Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am analizat-o si eu putin la SMAEB, imi place... plasticele parca sunt dintr-un material bun, gandita bine dpdv tehnic. Ceea ce nu prea imi place este ca se vede prin codita si lateralele lasa impresia ca se pot rupe daca pasagerul nu stie sa se urce bine.

 

Am tot facut comparatii intre ea si S1000RR 2015 care are furca reglabila electronic pe cand R1 reglabila clasic. S1000RR parca are codita cam ingusta pentru gusturile mele.

 

Amandoua au radiator pentru ulei... Amandoua au pompa de frana Nissin... S1000RR are etrieri Brembo.

 

As fii in dubii pe care as alege-o :P

 

(Moaca sigur imi place cea de la BMW)

post-45009-0-69532600-1429381222_thumb.jpg

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am analizat-o si eu putin la SMAEB, imi place... plasticele parca sunt dintr-un material bun, gandita bine dpdv tehnic. Ceea ce nu prea imi place este ca se vede prin codita si lateralele lasa impresia ca se pot rupe daca pasagerul nu stie sa se urce bine.

 

Am tot facut comparatii intre ea si S1000RR 2015 care are furca reglabila electronic pe cand R1 reglabila clasic. S1000RR parca are codita cam ingusta pentru gusturile mele.

 

Amandoua au radiator pentru ulei... Amandoua au pompa de frana Nissin... S1000RR are etrieri Brembo.

 

As fii in dubii pe care as alege-o :P

 

(Moaca sigur imi place cea de la BMW)

Reglajul electronic al suspensiei nu face decit sa urce mult pretul. Nu te ajuta cu nimic, reglajul nu se face instantaneu, insa daca iesi sau intri agresiv intr-o curba, ai sanse mari sa cazi din cauza ca suspensia nu e reglata. A avut Enescu Andrei HP4, si si-a dat seama ca regl electronica e fix-pix.

 

Pui monopost si ai o scuza sa nu mai iei "balastul" care nu te lasa sa pleci singur la plimbare.

» Post actualizat in 19 Apr 2015 08:02

In poze , vad ca R1 are Pirelli. Cum a nimerit Florin V una incaltata cu GP PRO?

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incaltata cu Supercorsa din fabrica (sau GP Pro) dar pe bascula scrie mare 2.5 cu 2.9. De ce oare o tin producatorii cu placa asta?

pentru ca pe producator nu-l intereseaza sa ai aderenta maxima pe viraje sau sa se incalzeasca foarte repede gumele, il intereseaza sa nu-ti explodeze cauciucul daca mergi top speed o ora pe autostrada eventual cu pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cam adevarat ca daca mergi cu 1.3 bar pe spate, GP PRO, 300km/h, eventual si pasager, dupa 10-20km, roata spate poate sa se dezintegreze, dar macar ca existe niste explicatii in manualul motocicletei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut astazi live R1 2015 si S1000RR. R1 e spectacol la design. Nu are nici o treaba ce gasesti prin poze/filmulete pe net, cu realitatea. Daca R1 are "ochii bulbucati" s1000rr e chior. In fine...cine isi cumpara asa motoreta velai probabil o baga pw circuit...deci este irelevant intr-un final care este mai frumoasa.

 

post-11356-0-75326100-1429838210_thumb.jpg

 

post-11356-0-28592100-1429838232_thumb.jpg

 

post-11356-0-89208900-1429838252_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand radiator suplimentar de antigel pt yamaha r1 2004 2005 2006 2007 2008 cu furtunele de legatura 500ron . 0721 255 286 cristian

2ypitfd.jpg

 

2e0io0m.jpg

 

smayro.jpg

 

99i2cg.jpg

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primele impresii dupa 150 km cu R1 2015.

ciclistica asemanatoare cu 600 RR 2008

fiind mai scurta, la viteze mari "pierde" fundul pe linie dreapta

parbrizul, oricum te ai ascunde iti da aerul direct in cap

sistemul de franare iti ia ochii la propriu. are pe bord scala electronica cu presiunea pe care o exerciti asupra manetei de frana. franeaza extraordinar.

oglinzile nu sunt chiar 100% cu vizibilitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum e puterea? Cum o livreaza? Cum lucreaza TC-ul? :rolleyes:

explozie de putere la 7000 rot/min. daca nu esti in treapta corespunzatoare de viteza are o balbaiala de zici ca iti sare motorul de pe cadru.

a fost un drum scurt si fara viraje asa ca controlul tractiunii insesizabil, fara treceri multe de 8000 rot/minut. prima mie de km o mai menajez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

explozie de putere la 7000 rot/min. daca nu esti in treapta corespunzatoare de viteza are o balbaiala de zici ca iti sare motorul de pe cadru.

a fost un drum scurt si fara viraje asa ca controlul tractiunii insesizabil, fara treceri multe de 8000 rot/minut. prima mie de km o mai menajez.

Revin-o dupa 1000km, si schimba-i calcatura, macar un pinion pe fata cu un dinte in minus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un stator si un rotor pentru un R1 2004-2006 gasesc pe aici? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...