yuk Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 curge la semafor... o picatura la 40-50 sec cat am eu , nu cred sa faca balta la semafor Daca vrei sa "faci farmacie" sau pe ecologistul poti alimenta valva prin senzorul de la cricu lateral si sa nu curga cat sta pe cric, dar la reglarea numarului de picaturi tre' sa-ti sprijini mobra cu ghidonul de perete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 E adevarat ca nu se face balta. Desi ma gandeam sa fie si asta o conditie. sa se unga numai cand e in miscare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 ca sa fi perfectionist trebuie sa legi instalatia prin becul ala de neutral ... firele de la senzorul din cutie si vei putea face reglajul doar cand cutia este intruna dintre trepte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 ca sa fi perfectionist trebuie sa legi instalatia prin becul ala de neutral ... firele de la senzorul din cutie si vei putea face reglajul doar cand cutia este intruna dintre trepte Da, ar fi un plus sa existe si un fir de "comanda" care sa functioneze negat: la 12V opreste ungerea iar la 0V functioneaza normal. Nu stiu daca ungatorul marca bogdan_harea/@atw functioneaza asa sau are o facilitate similara. Oricum, 3-4 picaturi nu se simt. In rest, oricum opresti motorul, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Vara la 35-40 de grade merge 1-2 sec alimentare la 4 min de pauza adica 1-2 pic la 4 min, in oras. Daca si asa este mult in oras se poate trece pe O si pornit1-2 sec numai la iesirea din oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Salut Sunt si eu incepator si as avea nevoie de un raspuns , am inlocuit cauciucul de pe spate la un CBR si cred ca am exagerat un pic cu intinsul lantului,intrebarea este cit de intins trebuie sa fie lantul ? si ce presiune trebuie sa aiba rotile? va rog sa-mi raspundeti si mie multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Salut Sunt si eu incepator si as avea nevoie de un raspuns , am inlocuit cauciucul de pe spate la un CBR si cred ca am exagerat un pic cu intinsul lantului,intrebarea este cit de intins trebuie sa fie lantul ? si ce presiune trebuie sa aiba rotile? va rog sa-mi raspundeti si mie multumesc Ambele raspunsuri le gasesti in manualul de utilizare/intretinere al motocicletei. Daca stii engleza e foarte simplu de gasit. Ideea e ca nimeni nu iti poate da un raspuns exact deoarece fiecare model are propria metoda de verificare a intinderii lantului. Cauta manualul pe internet (incearca cu owner manual cbr si pui si capacitatea si anul fabricatiei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Salut Sunt si eu incepator si as avea nevoie de un raspuns , am inlocuit cauciucul de pe spate la un CBR si cred ca am exagerat un pic cu intinsul lantului,intrebarea este cit de intins trebuie sa fie lantul ? si ce presiune trebuie sa aiba rotile? va rog sa-mi raspundeti si mie multumesc cand sta motorul pe cric , lantzul trebuie sa poata fi ridicat si coborat, cu mana, pe o cursa de aproximatv 5-4 cm (probabl la vitezane mai putin)... la fizica/mecanca s-ar spune ca "sageata" sa aiba 2-2,5cm ... in sus si in jos rezulta aia 4-5 cm ... Foloseste o ruleta pana iti intri in mana... dupa operatia asta, poti ridica cricul si urca un pasager cu tine , daca te uiti vei vedea ca lantul nu mai "atarna" aproape deloc . Daca nu faci treaba asta toata greutatea suspensiei spate se va transmite in lant ... chiar daca rezista 3,5-4 tone si nu se rupe, lantul se uzeaza in exces Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Multumesc de raspuns BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Salut Sunt si eu incepator si as avea nevoie de un raspuns , am inlocuit cauciucul de pe spate la un CBR si cred ca am exagerat un pic cu intinsul lantului,intrebarea este cit de intins trebuie sa fie lantul ? si ce presiune trebuie sa aiba rotile? va rog sa-mi raspundeti si mie multumesc gasesti raspunsul pe infomoto.ro in tabul de service la fiecare model. cum zicea colegul switch, intinderea difera de la un model la altul in functie de lungimea basculei, distanta dintre pinion si bascula si cursa suspensiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Salut, spuneti-mi