e stock, faza cu km e relativa da iti poti da seama dupa cum bate oala de ambreiaj cam cat are Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Method Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 (edited) Voi ce uleii mai puneti???pana acum am folosit numai motul,dar sunt deschis si la alte sugestii.. specific ca am un r1 2004 cu vreo 35000 de km la bord:) Castrol full synth 10w-50 Am bagat si Motul 300v dar mi se pare ca mult mai bine s-a comportat cu asta.Atat ca ambreiaj cat si ca raspuns al motorului.Simtitor mai bine. Si eu am exact aceeiasi motoreta si cam aceeiasi km cu ea ca si tine. Edited March 10, 2015 by Method Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apriliacluj Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 10038396_970_FR_11.JPG Castrol full synth 10w-50 Am bagat si Motul 300v dar mi se pare ca mult mai bine s-a comportat cu asta.Atat ca ambreiaj cat si ca raspuns al motorului.Simtitor mai bine. Si eu am exact aceeiasi motoreta si cam aceeiasi km cu ea ca si tine. si eu asta am folosit / folosesc si sunt foarte multumit ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kawazaki Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 Aveti grija la Castrol in special la modelul Power, e cam contrafacut, in rest este un ulei foarte bun. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Method Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 Ai mare dreptate,in general uleiurile "mainstream" sunt cele mai contrafacute.Personal eu iau de pe louis,niciodata din ro. Castrol si Motul sunt contrafacute la greu.Mai ales Motul 5100. Ai atins un punct nevralgic - parerea mea proprie si personala e ca orice ulei e bun atata timp cat e "for real",adica e chiar uleiul care scrie pe ambalaj - si Castrol si Motul si Motorex si etc.Mai ales daca e sintetic. Problema apare insa cand se cumpara din ro de la "baieti" pt ca s-ar putea ca doar stickerul de pe ambalaj sa fie al uleiului respectiv,compozitia deloc.Si de aici apar acele idei preconcepute as zice eu - "ala e bun iar alalalt e de (cuvant urat) - am luat eu si mi-a mers naspa motorul." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.