Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In ce treapta de viteza intrai in linia dreapta? Dar in prima curba, in curba a treia (prima de stinga)?

Intram pe linia dreapta cu treapta 2 si prima curba si a treia curba tot cu treapta a 2-a o abordam.

Editat de sanyes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns si eu cu a mea pe Hungaroring pentru prima data.

Chiar daca in prima sesiune am avut ceva retineri, pe parcurs m-am obisnuit si m-am distrat.

Motoreta s-a comportat excelent si doar eu am de invatat pe viitor.

A fost o experienta foarte placuta si sper sa ma reintorc la anul.

(bineinteles ca nu pot lipsi si ceva poze :P )

Bravo! 2:09.3 pt prima iesire pe Hungaro e un timp excelent! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ori nu adaptezi tu treptele cum trebuie ori motocicleta asta nu trage ,nu accelereaza .... este foarte lesinata
ai ceva probleme cu ea?

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare foarte aiurea ca abia reusesti sa depasesti un touring de strada pe linia dreapta tu in gaz 100% cu R1 si tu sa crezi ca e de la gazul rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ii lipseste gazul rapid :))

Doar pe linia dreapta reusesc sa deschid gazul complet,in rest nu reusesc sa deschid gazul 100%

 

LE edit : si are calcatura stock ;)

Pe full gaz abia trece de 200kmh(viteza indicata in bord)sub pasarela?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza indicata pe bord ii mai mica decat in realitate.
Jagi mi-a resoftat ECU si a pus valorile pentru o altfel de calcatura.
Din pacate nu am reusit sa schimb kit-ul de lant, de acolo si aceasta viteza.


» Post actualizat in 26 Sep 2017 08:04

Mi se pare foarte aiurea ca abia reusesti sa depasesti un touring de strada pe linia dreapta tu in gaz 100% cu R1 si tu sa crezi ca e de la gazul rapid.

Nu ii o problema.
Crestem viteza pe viraje si compensam ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe viraje nu se castiga timp,risti foarte mult sa te dai peste cap cu ea.
Nu e o gandire buna sa cresti viteza pe viraje doar ca sa compensezi lipsa de putere intre viraje (pe mini liniile drepte/linia dreapta) a motocicletei .
Nu trebuie sa te superi pe mine insa ai o lipsa totala de putere pe toata plaja de turatii,nu faci pe linia dreapta un 600 in mintile lui,nu cara viteza motocicleta.
Incearca sa nu te mai minti,nu e de la acceleratia rapida!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu pot sa zic de celalalt baiat cu r1 nimic ,nu stiu/vad cat tps are deschis el,eu ce pot si vad la tine ca esti cu acceleratia deschisa maxim(capat) si putere nexam .
Eu nu am observat prima data lipsa de putere pe linia dreapta,dupa aceea am fost mai atent la acest lucru ,eu am observat intre viraje ca nu accelereaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza indicata pe bord ii mai mica decat in realitate.

Jagi mi-a resoftat ECU si a pus valorile pentru o altfel de calcatura.

Din pacate nu am reusit sa schimb kit-ul de lant, de acolo si aceasta viteza.

» Post actualizat in 26 Sep 2017 08:04

 

Nu ii o problema.

Crestem viteza pe viraje si compensam ;)

Cum spune si CMD, nu pe viraje cresti viteza. Inca ceva:si turometrul e afectat de resoftare? Intreb pe bune pt ca nu ma pricep. Nu de alta, dar e in permanenta foarte jos in ture mobra si cum spune si CMD, pare ca nu cara deloc viteza pe iesire(implicit nici turatie).

 

PS:te-ar ajuta mult sa fii cu treapta potrivita pe partea a doua a circuitului, cea tehnica.

» Post actualizat in 26 Sep 2017 09:53

PS2:vezi la Stau-de-sase pe youtube cum merge aceeasi mobra, resoftata tot de Jagi. Dar fa abstractie de turometru.

» Post actualizat in 26 Sep 2017 09:54

Cum spune si CMD, nu pe viraje cresti viteza. Inca ceva:si turometrul e afectat de resoftare? Intreb pe bune pt ca nu ma pricep. Nu de alta, dar e in permanenta foarte jos in ture mobra si cum spune si CMD, pare ca nu cara deloc viteza pe iesire(implicit nici turatie).

 

PS:te-ar ajuta mult sa fii cu treapta potrivita pe partea a doua a circuitului, cea tehnica.

» Post actualizat in 26 Sep 2017 09:53

PS2:vezi la Stau-de-6 pe youtube cum merge aceeasi mobra, resoftata tot de Jagi. Dar fa abstractie de turometru.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ăla e kyp . Și s-a îngrășat. ..La el e de înțeles că nu îl trage motoru. :)

Nu mă bag în discuție ca nu mă pricep dar îmi plac filmările ca pot învăța circuitul.

Baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers de multe ori pe Hungaroring, cu R1 2007. Initial am folosit la transmisia finala pe lant raportul -1 +1, cam lesinata. Abia dupa ce am montat o foaie spate de 48, raport final 3, motoreta a inceput sa mearga corespunzator. Asa este acest model de R1, raport final de 3 (48/16) trebuie pe mai toate pistele, mai putin Slovakiaring.Turatia nu trebuie sa scada sub 6000ture, Lipsa gazului rapid e alta buba, pur si simplu actionarea acceleratiei este foarte lunga, aproape imposibil sa deschizi pe full fara sa te incomodeze incheietura miinii.Eu i-am spus de la inceput lui Sanyes, si lui Stau de 6 de dotarile minime pt acest model de R1.Cu raportul stoc nu se poate merge, ar trebui abordate multe viraje in treapta intiia. Ca referinta, se intra in treapta a 3-a pe linia dreapta, se ajunga la capatul ei in treapta a 6-a pe la 12500tr, dupaia se retrogradeaza pe frinare pina in treapta a 2-a la apexul primei curbe. Urmatoarele viraje se iau cu treapta a 3-a, pina la sicana. Si evident, gaz maxim intre viraje.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers de multe ori pe Hungaroring, cu R1 2007. Initial am folosit la transmisia finala pe lant raportul -1 +1, cam lesinata. Abia dupa ce am montat o foaie spate de 48, raport final 3, motoreta a inceput sa mearga corespunzator. Asa este acest model de R1, raport final de 3 (48/16) trebuie pe mai toate pistele, mai putin Slovakiaring.Turatia nu trebuie sa scada sub 6000ture, Lipsa gazului rapid e alta buba, pur si simplu actionarea acceleratiei este foarte lunga, aproape imposibil sa deschizi pe full fara sa te incomodeze incheietura miinii.Eu i-am spus de la inceput lui Sanyes, si lui Stau de 6 de dotarile minime pt acest model de R1.Cu raportul stoc nu se poate merge, ar trebui abordate multe viraje in treapta intiia. Ca referinta, se intra in treapta a 3-a pe linia dreapta, se ajunga la capatul ei in treapta a 6-a pe la 12500tr, dupaia se retrogradeaza pe frinare pina in treapta a 2-a la apexul primei curbe. Urmatoarele viraje se iau cu treapta a 3-a, pina la sicana. Si evident, gaz maxim intre viraje.

Si dupa sicana tot cu 3 se merge. Se face short shift imediat după sicana. Si asta n-o zic eu.

 

Dar, totusi, sa nu o dam din cola-n fanta(vorba colegului nostru @Method). Se POATE merge fara nici o problema cu configuratie STOC, la nivel de amator, fara resoftare si accel rapid. Ca nu poti sa scoți 1:55 e altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si dupa sicana tot cu 3 se merge. Se face short shift imediat după sicana.

Evident ca da. Nu am mai continuat dupa sicana cu treptele de viteza.

 

Modelul 2007 2008, are frina de motor prea puternica, daca nu se face resoftare, macar marirea ralantiului este obligatorie la pista. Eu am mers 3 zile cu un R1 2004 la pista, feeling-ul e mult mai bun la configuratia stoc decit cel de pe 2007.

Daca mai si scurtezi raportul final de la 17/45 la 16/48, frina de motor devine mult prea mare cu ralantiul stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1 2004 la pista, feeling-ul e mult mai bun la configuratia stoc decit cel de pe 2007.

 

Confirm si eu feelingul pe 2004 pe pista. Bine, pana mi-a crapat ambreiajul si apoi furtunele de apa. In rest, beton. :)) Pe 2007 n-am avut ocazia sa merg pe pista, doar pe strada. E irelevanta părerea mea. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gazul rapid a fost achitizionat deja.

Urmeaza cat de repede posibil si kitul de lant nou si vom mai incerca la anul sa scoatem timpi si mai buni :alcy:

La prima iesire nu pot sa invat si circuitul si sa si tin cont de sfaturi :crack:

 

.

post-33534-0-06202800-1506504069_thumb.jpg

Atata timp cat acceleratia e deschisa 100% si nu se intampla nimic la roata nu este de la acceleratia rapida,chiar si cu acest upgrade frumos si folositor acelasi lucru o sa se intample,tu deschizi acceleratia si astepti sa se intample ceva insa rezultatul nu o sa vina,singura diferenta o sa fie miscarea mai scurta.

Sper sa o rezolvi cu kitul de lant insa am ceva retineri .

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Atata timp cat acceleratia e deschisa 100% si nu se intampla nimic la roata nu este de la acceleratia rapida,chiar si cu acest upgrade frumos si folositor acelasi lucru o sa se intample,tu deschizi acceleratia si astepti sa se intample ceva insa rezultatul nu o sa vina,singura diferenta o sa fie miscarea mai scurta.

Sper sa o rezolvi cu kitul de lant insa am ceva retineri .

 

Ce as putea face sa fiu mai rapid, data viitoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...