va rog un spray de curatat si unul de uns cu adevarat bun, nu ca mizeriile alea de la louis de care sunt foarte nemultumit. teflonul ala n am stat sa l masor cat ramane pe lant, dar oricum problema e de ordinul cativa kilometrii. Multumesc si scuze pentru ca intreb ceva ce s-a mai discutat de n ori, insa caut un raspuns actual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Motul,Motorex,Oks,Putoline Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Putoline cu spuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Putoline cu spuma. si dureaza ff mult un spray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Eu am Motul chain clean si lube cu teflon si nu sunt multumit.. poate nu stiu eu sa dau cu el si pun prea mult, dar nu cred ca un tub de 400ml ajunge pentru mai mult de 3 curatari si lubrifieri calumea. Cat despre cat de mult tine.. cam de la 2000km deja stratul e foarte subtire, lipicios dar subtire.. asa trebuie sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Asa este, la ungerea cu ulei indiferent daca este automata sau manuala lantul este putin mai zgomotos si asta pt ca nu mai este incarcat cu un strat de resturi din spray si praf, care stau lipite pe exterior si atenuiaza contactul intre lant si pinioane, sursa zgomotului. Este cred singurul dezavantaj care in cazul unui lant corect intins este chiar minor. Altfel uleiul este net superior oricarui spray. Noi ne-am jucat un an cu tot felul de uleiuri si dintre toate cel mai bun este uleiul de lant de drujba. Vascozitatea este mai constanta la variatia temperaturii, adera mai bine la lant, rezista mai bine la ploaie si nu se incarca cu praf. M-am dus pe la importatorul Motul, stau la citeva sute de metri de el, sa iau un 80-90. Din vorba in vorba i-am zis ce fac cu 80-90 si imediat a zis, BINGO, am un ulei si mai si, adica cel de drujba. E mult mai viscos si sta cu cel putin 100km mai mult. De 2 sezoane numai din acesta folosim. " Spalarea" lantzului se face cu hirtie de sters pe miini, se sterge surplusul si gata, dureaza 10-15 minute toata operatiunea si lantul arata intodeauna de showroom. Se sterge si uleiul curs pe la bascula si imprejurimi tot cu hirtie. DEAIA NU-MI PLACE SPRAY-UL, MURDARESTE SI SE CURATZA GREU MIZERIA. Si mai costa si o multime de bani. Daca nu aveti bani sa spalati lantul inaintea oricarei ungeri cu spray mai bine mergeti cu lantul uscat. Crusta intarita nu se dizolva cind aplicati un nou strat proaspat de spray. La un lantz murdar si uscat cu multe straturi de spray se curatza usor daca aplicati citeva pensule de ulei 80-90, ungeti lantul murdar si -l rulati 2-300km, eventual ,mai aplicati inca 2-3 pensule si dupa inca 2-300km puteti sterge cu hirtie toata mizeria de pe zale, ramane curat curat. Macar scapati de cheltuiala cu spray-ul de curatzat. Dupa aceea, ramine la latitudinea voastra daca mai dati cu spray din nou, garantez ca n-o s-o mai faceti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 (editat) Inca un motociclist care a scapat de spalatul lantului , evident in afara de cei cu cardan. JAGI @ baga o poza cu bidonul de ulei pe care l-ai descoperit. Eu fac vanzare la bidoanele de ulei de lant de drujba, DOLMAR de la Hornbach. Am cumparat cel putin 10 buc pt mine si prieteni si toti suntem multumiti. Ungere perfecta si mizerie minima foarte usor de curatat. Am vazut de curand la cineva care folosea tot ulei pt lant o sticluta mica de plastic care la dop se termina cu o pensula, bricolata, si de cate ori oprea pt alimentare, cu motorul pornit, bagata in viteza si pe cricul central, facea ungerea lantului in cateva secunde, iar curatarea tot cu hartie din benzinarie. Editat Iulie 22, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Inca un motociclist care a scapat de spalatul lantului , evident in afara de cei cu cardan. JAGI @ baga o poza cu bidonul de ulei pe care l-ai descoperit. Eu fac vanzare la bidoanele de ulei de lant de drujba, DOLMAR de la Hornbach. Am cumparat cel putin 10 buc pt mine si prieteni si toti suntem multumiti. Ungere perfecta si mizerie minima foarte usor de curatat. Am vazut de curand la cineva care folosea tot ulei pt lant o sticluta mica de plastic care la dop se termina cu o pensula, bricolata, si de cate ori oprea pt alimentare, cu motorul pornit, bagata in viteza si pe cricul central, facea ungerea lantului in cateva secunde, iar curatarea tot cu hartie din benzinarie. E Motul. Ulei de lantz de drujba. Merge orice ulei gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 un magazin sau pe cineva care aduce lanturi la preturi decente stiti cumva? Preferati un brand anume? Trebuie sa schimb lantul la en 500-le meu si vreau sa aflu cat mai multe pareri. