Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uite si varianta pe rosu.

 

Cu cat te uiti mai mult la motocicleta asta cu atat pare mai frumoasa.

 

Acum pe bune, ati vazut cum arata RCVul? Am spus mai sus - prin comparatie R1 e zana zanelor.

Se pare ca i-a pocnit pe japonezi moda cu faruri cat mai mici si cat mai ascunse.

Sa nu uitam mesajul lor de marketing - motocicleta derivata direct din MotoGP. Pai in MotoGP motocicletele nu au farur, iar ca sa fie street legal e musai sa aiba asa ca s-au straduit si ei sa inghesuie niste beculete pe undeva.

 

Parerea mea e ca ala care se misca repede si scoate pe piata niste carene laterale aftermarket pentru noul R1 o sa se imbogateasca :) Sunt sigur ca multi si-ar cumpara asa ceva din considerente estetice.

10333376_10152682853848855_2956301155231

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RCV-ul nu intra in discutie: e un prototip de MotoGP din clasa "Open", adaptat pentru a fi legal pe strada. R1 nu a avut atatea constrangeri la proiectare. La cum arata fata de generatiile anterioare, designer-ii au pornit de la o foaie alba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RCV-ul nu intra in discutie: e un prototip de MotoGP din clasa "Open", adaptat pentru a fi legal pe strada. R1 nu a avut atatea constrangeri la proiectare. La cum arata fata de generatiile anterioare, designer-ii au pornit de la o foaie alba.

 

RCV adica Honda RC213V-S

 

Parca au fost vorbiti Yamaha si cu Honda. Sau spionajul economic functioneaza bine :)

Amandoua au venit cu aceeasi idee - sa copieze cat mai multe detalii de design de la prototipurile din MotoGP

 

Honda-RC213V-S-Prototype-front-at-EICMA-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place rau noul R1. Puteam sa jur ca o sa il urasc dupa ce am vazut alea 2 poze postate de pzkpfw inainte de lansare, cu cateva pagini in urma. Eram gata sa zic ca designerul merita 5 ani de inchisoare cu executare pentru bataia asta de joc :laugh: Dar dupa ce s-a lansat si au aparut fotografii din toate pozitiile, filmari, etc., mi-am schimbat parerea la 180 grade. E misto rau... incerc sa mi-o imaginez cu faruri normale, pe carena frontala, si nu imi iese. Adica mi se pare ca i-ar strica design-ul de M1 daca i-ai pune faruri normale, fie ele si foarte discrete si elegante.

________________________

 

Au fost nebuni astia de la Yamaha cu pozitionarea farurilor, dar cei de la Honda au fost bestiali cu pozitionarea oglinzilor :laugh: Asta nu mai are ram-air? Vad ca au astupat gaurile cu faruri. Si in poza de mai sus, zici ca are cauciucuri second hand RCV-ul ala. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amandoua au venit cu aceeasi idee - sa copieze cat mai multe detalii de design de la prototipurile din MotoGP

 

Cum ziceam: R1 a fost proiectata de la 0 ca motocicleta de strada, in care au incorporat elemente din YZR-M1.

Pentru RCV au plecat de la o motoreta existenta: RC213V-RS Open.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelul 2009-2014 are 207kg doar in visele Yamaha, greutatea reala e undeva pe la 212-214. un lucru asemanator se intampla si cu puterea, din cei 180 cai se ajunge la 155-163 la roata, deci foarte putin.

cred ca au uitat inauntru un chinez de-al lor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci dpdv tehnic e foarte smecher R1/2015.Bifeaza toate casutele.M-a intrigat magneziul la roti,la sasiu si bascula spate.Acum cred ca poate sa se bata cu S1000.Si LCD-ul ala e belea.

 

Dar ca look,care a fost chiorul care l-a desenat ?vai,vai,ce uratenie.Nu-ti vine sa crezi ca e aceeiasi firma care a creat R1'98,R'04,R1'08.De R6'06 nici nu mai zic.Pfff....cred ca i-a dat afara pe aia,ca baietii care au facut motoretele alea nu ar fi desenat asemenea hidosenie.

Deci ar fi bine sa mearga traznet pt ca garantez ca nu il va lua nimeni de mers pe la terase,perioada cand R1-urile ieseau la suc s-a terminat :D Asta e prea urat sa fie scos in lume.Ce fata are,zici ca i-a tras careva obloanele....si farurile alea de sub carena,zici ca au uitat de ele si i le-au lipit dup-aia cu negrese.

Spatele arata ok (bine,copiat de pe rsv4),dar din laterale si mai ales din fata,catastrofa totala.Bai nene,unde au invatat ei sa faca parbriz din ala?Ia vedeti la muian,seama sau nu (cu F2 din 95) :

attachicon.gifr1-15.jpg attachicon.gif1994_F2.jpg

Si cu farurile alea de sub carene si cu led-urile din oglinzi,vorba colegului,parca e aratarea aia din Ice Age.

