JAGI Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 In ce treapta de viteza intrai in linia dreapta? Dar in prima curba, in curba a treia (prima de stinga)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 (editat) In ce treapta de viteza intrai in linia dreapta? Dar in prima curba, in curba a treia (prima de stinga)? Intram pe linia dreapta cu treapta 2 si prima curba si a treia curba tot cu treapta a 2-a o abordam. Editat Septembrie 11, 2017 de sanyes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 Am ajuns si eu cu a mea pe Hungaroring pentru prima data. Chiar daca in prima sesiune am avut ceva retineri, pe parcurs m-am obisnuit si m-am distrat. Motoreta s-a comportat excelent si doar eu am de invatat pe viitor. A fost o experienta foarte placuta si sper sa ma reintorc la anul. (bineinteles ca nu pot lipsi si ceva poze ) Bravo! 2:09.3 pt prima iesire pe Hungaro e un timp excelent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 Mersi @ 6Zilele urmatoare urc si o filmare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alx_95 Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 Ce cauciucuri ai avut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 Ce cauciucuri ai avut? Pirelli superbike SC1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alx_95 Postat Septembrie 24, 2017 Share Postat Septembrie 24, 2017 Mersi @ 6 Zilele urmatoare urc si o filmare hai cu filmarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Septembrie 25, 2017 Share Postat Septembrie 25, 2017 Aici ii o sesiune. Nu le-am editat sau ceva.As zice sa dati skip pana la vreo minutu 3-4 ca ii boring la inceput ) (personal imi place faza de la minutul 6:14 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 (editat) ori nu adaptezi tu treptele cum trebuie ori motocicleta asta nu trage ,nu accelereaza .... este foarte lesinataai ceva probleme cu ea? Editat Septembrie 26, 2017 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 (editat) Da ii lipseste gazul rapid )Doar pe linia dreapta reusesc sa deschid gazul complet,in rest nu reusesc sa deschid gazul 100% LE edit : si are calcatura stock Editat Septembrie 26, 2017 de sanyes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Mi se pare foarte aiurea ca abia reusesti sa depasesti un touring de strada pe linia dreapta tu in gaz 100% cu R1 si tu sa crezi ca e de la gazul rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Da ii lipseste gazul rapid ) Doar pe linia dreapta reusesc sa deschid gazul complet,in rest nu reusesc sa deschid gazul 100% LE edit : si are calcatura stock Pe full gaz abia trece de 200kmh(viteza indicata in bord)sub pasarela? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Viteza indicata pe bord ii mai mica decat in realitate.Jagi mi-a resoftat ECU si a pus valorile pentru o altfel de calcatura.Din pacate nu am reusit sa schimb kit-ul de lant, de acolo si aceasta viteza. » Post actualizat in 26 Sep 2017 08:04Mi se pare foarte aiurea ca abia reusesti sa depasesti un touring de strada pe linia dreapta tu in gaz 100% cu R1 si tu sa crezi ca e de la gazul rapid. Nu ii o problema.Crestem viteza pe viraje si compensam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Pe viraje nu se castiga timp,risti foarte mult sa te dai peste cap cu ea.Nu e o gandire buna sa cresti viteza pe viraje doar ca sa compensezi lipsa de putere intre viraje (pe mini liniile drepte/linia dreapta) a motocicletei .Nu trebuie sa te superi pe mine insa ai o lipsa totala de putere pe toata plaja de turatii,nu faci pe linia dreapta un 600 in mintile lui,nu cara viteza motocicleta.Incearca sa nu te mai minti,nu e de la acceleratia rapida! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Mai am o filmare,in care apare inca un R1 2008. (minutu 12) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Eu nu pot sa zic de celalalt baiat cu r1 nimic ,nu stiu/vad cat tps are deschis el,eu ce pot si vad la tine ca esti cu acceleratia deschisa maxim(capat) si putere nexam .Eu nu am observat prima data lipsa de putere pe linia dreapta,dupa aceea am fost mai atent la acest lucru ,eu am observat intre viraje ca nu accelereaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 (editat) Viteza indicata pe bord ii mai mica decat in realitate. Jagi mi-a resoftat ECU si a pus valorile pentru o altfel de calcatura. Din pacate nu am reusit sa schimb kit-ul de lant, de acolo si aceasta viteza. » Post actualizat in 26 Sep 2017 08:04 Nu ii o problema. Crestem viteza pe viraje si compensam Cum spune si CMD, nu pe viraje cresti viteza. Inca ceva:si turometrul e afectat de resoftare? Intreb pe bune pt ca nu ma pricep. Nu de alta, dar e in permanenta foarte jos in ture mobra si cum spune si CMD, pare ca nu cara deloc viteza pe iesire(implicit nici turatie). PS:te-ar ajuta mult sa fii cu treapta potrivita pe partea a doua a circuitului, cea tehnica. » Post actualizat in 26 Sep 2017 09:53 PS2:vezi la Stau-de-sase pe youtube cum merge aceeasi mobra, resoftata tot de Jagi. Dar fa abstractie de turometru. » Post actualizat in 26 Sep 2017 09:54 Cum spune si CMD, nu pe viraje cresti viteza. Inca ceva:si turometrul e afectat de resoftare? Intreb pe bune pt ca nu ma pricep. Nu de alta, dar e in permanenta foarte jos in ture mobra si cum spune si CMD, pare ca nu cara deloc viteza pe iesire(implicit nici turatie). PS:te-ar ajuta mult sa fii cu treapta potrivita pe partea a doua a circuitului, cea tehnica. » Post actualizat in 26 Sep 2017 09:53 PS2:vezi la Stau-de-6 pe youtube cum merge aceeasi mobra, resoftata tot de Jagi. Dar fa abstractie de turometru. Editat Septembrie 26, 2017 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RRS Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Ăla e kyp . Și s-a îngrășat. ..La el e de înțeles că nu îl trage motoru. Nu mă bag în discuție ca nu mă pricep dar îmi plac filmările ca pot învăța circuitul. Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 (editat) Am mers de multe ori pe Hungaroring, cu R1 2007. Initial am folosit la transmisia finala pe lant raportul -1 +1, cam lesinata. Abia dupa ce am montat o foaie spate de 48, raport final 3, motoreta a inceput sa mearga corespunzator. Asa este acest model de R1, raport final de 3 (48/16) trebuie pe mai toate pistele, mai putin Slovakiaring.Turatia nu trebuie sa scada sub 6000ture, Lipsa gazului rapid e alta buba, pur si simplu actionarea acceleratiei este foarte lunga, aproape imposibil sa deschizi pe full fara sa te incomodeze incheietura miinii.Eu i-am spus de la inceput lui Sanyes, si lui Stau de 6 de dotarile minime pt acest model de R1.Cu raportul stoc nu se poate merge, ar trebui abordate multe viraje in treapta intiia. Ca referinta, se intra in treapta a 3-a pe linia dreapta, se ajunga la capatul ei in treapta a 6-a pe la 12500tr, dupaia se retrogradeaza pe frinare pina in treapta a 2-a la apexul primei curbe. Urmatoarele viraje se iau cu treapta a 3-a, pina la sicana. Si evident, gaz maxim intre viraje. Editat Septembrie 26, 2017 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Am mers de multe ori pe Hungaroring, cu R1 2007. Initial am folosit la transmisia finala pe lant raportul -1 +1, cam lesinata. Abia dupa ce am montat o foaie spate de 48, raport final 3, motoreta a inceput sa mearga corespunzator. Asa este acest model de R1, raport final de 3 (48/16) trebuie pe mai toate pistele, mai putin Slovakiaring.Turatia nu trebuie sa scada sub 6000ture, Lipsa gazului rapid e alta buba, pur si simplu actionarea acceleratiei este foarte lunga, aproape imposibil sa deschizi pe full fara sa te incomodeze incheietura miinii.Eu i-am spus de la inceput lui Sanyes, si lui Stau de 6 de dotarile minime pt acest model de R1.Cu raportul stoc nu se poate merge, ar trebui abordate multe viraje in treapta intiia. Ca referinta, se intra in treapta a 3-a pe linia dreapta, se ajunga la capatul ei in treapta a 6-a pe la 12500tr, dupaia se retrogradeaza pe frinare pina in treapta a 2-a la apexul primei curbe. Urmatoarele viraje se iau cu treapta a 3-a, pina la sicana. Si evident, gaz maxim intre viraje. Si dupa sicana tot cu 3 se merge. Se face short shift imediat după sicana. Si asta n-o zic eu. Dar, totusi, sa nu o dam din cola-n fanta(vorba colegului nostru @Method). Se POATE merge fara nici o problema cu configuratie STOC, la nivel de amator, fara resoftare si accel rapid. Ca nu poti sa scoți 1:55 e altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Gazul rapid a fost achitizionat deja.Urmeaza cat de repede posibil si kitul de lant nou si vom mai incerca la anul sa scoatem timpi si mai buni La prima iesire nu pot sa invat si circuitul si sa si tin cont de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Si dupa sicana tot cu 3 se merge. Se face short shift imediat după sicana. Evident ca da. Nu am mai continuat dupa sicana cu treptele de viteza. Modelul 2007 2008, are frina de motor prea puternica, daca nu se face resoftare, macar marirea ralantiului este obligatorie la pista. Eu am mers 3 zile cu un R1 2004 la pista, feeling-ul e mult mai bun la configuratia stoc decit cel de pe 2007. Daca mai si scurtezi raportul final de la 17/45 la 16/48, frina de motor devine mult prea mare cu ralantiul stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 R1 2004 la pista, feeling-ul e mult mai bun la configuratia stoc decit cel de pe 2007. Confirm si eu feelingul pe 2004 pe pista. Bine, pana mi-a crapat ambreiajul si apoi furtunele de apa. In rest, beton. ) Pe 2007 n-am avut ocazia sa merg pe pista, doar pe strada. E irelevanta părerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 (editat) Gazul rapid a fost achitizionat deja. Urmeaza cat de repede posibil si kitul de lant nou si vom mai incerca la anul sa scoatem timpi si mai buni La prima iesire nu pot sa invat si circuitul si sa si tin cont de sfaturi . Atata timp cat acceleratia e deschisa 100% si nu se intampla nimic la roata nu este de la acceleratia rapida,chiar si cu acest upgrade frumos si folositor acelasi lucru o sa se intample,tu deschizi acceleratia si astepti sa se intample ceva insa rezultatul nu o sa vina,singura diferenta o sa fie miscarea mai scurta. Sper sa o rezolvi cu kitul de lant insa am ceva retineri . Editat Septembrie 27, 2017 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 Atata timp cat acceleratia e deschisa 100% si nu se intampla nimic la roata nu este de la acceleratia rapida,chiar si cu acest upgrade frumos si folositor acelasi lucru o sa se intample,tu deschizi acceleratia si astepti sa se intample ceva insa rezultatul nu o sa vina,singura diferenta o sa fie miscarea mai scurta. Sper sa o rezolvi cu kitul de lant insa am ceva retineri . Ce as putea face sa fiu mai rapid, data viitoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.