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angelfire Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Eu dau pe lant cu spray. Am 2 tipuri de spray pentru lant. Un spray e cu ulei pe baza de teflon, iar celalalt e cu vaselina pe baza de teflon. Sprayul cu vaselina e mult mai bun. E foarte aderenta vaselina, si fiind pe baza de teflon NU se lipeste mizeria de ea! Cei care si-au facut dimineata ochiuri in tigaie de teflon, stiu bine ca de teflon nu se lipeste nimic. Un prieten care are un motor de cros nu m-a crezut ca e buna vaselina. Am dat un jet de vaselina pe lant, apoi cu mana am luat nisip de pe jos si am pus pe vaselina. Surpriza, nu s-a lipit praful/nisipul de vaselina. Plus ca e foarte aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 nu recomand ABSOLUT DELOC spray-ul de uns lant Motorex Chain Lube 622 Road sau Strong.. este varza.. ca o mazga si nu are aderenta O alternativa buna este Motul Chain Lube Road Plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 nu recomand ABSOLUT DELOC spray-ul de uns lant Motorex Chain Lube 622 Road sau Strong.. este varza.. ca o mazga si nu are aderentaO alternativa buna este Motul Chain Lube Road Plus. Interesant, eu am observat chiar contrarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 nu recomand ABSOLUT DELOC spray-ul de uns lant Motorex Chain Lube 622 Road sau Strong.. este varza.. ca o mazga si nu are aderentaO alternativa buna este Motul Chain Lube Road Plus. Motorex Chain Lube Road folosesc de cateva mii bune km... si am incercat o gramada de versiuni de la cam toate firmele si am ramas la acesta ( sau mai este unul bun de la Putoline...dar asta curge un pic mai mult si e aruncat mai sor ) ...pret/calitate mi se pare foarte bun....Motul-ul de care spui da e bun dar si scump 50 lei parca si are 400 ml...Motorexu are 500 ml si e la 34 lei parca...daca Motul-ul ar avea 500 ml ai plati 62~ 63 RON pe tub...chiar crezi ca merita un pret DUBLU??? Poate daca faci 4000 ~ 5000 km / sezon nu te deranjeaza acest pret... eu unu "simt" pot spune asa bani dati pe intretinerea lantului asta daca o faci cum trebe.... 13.000km + deja si nu e gata sezonul ...sper sa fie ultimul sezon cu metoda Spray curatat/uns.... cochetez de ceva vreme cu un sistem de ungere automata pe ulei.... oricare ar fi el in 20~25.000 KM iti amortizezi "investitia"... plus scapi de bataia de cat cu unsul tot la 2~4 zile si curatatul ...bleah... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 nu stiu daca merita un pret dublu sau nu.. eu doar mi-am exprimat parerea in legatura cu calitatea produsului motorex daca stai sa te gandesti putin cam tot acolo iesi.. ca motorexu nu sta pe lant prea mult si dupa o ploaie eu am fost nevoit sa dau iar.. pe cand cu o ungere de la motul am prins doua ploi serioase si tot mai aveam zalele lipicioase Intr-adevar o ungere automata ar rezolva mare parte din rpoblema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 nu stiu daca merita un pret dublu sau nu.. eu doar mi-am exprimat parerea in legatura cu calitatea produsului motorexdaca stai sa te gandesti putin cam tot acolo iesi.. ca motorexu nu sta pe lant prea mult si dupa o ploaie eu am fost nevoit sa dau iar.. pe cand cu o ungere de la motul am prins doua ploi serioase si tot mai aveam zalele lipicioase Intr-adevar o ungere automata ar rezolva mare parte din rpoblema Mie cu motul proaspat dat (spray dimineata cand am ajuns la firma, plecat seara) am mers prin ploaie pana la ploiesti. Acolo era USCAT si zgrumturos. Nici urma de lubrifiere. Acelasi setup cu sprayul meu Motorex m-a lasat cu un lant gresat la capatul drumului. Concluzie: Motorex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.