Si toba aia e hidoasa,sigur au luat-o de pe FZ1.Carenele laterale zici ca au cazut cu ea si dupa aia au taiat unde era sparta.Prinderile la etrieri zici ca sunt luati de pe r1 meu vechi de 10 ani.Pana si motorul arata urat.

Dar capatul e jugul de sus.Parca e un capac de canalizare.nu zic,poate rigidizeaza de nu se poate,dar ce e calcatul ala ma?Si ganditi-va,ca spre deosebire de restul motoretei,pe ala iti pica ochii de fiecare data cand te uiti la afisaj.Nasol momentul.

Bai nene,eu inteleg japonezii,lor le place mai degraba sa conceapa o supapa decat sa deseneze o motoreta.Nu le curge mana pe plansa,asta e,nu se supara nimeni.

Dar au bani,bai tata,sa se duca draq sa angajeze designeri italieni cum au facut in 2004,ca la aia le iese bine.Nu scoti ditai nava-amiral Yamaha R1 de zici ca e caricatura.

Parerea mea.Parerea mea,dar draq,nu e nimeni orb...bai nene,a ajuns bmw-ul sa fie mai frumos decat R1?

Hazlie descriere! :crack:

 

Da,da uite ca ia fani de la alte marci, mie imi place, aduce chiar bine cu motoreta de curse, daca si merge mult mai bine eu zic ca au nimerit-o! Oricum acolo in fata unde trebuia sa fie farul o sa stea stikerul cu 46 sau 99! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca cine isi va permite sa dea 16-17.000 euro si-o va cumpara, restul vor sustine ca e urata :)

 

Oricum nimanui nu-i pasa de parerea noastra, a celor din Romania. La ce piata moto avem nu contam.

Yamaha (probabil si Honda la fel) fac design cu target pentru piata americana. De acolo le vin banutii cei mai multi. Am vazut ca Yamaha trage tare si pe Indonezia (astia sunt aproape la fel de multi ca toti cetatenii UE la un loc|)

 

Pe piata europeana sunt pozitionati excelent - in Italia vor da cadou un sticker 46, iar pentru Spania unul cu 99 si au rezolvat :)


» Post actualizat in 05 Nov 2014 08:32

All black...

 

2015-Yamaha-YZF-R1-051.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca cine isi va permite sa dea 16-17.000 euro si-o va cumpara, restul vor sustine ca e urata :)

 

Oricum nimanui nu-i pasa de parerea noastra, a celor din Romania. La ce piata moto avem nu contam.

Yamaha (probabil si Honda la fel) fac design cu target pentru piata americana. De acolo le vin banutii cei mai multi. Am vazut ca Yamaha trage tare si pe Indonezia (astia sunt aproape la fel de multi ca toti cetatenii UE la un loc|)

 

Pe piata europeana sunt pozitionati excelent - in Italia vor da cadou un sticker 46, iar pentru Spania unul cu 93 si au rezolvat :)

» Post actualizat in 05 Nov 2014 08:32

All black...

 

2015-Yamaha-YZF-R1-051.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha (probabil si Honda la fel) fac design cu target pentru piata americana. De acolo le vin banutii cei mai multi.

Meh, da si nu. Japonejii nu fac profit din SBK-uri, ci din motoarele mici (sub 400cc) vandute in special in Asia de sud-est. SBK-ul ajuta la prestigiu, e o vitrina de "know how" pentru marca. Dar daca ies pe 0 (costuri de dezvoltare + costuri de productie + publicitate + logistica - pret de vanzare) sunt foarte fericiti.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti ii dati cu formele. Dar de sistemele electronice care te ajuta sa frinezi, sa deschizi gazul in curbe, nu zice nimeni nimic. Aici e marele upgrade al Yamaha, parerea mea e ca se simplifica mult pilotajul cu asemenea sisteme, o sa vedeti ca la Adancata, sa obtii 1.27 dupa un an de antrenament, luat de la 0 , nu o sa fie SF.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti ii dati cu formele. Dar de sistemele electronice care te ajuta sa frinezi, sa deschizi gazul in curbe, nu zice nimeni nimic. Aici e marele upgrade al Yamaha, parerea mea e ca se simplifica mult pilotajul cu asemenea sisteme, o sa vedeti ca la Adancata, sa obtii 1.27 dupa un an de antrenament, luat de la 0 , nu o sa fie SF.

Nu se prea vorbeste despre ele pentru ca nu e ceva nou. Concurenta are deja asa ceva. Singura noutate e sistemul de Slide Control System, patentat de Yamaha. Dar cu un singur sistem nu se face primavara.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 05 Nov 2014 08:32

 

All black...

 

2015-Yamaha-YZF-R1-051.jpg

 

Mama... cat de criminal arata pe negru... :ok:

 

Despre sistemele electronice nu se vorbeste, fiindca nu le-a testat nimeni deocamdata (piloti, jurnalisti, etc.) sa ne spuna si noua cat de bine sunt puse la punct. Mai asteptam. Oricum, e excelent ca japonezii au inceput sa puna asa ceva pe motocicletele lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...